Eve Online > Dyskusje ogólne

Zmiany na lepsze, zmiany na... gorsze

<< < (2/4) > >>

Michieru:

--- Cytat: Ichneumon w Styczeń 17, 2007, 14:49:53 ---a co ma zabijanie noobow w hi ss do pola razenia wybuchu rakiety ?? taki sam kill jak inne czyli concord rozsmarowuje typa na kawalki

--- Koniec cytatu ---

A to na przyklad, ze brales kolege z korpa, kolega z korpa stawal kolo bandy noobow robiacych tutoriala przed stacja, a ty ladowales w kolege z korpa rakietami. Concord was nie ruszal a wokol radosnie eksplodowaly ibisy. Proste.

Ichneumon:
nie dziwie sie ze tak duzo osob to robilo  :2funny: fun po pache  :laugh:


ale cccp spro rzeczy wyrzucilo bo im sie nie chcialo zrobic tego jak trzeba a potem wkrecaja ze performance albo naduzycia.

Ellaine:
"wykrecaja sie ze performance" i "nie chcialo sie zrobic jak trzeba" to mniejwiecej to samo, przy czym raczej jest to "nie dalo" - stackless python nie jest najszybsza technologia swiata, a ostatnio sam Oveur przyznal, ze architektura jest troche slabo skalowalna i coraz ciezej sie z nia pracuje.

Xarthias:
Jesteś pewien, że przy splashu concord nie reagował? Bo ja nie za bardzo...
Z tego co pamiętam wtedy był grid exploit pozwalający tłuc ludzi w hi i możliwość zdalnego tankowania osoby którą końkord atakował.
Miny były fajnym pomysłem, ale wyobraź sobie laga, gdy gracze wywalali np 1000 min wokół bramy, gdzie każdą minę system liczył osobno - tak jak drony.
Co do asteroidów blokujących strzelanie, zestrzeliwania rakiet itp to nie wiem. Jeśli były to przed eksodusem czyli ponad dwa lata temu.

Raan Kern:
Z tego co opowiadał mi Edmund, który w eve jest od początku, to strzelający był odpowiedzialny za splash damage i wszyscy bali się używać torped w hi-secu :]

Torpedy (chyba tylko ten typ rakiet) były traktowane jak każdy obiekt. Można je było namierzyć i zestrzelić. Podobno Rifter na autosach był do tego idealny ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej