Eve Online > Retribution

NPC AI vs. PvP

<< < (15/89) > >>

CATfrcomCheshire:

--- Cytat: Skaza w Grudzień 08, 2012, 14:01:53 ---Nie rozumiem.

Dlaczego podczas takiej akcji, NPC miałyby nie atakować agresorów ?

Uważam, że teraz szanse są równe.

Wcześniej cel musiał odganiać NPC i bronić się przed atakiem.

--- Koniec cytatu ---

Bo moj char ma +8 do Sanshy, +9 do Angel Cartel i plusa do ratow


--- Cytat: VonBeerpuszken w Grudzień 08, 2012, 15:00:35 ---Jak to było? Adapt or die?

--- Koniec cytatu ---
Dlatego teraz latam Manticora na med ancillary boosterze :) Ale i tak ostatnio musialem puscic Machariela TESTow na polowie struktury, bo sie na mnie przezucily wszystkie raty co do jednego na sanctumie lol - i tu sie zgdzam z Sokolem fail CCP

WhiteCat:
Najlepiej zrobić z 0.0 high dla wybranych, do czego w sumie i tak dąży HBC.
A co tam, zabrońmy w ogóle PvP i dajmy 0.0 dla tych co więcej zapłacą, istny farmville w kosmosie.
Przecież gracze i tak będę płacić, a Ci co grają dla PvP to elitarna ale mała część community, natomiast na ich miejsce przyjdą nowe misie....  ::)

IMHO kto chce bezpiecznego racenia/kopania etc to wypad do high. 0.0 ma być miejsce niebezpiecznym gdzie nacisk kładziony jest na PvP, a nie na swobodne tłuczenie ratów które pomogą jak ktoś zaatakuje.
Fail CCP po całości, to kiedy tłuczemy Jita?  ;)

Ginandel:
Jeżeli AI ratów na anomkach/paskach ma identyczne algorytmy co sleepersowe, to wystarczy że samo użycie punkta do złapania nieszczęśnika spowoduje przerzucenie całego aggro na osobę punktującą, gdyż sleepersi mają w zwyczaju najpierw klepać ewar lub logistyki. Dlatego też jak się teraz klepie anomki i chce się mieć dronki w całości, to proponuję najpierw coś zwebować a dopiero potem wyrzucić dronki.

Wystarczyłoby zmienić trochę AI ratów frakcyjnych, by nie traktowały nakładania punkta/scrambla jako ewar.

observer:
Polatałem z rok temu altem w milicji caldari, mój bomberek nie miał ani jednego modułu poprawiającego przeżywalność, (2 sensor boostery były konieczne do neutralizacji dampa, rigi do torped, zamiast dc overdrive iniector) wlokło się za sobą cały pocket npc pilnując by być na skraju zasięgu torped, zagapienie się, czy za ostry zwrot mogło skończyć się powrotem w jajku.
Jeżeli fregaty npc na pockecie będą trzymać raciarke na scramblu, to ok, ale jeśli one przeniosą aggro na bombera, to nawet nie mogąc mu nic zrobić wypuszczą raciarkę i delikwent ma szanse spokojnie odwarpować i uratować statek.
Mimo że należę do tych misiów do których się strzela, to pełne aggro, tak jak to Sokół opisuje wydaje mi się przegięte, a częściowe/ograniczone było by jak najbardziej ok.
No chyba, że npc-owi FC mówią swoim pilotom"primary is...", a focus fire przejeli od ludzi jako taktykę obowiązującą w całym Eve :)

Nitefish:

--- Cytat: Ginandel w Grudzień 09, 2012, 00:11:08 ---...
Wystarczyłoby zmienić trochę AI ratów frakcyjnych, by nie traktowały nakładania punkta/scrambla jako ewar.

--- Koniec cytatu ---

No niezupełnie bo neuty/tracking disruptory też są po to żeby ich używać. Tak samo ktoś może chcieć złapać gościa vagasem jak pilgrimem, którego siła polega na neutach i td.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej