Autor Wątek: Nullsec revamp in 3...2...1...  (Przeczytany 21771 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

CMHQ_Widget

  • Gość
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpień 04, 2011, 19:52:42 »
A dzisiaj to niby hosty mogą skakać na wrogi cynogen, lol?

Chodzi o to, że można było skakać na cynogena innego sojuszu.

sc0rp

  • Gość
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpień 05, 2011, 00:17:13 »
A dzisiaj to niby hosty mogą skakać na wrogi cynogen, lol?


Frankie

  • Gość
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpień 05, 2011, 00:37:26 »
1) Doprowadziłoby tylko do większego skupiania się SC. :P

2) A tytany trzeba zrobić tak drogie, że normalnie w Eve będzie ich dwa, no może w porywach trzy.

3) Tyle ile ally dałby mu na przelecenie.
ad 1) Wydaje mi się wręcz odwrotnie. Alliance miałby 2 wyjścia starać się kontrolować całe swoje terytorium dzieląc SC na grupy lub trzymać je w jednym miejscu. Druga opcja wiązałaby się z łatwym wystawieniem większości swoich terytoriów na ataki wrogów. I jeśli robiłeś multi cyno jumpy jakąkolwiek flota capową (a pewnie nie raz to robiłeś) to wiesz jak to jest upierdliwe (skaczemy i czekamy aż wszyscy załadują capacitor.. hmm po 4-5 skokach w SC brakuje paliwa trzeba im je dowozić itp... Myślisz, że 20 skoków w takim systemie jest zachęcającą oferta żeby zabić kilka carrierów wroga??). Konkludując jakby pilot SC miał wizje ze do desta ma 20x skakać na cyno co zajmie kilka godzin to gwarantuje Ci ze 80% SC nawet by się nie zalogowała.

ad 2) Jest ich już zbyt dużo w grze więc nie da się teraz tego już zrobić. Założenie takie było ale Eve się trochę za bardzo rozwinęła.

ad 3) Przy podejściu kosztowym to ally miałoby na 1-2 wycieczki w miesiącu trochę by to ograniczyło ich działanie. Jak za paliwo w dwie strony przyszedł by rachunek 500mx100 statków x2 strony, czyli jakieś 100B.

Mi osobiście najbardziej podoba się wizja zmiany Dreadów. Jest według mnie najłatwiejsza w realizacji, a przy okazji odkurzyłaby te zasłużone dla eve statki i byłaby zmiana ewidentnie pod młodsze i słabsze sojusze, których najzwyczajniej w świecie nie stać na wystawianie wielkich SC flot. @Yogos - niech nawet tytki zabijają te dready strzałem z DD pod warunkiem ze Dready będą mogły w grupie poskładać tytka zanim przeładuje to DD.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpień 05, 2011, 08:55:01 »
Cytuj
niech nawet tytki zabijają te dready strzałem z DD pod warunkiem ze Dready będą mogły w grupie poskładać tytka zanim przeładuje to DD.
Przecierz mogą nawet teraz tyle że musi być ich   "troche"

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpień 05, 2011, 09:32:50 »
- delay na local w null był włączony
Ej, serio tak było?
Serio, serio. Jak zaczynałem to local miał domyślnie włączony delay na 15 minut dla null sec'a. Oczywiście wystarczyło wyłączyć, ale większość newbie o tym nie wiedziała.
Potem po cichu wyłączyli, a jak wiadomo nie chcą tego włączyć, a sprawa jest przecież bajecznie prosta, bo cały kod obecnie istnieje i wystarczy proste przekonfigurowanie ustawień domyślnych klienta.

- skok wykonywałeś na 15km od miejsca docelowego
- nie było statków wyposażonych w jump drive
- ilość wejść do 0.0 była tak mniej więcej 2x mniejsza niż obecnie
- odległości pomiędzy regionami były tak mniej więcej 2x większe
- nie było dronkowa
Wtedy, gdy nie bylo jump drive? Możesz jakoś rozwinąć te dwa fragmenty?
Ależ co tu rozwijać. Ze swojej wypowiedzi zostawiłem te fragmenty, które się zmieniły mniej więcej w tym samym czasie (2-3 kolejne patche).

Generalnie, tuż przed wprowadzeniem (a tak naprawdę udostępnieniem dronkowa) CCP salomonową decyzją uznało, że po EVE się podróżuje zbyt długo. Wówczas przemapowało kilkaset systemów pod kątem ilości bram i połączeń z sąsiednimi systemami. W efekcie Yulai straciło dominującą pozycję jako hub (w to miejsce powstały praktycznie od razu 4 inne, a z nich największą popularność ma obecnie Jita, a pozostałe to Amarr, Oursulaert/Renyn i Rens). Oczywiście wszystko tłumaczone dobrem graczy (dla porównania, obecnie do Jita mam jakieś 30-40 jumpów - licząc od Neesher, a poprzednio miałem nieco ponad 60 - wiem dokładnie, bo jedno z biur mamy 2j od Jita, a jest to drugie z biur w kolejności jakie mieliśmy zakładane, Neesher jest 4 bądź 5-tym). Mniej więcej gdzieś tak po drodze zgubiły się skoki na 15km.
Chwilę później przemapowali kolejny raz połączenia w taki sposób by autostrady nie przechodziły przez "najludniejsze" systemy. Przy okazji skoki pomiędzy regionami zostały skrócone, dodali nowe, skasowali kilka "bezsensownych". Z mojej perspektywy (Kor-Azor) oznaczało to "spłaszczenie" mapy - przed tą zmianą niektóre z regionów w swojej płaszczyźnie były ułożone pod skosem w stosunku do płaszczyzny EVE, a połączenia międzyregionalne nie były rozmieszczone jedynie na obrzeżach regionów.
Myślę, że przygotowywali mapę pod wprowadzenie WHSów (które przecież są umieszczone "nad/pod" płaszczyzną EVE).
Dronkowo - wiadomo, był to region od dawna funkcjonujący w EVE (w sensie widoczny na mapach, ale bez połączeń), na podobnej zasadzie jak obecnie tereny Jove. Podejrzewam, że dlatego dostały go dronki, bo nie chciało im się przygotowywać kolejnej frakcji pirackiej. Wg mnie powinny być jeszcze co najmniej 1, bo obecnie mamy:
- Amarr-Minmatar - Blood Raiders
- Amarr-Caldari - Sansha
- Minmatar-Gallente - Angels
- Gallente-Caldari - Guristas
- Gallente-Minmatar - Serpentis
Jak widać brakuje połączenia Minmatar i Caldari, a przynajmniej jako minimum powinno być zmienione jedno z połączeń Gallente i Minmatar (na Caldari-Minmatar). Jako niedoszłą piracką frakcję widziałbym Intaki (partyzanci na terenie Gallente - pamiętający wybory w obszarze Gallente będą również pamiętać serię misji w ramach, których otrzymywało się dodatkowe "kupony" głosów). Problemem pewnie było to, że Intaki są na północny zachód mapy (okolice Syndicate), a piracka frakcja Caldari-Minmatar powinna być na centralnym wschodzie (wysokość regionu Jove).

Myślę, że to też powinno być zmienione w EVE, a przy okazji powinny być wprowadzone kolejne wersje shipów "prawie" frakcyjnych (brakuje wersji dla Ammatar, wspomnianego Intaki). Brak też wzmiankowanych Takmahl, Talocan i Yan Jung (odpowiedniki Sleepersów). Dla mnie takie "niedokończone" fragmenty EVE świadczą o tym, że nie ma tam zespoły pilnującego spójnej wizji rozwoju, a przynajmniej brak roadmapy określającej etapy wprowadzania "nowych" elementów świata.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #40 dnia: Sierpień 05, 2011, 10:07:39 »
Te skoki na 15 km to był nietrafiony pomysł, bo ludzie robili bookmarki żeby w efekcie skoczyć na 0km. Handlowało się mapami na całe regiony na wszystkie bramy jak normalnym towarem.

Całe szczęście, że to znikło, jeden region to często było kilkaset BM ja miałem ze 4 regiony :)
Mistrzem był Lazar który miał wszystkie lowseki i sporo 0.0, bez żartów kilkadziesiąt tysięcy BM  >:D

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpień 05, 2011, 10:17:01 »
Mistrzem był Lazar który miał wszystkie lowseki i sporo 0.0, bez żartów kilkadziesiąt tysięcy BM  >:D
A ile kasy natłukł !
To był poważny biznes.  8)

Co śmieszne, CCP skasowało te 15km nie dlatego, że to było upierdliwe, ale dlatego, że każdy z nas (w sensie graczy) miał kilkatysiaczków bmek podróżnych, a ich kopiowanie za mocno obciążało serwer.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Goomich

  • Gość
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpień 05, 2011, 11:48:20 »
ad 1) Wydaje mi się wręcz odwrotnie. Alliance miałby 2 wyjścia starać się kontrolować całe swoje terytorium dzieląc SC na grupy lub trzymać je w jednym miejscu. Druga opcja wiązałaby się z łatwym wystawieniem większości swoich terytoriów na ataki wrogów. I jeśli robiłeś multi cyno jumpy jakąkolwiek flota capową (a pewnie nie raz to robiłeś) to wiesz jak to jest upierdliwe (skaczemy i czekamy aż wszyscy załadują capacitor.. hmm po 4-5 skokach w SC brakuje paliwa trzeba im je dowozić itp... Myślisz, że 20 skoków w takim systemie jest zachęcającą oferta żeby zabić kilka carrierów wroga??). Konkludując jakby pilot SC miał wizje ze do desta ma 20x skakać na cyno co zajmie kilka godzin to gwarantuje Ci ze 80% SC nawet by się nie zalogowała.

Jeżeli FC zależy na szybkim przemieszczeniu się, to każe założyć travel fita i wtedy spowalniaczem są cyna po drodze, nie capacitor. Tak więc SC przemieszczały by się w w większych grupach, żeby się łatwiej bronić.
A co do paliwa, to w hangarze mam z 200k helu, różne fity, różne fity dla innych statków, ozon, narkotyki, imple dla alta i większość wolnego.
To nie carrier, czy dread, gdzie robisz 4 skoki i masz sucho.

ad 2) Jest ich już zbyt dużo w grze więc nie da się teraz tego już zrobić. Założenie takie było ale Eve się trochę za bardzo rozwinęła.

Ale ja ci własciwie zacytowałem, to co CCP myślało o tytanach, gdy te były dopiero na deskach kreślarskich.

ad 3) Przy podejściu kosztowym to ally miałoby na 1-2 wycieczki w miesiącu trochę by to ograniczyło ich działanie. Jak za paliwo w dwie strony przyszedł by rachunek 500mx100 statków x2 strony, czyli jakieś 100B.

Cóż, wtedy nadal Wątek o Pure Blind i okolicach byłby troszkę bardziej rozwinięty.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 05, 2011, 11:55:09 wysłana przez Mona X »

Gaavrin

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 254
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Gaavrin
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpień 05, 2011, 11:56:25 »
Jak samo ccp przyznało robienie czegoś na tyle drogiego, żeby gracze dwa razy pomyśleli, zanim wydadzą na to kasę w eve nie działa. Jeżeli coś jest skuteczne, to gracze będą z tego korzystać, niezależnie od kosztów, a już na pewno powerbloki. To małe alianse będą musiały się zastanawiać, czy wystawić swoje supery na bitwę pomagając innemu aliansowi w obronie przez powerblokiem, bo ich na paliwo nie będzie stać, a nie te powerbloki w stylu drf. A przecież nie o to chodzi, tylko o to, żeby wspierać małe alianse a nie duże.

Zmiana dredów i ich boost to jest chyba rzecz na którą wszyscy czekają, tylko czy to coś zmieni? skoro alianse które mają setki super carrierów, będą miały jeszcze więcej dredów?

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #44 dnia: Sierpień 05, 2011, 12:33:39 »
Jak samo ccp przyznało robienie czegoś na tyle drogiego, żeby gracze dwa razy pomyśleli, zanim wydadzą na to kasę w eve nie działa.

Cóż, tak na szybko. Skoro nie działa cena to niech działa czas. Jeśli taki tytex budowałby się 2-3 razy dłużej niż się buduje to przyrost by się zmniejszył. Można dla capsów dodać np. jakiś procentowy (losowy) wskaźnik - wystąpiła awaria, stocznia wybuchła, budowany tytex poszeł się rozmnażać. Same korzyści, ISK sink, zmniejszenie podaży tytexów i np. s-capsli. W końcu to nie byle jakie przedsięwzięcie budowa takiego tytexa. W ogóle takie tytexowe bridgbe a może nawet normalne jumpy na cyno mogłyby mieć jakiś taki 0,001% na to że "zaginą" podczas skoku bez wieści albo wylądują w WH jakimś  ;D takie zakłócenia czaso-przestrzenne  >:D

Chupacabra

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 218
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blackchupacabra
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: Frozen Synapse
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpień 05, 2011, 12:58:15 »
a wystarczyło by wprowadzić ujemny bonus dla Tyków i innego Super Capitalowego latajstwa, na gridzie. Jest ich 5 to maja  -10% do armora, shielda, capa i co tam mądrzejsi ode mnie wymyślą. Każdy dodatkowy to kolejny spadek wydajności, i tak aż do poziomu zwykłego carriera, czy też BSa :)
Dark Flonoe:
ludki z lolseca mowiace o tym ze tidi jest fajne na podstawie papierowych wyliczen i filmu na yt lol

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpień 05, 2011, 13:38:40 »
Wystarczy wprowadzić koszty operacyjne dla szipów z jump drive i/lub uszkodzenia struktury związane z czasem przebywania w przestrzeni. W końcu są ogromne, więc mikrometeory, etc...  ;)
A poważniej zwykłe capsy mogłyby się naprawiać na każdej stacji, supercapsy musiałyby dokować do stoczni. Koszty to byłaby konieczność dostarczenia np. komponentów w 10% ilości komponentów potrzebnych do ich wyprodukowania, na każdy miesiąc ich życia. Ktoś kto wylogował się po 10 miesiącach będzie miał szip na 0% struktury... potem będzie musiał sobie kupić nowy.
A z kosztów operacyjnych - lot w systemie zużywałby paliwko (skoro mogą dodawać bez żadnych ograniczeń nowe "kontenery" na paliwo/etc. to co za problem dodać kontener na paliwo do lotów w systemie (niech spalają heavy water np.) ?
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

kamel

  • Gość
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpień 05, 2011, 15:11:52 »

A poważniej zwykłe capsy mogłyby się naprawiać na każdej stacji, supercapsy musiałyby dokować do stoczni. Koszty to byłaby konieczność dostarczenia np. komponentów w 10% ilości komponentów potrzebnych do ich wyprodukowania, na każdy miesiąc ich życia. Ktoś kto wylogował się po 10 miesiącach będzie miał szip na 0% struktury... potem będzie musiał sobie kupić nowy.


Najpierew piszesz o mikrometeorytach co ma odniesienie do rzeczywistości, potem o konieczności reperowania shipu co też nie jest złym pomysłem ale z tym wylogowaniem i zniknięciem shipa to chyba zbyt duża radość ( po wymysleniu poprzednich usprawnień ) ci do głowy uderzyła i coś ci się pomieszało ;) w sensie co ty dupisz ?  :D

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpień 05, 2011, 15:15:04 »
Pewnie znowu napił sie tego samego co w dniu kiedy zrobił mnie dyplomatą :P ;)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpień 05, 2011, 15:15:46 »
Najpierew piszesz o mikrometeorytach co ma odniesienie do rzeczywistości, potem o konieczności reperowania shipu co też nie jest złym pomysłem ale z tym wylogowaniem i zniknięciem shipa to chyba zbyt duża radość ( po wymysleniu poprzednich usprawnień ) ci do głowy uderzyła i coś ci się pomieszało ;) w sensie co ty dupisz ?  :D
:P
A.... to wg Ciebie świat EVE ma wiele wspólnego z rzeczywistością ? Tak jak np. jump drive, cloak i parę innych pomysłów w grze...
Masz lepszy sposób jak ograniczyć i ilość i możliwości wykorzystania capsów i supercapsów ? Uważasz, że w NASZEJ rzeczywistości jak satelita wisi na geostacjonarnej i jest wyłączony to nie ulega powolnemu niszczeniu ? Wolisz rozwiązania pseudolosowe (1% szans na rozwalenie w czasie skoku) ?

Pewnie znowu napił sie tego samego co w dniu kiedy zrobił mnie dyplomatą :P ;)
Wciąż twierdzę, że to była jedna z lepszych decyzji.  :P >:D
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #50 dnia: Sierpień 05, 2011, 15:18:18 »
Cytuj
Masz lepszy sposób jak ograniczyć i ilość i możliwości wykorzystania capsów i supercapsów ?
Podatek od nich ściągany przez concord, jak opłata za sojusz i korpa >:D

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #51 dnia: Sierpień 05, 2011, 15:19:32 »
Podatek od nich ściągany przez concord, jak opłata za sojusz i korpa >:D
Tytułem czego ten podatek ? Concord i null ?
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #52 dnia: Sierpień 05, 2011, 15:20:30 »
A tytułem czego concord kosi kasę z aliansów? Za istnienie ally, za tereny itp?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #53 dnia: Sierpień 05, 2011, 15:21:58 »
A tytułem updatów pilot/corp registry, no i obrazki (logo) na serwerach swoje miejsce zajmują, nawet jeśli są to domyślne gwiazdki  8) ;) :P
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #54 dnia: Sierpień 05, 2011, 15:22:03 »
Wystarczy wprowadzić koszty operacyjne dla szipów z jump drive i/lub uszkodzenia struktury związane z czasem przebywania w przestrzeni. W końcu są ogromne, więc mikrometeory, etc...  ;)
A poważniej zwykłe capsy mogłyby się naprawiać na każdej stacji, supercapsy musiałyby dokować do stoczni. Koszty to byłaby konieczność dostarczenia np. komponentów w 10% ilości komponentów potrzebnych do ich wyprodukowania, na każdy miesiąc ich życia. Ktoś kto wylogował się po 10 miesiącach będzie miał szip na 0% struktury... potem będzie musiał sobie kupić nowy.
A z kosztów operacyjnych - lot w systemie zużywałby paliwko (skoro mogą dodawać bez żadnych ograniczeń nowe "kontenery" na paliwo/etc. to co za problem dodać kontener na paliwo do lotów w systemie (niech spalają heavy water np.) ?

... ta i 90% gry ludzie spędzali by na naprawianiu shipów zamiast na tym co lubią. Szukanie nowej bezsensownej mechaniki w celu załatania czegoś, co obecnie jest zepsute nie jest dobrym pomysłem.
Nobrainery są złe bo nic nie wnoszą do gry, a są jedynie upierdliwe, dlatego np nie tankujesz vagasa co 3 systemy.

kamel

  • Gość
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #55 dnia: Sierpień 05, 2011, 15:29:11 »
:P
A.... to wg Ciebie świat EVE ma wiele wspólnego z rzeczywistością ? Tak jak np. jump drive, cloak i parę innych pomysłów w grze...
Masz lepszy sposób jak ograniczyć i ilość i możliwości wykorzystania capsów i supercapsów ? Uważasz, że w NASZEJ rzeczywistości jak satelita wisi na geostacjonarnej i jest wyłączony to nie ulega powolnemu niszczeniu ? Wolisz rozwiązania pseudolosowe (1% szans na rozwalenie w czasie skoku) ?

Wiele to może nie ale jak już wyskakujesz z pomysłem opierając się na rzeczywistości a nie na fantazji to dociągnij myśl do końca i logicznie, poza tym to jest gra i jak ktoś chciał by sobie zrobić przerwę ( real life aggro, dziecko lub coś w tym stylu ), wylogować się i po tych 10 miesiącach zalogować biorąc pod uwagę ilość czasu poświęconą na wyfarmienie tego shipa to nikt by do GRY nie wracał a na tym CCP raczej nie zależy stądo moja uwaga. A a propo nerfu supercapitali to się nie wypowiadam bo mi się nawet nie chce nad tym zastanawiać w tej chwili bo mam mega kaca =]

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #56 dnia: Sierpień 05, 2011, 15:31:51 »
... ta i 90% gry ludzie spędzali by na naprawianiu shipów zamiast na tym co lubią. Szukanie nowej bezsensownej mechaniki w celu załatania czegoś, co obecnie jest zepsute nie jest dobrym pomysłem.
Nobrainery są złe bo nic nie wnoszą do gry, a są jedynie upierdliwe, dlatego np nie tankujesz vagasa co 3 systemy.
E tam... pomijasz kwestię realizmu  ;) :P
Znajdź lepszy pomysł na ograniczenie liczby i użytkowania.
Poza tym moja propozycja dotyczy TYLKO shipów z jump drive. Pomysł paliwka do tradycyjnych shipów mi się jak najbardziej podoba, a problem tankowania co 3 systemy da się załatwić wizytą i "odczekaniem" swego na orbicie gazowego giganta. Albo odpowiednio sterując poziomem zużycia tegoż (np. 1 jednostka na 100 AU, przy zbiorniku rzędu 1000 jednostek daje całkiem sporą mobilność).
Dla jasności - grałem już w grę w której trzeba było dbać o paliwo do reaktora, bo inaczej możliwości spadały do 1/10 nominalnych. Z tym, że tam można było przeładować tarcze na wybrany kierunek (np. wszystkie na przednią ćwiartkę), tor lotu pocisków uwzględniał ruch strzelającego shipa, statki i rakiety rozbijały się o planety i inne obiekty (statki)... itd... Nie twierdzę, że jest/była lepsza, ale miała dla mnie swój urok i dynamikę, której mi czasem brak w EVE.

Wiele to może nie ale jak już wyskakujesz z pomysłem opierając się na rzeczywistości a nie na fantazji to dociągnij myśl do końca i logicznie, poza tym to jest gra i jak ktoś chciał by sobie zrobić przerwę ( real life aggro, dziecko lub coś w tym stylu ), wylogować się i po tych 10 miesiącach zalogować biorąc pod uwagę ilość czasu poświęconą na wyfarmienie tego shipa to nikt by do GRY nie wracał a na tym CCP raczej nie zależy stądo moja uwaga. A a propo nerfu supercapitali to się nie wypowiadam bo mi się nawet nie chce nad tym zastanawiać w tej chwili bo mam mega kaca =]
No widzisz... a wystarczy, że ktoś kto zamierza wylogować się na 10 miesięcy zadokuje do stoczni. Jak na razie do gry wiele osób nie wraca bo dostali super dodatek w postaci kiecek w EVE. Uważasz, że taki kierunek rozwoju jest lepszy ?
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Goomich

  • Gość
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #57 dnia: Sierpień 05, 2011, 15:33:04 »
:P
A.... to wg Ciebie świat EVE ma wiele wspólnego z rzeczywistością ? Tak jak np. jump drive,

W tym przypadku całą teorię mamy opanowaną. :P


cloak

http://www.youtube.com/watch?v=JKPVQal851U
http://www.youtube.com/watch?v=vEm4EY4IWTI

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #58 dnia: Sierpień 05, 2011, 15:38:34 »
W tym przypadku całą teorię mamy opanowaną. :P

http://www.youtube.com/watch?v=JKPVQal851U
http://www.youtube.com/watch?v=vEm4EY4IWTI
Kurde... Mona... co to ma wspólnego z NIEWIDZIALNOŚCIĄ w dowolnym zakresie widma ? Na filmikach masz pokazane aktywne modele maskowania. W przypadku kosmosu musiałyby pokazywać czerń kosmosu, a już teraz mamy skanery potrafiące badać ziarnistość promieniowania TŁA, o różnicach kilku dziesiątych 'K dla promieniowania elektromagnetycznego. Oba podane przykłady dotyczą wybranego i wąskiego pasma elektromagnetycznego, a co z pozostałymi zakresami ? W EVE masz przecież sensory gravi, na ten przykład  :P

Tu teorii nie mamy opracowanej  >:D

Poza tym mądralo dawaj swój pomysł na ograniczenie liczebności i możliwości wykorzystania. Krytykować czyjeś pomysły to każdy głupi umie, ale wykminić pomysł i poddać krytyce... to się już kurna nie chce.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

kamel

  • Gość
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #59 dnia: Sierpień 05, 2011, 15:39:41 »
No widzisz... a wystarczy, że ktoś kto zamierza wylogować się na 10 miesięcy zadokuje do stoczni. Jak na razie do gry wiele osób nie wraca bo dostali super dodatek w postaci kiecek w EVE. Uważasz, że taki kierunek rozwoju jest lepszy ?

Nie, ale ten twój pomysł też ryja nie urywa.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #60 dnia: Sierpień 05, 2011, 15:40:52 »
Nie, ale ten twój pomysł też ryja nie urywa.
Ale również nie odbiega poziomem od tego co ostatnio wymyśla CCP, no i nie zapominaj, że jest w 100% PL  ;) :P

Edit:
A i jeszcze... rzuciłem 10%, ale równie dobrze może być 1% = masz 100 miesięcy na ponowne zalogowanie się zanim Ci puffnie Twój cenny supercaps.
W zamyśle bardziej chodziło o to, że pilot powinien korzystać ze sprzętu, a nie wyciągać królika z kapelusza jak jest potrzebny. Równie dobrze można zasugerować, że co jakiś czas "lodówka" na supercapsie się psuje i statek traci pilota.

Edit 2:
No i pomysł z 10% jest nawet lepszy od tego co wymyśliło i NICZYM nie uzasadniło CCP: kasowania obiektów nieużywanych przez 30+d a umieszczonych w przestrzeni (np. puszki). Shipy bez pilotów automagicznie znikają... te z pilotami na szczęście JESZCZE nie.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

kamel

  • Gość
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #61 dnia: Sierpień 05, 2011, 15:43:13 »
Ale również nie odbiega poziomem od tego co ostatnio wymyśla CCP, no i nie zapominaj, że jest w 100% PL  ;) :P

True   ;D Dobre bo Polskie ;P

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #62 dnia: Sierpień 05, 2011, 15:49:00 »
True   ;D Dobre bo Polskie ;P
E tam... dobre...
Wg mojej skali ledwie, ledwie akceptowalne. Jednak uważam, że w miarę mieści się w ramach historii jaką opowiada CCP, nie psuje zasadniczo mechaniki gry, dotyczy największej bolączki i zmusza ludzi do kooperacji. Poza tym bierz pod uwagę, że tego pomysłu NIE zamierzam przesyłać do CCP, trolluję sobie tutaj w najlepsze, i mam niezły ubaw jak próbujecie udowodnić, że pomysł jest z końca pleców.
Chociaż może dzięki niemu ... przynajmniej na Centrali coś się dzieje...
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

kamel

  • Gość
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #63 dnia: Sierpień 05, 2011, 15:51:49 »
Trolluj trolluj ja tam leże praktycznie przed kompem na mega kacu i pisze co mi do łowy wpadnie i za 10 minut o tym zapomnę jak będę musiał iść robić obiad...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #64 dnia: Sierpień 05, 2011, 15:54:49 »
Trolluj trolluj ja tam leże praktycznie przed kompem na mega kacu i pisze co mi do łowy wpadnie i za 10 minut o tym zapomnę jak będę musiał iść robić obiad...
Zazwyczaj klin pomaga.  >:D
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Goomich

  • Gość
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #65 dnia: Sierpień 05, 2011, 15:56:14 »
Kurde... Mona... co to ma wspólnego z NIEWIDZIALNOŚCIĄ w dowolnym zakresie widma ? Na filmikach masz pokazane aktywne modele maskowania. W przypadku kosmosu musiałyby pokazywać czerń kosmosu, a już teraz mamy skanery potrafiące badać ziarnistość promieniowania TŁA, o różnicach kilku dziesiątych 'K dla promieniowania elektromagnetycznego. Oba podane przykłady dotyczą wybranego i wąskiego pasma elektromagnetycznego, a co z pozostałymi zakresami?

Poczekamy trochę, to się udoskonali i poszerzy pasmo, to że nie potrafimy latać, nie znaczy, że w ogóle to jest niemożliwe.

W EVE masz przecież sensory gravi, na ten przykład  :P

Tu teorii nie mamy opracowanej  >:D

Teoria akurat jest, nie umiemy jeszcze wykrywać fal, ani cząstek. :P

Poza tym mądralo dawaj swój pomysł na ograniczenie liczebności i możliwości wykorzystania. Krytykować czyjeś pomysły to każdy głupi umie, ale wykminić pomysł i poddać krytyce... to się już kurna nie chce.

Jako, że mam, to nie jestem zainteresowany. :P

Hmmmmm, a o co jest tak właściwie płacz?
W VFK, pety goonsów nam płakali, że zrzucamy matki na ich alfaflotę. Niech pomyślę... zabrać matkom fightery, znerfić fb, żeby słabiej radziły sobie z BSami (nie wiem jak sobie teraz radzą, więc tak na wszelki wypadek :P). Voila, SC nie nadają się za bardzo do zrzucania na floty BSów.
Chyba dalej są dobre do tłuczenia struktur i innych capsli?

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #66 dnia: Sierpień 05, 2011, 15:58:05 »
Może to stary i naiwny pomysł ale powinni wkońcu zrobić te zróżnicowane timery self destructa np. względem masy statku, niech shuttle puffa po 5 sekundach a każdy większy ship po odpowiednio dłuższym czasie liczonym z logarytmu z jakąś tam ustaloną podstawą.
Dwa (do powyższego powinni wkońcu poprawić masy statków, taki thanatos waży niewiele mniej niż nyx, nieporozumienie jakieś), jump drive niech używa paliwa też zależnie od masy statku i odległości skoku, to chyba logiczne.
Trzy ja bym się nie obraził jak by cyno rozrzucało na 0-1mln km po skoku, to by dopiero frajda była...  >:D
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #67 dnia: Sierpień 05, 2011, 16:07:49 »
Cytuj
Poza tym bierz pod uwagę, że tego pomysłu NIE zamierzam przesyłać do CCP,
A po co Przesylać pomysł? Wystarczy dac cynk Orbisowi że jest ciekawy wątek >:D
* Doom idzie zmagać się z pisanym angielskim

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« Odpowiedź #68 dnia: Sierpień 05, 2011, 16:09:17 »
Poczekamy trochę, to się udoskonali i poszerzy pasmo, to że nie potrafimy latać, nie znaczy, że w ogóle to jest niemożliwe.
Aha... czyli twierdzisz, że ja napisałem, że to niemożliwe ? Dla mnie to są zupełnie różne systemy - jeden aktywny, emitujący obraz, a drugi pasywny, zakłócający emisję własną do poziomu tła, bo tak można chyba zinterpretować "spatial distortion field".

Teoria akurat jest, nie umiemy jeszcze wykrywać fal, ani cząstek. :P
Chyba raczej szereg teorii i żadna nie jest potwierdzona laboratoryjnie. Poza tym, że wiemy, że grawitacja działa to niewiele więcej o niej samej (np. strukturze) powiedzieć umiemy. Co akurat jest wprost odwrotnie do jump drive - teoretycznie jesteśmy w stanie policzyć, że coś takiego jest możliwe, ale ani nie obserwujemy, ani nie umiemy spowodować skoku. No chyba, że nie wiemy, że obserwujemy skoki, albo coś nam ten skok lokalnie uniemożliwia (np. studnia grawitacyjna).

Hmmmmm, a o co jest tak właściwie płacz?
A no o to, że Dormio sobie wymyślił sposób żeby utrudnić życie pilotom capsów i supercapsów.

W VFK, pety goonsów nam płakali, że zrzucamy matki na ich alfaflotę. Niech pomyślę... zabrać matkom fightery, znerfić fb, żeby słabiej radziły sobie z BSami (nie wiem jak sobie teraz radzą, więc tak na wszelki wypadek :P). Voila, SC nie nadają się za bardzo do zrzucania na floty BSów.
Chyba dalej są dobre do tłuczenia struktur i innych capsli?
A może zrobić i jedno i drugie ?  >:D :P

Może to stary i naiwny pomysł ale powinni wkońcu zrobić te zróżnicowane timery self destructa np. względem masy statku, niech shuttle puffa po 5 sekundach a każdy większy ship po odpowiednio dłuższym czasie liczonym z logarytmu z jakąś tam ustaloną podstawą.
Dwa (do powyższego powinni wkońcu poprawić masy statków, taki thanatos waży niewiele mniej niż nyx, nieporozumienie jakieś), jump drive niech używa paliwa też zależnie od masy statku i odległości skoku, to chyba logiczne.
Trzy ja bym się nie obraził jak by cyno rozrzucało na 0-1mln km po skoku, to by dopiero frajda była...  >:D
Jestem za 1.2. i krótkim namyśle 3.

A po co Przesylać pomysł? Wystarczy dac cynk Orbisowi że jest ciekawy wątek >:D
* Doom idzie zmagać się z pisanym angielskim
sieniemęczsie wrzuć w google translate... dopiero będzie ubaw jak wersję po google translate zaimplementują  :P
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...