Eve Online > Dyskusje ogólne
Rigs
Szakal:
z tego co mi wiadomo np majac 1k shilda zakladajac riga +10 da nam 1100 a kolejny trn sam rig liczy juz baze walsnie od tych 1100 a nie 1000 wiec daje nam 110
a wiec tak
(bz+rig)+rig np (1000 + 10%)+10%=1210
bz - bazowa wartosc
rig - jakikolwiek rig
Radix_s:
w sumie to kolejnosc naliczania czy to najpierw rigi czy to moduly nei ma znaczenia :)
Liczby:
Przykladowo jakis statek ma armor bazowy 100. Zakladamy dwa moduly dodajace +30% razem i dwa rigi dodajace +20% razem.
Jesli policzymy najpierw bonus z modulow:
100 + 100*30% = 130 armora. Teraz rigi -> 130 + 130*20% = 156
Teraz najpierw bonus z rigow:
100 + 100*20% = 120 armora. Teraz moduly -> 120 + 120*30% = 156
Hope it helped :D
Aeon Horax:
dobdzie, dobdzie, ale do wiekszości masz penalty wtedy to juz ma znaczenie :P :P :P
Dormio:
Z rigsami jest podobnie jak z modułami... niektóre mają stacking penalty, a niektóre nie ;)
Nie chciało mi się sprawdzać na ile jest to prawdziwe, ale...
List of attributes that are certainly stacking-nerfed:
- max targetting range
- sensor resolution
- each of the shield/armor resists
- damage mod for weapons
- rate of fire mod for weapons
- turret tracking and optimal range
- shield booster boost amount modifier
List of attributes that are NOT stacking-nerfed:
- ship speed
- cargo capacity
- shield/armor/structure hitpoints
- recharge rates for capacitor/shields
- ship agility
- powergrid and CPU output of ship
Nie chciało mi się tego szukać, ale wiem, że na EVE-o jest nawet całkiem fajny post z rozpisanymi sposobami liczenia itd...
To się może wszystkim przydać:
Imagine a mod that gives a 10% to something, they stack as follows:
2 positive mods: 17.385% vs 16.238% negative mods
3 positive mods: 24.266% vs 21.351% negative mods
4 positive mods: 30.941% vs 25.770% negative mods
5 positive mods: 37.532% vs 29.693% negative mods
A tu policzone dla odporności:
base: 20% resist -> 1250 virtual HPs and 25% increase
1 hardner: 60% -> 2500, +100%
2 hardner: 75% -> 4000, +60%
3 hardner: 84% -> 6250, +56%
4 hardner: 88% -> 8333, +33%
5 hardner: 92% ->12500, +50%
6 hardner: 94% ->16667, +33%
7 hardner: 96% ->25000, +50%
8 hardner: 97% ->33333, +33%
No i na koniec efektywność w procentach...
1st mod = 100.0% effectiveness
2nd mod = 86.9% effectiveness
3rd mod = 57.1% effectiveness
4th mod = 28.2% effectiveness
5th mod = 10.6% effectiveness
6th mod = 3.0% effectiveness
7th mod = 0.5% effectiveness
8th mod = 0.2% effectiveness
Nawigacja
Idź do wersji pełnej