Forum Gry > Inne gry

Stellaris

<< < (3/3)

[NAUKE] Son of Rainbow:

--- Cytat: Jakub Trokowski w Luty 18, 2017, 19:24:12 ---Właśnie, a dodatek wygląda, że rozrusza dość mid/late game.
Wiecie ile może taka rozgrywka trwać na multi? Chciałby ktoś sprawdzić?

--- Koniec cytatu ---

multi to musi byc katorga czasowo tak samo jak EU i CK ... pewnie duzo dluzej jak w civke :P. Gdyby stellaris bylo turowe. MoO bym z checia zagral multi

Filip Bonn:
czytałem jakieś komcie na steam, że gra sieciowa w mid/late game ma tendencje do wykrzaczania się

[SINS0] Maichin Civire:
Do dupy porady, rainbow. Widać niewiele grałeś. Nie potrzeba ci więcej niż 2 explo ships, jak dla mnie dwa to za dużo. Galaktyka pierścieniowa daje najwięcej frajdy, galaktyki ramienne są znacznie bardziej odizolowane i z reguły ma się jednego/dwóch sąsiadów, co nie zostawia wielkiego pola manewru. Ale w sumie to do ciebie pasuje. Własna rasa jest najlepszym wynalazkiem, podstawowe są bardzo ograniczone (polecam Ethic&Government + AlphaMod od petruxa, daje znacznie większe możliwości politczne), a do tego pozwala się wczuć w grę, zamiast grać tym, co wymyślili szwedzi.


--- Cytuj ---nie graj kims kto nie podrozuje przez hyperspace travel.
--- Koniec cytatu ---

Tego w ogóle nie ogarniam, imo gra full warplane jest przyjemna i nie aż tak łatwa. Nie powinno się zajmować kolejnej planety bez floty minimum dziesięciu korwet, w przeciwnym wypadku piraci cie zjedzą i znsizczą wszystkie stacje górnicze/naukowe

Co do multi.

Gra jest fajna i ciekawa, w zależności od tego, w jaki sposób się gra. Na najwyższym poziomie trudności, bez end-game eventów grałem z dwójką kumpli z dawnej korporacji przez 400 lat, gdy udało nam się skończyć ostatnią wojnę z przeciwnym blokiem (mapa w zasadzie podzieliła się na wschód/zachód). Z tym, że graliśmy co-opa. Gdy graliśmy przeciwko sobie, gra trwała ponad 700 lat, bo nikt nie umiał wygrać, aż w końcu się poddaliśmy. Mieliśmy zbadane wszystkie techy, gigantyczne floty po 400k+, i w zasadzie nic nie szlo dalej zrobić (sytuacja jak w 1984).

Nigdy nam nie padła gra.

[NAUKE] Son of Rainbow:
Mysle, ze to zalezy od stylu gry . Jednak z tego o piszesz grales duzo wieej, ponizej ewentualnie moj tok rozumowania odnosnie porad. Z checia skorzystam z Twoich.


--- Cytat: [SINS0] Maichin Civire w Luty 18, 2017, 21:56:46 ---Do dupy porady, rainbow. Widać niewiele grałeś. Nie potrzeba ci więcej niż 2 explo ships, jak dla mnie dwa to za dużo.
--- Koniec cytatu ---

Najczesciej jest tak, ze nie masz 2ch naukowcow do wybrania z survey speed czy anomaly chance. 100 leadership points daje  Ci mozliwosc szybko dodania 2 i przetasowania ich w razie potrzeb tak zeby science szedl szybciej. Do tego exp leader'a, ktory bawi sie w robienie projects czy anomek idzie o wiele szybciej i gdzies kolo 4 lvlu dostaja czesto dodatkowego trait'a, ktory moze byc do science okreslonej rzeczy. Ergo im wiecej ich podskillujesz na poczatku gry moze zawazyc na Twoim zaawansowaniu technologicznym. Szczegolnie jesli uda Ci sie miec szybko deski a pozniej cruisery to przy takiej grze jak moja - bardzo agresywnej da Ci mozliwosc wyszykowania floty o sile minimum 2.5k co umozliwia rozbijanie wrogich stacji a dodatkowe science w postaci mozliwosci budowania lepszych kopalni, elektrowni odbudowywania/budowania/utrzymania floty.


--- Cytat: [SINS0] Maichin Civire w Luty 18, 2017, 21:56:46 ---Galaktyka pierścieniowa daje najwięcej frajdy,

--- Koniec cytatu ---
Zgodze sie w 100%, jednak jesli zaczalbym od pierscieniowej zaczynajac gre po raz pierwszy to po 2h okazaloby sie, ze dostaje wardeca, ktory rozbije mi terytorium. I love Iron man mode :D


--- Cytat: [SINS0] Maichin Civire w Luty 18, 2017, 21:56:46 ---galaktyki ramienne są znacznie bardziej odizolowane i z reguły ma się jednego/dwóch sąsiadów, co nie zostawia wielkiego pola manewru.

--- Koniec cytatu ---
Chyba ze wybrales technologie stargatow na poczatku to przy odrobinie szczescia znajdziesz system, z ktorego mozna przeskoczyc z ramienia do ramienia.


--- Cytat: [SINS0] Maichin Civire w Luty 18, 2017, 21:56:46 ---Ale w sumie to do ciebie pasuje. Własna rasa jest najlepszym wynalazkiem, podstawowe są bardzo ograniczone (polecam Ethic&Government + AlphaMod od petruxa, daje znacznie większe możliwości politczne), a do tego pozwala się wczuć w grę, zamiast grać tym, co wymyślili szwedzi.

--- Koniec cytatu ---
Jasne, to wszystko byly rady na poczatek. Jesli chodzi o robienie nowej rasy, mam swoja "Uszate" :D jednak nawet czytajac opisy jak to jest juz w grach paradoxu po kilku godzinach dobrniesz do punktu - "swietnie ze mam tez inne rasy jako poddanych bo sa lepsiejsze:D" o ile do tego dojdzie.


--- Cytat: [SINS0] Maichin Civire w Luty 18, 2017, 21:56:46 ---Tego w ogóle nie ogarniam, imo gra full warplane jest przyjemna i nie aż tak łatwa. Nie powinno się zajmować kolejnej planety bez floty minimum dziesięciu korwet, w przeciwnym wypadku piraci cie zjedzą i znsizczą wszystkie stacje górnicze/naukowe

--- Koniec cytatu ---
Przez pierwsze kilka godzin dobrze miec jedna flote. Co do piratow atakujacych to trzeba znalezc ich baze i im ja rozpierniczyc ale to dobrze wiesz. Wiec jak dostajesz info, ze space piracy begin nalezy spojrzec skad leca. Nie pamietam sily stacji ale chyba jest 80 wiec flotka 200 da rade. No i jak najszybciej pozbyc sie korwet i przesiasc w deski.


Z tego co piszesz na pewno grales wiecej ode mnie wiec jak masz jakies porady to wal smialo. Z checia skorzystam i pogram w najblizsza srode. Alpha Mod na pewno pobiore, ma ciekawy opis.

[.BSI.] Dheedee:
Gra daje radę;) mi się najlepiej właśnie gra tylko i wyłącznie na wormholach. Jest chyba najszybsza w późniejszych etapach kiedy się podskilluje trochę zasięg i czas tworzenia wormhola. Można się komuś na dupę zdropić zwłaszcza jak ma flotę na zasięg.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej