Śmietnisko > Archiwum
MMORPG Idealny
Dormio:
--- Cytat: "Arleonenis" ---
a co do npców, fakt ?ywi gracze to jedno, ale bez npców swiat wydaje sie strasznie pusty w wiekszosci terenów (nie mówie tu o slawnym rens z agentami lvl4), a juz okolice wiekszosci stacji to juz calkowite pustkowie, gracze maja to do siebie ze sie koncentruja w najbardziej zaludnionych rejonach, bo jest tam rozwiniety market oraz wszystkie koncerny produkcyjne wlasnie z tego powodu sa tam lokalizowane, oraz w miejscach gdzie sa dobrzy agenci... a inne regiony... leza odlogiem, od czasu do czasu przypalentaja sie jakies korpiki minujace i nic poza tym bo nic tam nie ma, aby zapelnic taki swiat jak eve trza by bylo z 10x tyle luda... ale wtedy huby jak rens, yulai itp. musialy by miec cala farme serwerów tylko dla siebie, bo by bylo z pol tysiaca na lokalu, wiec npc by spowodowaly ze swiat wydawal by sie bardziej zywy w tych nie obleganych sektorach...
--- Koniec cytatu ---
Ale w?a?nie takie "zadupia" s? bardziej naturalne...
Nie bardzo chwytam co chcia?by? w ten sposób osi?gn?? - równomierne rozmieszczenie statków ? Jak gdzie? brakuje graczy to pojawiaj? si? ich odpowiedniki NPC ? Obecnie jest ca?kiem dobrze - ciche systemy których g?ównym przeznaczeniem jest wydobycie lub np. obs?uga laboratorium i "gor?ce" systemy, gdzie nie tylko towar zmienia w?a?ciciela...
Razi tylko, ?e tego samego nie wida? w 0.0. IMHO jednak to wynik tego, ?e brak kilku kluczowych elementów w EVE, tak jakby to by?a wci?? beta. Ju? gracze zaczynaj? stawia? w?asne stacje (Outpost) do, których mo?na b?dzie dokowa? (o ile zostanie to udost?pnione przez w?a?ciciela). Szkoda, ?e jak na razie wszyscy tak usilnie broni? dost?pu do 0.0 - to strasznie ogranicza ilo?? graczy.
Arleonenis:
oczywiscie ze sojusze bronia dostepu na tereny ktore uwazaja za wlasne, wiesz co by banda noob minerow zrobila np z beltami? zpopowala asteroidy ochre i w góre a te sie powoli respawnuja, do tego wlazlo by jeszcze wiecej piratow niz zwykle sie dostaje a to by bylo juz gorzej niz hardcore, jesli ktos potrafi obronic dane systemy to raczej sa jego nie uwazasz? jesli nie potrafi to ktos predzej czy pozniej mu je odbierze, stain w ktorym siedze nie trzyma sie za dobrze narazie, na razie sie toczy sila bezwladu, bo sily obrone sa pozal sie boze a dowodcy jeszcze gorzej, piraci robia co chca, jesli cos sie nie stanie w tym aspekcie to szlak je trafi i wtedy inne sojusze sie rzuca aby dzielic sie padlina i zaczna zabezpieczac terytorium aby czerpac z niego zyski oraz zwiekszyc bezpieczenstwo wlasnych operacji, z drugiej strony korpy moga sie latwo do sojuszu wkrecic, lub gracz moze dolaczyc do korpa ktory juz jest w sojuszu wiec 0.0 tak naprawde jest otwarte dla kazdego, trza tylko chciec
Sambor:
Idealny mmorpg/crpg
Wk?adamy sobie chip do g?owy i gramy, czy w kiblu na stacji u fryzjera - gramy. Crpg, zapodajemy sobie na noc pragram i zasypiamy, we ?nie gramy tak jak si? sen potoczy :) Pami?? absolutna
pc5:
No to i ja co? dodam, mo?e kto? to przeczyta :P To apropo EVE.
1. Brakuje mi miejsca które nazwa?bym domem. ?wietn? spraw? by?aby opcja wyposa?ania takiego domu, czasami w unikalne nagrody, znaleziska itd. Nie co? w stylu simsów, ale po prostu dom i to ze skarbcem! Cz?owiek by si? cieszy? tym co ma i móg?by si? chwali?. A do tego jaki? gara?yk na statki :) Mo?e ?mieszne to brzmi, ale mo?na by zrobi? w ko?cu u?ytek z planek i na to je przeznaczy?.
2. Wi?cej dynamiki. Piraci od czasu do czasu atakuj? stacj?, jakie? wojny pomi?dzy NPC, ruchy wielkich flot w kosmosie, bonusy dla osób bior?cych w nich udzia? itd itp. Wyobra?cie sobie ?e nagle wybucha wojna mi?dzy Caldari a Gallante, lecice sobie gdzie? a tu flota 30 statków pomyka sobie w danym kierunku. Oczywi?cie NPC. Brakuje wielkich bitew!
3. USUN?C BUGI
4. Doda? mo?liwo?? budowania stacji gdziekolwiek i kiedykolwiek. Je?eli co? jest w grze to powinno da? si? to zbudowa?... i zniszczy?!
5. Doda? wi?ksze statki typu TITAN, DOOMSTAR... ale by?aby jazda jakby kto? mia? DOOMSTARA, trzeba by mobilizacji by takie co? zniszczy?, wielu graczy musia?oby si? ??czy?, o to chodzi w takich grach!
6. A gdzie wormhole? Co? a la freelancer. Nagle jeste?my w obcym miejscu, od razu wiadomo ?e cos ciekawego mo?e tam by?.
7. Poprawi? troszk? grafik?, tzn. efekt tarczy, DODA? WIDOCZNE USZKODZENIA STATKÓW, kawa?ki statku mog? si? odrywa?, silniki mog? si? uszkodzi?, który? zga?nie reszta idzie itd.
8. Bardziej realistyczna walka. Kto? trafi nas w silnik, a b?dzie mia? mo?liwo?? wybrania cz??ci statku do której celuje (co? a la x-wing alliance i wcze?niejsze), to statek zacznie traci? swoj? stabilno??,ale nie do ko?ca, s? te? inne silniki. Na krytyczne cz??ci statku powinna by? dodatkowa os?ona, mogliby?my wybra? co bardziej zabezpieczy?, silniki, bro?, kokpit, reaktor (wiadomo o co chodzi) czy mo?e co? innego. Doda?o by to DU?O taktyki. Wpierw po silnikach, albo w kokpit. Jak go?? si? zabezpieczy? dodatkowymi os?onami to trzeba szybko zmienia? taktyk? a nie wali? ile si? da, chocia? mo?na i tak.
9. Powinno by? wi?cej ?ycia, nie tylko stacje. Na ksi??ycach te? mo?na by co? pomy?le?, o planetach nie wspominaj?c.
10. Dlaczego s?o?ce nie powoduje uszkodze? termicznych?
11. Doda? system kolzji i poprawi? nawigacj?. Jako? freelancer radzi? sobie z tym dobrze, a tutaj jedziemy równo przez planety, asteroidy, wszystko inne. Duszki kacperki?
Wi?cej g?upot nie pami?tam. Mo?e komu? si? to chcia?o czyta?.
Je?eli mia?bym tylko umiej?tno?ci programistyczne troszk? wi?ksze sam zaczo?bym tak? gr? pisa?. Jest tyle pomys?ów ciekawych. Moim zdaniem to nie problem aby je zrealizowa?. Je?eli 10000 graczy to zysk od ka?dego 10euro, to za 100k euro na miesi?c mo?na zatrudni? paru programistów wi?cej i zrobic xx rzeczy w grze, a przez to pozyska? kolejne 20000 graczy? Wszystko si? da, trzeba na to czasu i umiej?tno?ci.
Konrad:
garazyk na statki masz w kazdej stacji
posa mozna przerobic na doomstara tylko pozniej jest problem zeby go ruszyc z miejsca :lol:
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej