Eve Online > Wsparcie techniczne

Problem z częstym rozłączaniem

<< < (24/56) > >>

majama:
Nie jestem specem komputerowym ale wiem że administrator ktory moze zakladac konta może tez odczytywac kto kiedy i skąd sie logowal, zreszta nie ma co płakac nad rozlanym mlekiem.

W obecnym naszym stanie wiedzy możemy postawic 2 tezy i próbowac którąs z nich rozwiązać:

1. Problem jest w strukturach niektorych sieci, na pewnoe conajmniej część chello si elapie na to nieszczęsne łacze. Polega na blokowaniu laczy z serwerami EVE lub nadawaniu niskich priorytetów takim "eveonlinowym" pakietom że sam serwer nas odrzuca bo sie jakby rozłaczamy.

2. Problem jest n aserwerach dostepowych EVE w tym że tam s ajakies priorytety do poszczególnych grup numerów IP (teoria raczej spiskowa).

sneer:
po kilkugodzinnym zapuszczeniu pingplottera nie mam wątpliwości że połączenie zabija
node 213,46,178,13
czyli
UPC telekabel wien gmbh
regularnie wtapia 100% pakietów  / wnioski analogiczne do badania WINmrt Ireula/
podsumowując eve forum
problemy mają ludzie gdzie providerem są spółki z grupy kapitałowej UPC  / np NTL irlandzki /
czyli jednak nie CCP / wiem , wiem - tez na nich psy wieszałem /
wysyłam zapisy z pingplottera do servisu upc
do wszystkich z podobnym problemem apeluje o to samo
/niestety nie mam alternatywnego ISP i jestem skazany na UPC /
może kiedy ich razem naciśniemy to pogonią Austriaków
 

nigel:
EvE na łączu UPC, tja.. rwie się co 5 minut albo nawet częściej.. Enyo na t2 poszlo w @#$%^&.

już 2 lata temu w innym mieszkaniu, niestety ten sam provider (UPC) miałem podobny problem. Strony ładowały się koszmarnie wolno, eve rwało jak szalone.

Kiedyś na www poświęconej chello - http://chellopl.one.pl/ znalazłem artykuł dotyczący programu Internet Turbo, który pomagał rozwiązać problemy, gdyż na pomoc panów z UPC nie było co liczyć.

Dziś już postu niestety już nie ma, natomiast odszukałem w starych zbiorach programik i jako że od 2 dni znów latam w eve, wczoraj zainstalowałem wersję 5.3 (taka miałem zassaną) w sumie jeszcze nie mogę dać 100% gwarancji że poprawnie działa - w ciągu 3h grania miałem 2x DC - może to był po prostu szczęśliwy traf, ale dziś znów pogram i zobaczymy.

Strona programu to http://www.clasys.com/index.html, aktualnie dostępną wersją jest 5.4

Programik każe nam wybrać typ połączenia jakie mamy i następnie mamy możliwość ręcznej konfiguracji netu, lub wyboru 1 z 3 automatycznych ustawień - do sprawdzenia które lepiej wam działa. Polecam też na wszelki wypadek aktywować sub-programik - Forever Connected - to tak gdyby chello znów jak parę lat temu miało za małe timeouty dla nieaktywności połączenia.

ArchenTheGreat:
A może powinniście pójść drogą prawną. Wysłać im list polecony z żądaniem zwrotu abonamentu za cały okres gdy połączenie Wam nie działa. Nic tak nie przemawia do marketoidów jak pieniądze.

Boberio:
W moim przypadku droga prawna nie wchodzi w rachubę. Jako, że jeszcze jestem studentem przebywam "nie u siebie". Mimo, że dzielę swój los z kolegami a jeden z nich jest wlascicielem mieszkania, nie moge wplynąć na zmianę dostawcy internetu. Tylko ja korzystam z komputera jako narzędzia rozrywki. Dla kumpli zmiana jest niepotrzebna i potencjalnie uciążliwa.

Nigel, jeśli Twój pomysł zadziała podziel się tą radosną informacją na forum. Z góry dziękuje.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej