Eve Online > Crucible

Time Dilation

<< < (4/15) > >>

Rash'kan:

--- Cytat: Dark Flonoe w Luty 21, 2012, 13:14:52 ---
@Rash w lagu mozna bylo przynajmniej powalczyc


--- Koniec cytatu ---

Nitefish:
Teraz po prostu podjęcie złej decyzji sprawia, że jesteś w dupie. Miałem okazję polecieć raz na taką bitkę 1600+ luda w scimku i podobało mi się. Jak na taki spęd to dało się strzelać, repować, uciekać. Obie strony  mają równe szanse a nie, że przegrywa ta która wskakuje.

[VIDE] Herezja:

--- Cytat: Isengrim w Luty 21, 2012, 13:05:10 ---Herezja, jesli time dilation jest na 94%, to znaczy ze jest minimalne, czyli czas w grze plynie z predkoscia o 6% wolniej, niz normalnie. Im nizsza wartosc TD, tym wiekszy jest jej wplyw. Kiedy mielismy 26%, to czas w grze plynal o 74% wolniej, niz normalnie. Kapewu?

--- Koniec cytatu ---

KPW maj mastach ];p

Rash'kan dobra graficzka bo Dark-owi znów się obwody przegrzewają ];) ja bym dodał pukanie się w głowę ale znaleźć nie mogę ];)

Chupacabra:
Lag był fajny :) szczęśliwcy wracali do domu w statkach za które dostali już insurance :)


sc0rp:
Tidi is shit.

A to ze ieden z drugim nie umieli ustawic klienta, aby przy odrobinie szczescia walczyc efektywnie w lagu to juz nie moja wina, trzeba bylo czytac SHC. A jak bede chcial pograc w szachy to sobie na kurnik wejde. Tidi na papierze brzmi wspaniale sam sie cieszylem na mysl o jego wprowadzeniu, ale jak zobaczylem jak to wyglada w praktyce to sorry ale latanie frachtem bez ap w porownaniu do walki w tidi jest dynamicznym, emocjonujacym i pelnym doznan przezyciem. Warpowalem drejkiem 4+ minuty, primary calej floty wroga bylem przez grubo ponad 10+ min i to nie bynajmniej z powodu tego ze mielismy zajebistych logistykOw, 628 osob bilo jednego carriera 40+ (slownie: czterdziesci) minut - dziekuje za taka dynamike gry. Tidi is shit.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej