Forum Gry > Inne gry

War Thunder

<< < (48/105) > >>

Dormio:

--- Cytat: SokoleOko w Grudzień 20, 2013, 10:07:13 ---Wczoraj zrobiłem trzy pełne zakręty (360 stopni) Ła-5FN z przeciążeniem 9-13G non stop. Taki tam jest realizm :D

--- Koniec cytatu ---
Chodzi Ci o pilota w kontekście realizmu, czy płatowiec (np. P11x miał płatowiec obliczony na minimum 16G wytrzymałości, PZL38 "Wilk" na 19G) ?

SokoleOko:
Jedno i drugie.

Dzisiaj pilot w kombinezonie przeciw-przeciążeniowym miałby pewnie problem z takim manewrem, a w warunkach II wojny to chyba miałby "blackout" po pierwszym obrocie.

Z kolei niezależnie od tego, jaka była realna wytrzymałość płatowca, to nawet na HB samoloty rozpadają się od o wiele mniej brutalnych manewrów :D

Dormio:

--- Cytat: SokoleOko w Grudzień 20, 2013, 14:51:46 ---Dzisiaj pilot w kombinezonie przeciw-przeciążeniowym miałby pewnie problem z takim manewrem, a w warunkach II wojny to chyba miałby "blackout" po pierwszym obrocie.

--- Koniec cytatu ---

Ekhm...

--- Cytuj ---Największe przeciążenia przeżyte przez człowieka

Dobrowolne: ppłk John Stapp w 1954 r. doznał przeciążenia 46,2 g w saniach rakietowych. W wyniku tego eksperymentu popękały mu naczynia krwionośne w gałce ocznej (okresowa utrata wzroku, który J. Stapp odzyskał – szczęśliwie siatkówki w oczach nie były uszkodzone).
Mimowolne: W 2003 roku Kenny Bräck był uczestnikiem przerażającego wypadku w wyścigu IRL IndyCar Series, podczas którego zderzyły się dwa samochody - Jego i Tomasa Schecktera. Pojazdy zahaczyły o siebie kołami, czego skutkiem było wyniesienie się w powietrze, zderzenie z siatką graniczną toru i rozpad auta na drobne kawałki. Najwyższy wynik podany przez urządzenie do pomiaru zmian przyśpieszenia, które jest montowane w samochodach wyścigowych był równy 214 g (!)
--- Koniec cytatu ---


--- Cytuj ---Największe, jednak najkrócej działające, przeciążenia występują w trakcie katapultowania (w niektórych radzieckich konstrukcjach nawet 20-22 g, w zachodnich samolotach 12-14g), podczas wyczynowej akrobacji lotniczej, podczas walki powietrznej samolotu myśliwskiego (do 10 g).
--- Koniec cytatu ---
Do blackout zazwyczaj dochodzi w funkcji czasu... im dłużej w wyniku przeciążenia odpływa krew z mózgu tym większa pewność, że blackout nastąpi :)
Oczywiście im wyższe przeciążenie, tym szybciej odpływa = mniej czasu potrzeba, ale to przecież oczywista oczywistość.


--- Cytat: SokoleOko w Grudzień 20, 2013, 14:51:46 ---Z kolei niezależnie od tego, jaka była realna wytrzymałość płatowca, to nawet na HB samoloty rozpadają się od o wiele mniej brutalnych manewrów :D

--- Koniec cytatu ---
Oczekujesz realizmu po trybie arcade ?  ;) :P

SokoleOko:
Z kombinezonem i po treningu dzisiejszy pilot wytrzymuje 9g. Bez kombinezonu piloci z czasów II wojny byli w stanie wykonać ciasny zawrót o 180-270 stopni zanim nie doświadczali "blackoutu" i na ślepo wyprowadzali samolot na prostą.  To bardzo często występuje w ich wspomnieniach wydanych później.

A wracając do Arcade - oczekuję funu, nie realizmu :)

Khurghan:
Generalnie w tej grze, w większości samolotów takie przeciążenia nie powinny występować, gdyż blokowały się powierzchnie sterowe przy większych prędkościach i niemożliwe było wykonanie tak ostrych skrętów.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej