Autor Wątek: 0.0 Fix?  (Przeczytany 36216 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 286
  • Respect: +432
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: SHCK
0.0 Fix?
« dnia: Maj 10, 2011, 20:16:55 »
0
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=908&utm_source=twitter&utm_medium=update&utm_content=devblog&utm_campaign=eveonline

Coś o co niektórzy postulują od dawne nerf / balans jump brigy incoming

Pozdrowienia dla JB adicted Dark'a :P

to mnie zrzuciło z krzesla:
Cytuj
to avoid suicide among players who do logistics. We would suggest you start reconfiguring your jumpbridge network as soon as possible.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Qreg

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 10, 2011, 20:30:17 »
0
Tekst o samobojstwach to chyba z tego co mnie nauczyli angielskiego dotyczył zwiekszenie magazynku LO :P


Cytuj
We will be limiting the number of jumpbridges you can have in a system to one, while upping the fuelbay to 30.000 (3x) to avoid suicide among players who do logistics.

Fajne podejscie juz nie bedzie mozna cynojamowac systemu i po prostu wskakiwac do srodka capsami po JB ;) plus wiecej systemów bedzie potrzebowało upgady do JB... ;)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 286
  • Respect: +432
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: SHCK
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 10, 2011, 20:31:24 »
0
Tak czy siak przewidują samobójstwa :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Xeovar

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 806
  • Respect: +167
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xeovar Stoner
  • Korporacja: Billionaires Club
  • Sojusz: C0ven
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 10, 2011, 20:57:15 »
0
Mysle ze dlugofalowo to dobra zmiana, zwłaszcza piraci i skirmisherzy się ucieszą.
* Xeovar chowa się przed logistykami C0ven  ;D

Efekty bezpośrednie: 2x droższe jb, 2x dłużej się leci, gate-campy po drodze.
Efekty pośrednie czas pokaże.

Będzie nas to boleć na pewno, ale mniej niż wszystkich większych. Mam nadzieję że dalsze zmiany będą jeszcze lepsze.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 286
  • Respect: +432
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: SHCK
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 10, 2011, 20:59:20 »
0
To co następne?

1% szansy na to że dd zadziała przy aktywacji wstecznie i rozwali tytana? :P
Czy opcja rozbicia sie uszkodzonego fighta bombera podczas dokowania na nosicielu? ;D ;D ;D

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Tooten

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 781
  • Respect: +53
    • Zobacz profil
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 10, 2011, 21:09:03 »
0
DD jako guny XXL, jeden na tytka, rof/damage można modyfikować skillami, ale nic poniżej capsla nie strackuje. Piękne w swojej prostocie, ale ccp woli kombinować.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 286
  • Respect: +432
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: SHCK
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 10, 2011, 21:14:00 »
0
A uzywa sie ich do strzelania poniżej cappsla? (pomijam patent na przełamanie spider tanka scimitarów :P )

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Tooten

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 781
  • Respect: +53
    • Zobacz profil
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 10, 2011, 21:22:32 »
0
W moim imaginary świecie nie. Titan is just a huge dick.

Goomich

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 10, 2011, 21:46:10 »
0
Tytan to taki mniej poręczny Portal Gun. Za jego pomocą robi się testy naukowe na obiektach testowych. Im obiekt testowy większy i droższy, tym więcej chętnych do testowania. Dla nauki.

Also: spaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaace.

sc0rp

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 10, 2011, 22:40:57 »
0
Nie rozumiem waszego entuzjazmu cieszycie sie jak szczerbaty na mysl o sucharach.
Gdzie tu plusy bo ja ich nie widze po tym nerfie kerbiry sie nie zbiora na "wanna be pvp" bo nie beda mogli ich zlapac -> efekt mniej walk dla wanna be pvp. Kto na tym zyska chyba tylko "wanna be pvp" polujacy oczywiscie w 10ciu lub wiecej na samotnych pilotow podrozujacych gdzies po jakis sprzet.

Nim mnie sflameujecie ze jestem kerbir i sie nie znam to chetnie sie zaloze ze mam mniej raciarek w 0.0 od "wanna be pvp" bo mam dokladnie zero i nie liczac jednodniowego epizodu gdzie chcialem zarobic na ammo (nie mam zwyczaju sciagac z oszczednosci) to nie mialem raciarki w 0.0 od poczatku inwazji na geminate.
« Ostatnia zmiana: Maj 10, 2011, 23:01:36 wysłana przez Dark Flonoe »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 286
  • Respect: +432
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: SHCK
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 10, 2011, 23:00:29 »
0
Spróbuje wyjaśnić bo mimo że poza high sec rzadko wystawiam pysk to akurat argumenty nader często padające na temat tego że własnie sioci JB it rozwalają tą gre do mnie dociera.
Jest frakcja graczy która twierdzi że w czasach konwojów przed JB, nawet przed carierami było fajnie, gracze w niej to głównie weterani których ccp skutecznie traci od lat, jest nieco bardziej umiarkowana i licznijejsz która uważa że coprawda wywalenie calego systemu nie jest dobr to nic z nim nie zrobienie jest jeszcze gorsze, i jest cala chmara leniwych **** którzy zdają się zapominać że ta gra to jest mmo i powinna się opierać na współpracy

Zmiana prawdopodobnie ucieszy dwie pierwsze grupy (dziwnym trafem zrzeszajace w duzym  stopniu pvperów którym zdaża sie również innego typu pvp niż blob czy zgankowanie w 20 samotnej raciarki), ponieważ wymuswi wiecej współpracy, ucieszy również ludzi zajmujących sie industry ponieważ nerf łatwego zaopatrzenia -> boost lokalnego industry (tak wiem ze mocno upraszczam). Ciebie też może ucieszyć. Jak taka banda leniwców dostanie tego typu kopa w jaja, to moze wreszcie doczekasz się kogoś kto weźmie ludzi za morde i do galopu i zorganizuje konwoje zaopatrzeniowe, albo zagoni waszych opierdalajacych się pilotow tytanów do roboty i zasapi nimi uwalone JB

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

sc0rp

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 10, 2011, 23:05:18 »
0
Zmiana prawdopodobnie ucieszy dwie pierwsze grupy (dziwnym trafem zrzeszajace w duzym  stopniu pvperów którym zdaża sie również innego typu pvp niż blob czy zgankowanie w 20 samotnej raciarki), ponieważ wymuswi wiecej współpracy,
floty pvperow poruszaja sie od dawna po titan bridgach lacznie z tymi bez sova jak mercilessi, evoki/nc czy pl - ofc mowie o tych co maja wplyw na infrastrukture a nie o "wanna be pvp". wiec to ze spotkaja sie dwa gangi chcace walczyc nie wzrosna, za to zmaleja szanse na noob spawn(tm) kiedy kerbirzy zirytowani zbyt czestym lataniem "wanna be pvp" wsiadaja w swoje pvp shipy i probuja przegonic towarzystwo. aby doszlo do walki miedzy roamujacym gangiem a grupa carebearow to carebearu musza miec lepsza pozycje bo inaczej uciekna przerabialem to wielokrotnie w deklu.
Cytuj
ucieszy również ludzi zajmujących sie industry ponieważ nerf łatwego zaopatrzenia -> boost lokalnego industry (tak wiem ze mocno upraszczam).
dwie litery JF. w 0.0 zarowno na wschodzie (dronkowo), poludniu (pogranicze starego atlasa i -a- jak tam botow nie bylo tylko zywi ludzie) i polnoc od fountain do tribute po za kapitalami nic nie robia chyba ze na wlasne potrzeby jak cos potrzbuja - reszta i tak jest z jita.
Cytuj
Ciebie też może ucieszyć. Jak taka banda leniwców dostanie tego typu kopa w jaja, to moze wreszcie doczekasz się kogoś kto weźmie ludzi za morde i do galopu i zorganizuje konwoje zaopatrzeniowe, albo zagoni waszych opierdalajacych się pilotow tytanów do roboty i zasapi nimi uwalone JB
nope dostana po lbie np. raciarze ktorzy trafia konwoj na pasku. kerbirzy sie skupia w konkretnych systemach i po za konkretnymi potrzebami nie beda sie po za nimi poruszac bo po co raz w miesiacu przyleci jf ktory skoczy na cynogen przywiezie co trzeba i zabierze wszystkie smieci.

Koszt JFa to raptem 2 dobre dropy z 10/10, albo 4 srednie. - no big deal dla kazdego corpa z dostepem do 10/10
« Ostatnia zmiana: Maj 10, 2011, 23:12:54 wysłana przez Dark Flonoe »

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
  • Respect: +63
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 10, 2011, 23:17:45 »
0
mały ale dobry krok w dobrą stronę .... null zrobiło sie przez te jb i inne pomysly ccp strasznie bezpieczne
i ...tak jestem starym dziadkiem któremu kiedys podobalo sie bardziej ...mimo ze wtedy nie ja a na mnie polowali
Sneer Quen

Tooten

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 781
  • Respect: +53
    • Zobacz profil
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 10, 2011, 23:32:02 »
0
Teraz tylko ccp musi znerfić jump drive'y (obciąć jump range wszystkiego, może poza JFami o 80%) i może być przyjemniej.

sc0rp

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 10, 2011, 23:57:49 »
0
Teraz tylko ccp musi znerfić jump drive'y (obciąć jump range wszystkiego, może poza JFami o 80%) i może być przyjemniej.
ten medal ma dwie strony, jak najbardziej zgadzam sie z toba (w koncu to NC ma na glowie bloba sc/tytkow) tyle ze cale floty beda wlasciwie nieuzywalne:
- covert hot drop o zasiegu 0,9 LY - mniej niz odleglosc miedzy systemami w tej samej konstalacji chyba lol
- carrier o zasiegu 2,9 LY - no da rade skoczyc miedzy konstelacjami a i to nie wszystkimi lol
- sc/rurka/dred 2,25 LY - j/w tylko tych konstalacji bedzie mniej
- tytan 1,5 LY - hmm ciekawe czy dalby rade skoczyc miedzy konstalacjami

Tooten

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 781
  • Respect: +53
    • Zobacz profil
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 11, 2011, 00:21:22 »
0
 I o to chodzi. Jak ktoś chce się gdzieś bić i przebazować capsy/supercapsy, to powinno to być odpowiedzialne i przygotowane/ryzykowne. A nie "ojej, musimy zrobić 3 jumpy z frontu do domu żeby wypompować posa i 3 kolejne z powrotem na front, oj daleko daleko".

 Im mniejszy zasięg capsów tym słabsze więzi też w koalicjach, bo każdy woli mieć SC i tytki bliżej swojego domu. Przeniosłeś wszystko co masz gdzie indziej? Tough luck, zabieramy Ci dom. Floty supercapsów są przegięte nie tylko pod względem EHP i dpsu, ale też dlatego, że mogą być praktycznie wszędzie w przeciągu krótkiego wieczora. To niepoważne i powinno dostać po łapach. CCP mogłoby eksperymentować hit-miss zamiast głowić się rok nad tym, jaki przekomplikowany mechanizm godny lotu w kosmos wprowadzą, po czym góra rodzi mysz. Funu też byłoby więcej.

sc0rp

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 11, 2011, 00:27:05 »
0
Hint konstalacje sa w obrebie jednego regionu, miedzy regionami jest wieksza odleglosc

Tooten

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 781
  • Respect: +53
    • Zobacz profil
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 11, 2011, 00:34:09 »
0
Thanatos na cal 4 ma 13 ly zasięgu, nyx 10. Obciąć do 4 ly (black ops cal 4) i każdy pomyśli dwa razy zanim pośle gdzieś capsy.

Ranshe

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #18 dnia: Maj 11, 2011, 02:15:51 »
0
Thanatos na cal 4 ma 13 ly zasięgu, nyx 10. Obciąć do 4 ly (black ops cal 4) i każdy pomyśli dwa razy zanim pośle gdzieś capsy.

http://evemaps.dotlan.net/jump/Widow,444/2R-KLH:Sagain
http://evemaps.dotlan.net/jump/Nyx,444/2R-KLH:Sagain

Nikt normalny tego nie zrobi, bo to głupota. To już lepiej się nie czaić i po prostu usunąć hurtem wszystkie statki z jump drive z gry.

O, jeszcze lepsze:

http://evemaps.dotlan.net/jump/Nyx,444/Akora:CUT-0V
http://evemaps.dotlan.net/jump/Widow,444/Akora:CUT-0V

Głupota to mało powiedziane, ale nie powiem inaczej bo mnie ktoś wytnie do flejmwara.

Bonus, lol:

http://evemaps.dotlan.net/jump/Nyx,444/2R-KLH:MG0-RD
http://evemaps.dotlan.net/jump/Widow,444/2R-KLH:MG0-RD

Larving

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 154
  • Respect: +35
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Galtan
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 11, 2011, 08:54:47 »
0
Dark Flonoe co to za argument, że po nerfie kerbirki sie nie będą chciały zebrać i bić jak i teraz się nie biją. Sami pisaliście, że jak ktoś wam zaczyna śmierdzieć na localu to sobie JB skaczecie gdzie indziej kerbirzyć, to teraz będziecie mieli ciężej dopchać się do odpowiedniego JB. Wreszcie się może zaczną statki na gate pojawiać bo na razie to większość ruchu przez JB przechodzi i jak się nie ma bloba lub floty bomberów to nic się zrobić nie da.

kamel

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 11, 2011, 09:26:13 »
0
Dark nie płacz,

niestety wielbiciele pvp  muszą kerbirzyć żeby mieć na statki tak samo teraz największe kerbiry będą zmuszone latać we flotach albo z logistykami altami żeby móc kerbirzyć :) taka mała namiastka pvp dla nich bo trzeba się będzie w końcu zorganizować i pograć z ludźmi zamiast samemu klepać anomalki i liczyć wallet... to w końcu gra mmo.

A jak to będzie ich przerastać to cóż.... może Ogame ?  >:D

Tooten

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 781
  • Respect: +53
    • Zobacz profil
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 11, 2011, 09:38:19 »
0
http://evemaps.dotlan.net/jump/Widow,444/2R-KLH:Sagain
http://evemaps.dotlan.net/jump/Nyx,444/2R-KLH:Sagain

Nikt normalny tego nie zrobi, bo to głupota. To już lepiej się nie czaić i po prostu usunąć hurtem wszystkie statki z jump drive z gry.

O, jeszcze lepsze:

http://evemaps.dotlan.net/jump/Nyx,444/Akora:CUT-0V
http://evemaps.dotlan.net/jump/Widow,444/Akora:CUT-0V

Głupota to mało powiedziane, ale nie powiem inaczej bo mnie ktoś wytnie do flejmwara.

Bonus, lol:

http://evemaps.dotlan.net/jump/Nyx,444/2R-KLH:MG0-RD
http://evemaps.dotlan.net/jump/Widow,444/2R-KLH:MG0-RD

W tym rzecz żeby było ciężko. Ewentualnie mogliby dać capsom możliwość skakania przez regional jump gate'y żeby ciut ulżyć ludkom, ale powinno być ciężko. W tej chwili każdy carrier z cal 5 mający cyno alta może sobie skoczyć z samego dachu świata do przedsionka piekieł w 9 jumpów. http://evemaps.dotlan.net/jump/Thanatos,544/QYZM-W:C-PEWN

sc0rp

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 11, 2011, 10:09:35 »
0
@Kamel & Larving a gdzie wy widzicie placz? Ja mam w glebokim powazaniu ten nerf bo mnie on nie dotknie w zaden sposob. Bo niby w jaki?
1. Nie mam raciarek w 0.0 i nie bede mial do konca wojny.
2. Zakladajac ze wrocilem raciarkami po wojnie to po co mialbym sie ruszac z okreslonych systemow:
- na eskalacje - juz przed nerfem zawsze przed raciarka lecial recon - nic sie tu nie zmieni
- po jakies ammo - latam transportem t2 tym ktory alignuje sie jak frytka z nanofibrami w low i rigami do alignu - szansa na jego ubicie zwrosnie minimalnie i to tylko jak ladunek bedzie malo wartosciowy, jak jest wartosciowy to patrz punkt wyzej - podsumowujac - nic sie tu nie zmieni
- zebrac minsy z paska bo trafilem konwoj - zworze na posa w systemie - transport z posa do stacji zalatwiam z pilotem jfa - nic sie tu nie zmieni
3. Floty pvp:
- dzis latamy na bitki przez tytany - nic sie tu nie zmieni
4. Home defense:
- dzis sie zbieramy czasem i ustawiamy na przelotowkach przeganiajac wrogi roam za pomoca jb - po nerfie partycypacja spadnie np. mi sie nie bedzie chcialo zebrac - w sumie zadna strata bo i tak najczesciej "wanna be pvp" robilo logoffsky
5. Transport z/do hi:
- JDC V baby i mam w nosie jakiekolwiek JB - nic sie tu nie zmieni

Chociaz nie, moze sie zmienic jedna rzecz - byc moze kupie sobie wlasnego JFa lol

@Tooten
1. To nie carriery sa problemem eve a matki i tytki bo na to nie ma kontry.
2. Wydaac na ship okreslona ilosc iskow 1b-50b (zalezy ktory caps) masz prawo oczekiwac jego mobilnosci.
3. Aczkolwiek tak jak mowie mi sie podoba Twoj pomysl szczegolnie jesli dotyczylby tylko matek i tytkow  >:D
« Ostatnia zmiana: Maj 11, 2011, 10:18:15 wysłana przez Dark Flonoe »

Tooten

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 781
  • Respect: +53
    • Zobacz profil
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 11, 2011, 10:18:15 »
0

1. To nie carriery sa problemem eve a matki i tytki bo na to nie ma kontry.
2. Wydaac na ship okreslona ilosc iskow 1b-50b (zalezy ktory caps) masz prawo oczekiwac jego mobilnosci.
3. Aczkolwiek tak jak mowie mi sie podoba Twoj pomysl szczegolnie jesli dotyczylby tylko matek i tytkow  >:D

1. Tytany i matki też byłyby tym objęte,
2. Nope, masz prawo oczekiwać dpsu i tanka. Tak samo jak nikt nie oczekiwał mobilności/manewrowości od Mausa, Bismarcka, czy B-52.

Ranshe

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 11, 2011, 11:02:00 »
0
2. Nope, masz prawo oczekiwać dpsu i tanka. Tak samo jak nikt nie oczekiwał mobilności/manewrowości od Mausa, Bismarcka, czy B-52.

Czyli wszystko z jump drivem zostało by oddelegowane do bycia a) kosztowną raciarką, b) praktycznie nie do ruszenia obroną własnego terenu. Nie do ruszenia, bo przecież przeciwnicy nie wrzucą swoich, bo jest znerfiony zasięg, a w obrębie regionu, jak dobrze się ustawisz to masz 1-2 skoki wszędzie.

Śmieszy mnie też nie oczekiwanie mobilności od B-52, który ma combat range ponad 10 tysięcy km i jest generalnie tak właśnie używany (np w Iraku z bazy w Guam), ale to już OT.

Tooten

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 781
  • Respect: +53
    • Zobacz profil
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #25 dnia: Maj 11, 2011, 11:19:18 »
0
Czyli wszystko z jump drivem zostało by oddelegowane do bycia a) kosztowną raciarką, b) praktycznie nie do ruszenia obroną własnego terenu. Nie do ruszenia, bo przecież przeciwnicy nie wrzucą swoich, bo jest znerfiony zasięg, a w obrębie regionu, jak dobrze się ustawisz to masz 1-2 skoki wszędzie.

Śmieszy mnie też nie oczekiwanie mobilności od B-52, który ma combat range ponad 10 tysięcy km i jest generalnie tak właśnie używany (np w Iraku z bazy w Guam), ale to już OT.

W tej chwili supercaps jest albo a) kosztowną raciarką, albo b) praktycznie nie do ruszenia w obronie własnego terenu I ATAKU, bo 10 sojuszy nie ma najmniejszego problemu z zebraniem w  godzinę floty 100 SC i rzucenia ich gdzie im się podoba.

 A B-52 mimo zasięgu są nieruchliwe, wymagają gigantycznego zaplecza (i nie skaczą na cyno w Iraku w 10 sekund). Wymagają planowania i przygotowania. Supercapsy- nie.

Goomich

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #26 dnia: Maj 11, 2011, 11:23:38 »
0
Bo nigdy nie latałeś superem.

Kira Korpii

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 196
  • Respect: +31
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia D'maro
  • Korporacja: Pink Bunnies
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #27 dnia: Maj 11, 2011, 11:47:01 »
0
Fajna zapowiedz, napawa optymizmem ale zobaczymy czy nie skonczy sie na obiecankach ;p

Syntion

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 135
  • Respect: +3
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Syntion
  • Korporacja: PBN
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #28 dnia: Maj 11, 2011, 11:58:58 »
0
Fajna zapowiedz, napawa optymizmem ale zobaczymy czy nie skonczy sie na obiecankach ;p

A moze dadza capsom Blinka ;) reload 8 sec i jazda :)
Counting the days in the haze around me

sc0rp

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #29 dnia: Maj 11, 2011, 12:51:55 »
0
W tej chwili supercaps jest shipem ktorym wygrywa wojny.
FYP

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
  • Respect: +159
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 11, 2011, 17:36:03 »
0
@Dark nie ściemniaj z tym raceniem bo racisz w WH. Co to za różnica, po prostu dupa Ci się zapaliła to wyfrunąłeś ze swojego domu jak mnóstwo ludzi od was.

Co do JB to zajebisty pomysł, bo kerbiry tylko umieją się zebrać żeby zblobować przez jb zamiast zmontować konwencjonalna flotkę.
Nawet ostatnio jak ubiliśmy NC abasia to zrzucili na nas bhaalgorna, 2 lotniska + gang. Było nas raptem 6... co za śmiech. Oczywiście lamusu nikogo nie zabili. Po prostu żal.
Jakby wystawili gang to na pewno byśmy się z nimi próbowali potarmosić.

Mamy takich ziutków niedaleko K3, którzy lubią się bić i nigdy nas nie blobują (i vice versa) za to się reshipują jak coś wdupią. Na dłuższą metę jeśli ponosimy straty to musimy odlecieć ale walki są zawsze super. Mają jaja chłopaki i fajnie się bawią.

Weź mi powiedz Dark co to za sztuka przerzucić przez jb kilka razy więcej shipów niż ma hostowy gang i dziwić się, że nie chcą walczyć.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 286
  • Respect: +432
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: SHCK
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 11, 2011, 17:40:39 »
0
Sztuka hipokryzji

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #32 dnia: Maj 11, 2011, 19:06:04 »
0
Ja widze to tak u nas w -A- space praktycznie permamentnie sa conajmniej dwie duze zorganizowane grupy altow kampiace JB do tego z pol tuzina jakis pojedynczych cwaniakow kampiacych w bomberach i jeden alt nynca lub jego nasladowca. Prywatnie prawie przestalem latac przez to po JB bo bezpieczniej jest piechota jak nie trzeba daleko leciec. Kto moze i ma jdc 5 to wozi sie carrierem wogule nie uzywajac JB. Semi-afk alty nie ryzykuja duzo czasem ich pos ubije po zmianie nie ryzykuja absolutnie nic bo kampia brame. Tak na oko liczba takich kampiacych zdupixow wzrosnie przynajmniej ze dwa razy. W pupe najbardziej kto dostanie low sp gracze. Flot to nie ruszy wcale bo albo sa tytanostrady albo bedzie flota leciec 5 min dluzej. Znowu ten kto ma wiecej tytanow jest w lepszej pozycji bo bedzie mogl odlozyc tego jednego czy dwa do bridgowania posilkow a spoznialscy drugiej strony beda masowo ginac na kampach hostow i losowych zdupixow. Jak dla mnie zmiana z punktu widzenia przecietnego sov holdera jest kompletnie z pupy.

Za to w 100% popieram blokade jb dla shipow z jump drivem.

« Ostatnia zmiana: Maj 11, 2011, 20:03:16 wysłana przez Rabbitofdoom »

sc0rp

  • Gość
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #33 dnia: Maj 11, 2011, 20:16:18 »
0
@Dark nie ściemniaj z tym raceniem bo racisz w WH.
ja nie jestem w WH twoj intel jest zwalony.

Cytuj
Weź mi powiedz Dark co to za sztuka przerzucić przez jb kilka razy więcej shipów niż ma hostowy gang i dziwić się, że nie chcą walczyć.
sztuka zadna poprostu zamiast to robic sie ich osika cieplym moczem - dla kerbira to win/win

Sztuka hipokryzji
i dales sie strolowac nite'owi bo widzisz ja nie polecialem wywiozlem assetsy zoorganizowalem sporo flotowych shipow i tylko na cta sie loguje :P

Venzon 2003

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 890
  • Mistrz Nekromancji
  • Respect: +22
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Venzon 2003
  • Korporacja: BUFU
  • Sojusz: CartelDOTpr0
Odp: 0.0 Fix?
« Odpowiedź #34 dnia: Maj 12, 2011, 01:07:21 »
0
taka mala zmiana a tak duzo zmieni w strukturze true 0.0
juz sie nie moge doczekac  >:D >:D

BUFU Rekrutacja
While i fully endorse this plan i somehow feel that beach-bunnys wont tremble of fear^^

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal