Autor Wątek: Nullsec revamp in 3...2...1...  (Przeczytany 21773 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Nullsec revamp in 3...2...1...
« dnia: Sierpień 03, 2011, 18:13:49 »
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=944

Hi hi, zwlaszcza ten kawalek jest fajny

Cytuj
Doing something just "because it would be cool/neat/awesome" is always a bad idea and will come back to bite you later
See: Jump bridges, cyno jammers, Sov 4, AoE doomsdays, titans in general, supercarrier boost... Note that we should still obviously strive to make everything cool/neat/awesome, but when we start off with an awesome idea rather than an actual problem we want to fix or a feature that has a clear, functional and necessary goal, it generally requires painful fixes further down the road

Jrkan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 287
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jrkan Yarik
  • Sojusz: Amarr Militia
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 03, 2011, 18:40:49 »
To jest raczej "Nullsec revamp in 100...99..98...". Cytując "If we finish the majority of this plan in the next five years I'd be extremely happy". Ogólnie to takie gadanie że chcemy by było dobrze i wydaje nam się, że wiemy jak to zrobić. Mam tylko nadzieję, że zapowiadany nerf supercapsli nie jest częścią tego planu stworzenia nullseca idealnego, bo chciałbym go zobaczyć wcześniej niż za pięć lat.

Gaavrin

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 254
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Gaavrin
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 03, 2011, 19:23:02 »
Planują na pięć lat, przygotują pierwszą część planu do implementacji za rok, a za pół roku zwolnią gościa który za to odpowiada i przyjdzie nowy ze swoją koncepcją, bo w poprzednim nie było mowy o super ciuszkach po 100 $ za sztukę.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 03, 2011, 21:34:03 »
Gaavrin, kiedy zdążyłeś tak zbittervecieć?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

silvia

  • Gość
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 04, 2011, 03:21:43 »
Odkad ktos ma lepsze portki od niego!


0.0 sucks. Aktualnie 0.0 to jedna wielka wytwornia $$ i kazdy kto jest w aliansie ktory ma sov jest zlyklym pionkiem dy**nym w **** przez zarzadzow aliansu i ich kolegow.

Gaavrin

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 254
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Gaavrin
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 04, 2011, 09:21:50 »
Gaavrin, kiedy zdążyłeś tak zbittervecieć?

Gdzieś pomiędzy pojawieniem się incarny i wyciekiem tego wewnętrznego czasopisma na temat 'micro' tranzakcji.

Odkad ktos ma lepsze portki od niego!

0.0 sucks. Aktualnie 0.0 to jedna wielka wytwornia $$ i kazdy kto jest w aliansie ktory ma sov jest zlyklym pionkiem dy**nym w **** przez zarzadzow aliansu i ich kolegow.

Współczuję bycia w kiepskich aliansach skoro masz takie wspomnienia.

Orli1983

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 114
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: What ever
  • Korporacja: Lords of Sandbox
  • Sojusz: rane
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 04, 2011, 12:02:43 »
0.0 sucks. Aktualnie 0.0 to jedna wielka wytwornia $$ i każdy kto jest w aliansie ktory ma sov jest zlyklym pionkiem dy**nym w **** przez zarzadzow aliansu i ich kolegow.
NIestety tak wlasnie jest- ale to jak z nasza Polską- ściągają z nas podatki itp wyprowadzają kasę pokątach, ale gdzie mielibyśmy sie podziać i co robić?::P  Zresztą czasami i nam skapnie z tego worka by moc sobie kupić parę fajnych shipow  ;] czasami alians zrobi reimbusta co by poprawic nastroje u ludzi nonstop kampiacych TCU, stacje itp.

Do tego buduje sie tam niby imperium, walczy o tereny- az tu komuś z zarządu eve sie nudzi- bierze pol assetsow aliansowych, i firma upada :P.

Zaklada sie nową pod inna nazwa by za jakis czas  sytuacja sie powtorzyla. Ilosc kradzieży w eve jest przerażająca, często zarządy corpow nawet ich nie ujawniaja by nie  przypadkiem nie doszlo do buntu na pokladzie.

Samo zycie- moze dlatego eve tak wciaga ;]

A wracajac do tematu niech wkoncu zlikwiduja jb i znerfia supery :P
« Ostatnia zmiana: Sierpień 04, 2011, 12:09:26 wysłana przez Orli1983 »

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 04, 2011, 13:04:54 »
Napisałem co nieco na forum EVE, ot mój pomysł na zmianę.

http://www.eveonline.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=1560795&page=10#282

Orli1983

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 114
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: What ever
  • Korporacja: Lords of Sandbox
  • Sojusz: rane
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 04, 2011, 13:24:36 »
niby pomysl z wiekszymi posami fajny ale tak naprawde skorzytaja na tym wielkie alianse bo beda mogly produkowac jeszcze wiecej i latwiej superow :P twierdze nie do zdobycia dla malych aliansow

czy dobrze zrozumiałem ze chodzi o to by po zdobyciu stacji przejmować assetsy? Co wtedy stanie sie z handlem kto bedzie chcial ryzykowac taka kase? 
Ja chetnie bym doswiadczyl mozliwosci niszczenia stacji- wtedy wszystkie assetsy jakims magicznym sposobem ulatniały by się do najbliższej stacji ;]

W eve zdecydowanie trzba czegos wartosciowego do niszczenia- moze i tytany sa drogie ale co z tego jak mozna sie wylogowac i jest szansa ze nie zdązą cię ubic ;/ ( matki  powinny wisiec  nie 15 a 30 min,  tytany 45 po wylogowaniu  :P przeciez ich piloci i tak nie robia nic innego tylko w nich wisza )

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 04, 2011, 13:38:17 »
Po pierwsze teraz też stocznie pracują pełną parą w wielu regionach.
Po drugie niech se budują supercapitale - na zdrowie.

Rzecz w tym, że obecnie małe grupy w 0.0 nic nie są w stanie zrobić bo nie mają gdzie się zawiesić. Musisz mieć stacje bo inaczej jest lipa. Posy śmierdzą i są za łatwe do zniszczenia.
A stacji nie możesz mieć bo nie masz siły aby ją utrzymać. Dlatego powstały bloby supercapsli.

Ale jeśli  CCP stworzy rozsądny system, gdzie małe grupy będą mogły mieszkać wygodnie w 0.0, bez wpadania w łapska blobów z powodu stacji, to rzesza ludzi z tego skorzysta.
Zaczynając od bardziej ambitnych rentierskich korpów do tych które teraz są w normalnych sojuszach ale wk...wia ich blobware.
Zresztą obecnie, problem tkwi w tym, że niewielka grupa graczy z masą supercapsli ora duży teren, potem wpuszcza tam rentierów a sama siedzi sobie gdzieś w kurwidołku. Rentierów nikt nie rusza bo ci siedzą sobie na stacji.

Ale jeśli ktoś będzie się mógł spokojnie zachaczyć na takim rentierskim terytorium to z tego spokojnie skorzysta, bo będzie mógł klepać raty i rentierów  :D

Supercapsy wtedy nie będą potrzebne bo po co ci one przeciw partyzantom. Natomiast, jeśli ktoś będzie chciał sobie zrobić baze na stałe gdzie się nie będzie bał że będzie musiał przenosić assetsy co chwile to dajmy mu taką możliwość. Niech se zainwestuje w mega fortece która będzie w stanie obronić się przed supercapslami. Niech to kosztuje jak sukinsyn ale zdecydowanie mniej niż flota supercapsli. I wtedy niech se siedzi na danym terenie. Z tym, że i tak nie ucieknie przed potencjalną agresywną partyzantką.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 04, 2011, 14:14:06 »
Wystarczy, żeby doszło do skutku to o czym mowa już jest od jakiegoś czasu czyli możliwość rozwalania stacji i tym samym utylizacja dużych ilości assetsów zamrożonych na stacjach np w nie aktywnych w danym momencie kontach.
Wybudowanie nowej stacji niesie za sobą bardzo duże inwestycje i nie każdego na nie stać ale ... w tym momencie pomysł super posów, których wartość była by np 1/3 zwykłej ceny stacji to miały by "ręce i nogi".
Stacje stawiane pierwotnie przez CCP nie miały by za dużo obrony, stacje stawiane przez gracza mogly by mieć silną osłonę a super posy by mogły być rozstawiane w strategicznych miejscach np na skrzyżowaniu dróg albo przy bardzo ważnych szlakach JB-y. Oczywiście stacje jak i posy seedowane przez użytkowników by mogły być bronione jak dotychczasowe pos-y za pomocą Pos gunnerów.
To miało by w tym momencie racje bytu.

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 04, 2011, 14:23:10 »
Wystarczy, żeby doszło do skutku to o czym mowa już jest od jakiegoś czasu czyli możliwość rozwalania stacji i tym samym utylizacja dużych ilości assetsów zamrożonych na stacjach np w nie aktywnych w danym momencie kontach.
Jakby takie cos bylo rozwazane na serio to podnioslby sie wiekszy krzyk niz przy ostatniej zadymie. No i rozwaliloby to tez caly handel w 0.0
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 04, 2011, 14:30:36 »
Rzecz w tym, że obecnie małe grupy w 0.0 nic nie są w stanie zrobić bo nie mają gdzie się zawiesić. Musisz mieć stacje bo inaczej jest lipa. Posy śmierdzą i są za łatwe do zniszczenia.
A stacji nie możesz mieć bo nie masz siły aby ją utrzymać. Dlatego powstały bloby supercapsli.

Ale jeśli  CCP stworzy rozsądny system, gdzie małe grupy będą mogły mieszkać wygodnie w 0.0, bez wpadania w łapska blobów z powodu stacji, to rzesza ludzi z tego skorzysta.
Zaczynając od bardziej ambitnych rentierskich korpów do tych które teraz są w normalnych sojuszach ale wk...wia ich blobware.
Zresztą obecnie, problem tkwi w tym, że niewielka grupa graczy z masą supercapsli ora duży teren, potem wpuszcza tam rentierów a sama siedzi sobie gdzieś w kurwidołku. Rentierów nikt nie rusza bo ci siedzą sobie na stacji.

Ale jeśli ktoś będzie się mógł spokojnie zachaczyć na takim rentierskim terytorium to z tego spokojnie skorzysta, bo będzie mógł klepać raty i rentierów  :D

Supercapsy wtedy nie będą potrzebne bo po co ci one przeciw partyzantom. Natomiast, jeśli ktoś będzie chciał sobie zrobić baze na stałe gdzie się nie będzie bał że będzie musiał przenosić assetsy co chwile to dajmy mu taką możliwość. Niech se zainwestuje w mega fortece która będzie w stanie obronić się przed supercapslami. Niech to kosztuje jak sukinsyn ale zdecydowanie mniej niż flota supercapsli. I wtedy niech se siedzi na danym terenie. Z tym, że i tak nie ucieknie przed potencjalną agresywną partyzantką.

Fajnie, fajnie. Piszesz to co myśli wielu. Tylko jak to zrobić? Jak to zrobić w EVE gdzie DOWOLNE MIEJSCE uniwersum można osiągnąć - jeśli się bardzo chce - blobem s-capsli w kilku, góra kilkunastu jumpach czyli w czasie liczonym co najwyżej w godzinach, a nie w dniach czy wersja hard w tygodniach.  :(

Ja chętnie dowiedziałbym się ile umownej mocy CPU/RAM/etc pochłania taki przeciętny system w 0.0 w którym jest 5-10-40 osób, no powiedzmy do 100. Skoro mieszkańcy 0.0 tak płaczą ze wiele systemów jest wręcz pustych. Dlaczego pytam ? Bo chciałbym znać odpowiedź dlaczego  oprócz Dronkowa nie powiększany uniwersum EVE. WH nie liczę. Powiększmy EVE o kolejne ca. 1k, 2k, a może i 5k systemów. Ale niech to będą systemy "klasy 0.0" dostępne przez WH ale jednocześnie normalne 0.0 z ratami, sovem, może nawet z moonami. I niech to będą nie pojedyncze systemy ale rodzaj konstelacji kilku połączonych systemów (jakieś mikro-WH łączące systemy?). Taki kawałek odciętego 0.0. Niezależny o tyle, że można tam ukopać wszystko co potrzebne żeby żyć mając powiedzmy zestaw BPO/BPC. Niech WH do takich systemów generują się znacznie rzadziej niż normalnie. np. Raz w tygodniu na 24-48 godzin, może raz na 2 tygodnie na 4dni..... Niech przepuszczają większą masę. Czy w ogóle przestrzenie 10-20-50-100 systemów nie dostępnych klasycznie via jumpgaty tylko przez WH ale otwierające się co jakiś dłuższy czas. Przestrzeń! Słowo klucz w EVE to przestrzeń a raczej jej brak  :(

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 04, 2011, 14:38:02 »
Wystarczy, żeby doszło do skutku to o czym mowa już jest od jakiegoś czasu czyli możliwość rozwalania stacji i tym samym utylizacja dużych ilości assetsów zamrożonych na stacjach np w nie aktywnych w danym momencie kontach.

A wtedy PL czy inna banda z blobem Nyxów i tytków leciała by przez taki region i kasowała stację po stacji po tygodniu czy dwóch
przywracając stan regionu z 2003 roku czyli robiąc z regionu kompletna pustynię. :P
A jakby jeszcze ze zniszczonej stacji tak jak ze zniszczonego shipa wypadał jakiś % assetów to już w ogóle szał ciał i uprzęży.

Wybudowanie nowej stacji niesie za sobą bardzo duże inwestycje i nie każdego na nie stać ale ... w tym momencie pomysł super posów, których wartość była by np 1/3 zwykłej ceny stacji to miały by "ręce i nogi".
To ile niby miałby kosztować ten "super-POS" ?

To już sensowniejszy wydaje się pomysł na towarowy/mieszkalny supercaps. Taki Hive nomadów

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 04, 2011, 14:42:27 »
Zwiększenie ilości systemów w EVE średnio mi się podoba, bo zwiększą się odległości do celów  :P
Po drugie nie zmieni to nic w obecnym układzie geopolitycznym, agresywne bloki będą mogły spokojnie zwasalizować nowo utworzone sojusze.

Dlatego zaproponowałem, aby EVE rosła ale raczej w kierunku zwiększania "objętości" systemów.

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 04, 2011, 14:54:08 »
Fajnie, fajnie. Piszesz to co myśli wielu. Tylko jak to zrobić? Jak to zrobić w EVE gdzie DOWOLNE MIEJSCE uniwersum można osiągnąć - jeśli się bardzo chce - blobem s-capsli w kilku, góra kilkunastu jumpach czyli w czasie liczonym co najwyżej w godzinach, a nie w dniach czy wersja hard w tygodniach.  :(

Jezeli dobrze rozumiem problemem jest szybkosc przezucania bloba capitali. Czyli jedynym realnym sposobem na umozliwienie malym corpom osiedlenia sie gdzies w 0.0 bez ryzyka ze zaraz ich rozjedzie blob capsli jest wydluzenie czasu przelotu takiego bloba.
Moze wiec zamiast kombinowac z jakims niszczeniem stacji (co pewnie szybko wyludni 0.0) lepiej by bylo zabrac tym statkom mozliwosc uzywania cyno i niech sobie lataja przez bramy jak cala reszta. Wtedy male corpy na jakims zadupiu beda bezpieczne bo nikomu nie bedzie sie chcialo ciagnac capitali przez pol regionu tylko po to by rozwalic malego POSa.
Ewentualnie mozna by tez pojsc na calosc i wywalic wszystko co jest wieksze od BSa (z wyjatkiem orki, rurki i JFow)  ;)
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Raiha

  • Gość
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpień 04, 2011, 15:00:30 »
Fajnie by było gdyby CCP zrobiło limity ilości lub masy statków które mogą zadokować w stacjach. Wtedy nie wszyscy by się zmieścili. Musieli by szukać innych miejsc lub stawiać posy.
Przydało by się przebudować posy, szczególnie przez to ze brak stacji trochę utrudnia grę, np. w WH. Dodać jakiś moduł który pozwolił by się przepakować itp.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 04, 2011, 15:29:14 »
A wg mnie (wg stopnia trudności w realizacji):
1. włączyć delay na local - im wyższy poziom danego systemu, tym krótszy czas delay (ze stacją powiedzmy 5 minut, bez stacji i na poziomie "0" około 30 minut)
2. zlikwidować choke pointy - wąskie gardła nie uniemożliwiają w żaden sposób zmasowanych ataków, szczególnie capsami, a utrudniają small scale pvp
3. wydzielone regiony bez stałego łącza - przejście/dostęp za pomocą sieci WHSów (wiem tworzenie choke pointów, ale w WHSie)
4. zmiana struktury zarobków - moonmining niech przypomina kopanie na paskach, w tym sensie, że każdy moon ma KAŻDY surowiec, tylko w ograniczonej ilości, właściciel POSa decyduje co mu się opłaca kopać w danym momencie, w ten sposób ogranicza się jedną zmianą monopole
5. wydłużyć odległości "w latach świetlnych" - przynajmniej pomiędzy regionami, bo w gruncie rzeczy jak na ogromną "galaktykę" to EVE stanowi jakiś popierdołek na zadupiu w jednym z mniejszych podramion i to nawet nie naszej Drogi Mlecznej, a jakiejś podrzędnej mikro galaktyki, dla przypomnienia - średnica naszej galaktyki to coś koło 100000 lat świetlnych, szerokość naszego ramienia to kilka tysiaczków.
6. podnieść poziom AI u NPCów - szczególny nacisk dałbym na dronki - z racji specyfiki dostępności surowców (alloy) i tego, że to przecież zbuntowana sztuczna inteligencja, to poziom wg mnie powinien być wyższy niż Sleepersów - w ten sposób podaż minsów znacząco by się zmieniła
7. znerfić zarobki na NPCach - zarobek na misjach ma być z opłaty za misje, a nie z bounty + loot + rigsy + nagroda z misji, chcesz zarabiać na bounty - lataj po paskach, z lootu powinien zniknąć sprzęt T1, bo ten jest możliwy do wyprodukowania z BPC/BPO, a wprowadziłbym BPC na named moduły
8. przerobić modele produkcyjne - uwspólniłbym model który jest dla T3, a minimalistycznie dla T1 wprowadziłbym komponenty
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

sc0rp

  • Gość
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpień 04, 2011, 15:35:00 »
tak czytam jakie proponujecie zmiany i ciesze sie z eve takiej jaka jest teraz bo po wiekszosci tych propozycji to by sie nie dalo grac

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpień 04, 2011, 15:42:15 »
tak czytam jakie proponujecie zmiany i ciesze sie z eve takiej jaka jest teraz bo po wiekszosci tych propozycji to by sie nie dalo grac
No popatrz... a ja pamiętam grę, w którą się dało grać, a:
- delay na local w null był włączony
- skok wykonywałeś na 15km od miejsca docelowego
- nie było statków wyposażonych w jump drive
- nie było systemu flotowego, a gangi nie dawały żadnych bonusów członkom
- możliwość montażu covert cloak miał tylko 1 typ i model shipa (covert - frytka)
- ilość wejść do 0.0 była tak mniej więcej 2x mniejsza niż obecnie
- odległości pomiędzy regionami były tak mniej więcej 2x większe
- nie było dronkowa
- nie było możliwości wybudowania stacji i dostępne były jedynie POSy
- nie było T3, oraz większości T2

Wg większości gra wówczas miała inną głębię, a wyprawa do 0.0 była przygodą, a nie ciągłym czekaniem na LAG i CTA, a i do wygranej w bitce potrzeba było nieco więcej jak liczb we flocie. Ludzie umieli żyć i walczyć o null. Umieli się nim cieszyć, a co ważniejsze nie narzekali na brak PVP.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

sc0rp

  • Gość
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 04, 2011, 15:50:48 »
Tak tak eve kiedys byla zajebista a teraz jest do dupy - uwielbiam placzace dinozaury a takie sa w kazdym mmo. Pamietaj ze zawsze mozesz zglosic swoje veto wobec tego jaka jest eve i przestac grac -> prosta zasada adapt or die.

Mi rowneiz niewszystko sie w eve podoba - np. brak kontry na blob sc/tytkow. Ale absurdalne pomysly pod tytulem "super pos", niszczenie stacji czy uklady systemow oddzielony wh od obecnego empire i 0.0 to ciesze sie ze nikt z pomyslodawcow nie pracuje dla ccp.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 04, 2011, 15:55:02 »
-> prosta zasada adapt or die.
Skoro gram dalej, to znaczy, że się zaadaptowałem, a czy Ty dasz radę ?

Każdy z nas ma swoją wizję tego jak powinna wyglądać EVE i nikt nie pytał kiedy EVE była najzajebistsza i nad czym płaczą dinozaury. Tak jak nikt nie pyta dlaczego gra jest coraz bardziej upraszczana. Dlatego może skończ pohukiwania, że miejsce dinozaurów to najlepiej w kolorowym albumie i sam się zacznij adaptować do rzeczywistości. EVE będzie takim jakim CCP postanowi go uczynić, a jak na razie zapytało o to jakim wg graczy powinno być i co sądzą o planie jego zmiany.
Potrafisz się do tego dostosować i powiedzieć co wg Ciebie powinno być poprawione w 0.0 żeby gra była lepsza ?
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 04, 2011, 15:58:08 »
Można jeszcze zrobić tak że guzik "jump" wcisnąć można raz dziennie i wywalić skakanie przez tytany. Wróciłyby konwoje frachtów i w ogóle byłoby fajniej.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

sc0rp

  • Gość
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 04, 2011, 15:59:59 »
Potrafisz się do tego dostosować i powiedzieć co wg Ciebie powinno być poprawione w 0.0 żeby gra była lepsza ?

Jasne mi do idealu brakuje 4 rzeczy:
- starego systemu JB czyli:- 2 jb na system, mozliwosc skakania capsami przez jb
- ustawienia cynojammera zaleznie od standow czyli np. dla blue nie istnieje cynojammer a hosty nie moga skoczyc
- ustawienia cynogeneratora zaleznie od standow czyli np. blue moga skakac na cynogena a hosty nie.
- skutecznego pomyslu na blob sc/tytkow -> ale na to nie mam pomyslu po za bezsensownym nerfem (jestem generlanie przeciwnikiem jakichkolwiek nerfow)

A swoja droga czy fracht lub orca moga skoczyc przez tytana?

Goomich

  • Gość
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 04, 2011, 16:01:57 »
Oczywiscie

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 04, 2011, 16:02:37 »
Jasne mi do idealu brakuje 4 rzeczy:
- starego systemu JB czyli:- 2 jb na system, mozliwosc skakania capsami przez jb
- ustawienia cynojammera zaleznie od standow czyli np. dla blue nie istnieje cynojammer a hosty nie moga skoczyc
- ustawienia cynogeneratora zaleznie od standow czyli np. blue moga skakac na cynogena a hosty nie.
- skutecznego pomyslu na blob sc/tytkow -> ale na to nie mam pomyslu po za bezsensownym nerfem (jestem generlanie przeciwnikiem jakichkolwiek nerfow)

A swoja droga czy fracht lub orca moga skoczyc przez tytana?

Pierwsze 3 postulaty kłócą się z czwartym. Co do frachtów, a myślisz że jak się buduje tytany?
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

sc0rp

  • Gość
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 04, 2011, 16:07:16 »
Pierwsze 3 postulaty kłócą się z czwartym.
pierwsze 3 dotycza dzialan tylko na wlasnym terenie a czwarte dzialan zarowno na terenie wroga jak i wlasnym - wiec nei rozumiem gdzie tu sie cos kloci przeciez host po moich jb/cynogenach skakal nie bedzie.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 04, 2011, 16:11:24 »
Tak tak eve kiedys byla zajebista a teraz jest do dupy - uwielbiam placzace dinozaury a takie sa w kazdym mmo. Pamietaj ze zawsze mozesz zglosic swoje veto wobec tego jaka jest eve i przestac grac -> prosta zasada adapt or die.

Ojoj młokos się na dinozaury obruszył.


Jasne mi do idealu brakuje 4 rzeczy:
- starego systemu JB czyli:- 2 jb na system, mozliwosc skakania capsami przez jb
- ustawienia cynojammera zaleznie od standow czyli np. dla blue nie istnieje cynojammer a hosty nie moga skoczyc
- ustawienia cynogeneratora zaleznie od standow czyli np. blue moga skakac na cynogena a hosty nie.
- skutecznego pomyslu na blob sc/tytkow -> ale na to nie mam pomyslu po za bezsensownym nerfem (jestem generlanie przeciwnikiem jakichkolwiek nerfow)

A swoja droga czy fracht lub orca moga skoczyc przez tytana?

Nie żebym się czepiał, ale wygląda mi to na propozycje kogoś, kto siedzi w dużym bloku i boli go, że nie może korzystać z infrastruktury swoich firendsów.
A najlepiej to by sobie chciał łatwo i przyjemnie farmić carierem.
Trafiłem ?

Ta frachty mogą skakać przez tytana.

Goomich

  • Gość
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 04, 2011, 16:19:47 »
Co do frachtów, a myślisz że jak się buduje tytany?

Budujesz ze 70 000 dział w Jita, wieziesz je na 10 razy JFem do systemu z matarskim outpostem, mielisz, minsy wieziesz frachtem 150 razy do POSa, budujesz komponenty, przekładasz do CSAA i budujesz tytka. W tym czasie
budujesz ze 70 000 dział w Jita...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 04, 2011, 16:20:41 »
pierwsze 3 dotycza dzialan tylko na wlasnym terenie a czwarte dzialan zarowno na terenie wroga jak i wlasnym - wiec nei rozumiem gdzie tu sie cos kloci przeciez host po moich jb/cynogenach skakal nie bedzie.

No i da to efekt że wlasny teren nie do zdobycia bedzie bo nie bedzie okienek capsówych, dla wrogich capsów a bicie się z blobem SC subcapitalami to taki sredni pomysl

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

sc0rp

  • Gość
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpień 04, 2011, 16:25:43 »
Nie żebym się czepiał, ale wygląda mi to na propozycje kogoś, kto siedzi w dużym bloku i boli go, że nie może korzystać z infrastruktury swoich firendsów.
A najlepiej to by sobie chciał łatwo i przyjemnie farmić carierem.
Trafiłem ?
prawie, bo nigdy nie farmilem i nie zamierzam farmic carrierem, ale fakt utrudnia mi to przewalanie shipow.

No i da to efekt że wlasny teren nie do zdobycia bedzie bo nie bedzie okienek capsówych, dla wrogich capsów a bicie się z blobem SC subcapitalami to taki sredni pomysl
no niezupelnie nie do zdobycia -> patrz wyciaganie sc przez PL z vfk.

Frankie

  • Gość
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpień 04, 2011, 16:45:20 »
Mi osobiście pomysły dotyczące szeroko pojętych posów i stacji podobają się, bo uważam, że w tej dziedzinie eve jest bardzo uboga. Tworzenie nowego świata oddzielonego WH też brzmi ciekawie, bo daje nowe ciekawe możliwości, a znacznie utrudnia logistykę.
Poruszony na tym forum wątek skrócenia zasięgu SC i tytków też nie wygląda właściwie źle. Są to wielkie statki to nie mogą skakać daleko, bądź skoki w zależności od odległości powinny kosztować znacznie więcej niż obecnie. Jakby przemieszczenie takiego SC wiązało się z koniecznością postawienia 10 cyno, 10x robić regenerację capa to może część się zniechęci. Druga opcja kosztowa - jakby trzeba za przyjemność przerzucenia SC o 20-30 LY zapłacić 500-600mln to duża część flot SC byłaby znacznie mniej mobilna. Ile razy w miesiącu przeciętny posiadacz SC mógłby sobie pozwolić na przelot 100LY.
Kolejnym rozwiązaniem problemu SC flot może być zajęcie się problemem Dreadów. Zrobić z Dreadów coś w rodzaju bata na SC. Nie powiększać im tanku (są dla SC łatwym celem bo szybko giną i są uziemione na 10m przez siege), ale drastycznie zwiększyć DPS przeciw dużym maszynom do 30-50K/s. Ciekawe ile allianców zaryzykowałoby starcie z Dreadami swoja flota SC kiedy mieliby szanse być przez nią zmasakrowani. Takie zmiany dawałyby szanse mniejszym corpom, które nie są w stanie zbudować floty SC, ale wystawienie kilkudziesięciu dreadów nie stanowiłoby problemu. Przez słabość w tanku i niemożliwość ruchu w siege SC nadal miałyby spore szanse na dość łatwe niszczenie dreadów, ale z drugiej strony możliwość staty SC w takiej akcji rosłaby drastycznie.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpień 04, 2011, 17:17:48 »
Frankie odnośnie dredów masz bardzo dużo racji.  Może tylko zastanowiłbym się nad DD tytków bo w tej chwili po wsadzeniu dmg modów kasują na strzał dreda.

Goomich

  • Gość
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpień 04, 2011, 17:24:09 »
Jakby przemieszczenie takiego SC wiązało się z koniecznością postawienia 10 cyno, 10x robić regenerację capa to może część się zniechęci.

Doprowadzi tylko do większego skupiania się SC. :P

Druga opcja kosztowa - jakby trzeba za przyjemność przerzucenia SC o 20-30 LY zapłacić 500-600mln to duża część flot SC byłaby znacznie mniej mobilna.

A tytany trzeba zrobić tak drogie, że normalnie w Eve będzie ich dwa, no może w porywach trzy.

Ile razy w miesiącu przeciętny posiadacz SC mógłby sobie pozwolić na przelot 100LY.

Tyle ile ally dałby mu na przelecenie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpień 04, 2011, 19:14:42 »
No popatrz... a ja pamiętam grę, w którą się dało grać, a:
- delay na local w null był włączony

Ej, serio tak było?

- odległości pomiędzy regionami były tak mniej więcej 2x większe

Wtedy, gdy nie bylo jump drive? Możesz jakoś rozwinąć te dwa fragmenty?

- ustawienia cynogeneratora zaleznie od standow czyli np. blue moga skakac na cynogena a hosty nie.

A dzisiaj to niby hosty mogą skakać na wrogi cynogen, lol?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...