Eve Online > NoobGarten

Poczatkowe skille i statsy

<< < (13/17) > >>

jarecki:
A ja uwazam ze kazdy ma prawo grac jak mu sie podoba. Oczywiscie ze wymienione statystki pasuja raczej do naukowca niz do pilota wyczynowego, ale to juz jakby insza inszosc.
Od tego sa bardziej doswiadczeni koledzy zeby doradzic, a nie zeby wysmiewac.

dzikus:
Gry wbrew pozorom nie s?u?? tylko do rywalizacji z innymi - gry s?u?? do zabawy. Mi na przyk?ad rywalizacja z innymi graczami zwykle raczej przeszkadza ni? bawi (PvP). Wol? kooperacj? i walk? ze ?rodowiskiem (PvE) - zbudowanie czego? du?ego, cho?by stacji kosmicznej jest dla mnie znacznie bardziej ekscytuj?ce ni? walka z innym graczem.

Co do atrybutów - ?wietne atrybuty na handlowca, naukowac, producenta i generalnie osob? zajmuj?c? si? tworzeniem. Nie za dobre (?eby nie rzec kiepskie) na pilota/wojownika - czyli kogo? kto lata i strzela. Po kilku tygodniach treningu umiej?tno?ci pilota?u/strzelania b?dziesz nad nimi p?aka?.

Ale jak ju? napisa?em - niech ka?dy bawi si? tym co lubi. Ja na przyk?ad mia?em na starcie 9 Perc i 11 Will oraz 6 int i 6 mem.  i p?aka?em strasznie, bo okaza?o si? w grze, ?e jestem g?ównie naukowcem i producentem. Wi?c wysokie staty perc/will naprawde nie gwarantuj? niczego.

NeX:
Hahaha. No dobra a ile zmierzasz grac w ta gr?? Bo chyba nie 14 dni triala, masz to juz za sob?. Je?eli ogólny zarys statów charakteryzuje si? czsoch?onno?ci? na minimum rok grania, a o szybko?ci rozwoju postaci zdecyduje Int i Mem, to gdzie widzisz sprzeczno??. Militarnie to trzeba na dzie?dobry zapakowa? triala którego olejesz po zako?czeniu. W normalnej grze masz czas na rozwini?cie wspó?czynników w dowolnym kierunku i start z wysokim Int i Mem daje spor? przewag? w rozwijaniu atrybutów learning. Nawet je?eli w przysz?o?ci chcesz byc nastawiony wy??cznie na wszelkie piractwo PVP, to i tak szybciej nauczysz si? skilli startuj?c jako jajog?owy. Có? w grze jak w ?yciu - g?upi bandyta siedzi w mamrze i gra macho, inteligentny siedzi w swoim basenie i ewentualnie pogrywa sobie inteligencko w tenisa;)

  P.S. Na marginesie. Czy przeczyta?e? chocia? ze dwa posty nad moim?
Bo je?eli tak, to czerwone ?wiate?ko i logika ON. :)
Jeden kolega pisze ?e chce zostac naukowcem, a drugi mu g?upoty prawi ?e crusem sobie nie polata, wi?c niech kasuje chara i buduje nowego m?otka -

--- Cytat: "Partridge" ---skasuj ta postac z takimi atrybutami jedyne co wytrenujesz w Space Ship Command to fregate na lev3
--- Koniec cytatu ---

  A niby czemu, bo IMHO nie widz? problemu aby z czasem sobie Dreda sprawi?. Jak wspomnia?em ja po 14 dnich mam Thoraxa i kilkana?cie innych latawców. Udowodnij ?e si? myl?, bo to w co si? zapakuje posta? to raczej kwestia czasu, zdobytej kasy i potrzeb gracza i nie ma ?adnego realnego powodu aby kasowac parodniow? posta?, która idealnie pasuje do za?o?e? gracza i jego oczekiwa? z gry.

  P.P.S Walka w EVE to dodatkowa rozrywka w nagrod? za sukces ekonomiczny na którym si? gra opiera. Mo?esz sobie zaczyna? jako pirat, a i tak sko?czysz jako kopacz :P Wyj?tek dla zawodowców to w?a?nie nauka i produkcja, oraz handel. Obie wymagaj? nie tylko skilli, ale rzeczywistego talentu i zami?owania do takiej a nie innej charakterystyki postaci, która jest Ci obca, wi?c sko?czysz gr? ryj?c asteroidy aby kupi? czy zbudowa? nast?pny coraz dro?szy statek i niedost?pny inaczej niz kupno sprz?t. :)

regis:

--- Cytuj ---P.P.S Walka w EVE to dodatkowa rozrywka w nagrod? za sukces ekonomiczny na którym si? gra opiera. Mo?esz sobie zaczyna? jako pirat, a i tak sko?czysz jako kopacz
--- Koniec cytatu ---


ze co prosze ?;)
od reki moge wymienic 20+ ludzi ktorzy poszli raczej w odwrotna strone... od kopacza do killera... ale o czyms odwrotnym nie slyszalem ani razu :P

NeX:
To ja spotykam zabawniejszych killerów. Bo u?mia?em si? po pachy patrz?c jak czerwoni osobi?cie ryj? w low lev system. :D
A to ?e górnicy i naukowcy potem id? do walki, to chyba oczywiste, bo niby po co ca?a ta kasa. Trza j? wyda? i zaszumie?. ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej