Śmietnisko > Off Topic

Tania karta graficzna do 300 zł max.

<< < (9/10) > >>

sztosz:
Glass ja sobie ręki nie dam uciąć, ale to o czym ty mówisz to jest chyba Texture fill rate.

GlassCutter:
Masz racje.


--- Cytuj ---pixel fillrate
The number of pixels the card can render to the screen every second. Before pixel shader processing became the more limiting factor, this was the most accurate measure of performance (along with texel fill rate).
texture fillrate
The number of textured pixels the card can render to the screen every second. To render a 3D scene, textures are mapped over the top of polygon meshes. This is called texture mapping and is accomplished by texture mapping units (TMUs) on the videocard. Texture fill rate is a measure of the speed with which a particular card can perform texture mapping.
--- Koniec cytatu ---

SokoleOko:
Czyli co, rozdzielczość nie ma już wpływu na płynność obrazu, tylko wszystko zależy od tego jak dana konfiguracja radzi sobie z "bajerami"?

GlassCutter:

--- Cytat: SokoleOko w Lipiec 07, 2015, 10:09:51 ---Czyli co, rozdzielczość nie ma już wpływu na płynność obrazu, tylko wszystko zależy od tego jak dana konfiguracja radzi sobie z "bajerami"?

--- Koniec cytatu ---

Sokole, gdzie byłeś przez ostatnie kilka lat? Od czasu shaderów i modeli zawierających miliony trójkątów sam render pikseli jest chyba najmniej obciążającą rzeczą jaką karta musi zrobić.

SokoleOko:

--- Cytat: GlassCutter w Lipiec 07, 2015, 10:18:10 ---Sokole, gdzie byłeś przez ostatnie kilka lat? Od czasu shaderów i modeli zawierających miliony trójkątów sam render pikseli jest chyba najmniej obciążającą rzeczą jaką karta musi zrobić.

--- Koniec cytatu ---

Biję się w piersi i przyznaję, że w dupie byłem :)

Grzebiąc w pamięci, przypomniałem sobie wcześniejszą przesiadkę z 1024x768 na 1680x1050 i jak mi wtedy klękła karta graficzna... no, ale to było gdzieś w 2007 chyba, więc realia mogły być inne.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej