Autor Wątek: Kolejny wątek o lagu  (Przeczytany 17940 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Kolejny wątek o lagu
« dnia: Grudzień 13, 2010, 14:34:10 »
O ile wiem to nie trolluje >:(

Nie trzeba zerwać z Eve, żeby zerwać z lagiem.

* SokoleOko dyskretnie wskazuje na uroki NPC 0.0


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 13, 2010, 14:38:35 »
* SokoleOko dyskretnie wskazuje na uroki NPC 0.0
* Dormio dyskretnie wskazuje na W-Space
* Dormio dyskretnie wskazuje na hisec
* Dormio dyskretnie wskazuje na cokolwiek co nie jest związane z blobowaniem
Sokole, mi nie musisz nic wskazywać.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 13, 2010, 14:53:45 »
W sumie fakt, tyle opcji. Rabbit - Dormio to pominał ale zawsze możesz też zostać tygrysem sprzedaży w Jita. Piękna kariera panie...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 13, 2010, 15:00:42 »
Sokole, mi nie musisz nic wskazywać.

Wskazywałem Rabbitowi, Tobie bym nie śmiał ;)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 14, 2010, 10:40:10 »
W sumie fakt, tyle opcji. Rabbit - Dormio to pominał ale zawsze możesz też zostać tygrysem sprzedaży w Jita. Piękna kariera panie...
Celowo - lubię konkurencję, ale co za dużo to niezdrowo  :P
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Pelloth

  • Gość
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 14, 2010, 12:43:20 »
Kazdy i tak bedzie mial swoja wersje, kto wygral kto przegral kto ssie gaue a kto nie. Ostatecznie rozchodzi sie o to, ze gdyby Eve doszlo do takiego momentu iz 1000-2000-3000 graczy w jednym systemie moze sie napieprzac swobodnie bez zadnych problemow z lagiem modulami, ladowaniem grida, black screenami itp to ta gra zyskala by zupelnie nowe znaczenie, moge sie zalozyc ze odrazu przelozylo by sie to na wymiernie korzysci w postaci kilku (dziesieciu ) tysiecy nowych subskrypcji, nie wspominajac juz nawet o epickich bitwach, w ktorych to co teraz robi sie w 5 godzin, bedzie mozna zrobic w 15minut :]. Szkoda bo przed Dominion 1600 local dzialal bez zadnego problemu.

CoeathalVega

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 351
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: coeathal vega
  • Korporacja: Reikoku
  • Sojusz: Pandemic Legion
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 14, 2010, 13:04:14 »
Need for Speed, eh.....

Goomich

  • Gość
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 14, 2010, 13:06:16 »
Ostatecznie rozchodzi sie o to, ze gdyby Eve doszlo do takiego momentu iz 1000-2000-3000 graczy w jednym systemie moze sie napieprzac swobodnie bez zadnych problemow z lagiem modulami, ladowaniem grida, black screenami itp to ta gra zyskala by zupelnie nowe znaczenie,

Nie, wtedy do systemu wpieprzy się 5000 ludzi.

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 14, 2010, 13:20:59 »
Nie, wtedy do systemu wpieprzy się 5000 ludzi.
niekoniecznie. wydaje mi się, że nigdy aż tak się evka nie nasyci, żeby mogło po 2-3k być po każdej stronie. Ale może mało wiem...

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 14, 2010, 13:33:32 »
Parę lat temu mówiło się, że nie ma szans, żeby zebrało się 1000 osób na jedną bitkę 8)
Generalnie w 2005 (średnia 5k osób na serwerze) były problemy przy 100 osobach na lokalu: ludzie narzekali.
W 2008 (średnia 15-20k osób na serwerze) były problemy przy 500-600 osobach - ludzie narzekali.
Dzisiaj (średnia 40-50k osób na serwerze) są problemy przy 1000+ osobach - ludzie nadal narzekają.
Widzicie prawidłowość? :P
Przedwieczny.

Ellaine

  • Gość
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 14, 2010, 13:34:20 »
Obstawiałbym około 20 tysięcy po każdej stronie jako limit powyżej której ludzie nie wpakowaliby już więcej nawet gdyby serwer pozwalał.

sc0rp

  • Gość
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 14, 2010, 13:45:31 »
Obstawiałbym około 20 tysięcy po każdej stronie jako limit powyżej której ludzie nie wpakowaliby już więcej nawet gdyby serwer pozwalał.

Zakladajac ze strony beda 2, to 40 tys luda? ;) to tyle co w mialym miasteczku :]

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 14, 2010, 13:48:03 »
Generalnie w 2005 (średnia 5k osób na serwerze) były problemy przy 100 osobach na lokalu: ludzie narzekali.
Widzicie prawidłowość? :P

Widzę - na początku 2010 też narzekaliśmy jak local przekraczał 100 :P


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Pelloth

  • Gość
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 14, 2010, 13:57:11 »
Parę lat temu mówiło się, że nie ma szans, żeby zebrało się 1000 osób na jedną bitkę 8)
Generalnie w 2005 (średnia 5k osób na serwerze) były problemy przy 100 osobach na lokalu: ludzie narzekali.
W 2008 (średnia 15-20k osób na serwerze) były problemy przy 500-600 osobach - ludzie narzekali.
Dzisiaj (średnia 40-50k osób na serwerze) są problemy przy 1000+ osobach - ludzie nadal narzekają.
Widzicie prawidłowość? :P

Niekoniecznie :], w chwili obecnej zreinforcowany system jest w stanie utrzymac bezlagowa walke na okolo 500-600 osob ( tak to mniej wiecej wynika z moich obeserwacji ), nie zreinforcowany laguje juz przy 250 ktore nawet nie walcza tylko skacza przez bramy. Przed Dominion w 49- bylo 1600+ i laga nie bylo w ogole ( w kazdym badz razie tak to bylo widac z mojej perspektywy, czyli osoby ktory lagi ma zawsze i zawsze laduje grid na koncu :] ). Gdzies wiec pomiedzy patchami wszystko pieprznelo, bo planety, bo efekty, bo grafika musi byc nowa itp. Dopoki 95% graczy bedzie kerbirzyc w empire tak jak do tej pory a 5% w 0.0 doputy wszystko bedzie robione pod nich, jesli proporcje sie odwroca, to mysle ze w miesiac czasu moglo by i 20k ludzi w jednym systemie napieprzac sie bez zadnego problemu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 14, 2010, 14:09:47 »
Czytasz w ogóle devblogi i śledzisz "war on lag"? Bo chyba nie bardzo ;)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Goomich

  • Gość
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #15 dnia: Grudzień 14, 2010, 14:13:47 »
Zakladajac ze strony beda 2, to 40 tys luda? ;) to tyle co w mialym miasteczku :]

Napierdalanka jak na Euro.

lastverb

  • Gość
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #16 dnia: Grudzień 14, 2010, 14:42:11 »
Czytasz w ogóle devblogi i śledzisz "war on lag"? Bo chyba nie bardzo ;)

No bo tam zawsze najprawdziwsza prawda jest.
1) Jak to, ze 20.10.10 w AZN (wtedy co dt/co2 stracilo supercapsle bo zalogowali w swoim prime time wbrew zaleceniom PL) nie bylo laga i nikt na niego nie narzekal, tylko ze wiekszosc pilotow twierdzi, ze musiala byc w innym AZN.
2) Z wejsciem noctisa i innych popierdolek aka incursion 1.0 mieli drastycznie zmniejszych/zlikwidowac lagi przy skakaniu przez bramy/tytany wiekszymi flotami, ale chyba w CCP definiuja wieksze floty jako 20-30 bo przy 100+ nie masz szans na przeskok bez traffica (w mniej niz 2.5 min).
3) W C3N lag byl sredni - przez pierwsza godzine zdazylem wystrzelic 8 (slownie: OSIEM) rakiet z 7 wyrzutni, mimo malego laga na zmiane kursu statku 5min czyli 300000ms laga. Powiedz to komus spoza EVE a gwarantuje, ze nigdy nie zagra jak mu powiesz ze 300 000 pingu to malo. Przez cala walke (jakies 3+h) wystrzelilem niecale 100 rakiet - SUKCES bo nie wywalilo mnie z gry.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 14, 2010, 14:49:08 wysłana przez dziadzik »

Pelloth

  • Gość
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #17 dnia: Grudzień 14, 2010, 14:53:55 »
czytac to ja moge, tyle ze co ma czytanie dev blogow do rzeczywistosci ja sie pytam ;]?

magni

  • Gość
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 14, 2010, 15:18:29 »
nie wiem czy nikt w ccp nie zauwaza ze sami przyczyniaja sie do tworzenia problemu z lagiem poprzez zle zalozenia gry?
pierwszy z brzegu przyklad: drony, prawie kazdy ship w eve moze ich wypuscic 5, a kazda z dron to osobny obiekt dla ktorego serwer musi liczyc trajktorie i inne pierdoly w czasie rzeczywistym - ergo, 1000 shipow na gridzie ktore wypusci drony to juz 6000 obiektow - wzrost skokowy ktory zabija serwer
dodatkowo sytuacje pogorszylo wprowadzenie supercarrierow, kazda z tych zabawek wywala 20 fighter bombmerow ktore dodatkowo wywalaja minitorpedy (ktore tez sa liczone) -> dalszy skokowy wzrost liczby obiektow ktore serwer musi sledzic... nie ma bata to musi zabic kazdy serwer
no i oczywiscie do tego wszystkiego dochodzi to ze im wieksze walki bez laga czyli bardziej epicko tym wiecej ludzi chce w tym uczestniczyc - ergo wieksze floty, kiedys duza flota to bylo 100 ludzi teraz 500 lub 1000, poprawia lag to bedzie i 5000... walka z lagiem to syzyfowa praca ktora cpp jeszcze sobie utrudnilo wprowadzajac do gry drony i fighterbombery

Goomich

  • Gość
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 14, 2010, 15:42:55 »
Trzeba skasować Gallente...

Ellaine

  • Gość
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 14, 2010, 15:48:45 »
Idźcie do innego wątku z dyskusją o lagu.

Val Heru

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 427
  • we blob
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Val Heru
  • Korporacja: Pink Bunnies
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 14, 2010, 15:50:56 »
Trzeba skasować Gallente...
i oddac spki z dron

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 14, 2010, 16:10:56 »
i oddac spki z dron

He, he...ciekawe z jakim odbiorem spotkała by się informacja od CCP - poparta dowodami rzecz jasna - że po usunięciu dron gwarantują płynna grę, ładowanie grida, itd.. (powiedzmy 15-30sek max laga) przy 5k ludzi w systemie  ;D

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #23 dnia: Grudzień 14, 2010, 16:25:57 »
i oddac spki z dron
Większość SPków jest zbędna  ;) :P
Już przy dyskusji na temat kasowania learningów o tym pisałem.

He, he...ciekawe z jakim odbiorem spotkała by się informacja od CCP - poparta dowodami rzecz jasna - że po usunięciu dron gwarantują płynna grę, ładowanie grida, itd.. (powiedzmy 15-30sek max laga) przy 5k ludzi w systemie  ;D
Przecież na skasowaniu dronek nikt by nie stracił, a ilu ludziom by się przydały te wolne SPki [irony mode off]
Radość pewnie by trwała ze 2-3 dni do pierwszej "większej" bitwy w której by chciało uczestniczyć tak z 5,5k ludzi  ;) :D

nie wiem czy nikt w ccp nie zauwaza ze sami przyczyniaja sie do tworzenia problemu z lagiem poprzez zle zalozenia gry?
pierwszy z brzegu przyklad: drony, prawie kazdy ship w eve moze ich wypuscic 5, a kazda z dron to osobny obiekt dla ktorego serwer musi liczyc trajktorie i inne pierdoly w czasie rzeczywistym - ergo, 1000 shipow na gridzie ktore wypusci drony to juz 6000 obiektow - wzrost skokowy ktory zabija serwer
dodatkowo sytuacje pogorszylo wprowadzenie supercarrierow, kazda z tych zabawek wywala 20 fighter bombmerow ktore dodatkowo wywalaja minitorpedy (ktore tez sa liczone) -> dalszy skokowy wzrost liczby obiektow ktore serwer musi sledzic... nie ma bata to musi zabic kazdy serwer
no i oczywiscie do tego wszystkiego dochodzi to ze im wieksze walki bez laga czyli bardziej epicko tym wiecej ludzi chce w tym uczestniczyc - ergo wieksze floty, kiedys duza flota to bylo 100 ludzi teraz 500 lub 1000, poprawia lag to bedzie i 5000... walka z lagiem to syzyfowa praca ktora cpp jeszcze sobie utrudnilo wprowadzajac do gry drony i fighterbombery
A w Jita też wypuszczają dronki, fightery i bombery ? Leją się tam torpami i rakietami masowo ?
Zależność nie jest tak liniowa jak ją starasz się usilnie pokazać.

Po zmianie mechaniki pozwalającej na wypuszczanie max 5 dronek okazało się, że zysk nie był taki wielki jak oczekiwali (oczekiwanie było na 3x większe bitki - w końcu max ilość dronek obcięli 3x) okazało się, że lag zaczynał się przy około 1.3-1.5x większej ilości niż uprzednio. Wiele rzeczy można poprawić - teraz poprawili rakiety, może za chwilę poprawią algorytmy dronek, ale na pewno nie da się poprawić zwyczajów ludzi - zawsze znajdą coś do narzekania.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

magni

  • Gość
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 14, 2010, 16:37:46 »

A w Jita też wypuszczają dronki, fightery i bombery ? Leją się tam torpami i rakietami masowo ?
Zależność nie jest tak liniowa jak ją starasz się usilnie pokazać.



lag w jita jest nieporownywalnie mniejszy niz w dowolnej wiekszej bitce flotowej wiec ten argument jest chybiony
w dodatku w jita siedzi non stop ponad 2000 charow, teraz wyobraz sobie bitwe flotowa z 2000 ludzi na localu, zycze szczescia


Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 14, 2010, 16:49:49 »
Przecież drony jako generator laga (mówie o efekcie nie ilosci drone w space) ponć odstrzeli jeszcze zanim zaczołem grać, a z fighta bomberami mieli sie właśnie teraz rozprawić (incrusion 1.0) zmieniając im torpedy na armaty

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

magni

  • Gość
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #26 dnia: Grudzień 14, 2010, 17:46:32 »
Przecież drony jako generator laga (mówie o efekcie nie ilosci drone w space) ponć odstrzeli jeszcze zanim zaczołem grać, a z fighta bomberami mieli sie właśnie teraz rozprawić (incrusion 1.0) zmieniając im torpedy na armaty
widac mieli to zrobic tylko im sie nie udalo ale nie chca sie do tego przyznac
i tak trzeba ccp przyznac ze zrobili duzo, narzekamy na lagi ale powiedzmy sobie szczerze w jakiej innej grze mamy do czynienia z bitkami na 1000 osob naraz?

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #27 dnia: Grudzień 14, 2010, 18:04:47 »
i tak trzeba ccp przyznac ze zrobili duzo, narzekamy na lagi ale powiedzmy sobie szczerze w jakiej innej grze mamy do czynienia z bitkami na 1000 osob naraz?
This :)

Ja pamiętam jeszcze czasy, jak do zalagowania bramy wystarczały 3 dominixy :P
Każdy z 14-15 dronami 8)
Przedwieczny.

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #28 dnia: Grudzień 15, 2010, 07:33:29 »
Problem jest nie w tym co jest teraz tylko w tym co bylo. Wszyscy wiedza jak wygladaly bitwy flot przed dominionem i ze ten lag cap byl wysoki. Potem przyszedl dominion i sie zaczelo. Partycypacje w czasie wojny z NC jesli chodzi o cow wagon & co zabil lag i nie ladujace sie gridy. Trzy no gridy, wtopienie kilku dredow bo przy 150 na nie rf nodzie wyskoczyl trafic control na jump oucie. Ze dwa zakampienia w stacji bo przylecialo 300 NC, siedzialo naszych 250 we flocie, CTA odwolane czekamy bo scoutowi sie grid nie laduje na wydoku. Nie trzeba bylo dlugo czekac nim ludzie powiedzieli screw this i am going home. Sam przez chyba trzy tygodnie siedzialem w noob corpie byle dalej od 0.0 i lags of doom. Zanim ccp troche poprawilo evke to mialem srednio 1 na 3 do 1 na 4 lossy przez rozmaite lag features. A to na traficu hosty dogonily a to w kampie sie grid ladowal dluzej niz session change itd. itp. Nic tak nie psuje checi do gry jak po przekradnieciu sie przez kampe z dusza na ramieniu dobijasz do gate, jump i klonownia bo traffic. Incrusion moze przynajmniej pozwoli na small scale pvp. Chociaz mnie to nie bawi w eve. Ja poprostu lubie wielkie bitwy.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #29 dnia: Grudzień 15, 2010, 08:58:11 »
Incrusion moze przynajmniej pozwoli na small scale pvp.

Nie demonizujmy: small i med scale PvP miało się dobrze cały czas, nie licząc sytuacji gdy gang wylądował w systemie dzielącym noda z jakimś blobfestem . Natomiast walczyć 75v75 dawało się zupełnie spokojnie.

IMHO od czasu premiery Dominion i tamtego buga sytuacja znacznie się poprawiła. To, że w czasie naprawdę dużych bitek panuje odpowiednio duży lag wynika też ze zmiany taktyki:

1) Missile-spam
2) Fighter-bombery (więcej missile spamu).

CCP z tym walczy i pozostaje poczekać parę tygodni na efekty Incursion.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Sheratos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 88
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sheratos
  • Korporacja: BUFU
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #30 dnia: Grudzień 15, 2010, 09:04:15 »
Jak czytam wasze zale to dziwnym jest ze jeszcze ktokolwiek z was sie loguje :P
Chyba ze sie nie logujecie i trollujecie ten sam temat do be nic innego ciekawszego do roboty nie macie w pracy  8)

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 15, 2010, 09:16:11 »
Przedwieczny.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 15, 2010, 09:48:55 »
lag w jita jest nieporownywalnie mniejszy niz w dowolnej wiekszej bitce flotowej wiec ten argument jest chybiony
w dodatku w jita siedzi non stop ponad 2000 charow, teraz wyobraz sobie bitwe flotowa z 2000 ludzi na localu, zycze szczescia
Nie wykręcaj się. Nie umiem mierzyć nieporównywalnie mniejsze rzeczy, bo pojęcie jest nieprecyzyjne. Mój argument próbujesz obalić odpowiedzią w stylu: przyznaję, że lag w Jita istnieje, ale on nie jest ważny, bo jest mniejszy. To zdecyduj się czy problemem jest sam fakt istnienia lagu czy jego wielkość ?

Próbujesz udowodnić tezę, że za lag w całości odpowiada istnienie dronek ? Znów wrócę do Jita - praktycznie nie używa się tam dronek, prawie nie prowadzi walk, a jednak lag istnieje. Problem lagu jest znacznie bardziej złożony niż próbujesz to przedstawić.

Poza dronkami (bo nie twierdzę, że dronki nie generują lagu) do lagu swoje dokłada spamowanie akcjami przez graczy (włączanie/wyłączanie modułów), strzelanie się, rakiety (dronek drake może wystawić max 5, ale rakiet wystrzelić kilkadziesiąt !).
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Goomich

  • Gość
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 15, 2010, 09:55:31 »
Ale tylko, gdy nie ma zgrupowanych wyrzutni.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Kolejny wątek o lagu
« Odpowiedź #34 dnia: Grudzień 15, 2010, 10:07:08 »
Ale tylko, gdy nie ma zgrupowanych wyrzutni.

To nie jest do końca tak prosto, że Drake ze zgrupowanymi launcherami strzela JEDNYM missile'm, który ma 7-razy większy dmg.  Tak działa to tylko w przypadku dział.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...