Śmietnisko > Off Topic
Idziemy do woja
Jan Morgenstern:
Francuskie czolgi jeszcze by uszly jesli idzie o mobilnosc, bo niektore nie ustępowały niemieckim jesli idzie o prędkość. Ale cała doktryna uzycia broni pancernej i to jak zaprojektowano te czołgi było oparte o I wojnę światową. Jednosobowe/dwusosbowe wiezyczki, brak radiostacji w większości czołgów - samo to skazywało czołgi francuskie na kleskę. Do tego doktryna, która uwaząła, żę czołgi maja działąć małych odzdziałach/pododdziałach przydzielone do piechoty. Nawet związki pancerne, które tworzyli i tak nie miały szans być aż tak skuteczne jak niemieckie właśnie z uwagi na problemy z dowodzeniem (brak radiostacji na większości pojazdów) i co najwazniejsze z przełądowaniem dowódcy czołgu obowiązkami (1 lub 2 osobowe wieże). Pomijam wspóldziałanie z artylerią i lotnictwem oraz to jak planowano uzywać oddziały szybkie w skali strategicznej.
sneer:
wszystko sie zgadza sie ale to juz mocny off top od głownego tematu ;)
wracajac do glownego tematu to robiac analogie RL do eve 1 z powerbloków wyciaga peta drugiemu na terenach które sa w zasiegu jumpu z tytka do home systemu
no to zaczyna sie palic i nie sa to fajki zrelaksowanych pilotów
niezaleznie od wyniku pet jest expandable a przeciwnik zostanie oslabiony
Jan Morgenstern:
Ale jeden z powerblockow ma niski rent i nie roamuje wlasnych petow ;p
sneer:
co do rentu bym dyskutowal - po prostu jest on inny i mniej uciazliwy / nie znaczy ze nizszy
co do roamowania masz racje choc tego do konca nie bedziesz wiedzial bo z NATO nikt nie probowal przejsc do konkurencji
trudno powiedziec jak by sie wtedy blok zachowal
w zakresie konfliktów konwencjonalnych to siedzisz pijesz piwo i dopingujesz swoich ale w eve nie ma czerwonego guzika sprawiającego ze stacje znikaja z gry i pojawia sie napis ze serwer siadl i nie wiadomo kiedy wróci co sprawia ze jednak skora cierpnie na sama mysl o takich geopolitycznych zabawach
Jan Morgenstern:
Grecja i Cypr to tak srednio są teraz za Unią czy NATO;p Ale tu wystarczają Turcy ;p
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej