Śmietnisko > Archiwum

2 pytanka

(1/5) > >>

Rhovana:
Kwestja jest nast?puj?ca:

1, Siedzia?em z kmplem ostatnio i rozmawiali?my na temat skilowania w EVE, i taka jedna refleksja sie zrodzi?a. W przysz?o?ci mo?na by by?o zrobi? system taki jak np. w ADOM albo Morrowind. Znaczy nie eliminuj?c samego uczenia sie stricte ksi??kowego ale dodaj?c opcje szybszego uczenia sie skila lub rozwijania skila w momencie robienia tego.

np. skiluje mining i jednocze?nie kopi?, wiec trenuje szybciej ni? tylko czekaj?c a? sie skil sko?czy. Nie skiluj? miningu, ucz? si? ale znacznie s?abiej.

Pytanie co Wy na to??

2. Jakie s? szanse na to ?e co? takiego zaistnieje?

Xarthias:

--- Cytat: "Rhovana" ---2. Jakie s? szanse na to ?e co? takiego zaistnieje?
--- Koniec cytatu ---


?adne :twisted:

Pierwszego nie b?d? komentowa? bo s? gusta i gu?ciki, ale co do drugiego, to znaj?c polityk? ccp to raczej nie ma szans na jakie? rewolucyjne zmiany...

Sir Falo:
My?le, ?e si? nic nie zmieni, w?asnie ze wzgl?du na samo CCP. Prawda jest taka, ?e je?li by to odpowiednio dobra?, znaczy niezbyt wieli taki dodatkowy przyrost, promowa?o by to rozs?dnie tych, którzy graj? wi?cej, bo jakby nie spojrze? skoro co? robisz to sie tego uczysz z praktyki, a nie tylko teorii (hehe, taki ma?y dodatek reala do MMORPG :D ). Jak by by? zbyt du?y bonus, wtedy m?odziki sp?dzaj?ce mase czasu znalaz?y by zaraz sposób na wykoksowanie postaci i za? starzy playerzy by byli pokrzywdzeni.
A prawda zawsze le?y po ?rodku :) No, prawie zawsze ;)

pc5:
Pogdyba? sobie mo?na. S?ysza?em ju? g?osy aby w ogóle wywali? atrybuty. Kolejkowanie skilli raczej nie pojawi si? soon™

marioosh:
Ten sposób na robienie skilli mia? wg mnie jedno zadanie: wyeliminowa? tzx koks, czyli gonienie za exp aby szybciej nabi? level. W tym przypadku by?oby to samo, najpierw by? robi? jedn? rzecz aby j? szybciej wyskillowa? potem inn?. Nie by?oby gry. W takim systemie skillowania, nie musisz si? na tym skupia? bo to leci s? w tle (chodzi o przyrost skilla ;) ) Gracze zatem ca?y czas online s? skupieni na czym? innym, przede wszystkim na interakcji z innymi graczami. Graj?c przez d?ugi czas w Lineage2 nie mia?em przyjemno?ci zbyt d?ugo pogaw?dzi? z innymi graczami, bo kazdy tylko goni? za expem aby byc szybciej lepszym.
Druga sprawa jest taka: w EvE lepszy sprz?t mog? mie? jakie postaci? Otó? takie które maj? najd?u?ej konta, czyli ci co zap?acili najwi?cej. Czym wi?cej p?acisz tym lepsze masz mozliwo?? ( bo to jeszcze trzeba kupi? a to druga sprawa) Nie wa?ne jest dla CCP ILE czasu sp?dzasz w grze. EvE przyci?ga ludzi, którzy mog? na granie wygospodarowa? 1-2 godz. dziennie. Bo tacy b?d? mieli takie same mo?liwo?ci jak ci co graj? 10 godzin dzienie, ale tak samo d?ugo op?acaj?. Wracaj?c znowu do L2 tam zdobywa?o si? skille po?wi?caj?? jak najwi?cej czasu na gr?. Wyje?d?aj?c na wakacje mo?na by?o si? spodziewa?, ?e konkurencja nas wyprzedzi.
Tutaj mo?esz spokojnie sobie zrobi? przerw? od grania i wróci? po kilku, kilkunastu, czy kilkudziesi?ciu dniach bez wi?kszych strat wobec kkonkurencji.
Poza tym, je?eli CCP postawi?oby system skilli zale?ny od czasu po?wi?conego grze to mieliby nie lada problem. Bior?c pod uwag? ?e wieczorami jest zalogowanych ok 20000 graczy a zarejestrowanych kont jest ponad 100 000, wi?c ta liczba mog?aby wzrosn?? i niestety stracili by g?ówny atut przyci?gaj?cy graczy MMORPG'ów w tym mnie (bo nie mam czasu na koksanie tylko chc? sobie pogra? ..)
pozdrawiam.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej