Eve Online > Dyskusje ogólne
Mobile Warp Disruptor - naprawmy je razem
Anthar:
--- Cytat: Okropniak w Czerwiec 27, 2014, 14:30:14 ---inna sprawa że po przeskoku grid ładuje ci się nawet 1min, stoisz i czekasz i nie wiesz co do cholery się dzieje. co z tego że cep może przelecieć jak traci cenne sekundy czekając na grid....
--- Koniec cytatu ---
Banki maja tak specificzna funkcje ze ciezko inaczej bedzie to rozwiazac.
Jak zlapiesz supery to musisz porozstawiac duzo kolo siebie.
Paliwo ? Na 2-3h?
To co 2-3h w noobshipie z cargoextenderami przyleci noobchar i podtankuje.
GlassCutter:
--- Cytat: Anthar w Czerwiec 27, 2014, 16:04:34 ---Banki maja tak specificzna funkcje ze ciezko inaczej bedzie to rozwiazac.
Jak zlapiesz supery to musisz porozstawiac duzo kolo siebie.
Paliwo ? Na 2-3h?
To co 2-3h w noobshipie z cargoextenderami przyleci noobchar i podtankuje.
--- Koniec cytatu ---
Postawisz następne.
Slid ran:
A może by tak wprowadzić moduł, który aktywowany wyłączy bańki na kilka sekund w promieniu 50 km + 5 km na skil czyli max 75 km oczywiście miał by spory delay aby nie można było spamowac do tego restrykcje na jaki ship można go filtrować i duże wymaganie CPU, powiedzmy wylatuje cep punkt na kuriera następnie flota robi przeskok aktywacja modułu i jest kilko sekundowe okno na wylot z baniek
GlassCutter:
--- Cytat: Slid ran w Czerwiec 28, 2014, 01:37:10 ---A może by tak wprowadzić moduł, który aktywowany wyłączy bańki na kilka sekund w promieniu 50 km + 5 km na skil czyli max 75 km oczywiście miał by spory delay aby nie można było spamowac do tego restrykcje na jaki ship można go filtrować i duże wymaganie CPU, powiedzmy wylatuje cep punkt na kuriera następnie flota robi przeskok aktywacja modułu i jest kilko sekundowe okno na wylot z baniek
--- Koniec cytatu ---
A co to zmieni? Wskakiwałeś kiedyś do systemu z 30, 40, 50 bańkami na bramie? Wskakujesz i czekasz na załadowanie grida, a potem jeszcze przez chwilę klient Ci klatkuje. Poza tym masz jeszcze permanentne bańki przez które musiałeś się przebić dolatując do bramy.
SokoleOko:
Generalnie jestem za, ALE - "rape cages". Czy tą mechanikę też wywalamy do kosza? Wprawdzie okazuje się, że z takiego rape cage'a można się łatwo wydostać (http://themittani.com/features/death-hellcamp), ale IHMO CCP jakoś naprawi tego exploita znalezionego przez Goonów.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej