Eve Online > Dyskusje ogólne

Zmiany na lepsze, zmiany na... gorsze

(1/4) > >>

Assari:
EVE się zmienia, każdy nowy patch wnosi sporo nowości i sporo zmian do gry. A to nowe shipy a to zmiany w statach, a to zmiany w machanice gry - np. WCSy ostanio.

Wczoraj przypadkiem byłem niemym uczestnikiem wymianyzdań między dwoma graczami na temat zmian w kwestii walki (PvP) w EVE.
Jeden z nich pisał bardzo ciekawe rzeczy, ciekawe jesli oczywiście prawdziwe. Sam nie grałem wówczas więc nie wiem jak to było. Pisał mianowicie, ze kiedyś np. asteroidy były przeszkodą, że nie mozna było strzelać z dział/missili do przeciwnika zasłoniętego przez asteroid, że mozna było wymanewrować wystrzeloną do nas rakietę ! A teraz to lipa bo nie liczą się umiejętności pilota tylko posiadane moduły. Czy rzeczywiście tak było? Dlaczego tak nie jest? Czy tak będzie w przyszłości?
Możliwość wykorzystywania asteroid jako przeszkód w strzelaniu a nie tylko przeszkód na drodze shipa bardzo by się przydała. Tak samo np. gdyby planety, moony, słońce zyskały "cielesność" i mogły być wykorzystane jako przeszkody, zeby powodowały swoisty "cień" podczas skanowania, "stojący" na drodze między probem/shipem a przeciwnikiem księżyc czy planeta powodowałby "niewidzialność" tego ostatniego na skanerze. Czy chmury (nebule) pozwalające w jakimś stopniu ukryć statek/flotę przez przeciwnikiem i możliwością jej wyskanowania.

Jakie zmiany chcielibyście zobaczyć w EVE w tym zakresie? Co Wam się marzy a czego nielubicie w obecnym modelu walki? Piszę o PvP ale w zasadzie nei widzę problemu aby te same zasady obowiązywały także podczas potyczek PvE.

Ellaine:
Podobno kiedys rakiety byly pelnoprawnymi obiektami ktore mozna bylo zalockowac, i musialy spelniac standardowe wymagania jesli chodzi o bumpowanie obiektow. Usunieto to ze wzgledu na perfoemance.
Kiedys byly miny. Wycieto jest ze wzgledu na performance.
Kiedys podobno rakiety mialy promien wybuchu i ranily wszystkich w okolicy. Usunieto to ze wzgledu na naduzycia tej wlasciwosci do zabijania noobow w highsecu.
Niewielu ludzi pamieta tamte czasy bo bylo to bardzo dawno a Eve mialo wtedy nieduzo graczy.

Nie znaczy to, ze nie licza sie umiejetnosci pilota a tylko fit. Wciaz sa dobrzy i slabi piloci niezaleznie od fitu. Szczegolnie jesli chodzi o koordynacje grupy.

Ichneumon:
a co ma zabijanie noobow w hi ss do pola razenia wybuchu rakiety ?? taki sam kill jak inne czyli concord rozsmarowuje typa na kawalki

KomB:
dokładniej torpedy miały splash damage jak smartbomba
a miny nienadawały się od zawsze do niczego,
ze smaczkowych - można bylo sie podjumpem przenieść do stacji w regionie Jove

a graczy bywalo wtedy po ok 5k

NeX:

--- Cytat: Ichneumon w Styczeń 17, 2007, 14:49:53 ---a co ma zabijanie noobow w hi ss do pola razenia wybuchu rakiety ?? taki sam kill jak inne czyli concord rozsmarowuje typa na kawalki

--- Koniec cytatu ---

Nie tak do konca. Musialyby obowiazywac takie prawa jak w przypadku smartbomby i systemow zaklocania, czyli jestes odpowiedzialny za skutki razenia obszarowego bez wzgledu na to co namierzales. Tyle ze w ten sposob Caldari nie mieli by racji bytu w shipah only rocket. Albo trzebaby ograniczyc legalnosc rakiet w podobny sposob jak innych obszarowek; a tym samym przebudowac floty Caldari i Matarow, albo zrobic tak jak zrobil CCP - ograniczyc fizyke rakiet.

Jest jeden maly haczyk. Moze i rakiety nie oddzialuja na postronnych graczy, ale wciaz wala damage do okolicznych dron i wreckow. Pare dni temu tluklem jakies nieistotne npc rownoczesnie dronami i rakietami i moje drony obrywaly czasem razem z npc od moich rakiet. To samo z wreckami. Przestalem uzywac rakiet podczas salvage, bo mi straty tylko robily w zlomie. Dlatego 100% pewnosci co do dzialania fizyki rakiet nie mam. Pewne jest tylko to, ze nie ma agresji na okolicznych graczach, ktorzy wladuja sie w radius wybuchu.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej