Eve Online > Crucible

Time Dilation

<< < (8/15) > >>

sc0rp:

--- Cytat: GlassCutter w Luty 23, 2012, 11:01:01 ---Dark o co ten foch? O to że obu stronom działała gra?

--- Koniec cytatu ---
Oto, ze spaceship online/supercaps online zrobily sie szachy dla ubogich


--- Cytat: Chupacabra w Luty 23, 2012, 11:56:31 ---
no może jednak ten TD ma swoje plusy, z Bio nie będzie problemu:) książkę sobie można poczytać, wyskoczyć po piwo do sklepu...

--- Koniec cytatu ---

Tia, ja od momentu wcisniecia na primary (archon w triage) F1 (jak i 627 innych osob) do zmiany primary zdarzylem:
- isc na bio break
- przygotowac obiad
- zjesc obiad
- poczytac jeszcze internet


--- Cytat: MrYogi w Luty 23, 2012, 12:08:13 ---Jak był lag, to było źle, jest TD też jest źle.

--- Koniec cytatu ---
Wedlug przyslowia "adapt or die" to: Jak był lag, to wybralem "adapt", jest TD to wybralem "die".


--- Cytuj ---Jak ktoś lata w 0.0 w większych blobach to musi ten fakt zaakceptować, albo przenieść się gdzieś gdzie są małe grupy, gdzie nie występuje TD ( lub minimalny )

--- Koniec cytatu ---
this, check my corp


--- Cytuj ---Definitywnie wole że coś się dzieje powoli, aniżeli wszystko się ma pozacinać i po 30 minutach pierdzenia w stołek, budzę się w klonowni.

--- Koniec cytatu ---
pfff no popatrz a mi nigdy nie zacielo, owszem kilka razy grid sie nie zaladowal, ale na to pomogly porada z SHC, szybki reset klienta - jestes w bance to i tak nie odlecisz a reset klienta to na moim sprzecie gora 20sec.


--- Cytat: Nitefish w Luty 23, 2012, 12:11:54 ---TD działa ok, więc jeśli ktoś nie miał okazji przetestować niech nie miauczy.

--- Koniec cytatu ---
I was there - proof http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=12512573 i uwazam, ze TiDi is shit.


--- Cytat: Jrkan w Luty 23, 2012, 12:17:34 ---Żeby krytykować TiDi i wychwalać laga trzeba być chyba masochistą. Nie podoba się składanie do warpa przez 3min? Może lepiej było jak klikałeś warp i zastanawiałeś się czy tym razem zaskoczy za minute czy może masz pecha i trafiłeś na koniec kolejki i trzeba będzie czekać 15 albo 30min?
--- Koniec cytatu ---
otoz to bylo lepiej,a rozkaz zawsze trafia na koniec kolejki - servery eve dzialaja na kolejce FIFO bez priorytetow.


--- Cytuj ---Tak się podobały zacinające się guny i moduły i zastanawianie się czy to lag i moduł się odblokuje za 15min czy może jednak nie i do końca bitwy zostaniemy z 2 gunami z 6 dostępnych?

--- Koniec cytatu ---
nigdy mi sie guny nie zaciely

--- Cytuj ---Trzeba sobie też uświadomić, że TiDi wskakuje na 10% w ekstremalnych przypadkach. Czyli gdy do niezreinforcowanego systemu wskakuje 1600 osób, w takich przypadkach wcześniej node albo by się wywalił albo były by mega lagi przy których 3 minutowe warpowanie jest niczym.

--- Koniec cytatu ---
rotfl to jest ekstremalny przypadek? hahahaha to zwykla bitka duzych power blockow dla przypomnienia rok temu w lxq bylo 3,2k ludzi w czasie walk w tribute jak istnialo nc 2k ludzi bylo norma. Pozniej po rozpadzie NC jak supery PL byly w rapecage w VFK i PL z kolegami postanowili je odbic to liczby tez podchodzily pod 2k


--- Cytat: Jonas DaVerde w Luty 23, 2012, 13:50:17 ---W porządku, to można wytłumaczyć, choć nie jest to nigdzie oficjalnie potwierdzone,
--- Koniec cytatu ---
tak jak nigdy nie zostalo oficjalnie potwierdzone miliard innych rzeczy, a empirycznie zostaly udowodnione


--- Cytat: Mona X w Luty 23, 2012, 13:43:35 ---W starym poradniku boba było napisane, żeby over wyświetlał jak najmniej informacji. Wnoszę, że obcykali, że klient informuje serwer ile chce informacji i im więcej informacji, tym większą paczkę serw musi przygotować, więcej czasu mu to zajmuje, więcej danych musi przepchać - generalnie większy lag.

--- Koniec cytatu ---
this, dodatkowo klient eve ma k.... z aktualizacja grida a jak ma kolorki a najlepiej z "blinkiem" to juz umiera wszystko.


--- Cytuj --- ale co w takim razie z rozdzielczością, czy włączonym AA. Serwer mi tekstur w wyższej rozdzielczości wysłać nie musi, więc ten element może mieć jedynie wpływ na laga klienta wynikającego ze słabości sprzętu. Więc osoba grająca na mocnym sprzęcie nie będzie widziała różnicy w poziomie laga grając na full detalach i na low.

--- Koniec cytatu ---
teoretycznie tak, ale "mocny sprzet" ma tez swoje granice i jak zapewne wiesz kazda "stracona" milisec procesora (pomimo ze glownie robi to karta graficzna) na wyswietlenie hi-resowych tekstur 1,5k statkow przeklada sie na milisec aktualizacji czy tez zaladowania grida etc. chodzi oto ze na doznania subiektywne laga sklada sie zarowno server-lag jak i client-lag. np. wylaczenie bracketow bardzo zwieksza dynamike gry w blobie. zreszta nie mnie Ciebie ewangelizowac, latajac w blobie grasz w full hd, AA 16x, all detale na hi, ov jak choinka, brackety wlaczone i czerpiesz z tego przyjemnosc - good for you.

TiDi is shit.

PS.

--- Cytat: Doom w Luty 23, 2012, 13:42:56 ---Flame mode on
Albo kimś kto tylko w takich warunkach potrafi coś zestrzelić ;D
Flame mode off

--- Koniec cytatu ---
U wrong sir! http://eve-kill.net/?a=kill_related&kll_id=12529368 bez laga, bez TiDi za to z duza porcja funu!
Anyway WTB Cynabal/Vagabond najlepiej sfitowany w syndicate.

Trefnis:
jak mnie smiesza te "propvp poradniki" do walki w lagu,

i tak tez probowalem z nich kozystac, czasem to dzialalo, czasem nie, ruletka (rownie dobrze mozna bylo nie uzywac)

guny nigdy ci sie nie zaciely ? gratz, miales fart a nie jakies ustawienie czegos tam,

reloadujesz klienta 20 sek ? super, tylko jak jest pozadny lag to najczesciej sie nie zalogujesz do bitki przez nastepne 30min albo lepiej i tez zadne ustawienia overview tego nie zmienia,
pamietam bitki gdzie system byl noelogowalny do kolejnego dt a ty mi piszesz ze relog to 20 sek

GlassCutter:
Ciekawe kiedy Darek strzeli focha na npc 0.0 :D bo nie ma anomalek/jb/bo market ubogi

Jrkan:

--- Cytat: Dark Flonoe ---rotfl to jest ekstremalny przypadek? hahahaha to zwykla bitka duzych power blockow dla przypomnienia rok temu w lxq bylo 3,2k ludzi w czasie walk w tribute jak istnialo nc 2k ludzi bylo norma. Pozniej po rozpadzie NC jak supery PL byly w rapecage w VFK i PL z kolegami postanowili je odbic to liczby tez podchodzily pod 2k

--- Koniec cytatu ---

Rozumiesz czym jest reinforced node? Oba przypadki które podajesz odbywały się na takich właśnie nodach, mocniejszych i obsługujących mniejszą liczbę systemów. Bitwę w lxq opowiadano - może w żartach może serio -, że obsługiwał node który normalnie obsługuje Jite. Ja z kolei piszę o przypadku w którym do normalnego systemu od tak bez zapowiedzi i powiadamiania CCP wpada 1300-1600 osób, w takim przypadku przed wprowadzeniem TiDi node się wywalał albo wszystko działało w opóźnieniem 30min.

Tutaj http://community.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=3412 masz przykład jak wyglądają bitwy o podobnej wielkości rozgrywających się na reinforced node i na normal node.

GlassCutter:

--- Cytat: Dark Flonoe w Luty 23, 2012, 16:55:15 ---dla przypomnienia rok temu w lxq bylo 3,2k ludzi

--- Koniec cytatu ---
http://www.youtube.com/watch?v=Y6LNumoNkK8 ah ten dynamizm \o/

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej