Eve Online > Crucible
Time Dilation
GlassCutter:
Dark o co ten foch? O to że obu stronom działała gra? Ja tam ekspertem od blobów nie jestem, tylko raz miałem okazję w czymś takim "powalczyć". Jak już po 15min załadował się grid i po następnych 10 zalockowałem primary to po 2 salwach w piździet wszystko się zacięło. Dobrze że się grid ładował więc mogłem resetować klienta, strzelić 2 razy i znowu zresetować. Koniec końców po 4 godzinach ubiliśmy 3 abbadony i wszyscy wkurwieni wrócili do domu. Jeżeli nazywasz to dynamizmem to sorry.
Chupacabra:
a pamiętacie te wszystkie zabiegi w lagu, odpowiednie wyłącznie działek, z ikonki koło celu, rozgrupowywanie działek, strzelanie pojedynczymi salwami i wyłącznie, reload to była prawdziwa loteria, i czasami działko się zacinało i było do końca walki wyjęte z użytku :)
Jak zobaczyłeś że więcej niż 3 osoby zaczynają cię namierzać to juz walczyłeś z alajnem, i warp out, bo tylko wtedy mogło Ci się udać uciec :) Czasami przez całą walkę nikt nie mógł Ciebie namierzyć, i byłeś bezkarny.
Nie widziałem jak działa ten Time dilation, ale jak to faktycznie trwa tak długo i nic nie da się poklikać w między czasie to lipa.
Walka z lagiem miała jednak ten smaczek, przynajmniej było co robić w wielkim blobie i nikt nie mógł powiedzieć że to tylko F1
kto by pomyślał, że będziemy płakać za lagiem :)
no może jednak ten TD ma swoje plusy, z Bio nie będzie problemu:) książkę sobie można poczytać, wyskoczyć po piwo do sklepu...
MrYogi:
Murudzicie jak stare baby.
Jak był lag, to było źle, jest TD też jest źle.
Tylko z tą różnicą że jeszcze mi się nic nie zacięło, statek robi co mu się karze ( czy to alin czy warp ) tylko że wolniej. Tylko raz mi się zdarzyło że TD było przez cały okres walki, przeważnie po kilku minutach albo wraca do normy albo do 80-90%.
Jak ktoś lata w 0.0 w większych blobach to musi ten fakt zaakceptować, albo przenieść się gdzieś gdzie są małe grupy, gdzie nie występuje TD ( lub minimalny )
Definitywnie wole że coś się dzieje powoli, aniżeli wszystko się ma pozacinać i po 30 minutach pierdzenia w stołek, budzę się w klonowni.
Nitefish:
TD działa ok, więc jeśli ktoś nie miał okazji przetestować niech nie miauczy.
Jrkan:
Żeby krytykować TiDi i wychwalać laga trzeba być chyba masochistą. Nie podoba się składanie do warpa przez 3min? Może lepiej było jak klikałeś warp i zastanawiałeś się czy tym razem zaskoczy za minute czy może masz pecha i trafiłeś na koniec kolejki i trzeba będzie czekać 15 albo 30min? Tak się podobały zacinające się guny i moduły i zastanawianie się czy to lag i moduł się odblokuje za 15min czy może jednak nie i do końca bitwy zostaniemy z 2 gunami z 6 dostępnych?
Trzeba sobie też uświadomić, że TiDi wskakuje na 10% w ekstremalnych przypadkach. Czyli gdy do niezreinforcowanego systemu wskakuje 1600 osób, w takich przypadkach wcześniej node albo by się wywalił albo były by mega lagi przy których 3 minutowe warpowanie jest niczym.
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej