Eve Online > Dyskusje ogólne
Zmainy w Indykach.
Lt Rook:
fuck off!
vaga jest ok i da się tym coś zabić, jest dużo więcej upośledzonych haców, jak np. cerberus, really? kto tego używa?
tu jest problem, niech hac vs hac ma równe szanse najpierw, tak jak fryty mają teraz a potem róbmy balans +50% of awesome, do innych shipow.
MGGG:
--- Cytat: Doom w Lipiec 18, 2013, 13:22:17 --- Ale to ze t1 cruzer na t2 ficie jest w zasadzie równy hacowi...
--- Koniec cytatu ---
Nie jest równy. Jest po prostu... za drogi w realacji wzrostu efektywności, którą daje. Różnica w cenie między sfitowaną w sprzęt t2 afką a fregata t1 to obecnie 3 do 1. Ten stosunek idealnie odzwierciedla różnice w klasie obu szipów.
Sfitowany na t2 cruz t1 kosztuje ok. 30 mln ISK. HAC - 160 mln w górę. To daje stosunek 5-1. Jest on kompletnie nie akceptowalny wobec porównania możliwości obu statku. Gdyby koszt haca z fitem t2 wynosił ok. 90 mln ISK, to wówczas hace miałby większy sens... ekonomiczny. A tak lepiej zainwestować w cruza navy (polecam pobawić się navy vexorem) lub dołożyć kasę i kupić cynabala/gilę. Albo bc najlepiej t3.
Wniosek jest taki, że po odpowiednim balansie cruzów t1 (już nie wywołują śmiechu, ale jak można poczytać wyżej nawet wkurwienie u niektórych jestępro graczy) powinien nastąpić nie tylko wzrost ich mocy (role bonus itd. itp), ale także.... powinny się one stać tańsze i to sporo.
@VonBeerpuszken - jakim na litośc boską reconą. Recony nie wymagają żadnych zmian. Są najlepszymi statkami zadaniowymi w grze.
Larving:
NIe wiem co za zamieszanie z tymi indykami. Ewidentnie dostały boosta więc się ludzie powinni cieszyć.
--- Cytat: VonBeerpuszken w Lipiec 18, 2013, 10:27:17 ---Te zmiany są trochę...z dupy... :-X bo np: taki
BESTOWER - Most potential Cargo
Cargo (capacity / capacity with max expanders, t1 expander rigs and all 5 skills): 4800 / 39201m3
ma mniej więcej takie same cargo ogólne jak iterony "wyspecjalizowane" np:
ITERON MARK II - Mineral Bay
Cargo (capacity / Mineral Bay Capacity): 550(-3200) / 43000
Defense (shields / armor / hull) : 600(+444) / 700(-160) / 970(+71)
po co w takim razie bawić sie w kilka indyków jak wystarczy jeden?
--- Koniec cytatu ---
Jak dla mnie różnica między niecałymi 45k m3 cargo na Bestowerze a 43k m3 +10% na poziom (co na lvl5 powinno dać ok 65-70k) w przypadku Itherona Mark II jest jednak dość spora i dla wielu osób wożących minsy/rude/PI będzie to usprawiedliwiało posiadanie wyspecjalizowanych indyków z swoich hangarach
VonBeerpuszken:
--- Cytat: MGGG w Lipiec 18, 2013, 13:38:57 ---Wniosek jest taki, że po odpowiednim balansie cruzów t1 (już nie wywołują śmiechu, ale jak można poczytać wyżej nawet wkurwienie u niektórych jestępro graczy) powinien nastąpić nie tylko wzrost ich mocy (role bonus itd. itp), ale także.... powinny się one stać tańsze i to sporo.
--- Koniec cytatu ---
wkurwienie nie jest z powodów finansowych, a skillowych, wymaksuj se haca i cruza t1... coś co wymaga tylu skillpointów powinno bić młodszego brata o łeb a nie byc niewiele lepszym... a w niektórych przypadkach na tym samym poziomie.
--- Cytat: MGGG w Lipiec 18, 2013, 13:38:57 ---N
@VonBeerpuszken - jakim na litośc boską reconą. Recony nie wymagają żadnych zmian. Są najlepszymi statkami zadaniowymi w grze.
--- Koniec cytatu ---
Mea culpa, nie uścisliłem, miałem na myśłi force recony z agility BSa, znerfionym jakis czas temu, bo noob we frycie t1 nie mógł go wykloczyć.
--- Cytat: Larving w Lipiec 18, 2013, 13:44:03 ---NIe wiem co za zamieszanie z tymi indykami. Ewidentnie dostały boosta więc się ludzie powinni cieszyć.
Jak dla mnie różnica między niecałymi 45k m3 cargo na Bestowerze a 43k m3 +10% na poziom (co na lvl5 powinno dać ok 65-70k) w przypadku Itherona Mark II jest jednak dość spora i dla wielu osób wożących minsy/rude/PI będzie to usprawiedliwiało posiadanie wyspecjalizowanych indyków z swoich hangarach
--- Koniec cytatu ---
przyjąłem że skoro prezentują np. Bestowera "ofitowanego i wyskillowanego", prezentuja w ten sam sposób specjalistyczne, czyli 45 km3 na lewel 5.
Alice9:
--- Cytat: Doom w Lipiec 18, 2013, 13:12:08 ---To również jest akceptowalne wyjście
--- Koniec cytatu ---
nie jest - ccp tylko nerfi od lat nic nie boostuje. Ile poprostu można - obecne droższe statki są tak h# że latając tym czujesz się jak wieczny noob. Po kij skile, po kij hull za ileś kasy czy drogie moduły jak to zwyczajnie jest latające ścierwo, crap nie warty i swojej ceny i czasu aby gracz któy wbił dajmy na to hace na 5 - tym gównem latał.
w grach tego typu bawi głównie przewaga nad innymi, przewaga skila samego gracza ale i samego toola jakiego się używa w tym wypadku statku. CCp tego nie oferuje, starzy gracze obecnie są exploitowani i stanowią pozywkę dla noobów rekrutowanych w mmo przez naganiaczy - i włącza ci taki eve, skuszony niby przypadkową rozmową na global chacie w jakiejś terze, wowie, aionie czy innym popularnym mmo gdzie się w cudzysłowie hoduje świnie - włącza eve i oooo ale fajne rozkuriwm ludzi grających tu 6 lat - ale fajne! zapłace! Im to się kop w ryj należy tam w tym ccp a nie zachwalanie czegokolwiek co robią, bo wszystko jest po to aby zarobić albo cie upierdolić i dać fun twoim kosztem jakimś noobom grającym w tą grę 2 miesiące. A kiedyś to była gra dla pro - 2 miechy skilwania learningu zanim wylecisz ze stacji, nano ownage i inne cuda wianki.
eve to nie jest już nawet prawdziwa gra ekonomiczna - czyli farmerska. Z pozoru teza wygląda śmiesznie ale łatwo idzie ją udowodnić. Po 1. W grach farmerskich pvp polega na tym że im lepszy sprzęt masz tym bardziej noobów gnoisz. I tak 1 dobrze dofarmiony gracz może zabić stado źle dofarmionych. Przkładając to na eve to powinno iść tak 1 deska z łatwością zabija 4 frejki, 1 cruzer z łatwością 4 deski, 1 bc`ek z 4 cruzery, 1 bs 4 bcki, 8 curzerow i 16 frejek rozgramia od tak, 1 dred powinien gnoić na luzie 4 bsy itd. To jest pvp w grze ekonomicznej gdzie jakość pvp przekłada się na ilość kasy jakie się w to pvp zainwestowało. Eve lansuje model gry który chyba nigdzie indziej nie jest wykorzystywany - model dla cwaniaków, którzy nie mają skili, nie mają dobrego shipa ale w danym momencie są cwansi od ciebie i dlatego wybuchasz. rzygać się poprostu chce co ccp zrobiło z tej gry - nie chodzi tu ani o skill ani o ekonomię.
jednym z ostatnich przykładów ownagu ekonomicznego w tej grze są slowcaty. Zapłaciłeś, ownisz - chcesz to zabić musisz wrzucić więcej isków na grid, ale to ostatnie niedobitki które gracze jeszcze znaleźli i tylko czekać chwili aż i to znerfią i zmienią system tak że jakieś cwane bloby crapu się pojawią i będą to niszczyć. Kiedyś było tego więcej np. tytki i ich ddk. Nie było w tym skila ale był ownage właśnie ekonomiczny - kupiłem zdychajcie, strasznie to się nie podobało ludziom którzy chcieli latać używając mozgu i swoich skili (eko vs skill nigdy się nie zrozumieją), wiec to znerfili tym bardziej że było to zgodne z planem ccp mjącym na celu degradację tej gry i maxowanie zysków. end of story.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej