Latałeś kiedyś w TiDi? Bo z tego co piszesz, to wątpię. Chyba, że faktycznie na anomalkach TiDi działa perfekcyjnie.
Nie latalem, anomalki nie zarzynaja serwerow
![Smiley :)](https://eve-centrala.com.pl/Smileys/akyhne/smiley.gif)
To że TiDi idealnie zwalnia czas to tylko teoria, ono solidnie zaburza działanie gry - na przykład w TiDi około 10% w ogóle nie regeneruje się shield, a capacitor regeneruje się znacznie wolniej, niż normalnie (to samo Tengu na railgunach, które bez tidi, z tą samą amunicją i włączonymi modułami jest w stanie strzelać 12-15 minut do SBU, w TiDi jakimś cudem się cap-outowało).
A wiesz, ze nawet chcialem dodac slowko "teoretycznie" jak pisalem tamtego posta ?
![Smiley :)](https://eve-centrala.com.pl/Smileys/akyhne/smiley.gif)
Jednak, tak sobie gdybajac, zupelnie teoretycznie, sadze, ze mechanizm TiDi jest
zaprogramowany przez CCP prawie idealnie
![Smiley :)](https://eve-centrala.com.pl/Smileys/akyhne/smiley.gif)
Znaczy kliki nie ginia, jak cos jest stable to pozostaje stable, itp. Pomijajac jakies bugi, ktore zawsze gdzies tam sa. I jesli
mialbym sie zakladac to stawialbym wlasnie na bardzo dobrze dzialajacy "mechanizm TiDi". Chociaz moze tylko do pewnego stopnia desynchronizacji przetwarzania akcji na gridzie
![Smiley :)](https://eve-centrala.com.pl/Smileys/akyhne/smiley.gif)
Natomiast to co dobija serwery przy wysokim TiDi (i co bylo powodem jego wprowadzenia) to lag, przeciazone CPU i siec oraz ginace pakiety. Chociaz mozliwe, ze mechanizm TiDi pomija
jakies mniej istotne akcje np. cykle rechargerow capa
![Smiley :)](https://eve-centrala.com.pl/Smileys/akyhne/smiley.gif)
W kazdym badz razie na "big picture" wplywa duzo elementow, nie tylko mechanizm TiDi.
Po drugie Królik z całym szacunkiem dla Ciebie - to fajna teoria, szkoda że nie zadziała. Po pierwsze jak sam napisałeś, trzeba by najpierw mieć flotę subcapitali, która czyściłaby anty-bomber support, a ta spadnie od slowcatów. Więc wpadamy w błędne koło. Po drugie powodzenia w wysyłaniu idealnych bombrunów w 10% TiDi, w lagu, co 6 sekund, przy 1500 osobach w systemie i slowcatach rozwleczonych na kilkunastu kilometrach grida. Po trzecie, slowcat przeciętnie zabiera około 1000 sentry, a teoretycznie może zabrać nawet 3200. Wyobraź sobie, że ktoś już policzył, ile czasu trzeba byłoby żeby zbombardować 3200 sentry dron z 250 carrierów w 10% TiDi. Wychodziło około 15 - 18 godzin. Sounds like fun. A potem, niespodzianka, Supercapitale otwierają corp hangary albo wyrzucają mobile depoty i carriery wrzucają do Drone Bay'ów kolejnych 3200 sentry dron...
Czyli przerwa w strzelaniu lub zmniejszenie dpsa slowcatow sa nic nie warte ? No, wiadomo, ze najlepiej to wymontowac _wszystkie_ dzialka ze statkow przeciwnika... To, ze "tylko"
przestaje strzelac to za malo ? Przechodzisz od dowolnie malej ilosci slowcatow do pesymistycznej wersji maksymalnego TiDi bez zadnych etapow posrednich. Problemem jest to
o czym pisalem wczesniej: jednostronnosc srodkow do osiagniecia zwyciestwa - way-of-stupid-damage. Jednak nie twierdze, ze asysta w obecnym stanie nie jest OP.
I, Panie Praktyk, bardzo sugestywny opis realiow prawdziwego PvP. Jako samowolny przedstawiciel rentierow C0ven z PS chcialbym wyrazic nasza wdziecznosc dzielnym
wojownikom za wszelkie _nieludzkie_ wprost trudy jakie ponosza ! Macie nasze stale i nieslabnace wsparcie !
Przy obecnym systemie way-of-max-damage, kontra na powolne kotki sa np. super kotki a zwlaszcza tytany
![Smiley :)](https://eve-centrala.com.pl/Smileys/akyhne/smiley.gif)
A przynajmniej _powinny_ byc. Ale lepiej ich nie uzywajcie... Radze jako
zainteresowany utrzymaniem przez C0ven sova rentier
![Smiley :)](https://eve-centrala.com.pl/Smileys/akyhne/smiley.gif)
Swoja droga to ptaszki cwierkaja, ze Goony buduja scapsy w wiekszej ilosci
![Smiley :)](https://eve-centrala.com.pl/Smileys/akyhne/smiley.gif)
Bloby nabiora nowej jakosci ?