Eve Online > Dyskusje ogólne

Bot holocaust

<< < (32/41) > >>

Jonas:

--- Cytat: Jrkan w Marzec 06, 2012, 14:37:18 ---Ja wiem, że nie mam talentów edukacyjnych ale bez przesady, to nie jest takie skomplikowane :(

--- Koniec cytatu ---
Nie, ty po prostu nie rozumiesz, że ludzie się z tobą zgadzają i próbujesz im to wyperswadować. :)

Ja się zgadzam, że inkursje w hi są przegięte i należy je zbalansować, aby osiągnąć prawidłowy stosunek magicznego wskaźnika "risk/reward". Ale ja nie rozumiem jak Twoim zdaniem przeniesienie zysku z gołych isków na LPki miałoby ten problem rozwiązać, konkretnie w kwestii inkursji hisecowych. Jak to ładnie nazwałeś "samonapędzające się balansowanie" sprowadzi się do tego, że albo wszędzie będzie to opłacalne, albo nigdzie. A chyba nie o to chodzi.

Jrkan:

--- Cytat: Jonas DaVerde ---Nie, ty po prostu nie rozumiesz, że ludzie się z tobą zgadzają i próbujesz im to wyperswadować. :)

--- Koniec cytatu ---

Dobrze rozumiem, kto się ze mną zgadza, a kto nie i w czym. Przekonuję tych którzy się nie zgadzają.


--- Cytat: Jonas DaVerde w Marzec 06, 2012, 14:46:10 ---Ja się zgadzam, że inkursje w hi są przegięte i należy je zbalansować, aby osiągnąć prawidłowy stosunek magicznego wskaźnika "risk/reward". Ale ja nie rozumiem jak Twoim zdaniem przeniesienie zysku z gołych isków na LPki miałoby ten problem rozwiązać, konkretnie w kwestii inkursji hisecowych. Jak to ładnie nazwałeś "samonapędzające się balansowanie" sprowadzi się do tego, że albo wszędzie będzie to opłacalne, albo nigdzie. A chyba nie o to chodzi.

--- Koniec cytatu ---

Dlaczego wszędzie tak samo? W 0.0/low dostaje się więcej isków i lp niż w hi. Przeniesienie zysku z isków na lp to jest tylko jeden z pomysłów, bardziej na ograniczenie drukarni niż na ograniczenie risk vs reward, choć to drugie też by miało miejsce, bo przy obecnych tłumach robiących Inkursje zyski też z pewnością by spadły. Ponadto należało by zlikwidować respawnowanie się sitów w nieskończoność.

Doskonałym przykładem, że można taki system zrobić dobrze są Wormhole. Jest ryzyko jest i duży zysk, ale bez drukowania isków. Ba nawet pomyślano o tym, że site'y w danym systemie nie respawnuja się natychmiast po zrobieniu poprzedniego, więc nie można farmić całymi dniami c3 gangiem pimped bsów ze wsparciem carrierów. Chcecie zarabiać więcej i macie całego korpa to musicie  lecieć do c5/c6. Przy okazji wybuchają wojny, ktoś kogoś chce wyprowadzić, ludzie się strzelają nie tylko z krzyzykami, a mimo to ludzie tam lecą i nie jest to zapomniany i nudny kawałek kosmosu. Kompletnie nie przeszkadza mi, że ktoś w wh zarabia 150m/h, ponosi ryzyko to zarabia, nie muszę przez niego płacić 500m za plexa, przeciwnie, mam tańsze t3.
Projekt Inkursji wygląda przy tym jak coś zrobione przez kompletnego nowicjusza, który kompletnie nie miał pojęcia co robi.

Ranshe:
Dlatego że po low latają takie bandy jak my, które losowym niezorganizowanym kerbirom z hiseka w pimp statkach z chęcią by pomogli rozwiązać ich problemy z iskami (względnie wskazać drogę wyjścia z powrotem do hiseka), więc nie licz na to że ktoś tam przyleci poza tymi którzy już je tam robią. W 0.0 tym bardziej. ;)

Jonas:

--- Cytat: Jrkan w Marzec 06, 2012, 14:57:55 ---Dlaczego wszędzie tak samo? W 0.0/low dostaje się więcej isków i lp niż w hi. Przeniesienie zysku z isków na lp to jest tylko jeden z pomysłów, bardziej na ograniczenie drukarni niż na ograniczenie risk vs reward, choć to drugie też by miało miejsce, bo przy obecnych tłumach robiących Inkursje zyski też z pewnością by spadły. Ponadto należało by zlikwidować respawnowanie się sitów w nieskończoność.

--- Koniec cytatu ---
Aha, czyli jak przelicznik lp/isk spadnie z (strzelam) 1000 isk/lp do 100 isk/lp to dotknie tylko hiseca i w 0.0 nadal będą się cieszyć z kokosów jakie daje inkursja? Jakieś dziwne wizje masz.
Nie dociera do Ciebie, że nie można zmienić podstaw systemu tak, aby znerfić tylko przegięte inkursje w hi. Po co w ogóle takie cuda tworzyć? Nie prościej obiąć wypłatę z inkursji w hi o 50%? Oczywiście inne zmiany w systemie też by się przydały, ale mowa była o nadmiernej opłacalności "bezpiecznych" inkursji, a nie o felerach całego systemu.

Jrkan:
Xeovar podał przykład, że cały ten system jest zepsuty. Tak samo w hi jak i w 0.0 czy low.

Widzę, że sama idea nie dociera, trzeba mówić konkretami, to proszę bardzo. Po pierwsze należało by zlikwidować drukarnię, czyli wprowadzić lp zamiast isków jako nagrody. Potem likwidujemy zaburzony risk vs reward, czyli wypłaty w hi powinny być mniejsze od wypłat w low/0.0 o ok. 70%, a żebyś się nie czepiał, to zastrzegam, że ta liczba jest tylko orientacyjna. Na koniec likwidujemy respawnowanie się site'ów, aby ograniczyć  farmienie.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej