Eve Online > Starsze dodatki

Kolejny Content Path w drodze - pierwsze dodane mozliwosci

<< < (10/14) > >>

adam000:

--- Cytat: "StellarSheep" ---To nie mining dyktuje ceny na rynku. Wszelkie mineraly sa bardzo latwo dostepne w low security. Mega i zyderine wcale nie sa drogie. To lenistwo i chciwosc graczy dyktuje ceny jakie sa. A nie narzedzia miningu.
--- Koniec cytatu ---


To, ?e s? ?atwo dost?pne w low-sec nic nie zmienia, i tak trzeba po?wi?ci? mas? czasu ?eby nakopa? na np. BSa (niech tu jaki? producent napisze ile to czasu ja prawie nie kopie a ju? ?eby sobie sam na BSa nakopa? to w ogóle mi do g?owy nie przysz?o). I w?a?nie na przyk?adzie BSów cz?sto wida? jak ma?e s? narzuty producentów w porównaniu do ceny minera?ów, a frightery to ju? w ogóle przyk?ad "producenckiej" pora?ki. W innych statkach i wyposarzeniu pewnie si? ju? tak ma?o nie zarabia.

W ogóle w tej grze zmuszanie graczy, którzy w ko?cu p?ac? za "rozrywk?" do jakiego? durego wielogodzinnego kopania jest dziwne (a uznawanie macro-miningu za przestepstwo zagro?one kar? g?ówn? jest po prostu ?mieszne).

Xarthias:
Adam000 - kto kogo? zmusza do kopania? Nie chcesz nie kopiesz, chcesz kopiesz...
Co do narzutów na statkach t1... Jak masz dobrze zreserczowane bpo, to te narzuty wcale nie s? takie ma?e... Powiem Ci, ?e przy ME20, i production eficiency 4 (czyli cieniutko) zarobi?em na beesie oko?o 10-12%...
Przy odpowiednich skilach i reserczu podejrzewam, ?e spokojnie mo?na wyci?gn?? ze 20% albo i wi?cej... A przebitka na statkach T2 jest duuuuuu?o wy?sza... Dochodzi do tego, ze HACe potrafi? na markecie kosztowa? 200mln... Mar?a 500%???
Aha, kopanie na "du?ego" beesa innym beesem lub ?redni? bark?, przy niewygórowanych skillach (mining 4 astrogeology 3, minery II) to oko?o 12-16h... A du?? bark?, przy dobrych skillach, kryszta?kach itp to pewnie po?owa tego czasu... I mówi? tutaj o jednej osobie kopi?cej. A jak wejd? te nowe modu?y/skille do kopania, ten czas si? pewnie jeszcze znacznie skróci... Tyle, ?e nie podejrzewam, ?eby to mia?o wp?yw na ceny...

Ire ?osiu :)
Czy?by? si? przerzuci? na polowania na noobków? Nie wierz?  :twisted:

adam000:
10-12% zrobku to nie jest przecie? tak du?o, ma?o te? nie - po prostu w tych okolicach to powinno si? utrzymywa?. Temat TL2 to zupe?nie inny temat, i nie ma co w zasadzie psioczy? na ludzi, którzy na tym zarabiaj?, jak kto? kupuje po takich cenach to znaczy, ?e takie ceny powinny by? i tyle, to CCP da?o cia?a tworz?c chory system. Poza sztandarowym przyk?adme HACów s? te? mniejsze "pere?ki" np.: Cap Rechargery - 15-20 baniek za sztuk?, ciekawe czy ich wyprodukowanie chocia? z 1mln kosztuje.

Oczywi?cie, ?e mnie nikt nie zmusza do kopania, co nie zmienia faktu, ?e kto? te minera?y MUSI wykopa?. Oczywi?cie s? ludzie, którzy si? najlepiej bawi? na pasku i OK, niech si? bawi?. Po prostu, gdyby mo?na by?o kopa? np.: 2 razy szybciej ni? teraz to, ceny minera?ów by spad?y i ceny statków TL1 za nimi, pewnie nie 2 razy ale na pewno znacz?co. Postulaty w stylu "?eby PvP" by?o ta?sze mo?na chyba spe?ni? tylko zaczynaj?? "obtanianie" od pocz?tku procesu ewentualnie zmniejszaj?c zapotrzebowanie na minera?y przy produkcji.

Xarthias:
Nie jestem pewnie czy rzeczywi?cie spadn? ceny minera?ków... Mo?e odrobin?... Mo?e wi?cej po d?u?szym czasie... Zobaczymy...
Ceny, czyli dost?pno?? bp na t2, to osobny problem i imho w tej chwili jedna z wi?kszych bol?czek tej gry...
Co do op?acalno?ci PvP... Wystarczy zmniejszy? prawdopodobie?stwo zniszczenia modu?ów na niszczonym statku i od razu si? poprawi op?acalno??... Pewnie, ?e nie mia?bym nic przeciwko zmniejszeniu cen statków t1... tylko pytanie, czy to nie zachwia?oby tzw równowagi ekonomicznej gry... Ta pierwsza mo?liwo?? zreszt? te? nie jest pozbawiona tej wady... :roll:

StellarSheep:
Ludziom ktorzy nie lubia kopac proponuje polowac na mining opy. Najprostsza metoda na szybkie kopanie. Kolejna sprawa jest przetapianie lootu. Z przetopki z 3 dniowego polowanka na pasach w 1 systemie w delve ( tak po 3h max dziennie ) + dowiezienie zyd i troszke mega zrobilem sobie 1 bs`a. Jak sprzatnelo sie mining opa wypadl trit i pyerite i zaraz byl kolejny 1.
Tak wiec jak ktos lubi kopac to prosze bardzo. Ja nie przepadam. A jak juz mam kopac to wole kopac high end ore.

Zgadzam sie calokowicie ze nie kazdy lubi wielogodzinne kopanie i ja tez tego nie lubie. Generalnie robienie pieniedzy w tej grze powinno byc duzo szybsze. LUB duzoooooooooooooooooooo mniej sie powinno tracic. Ewentualnie cos pomiedzy.

Wiesz dlaczego macro mining smierdzi? Bo po pierwsze ja nie lubie jak ktos dochodzi do czegos bez wysilku. Tzn jak ktos/cos ( program ) gra za kogos. To jest raz. Dwa wbrew pozorom przy ekonomii i jej mechanice jaka mamy teraz ma to negatywny wplyw. Po trzecie iski te sa sprzedawane za kase. NIE CIERPIE TEGO :P Aczkolwiek pewnie w swoim czasie opchne swoja postac a co :P Tyle ze to troszke inna sprawa wg mnie.


Dlaczego mi sie nie podobaja insta jumpy? Jak cie to tak interesuje to poczytac wyzej. Nie mam nic przeciwko noobom. Nie mam nic przeciw producentom. Nie mam nic przeciw agent runnerom. Ale w kazdej praktycznie grze wygladalo to mniej wiecej tak. Duzo ryzykujesz=duzo zyskujesz. Malo ryzykujesz=malo zyskujesz. W eve mamy na odwrot. Pomijajac to ze systemy typowo high security powinny byc TYLKO i wylacznie dla noobow. Kolejna sprawa to okreslenie noob. Kiedy noob jest noobem a kiedy przestaje?
Nie lubisz grac 4-5h dziennie czy co jakis czas? Trudno. Grasz 1h dziennie? Trudno. Ale do kurwy nedzy jakze mnie wkurwiaja bydlaki ktorzy chca miec dla siebie wszystko to na co inni poswiecaja czas w duzo krotszym czasie. Wspolpraca > solo. Ryzyko + zyski > bezpieczenstwo + mniejsze zyski.
A giniecie przy wyjsciu z bramy bo TAKA JEST MECHANIKA. BO NIE DA SIE ZLAPAC NIKOGO NA WSKAKIWANIU DO BRAMY. Do cholery jasnej czy wy jacys nie kumaci jestescie? Poczytajcie troszke co wczesniej napisalem i wykazcie sie troszke inteligencja i postarajcie sie zrozumiec mechanike ...

A co do latania 3h zeby sprzedac indusa ...
Stary ja z samego poludnia na sama polnoc lece 3h. To co ty mi gadasz? Nie mowie ze indusem ale czas podrozowania w tej grze to koszmar. To ma byc kosmos? Wiesz przy dluzszym locie mialbys tez wieksze zyski nie? Przeciez nie mowie ze zarabialbys tyle samo co teraz. Wtedy to nie mialoby rzeczywiscie wiekszego sensu. Ale przy dluzszym locie i zmniejszeniu high security handel i huby rozrzucone bylby duzo bardziej. A w tej chwili handel i ekonomia utrzymuje sie w miejscach do policzenia na palcach jednej gora dwoch rak. Wtf? Bawi cie to? Moze tak ale nie mnie. Jakos zupelnie innaczej sobie wyobrazalem ten wspanialy wszechswiat ktory nie ogranicza sie do paru, parunastu systemow.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej