Eve Online > Dyskusje ogólne
LAGFIELD vs battlefield
ArchenTheGreat:
--- Cytat: Albi (była Ellaine) w Maj 15, 2007, 10:07:39 ---Mam nadzieje ze nowy lepszy klient nie bedzie dla DX10 only >:(
--- Koniec cytatu ---
Będą dwa. Jeden DX9 a drugi DX10 (Vista).
piotrqs_quendi:
DX10 ma mieć ładniejsze efekty, ale nie będzie tam nic czego nie będzie w DX9
LordJohny:
--- Cytat: Voulture w Maj 15, 2007, 10:39:49 ---bardzo zradko mi sie zdarzalo, ze musialem komus tluc dronki...
--- Koniec cytatu ---
bo latasz glownie w gangu
adam000:
Wiecie co powinni zrobic z lagiem:
*** przerobic engine serwerowy gra tak zeby najmniejsza "jednostka" gry nie byl system tylko cos co umownie mozna by nazwac "game fileld" - obszar przestrzeni gdzie znajduje sie cos istotnego, np: brama, stacja, planeta, ale takze pojedynczy statek gracza wiszacy gdzies w przestrzeni, takie "game fieldy" powinny sie szybko i swobodnie laczyc i dzielic, np. gang skaczacy na kogos starujac z ss'a lecial by z wlasym "game fieldem" i wlatywal by do "game fielda" swoich ofiar, oczywiscie proces laczenia powinien zaczynac sie juz na poczatku skoku (ewentualnie opozniajac wyjscie z warp) tak zeby wszyscy gracze mieli rowne szanse (a nie gineli ci ktorzy maja pecha miec akurat wiekszego laga), jeden system oczywiscie mogl by wtedy byc podzieloby na wiele serwerow, do tego wszystkiego "game fieldy" powinny moc sie swobodnie przemieszczac miedzy serwerami, i tak na przyklad w czasie eskalacji bitwy jej "game field" mogl by "wypierac" z serwera inne "game fieldy" (gracze na nich dostawali by oczywiscie na kilka sekund komunikat o "czym tam" ale to raczej nie powinien byc problem) tak zeby miec dosc mocy i pamieci zeby bitwa mogla sie rozgrywac - wten sposob zniknal by problem walk w 0.0 kiedy systemy do tego "nie przystosowane" musza udzwignac jakas wieksza bitwe.
*** majac to wszystko co napisalem wyzej mozna by zrobic jeszcze jedna rzecz, ktora by moze nie tyle zlikwidowala laga co wyrownala szanse wszystkich graczy - w momencie kiedy serwer nie mogl by uradzic "game fielda" z bitwa lub pingi znacznej liczby graczy spadaly by ponizej jakiegos poziomu "przyzwoitosci" - "game field" mogl by spowalniac uplyw czasu o jakis wskaznik zlazeny od okolicznosci, interfejsy graczy dzialaly by zupelnie normlanie (skile tez by sie normalnie robily :) ) tylko wydluzal by sie czas kazdego zdarzenia, statki by lecialy relatywnie wolniej itp., mialo by to dodatkowa zalete wydluzenia czasu na reakcje graczy podczas bitwy, mniej prawdopodobne by bylo ze zginiesz zanim zorietujesz sie, ze zaczeli do ciebie strzelac, dodatkowo otworzylo by to niezle mozliwosci taktyczne dla graczy z "otoczenia" bitwy - oni znajdujac sie w innych "game fieldach" mieli by normalny uplyw czasu
P.S. Oczywiscie nie spodziewam sie zeby w EVE kiedykolwiek zrobili cos takiego, predzej ktos napisze taki system walki od nowa jako nowa gre, fajnie by bylo :)
manticore:
zlikwidujcie dronki i nie bedzie takich algow:) oczywiscie wtedy wybijcie tez wszystkich gallente bo onisie na to nie zgodza
i mnie tez wybijcie bo tez sie na to nie zgodze
a lag i tak zostanie, jak niby ma go nie byc jak na servie jest 35k ludzi, a w systemie czesto jest po kilkaset osob?
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej