Eve Online > NoobGarten

Jak grać panie premierze? [Moje pytania jako nooba]

<< < (28/29) > >>

MortimerPL:
Wiesz, jakbym jako wyrocznię traktował googla, to nie pytałbym na forum. Niestety internet jest pełen śmieci, a moja wiedza jest za słaba, żeby odróżnić bardzo przeciętny wybór skilli od najlepszego.

Czego oczekuję?
Fitu, listy skilli wraz z poziomem wyszkolenia. Zależy mi na tym żeby poznać zdanie dobrych graczy, a nie zdanie anonimowego autora artykułu z neta. Dodatkowo nie znam całego meta-game co wyszło przy sprawie Tengu. Nie wiedziałem, że Tengu dostał nerfa, nie wiedziałem że znerfili rakiety i nie wiem jeszcze całej masy innych rzeczy. Do tego moja wiedza jest za mała, żeby np. umieć odróżnić dobry artykuł który przekazuje informacje cenne w tej chwili od dobrego artykułu, który był bardzo sensowny pacz, albo dwa pacze temu. Jestem noobem i proszę o pomoc. Odsyłanie do googla pomocą nie jest. 

VonBeerpuszken:
Mortimer, tym razem napiszę bez złośliwości, serio serio...
Wiesz co najlepsze jest w tej grze? ODKRYWANIE NOWEGO. Samodzielne.
Z początków gry najlepiej wspominam właśnie to, własne eksperymenty kończące się najczęściej źle, kretyńsko fitowane statki, kończące się jeszcze gorzej, polecenie nie tam gdzie trzeba kończące się żałośnie. Wrażenie ogromu i skomplikowania tego świata.
Owszem, szukałem porad, wskazówek, ale odkrywać wołałem sam. Może dlatego wciąż gram z zacięciem a nie wypaliłem się po 5 latach.
Ty chcesz żeby ktoś wziął Cię za rączkę i pokazał każdy krok, każdy zakamarek a do tego ochronił przez błędami... Na Swaroga i Perpelunę, nic nudniejszego nie mogłeś wymyśleć? Chcesz dokładnej instrukcji jaki statek, jakie skille, jaki fit i co jeszcze, jak nim skręcać w lewo?
Chopie, w świecie EVE trzeba być samodzielnym człowiekiem z dupą obitą blachą a nie rozmemłaną ci... ten tego, która nie potrafi bez instrukcji starszych wydokować ze stacji.
Nie wróżę Ci dłuższej kariery... może rok, max.

GlassCutter:
www.eve.battleclinic.com/view_loadout.php?id=72265

Ten wygląda ok, tylko ten disruptor wymieniłbym na T2 (godzina skillowania). Listy skilli ode mnie nie dostaniesz, nie widzi mi się poświęcać godziny na listowanie 40 pozycji, najlepiej zrób tak jak ja dawno temu: czytaj skill po skillu co robi i decyduj czy jest Ci potrzebny, ustal sobie priorytety, tak się nauczysz najszybciej. Przeklepywanie gotowców, nie mając pojęcia dlaczego tak a nie inaczej do niczego nie prowadzi.

Fajny manager skilli: http://evemon.battleclinic.com/, wymaga podania swojego API żeby pociągnąć skille które już masz, wszystko jest opisane, dasz radę.

Dux:
Skile najlepiej na V. Ale to na starość. Teraz ciąg skile na IV gdzie się da. Następnie na V cią te, ktore są potrzebne do itemów tech 2. Przykładaj wage do skili potrzebnych zo założenia modułów (np. takich jak na KB co pokazał Glass), jak i skili supportowych do missli (obowiązkowo! - bez nich będziesz miał gówno nie dps i zasięg). Do tego skile z działu "shields" (do tanka), "navigation" i "engineering" (by Ci capa nie brakło). Które konkretnie? Każdy skill ma opis i po nim jestes w stanie bez problemu wywnioskować, czy będzie potrzebny czy nie.

MortimerPL:

--- Cytat: VonBeerpuszken w Czerwiec 21, 2015, 08:38:27 ---
Nie wróżę Ci dłuższej kariery... może rok, max.

--- Koniec cytatu ---

Tak, wiem, wróżenie na tym forum to istotny aspekt aktywności. Żebyś się przypadkiem nie zdziwił.  :D
Gra mi się podoba jak chyba żadna w życiu. Tylko w czołgi wsiąknąłem na poważnie na 3 lata. Odkąd ściągnąłem klienta EVE nie zagrałem w czołgi ani jednej bitwy. Jakoś szkoda mi czasu :)


Dzięki Glasscutter za odpowiedź. Mam takiego Caracala, z tym że z fitem na T1. Niestety najbardziej doskwiera mi zasięg rakiet. 21 km to bardzo mało jak na misje L2. Zaraz zerknę sobie na charakterystyki sprzętu T2, może tam coś się zmieni. W każdym razie Caracalem odrobinę się rozczarowałem. W zasadzie ma on wyłącznie tarczę, bo pancerza i hulla to już nie za bardzo. Liczyłem, że będzie tak twardy jak Corax na L1, ale okazał się na L2 bardziej delikatny od Coraxa.

To może zadam pytanie bardziej konkretne - czy skille dotyczące tarcz:
Shield Operation
Shield Management
Shield Upgrades
Tactical Shield Operation

To dobry wybór, czy powinienem coś jeszcze dołożyć do tego? A może któraś jest zbędna?

Podobnie pytanie odnośnie napedu:
Nawigacja na max, to jasne.
Pytania jakie skille brać do napedu?
Acceleration Control
Afterburner
Warp Drive operation
Evasive Maneuvering
Czy wybór skilli jest właściwy? do jakiego poziomu je ciągnąć? Coś dodać, coś odjąć?

BTW - a propos osiągania efektów w kopaniu. KoMic podał mi ścieżkę kariery wymagającą wielu miesięcy skillowania (exhumery V, Astrogeologia V, itd.) po po to, żeby skiffem ze wsparciem Orki wyrobić godzinówkę 13 MLN. Ja tak ze swojej strony mogę powiedzieć, że mam barkę wyskillowaną na lvl 2, Astrogeologię na 3, a wykopuję solo w hajseku 11,5 mln/h. Wczoraj odkryłem nowe możliwości i na chwilę obecną tyle wyciągam. Nie zamierzam robić exhumerów, ale te 13 mln to za dwa dni przekroczę. Może nawet barkę doskilluję do 3 lvl. Napisałem to jedynie po to, żeby wzbudzić podejrzenia, że istnieje cień szansy, że nie wiecie o grze wszystkiego, mimo, że gracie baardzo długo.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej