Eve Online > Patche i dodatki
Nadchodzi KALI...
Dormio:
No prosz? jak na ?yczenie komentarz do naszej rozmowy tutaj:
http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=263
Dwa cytaty:
"We are constantly fixing bugs. It's not long ago I was reading forum threads about where is all the new stuff, why aren't you guys doing something new. This was because we were devoting so many programmers to analysis, bugfixing and minor rewrites. "
Czasem daje si? to zauwa?y? jak nagle serwer ma czkawk? (np. wczoraj) :twisted:
"Much of what we did during the first parts of this month are still to be unleashed by a number of other overhauls and rewrites in Kali.
Well, like what are you fixing?
As an example, the Turrets and the Effects systems (the *bang*bang* and the *bigbadaboom*) are rewritten in Kali. These are one of the biggest framerate killers in the EVE client - because it is over 3 years old. It's major surgery to rewrite those and we need the thorough testing and development time which only a full expansion gets. "
Faktycznie lag jest niemi?osierny jak co? p?knie...
Inna wiadomo?ci? jest to, ?e wci?? nie b?dzie komet i paru innych obiecanych efektów ?rodowiska...
dzikus:
Co do komet itp. Mi?o, ?e si? w ko?cu przyznali, ?e ich to przeros?o po prostu. Nic to, mo?e ich kiedy? doczekamy.
Ale czytaj?c wczoraj tego bloga mia?em wra?enie: "napewno czytali nasz? dyskusj?" 8)
Blaster:
--- Cytat: "Dzikus" ---
Ale czytaj?c wczoraj tego bloga mia?em wra?enie: "napewno czytali nasz? dyskusj?" 8)
--- Koniec cytatu ---
Moze Sheep przedstawil im swoje zale a oni poczuli sie do wyjasnien :wink:
Dormio:
Czyli wida?, ?e KALI mimo gro?nej nazwy ma raczej za zadanie "usprawni?" gr? (przyspieszy? ?) raczej ni? zrewolucjonizowa?. Swoj? drog? szkoda... swoj? drog? szkoda, ?e na powa?nie nie zabior? si? za doko?czenie tego co ju? rozpocz?li. Rozumiem, ?e optymalizacja kodu jest wa?na (bo do tego sprowadza si? pisanie od nowa modu?ów), ale mo?e niech w ko?cu sko?cz? porz?dnie chocia? 1 element (np. POSy).
Tylko jak tu sko?czy? jak si? wszystko ci?gle zmienia...
PS
Przelecia?em sobie po planach - szukaj? zastosowania dla destroyer T2... a w ogóle poza pierwszym w miar? wydajnym statkiem do kopania to T1 ma jakie? porz?dne zastosowanie ? Nawet na kompleks jest s?abowaty (za s?aby pancerz).
Xarthias:
No co?, CCP postanowi?o zasi?gn?? nieco opinii graczy i rzuci?o ma?? sond?:
http://www.defgo.net/s.asp?id=409588&c=Z2AUSLR&l=eng&o=1
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej