Autor Wątek: Nowe avatary  (Przeczytany 77834 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mikanao

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mikanao
  • Korporacja: Unseen Chimera
  • Sojusz: Exiled Ones
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #175 dnia: Styczeń 20, 2011, 15:27:16 »
stary Mikanao:



nowy Mikanao:



gallente gallente - wiec chyba pasuje na francuzo-alfonsika ;)

Mikanao

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mikanao
  • Korporacja: Unseen Chimera
  • Sojusz: Exiled Ones
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #176 dnia: Styczeń 20, 2011, 15:28:15 »
Mando Twoj Amarr mega mroczny ;) imho oddaje specyfike rasy ;)

Soulless

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #177 dnia: Styczeń 20, 2011, 16:09:10 »
Żenada!
Jak mam zrobić mojego wampira?
Co nie wykombinuję to wychodzi jakiś zwykły gostek!
FRAK!

stary:


nowy BLE!:

kyle_reel

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #178 dnia: Styczeń 20, 2011, 16:15:17 »

Trochę czasu zajmie mi się pewnie przyzwyczajenie do nowych twarzy. Wcześniej na pierwszy rzut oka można było określić pochodzenie osobnika, a teraz jakoś tego nie widzę. Mam tylko nadzieję że rzeczywiście w kolejnych dodatkach możliwość modyfikacji postaci będzie sukcesywnie rosła, tym bardziej że wiadomo że body modding jest dość popularny w świecie EVE (szczególnie pośród Gallente totalnie wstawionych na imprezach - kto kojarzy Silver Twin?)

Toporov

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 20
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Toporov
  • Korporacja: Unseen Chimera
  • Sojusz: Yarrr and Co.
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #179 dnia: Styczeń 20, 2011, 16:19:09 »
Kończą mi się nieoficjalne chary do liftingu. Czas na alty do których oficjalnie się przyznaję na początek amarczyk, u którego poszedłem na łatwiznę:

http://image.eveonline.com/Character/175855145_512.jpg

Pray to the Ori :D

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #180 dnia: Styczeń 20, 2011, 16:36:35 »
Toporov wiesz czemu nie powinno się żartować z ludzi w długich ciężkich szatach i posępnych obliczach?
Bo nigdy nie wiesz co mają schowane pod tymi szatami, ot np przenośny miotacz ognia do nawracania niewiernych >:D

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ksin Khane

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #181 dnia: Styczeń 20, 2011, 16:50:22 »
No to mogę w końcu też się pochwalić

[załącznik usunięty przez administratora]

qrAq

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #182 dnia: Styczeń 20, 2011, 17:05:20 »
stary
nowy

magni

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #183 dnia: Styczeń 20, 2011, 18:08:35 »
moje:

stary main (morda jak niewypal)


nowy main


i moje niewolnice :)
galentyjka:





i khanidka:




HammerSnake

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #184 dnia: Styczeń 20, 2011, 19:55:07 »
hehe same skośno-okie :D

Cytuj
I zapytac "czy chcesz tak wygladac czy placisz 14.99 ? "

Oj tam znowu płacz i zgrzytanie zębami. Mikropłatności to świetny sposób na polepszenie budżetu ,a przecież chyba wszyscy chcą ,żeby ccp było silne finansowo?
Na pewno będziesz mógł również płacić plexami kupionymi w grze więc o co kaman? Będziesz mógł sobie farmić na tatuaż.
Na podstawie takiego tf2 gdzie wprowadzono item shop myślę ,że taki przeciętny angol mógłby bez problemu wpakować z 40-50 euro w jakieś fajne ubranka dla postaci ,a jak będą z czasem wprowadzać jakieś nowe to i je kupi. To jest również jakby nie patrzeć target ,który utrzymuje tą grę- wystawia między innymi też wszystkie plexy na markecie.
Zawsze będą równi i równiejsi ,a na pewno w grze która symuluje świat sci-fic ,w którym x ludzi farmi iski ,żeby móc grać w samą grę ,gdy zachodni gracz za cenę bułki w macdonaldzie wystawia im łaskawie plexa na markecie.Po czym leci napierdalać /cokolwiek tam sobie chce robić ,nie przejmując się tym całym grindowym pve ;)

Zresztą jeżeli to co xarth pisze jest prawdą  ,że trzeba będzie płacić iskami ( pewnie plexami w grze ) to tym lepiej dla was ,bo zaspamują nimi markety  ciągle zbijając ceny, byle szybko kupić sobie umorzony kolczyk w uchu etc.

Zżera cię zwykła zazdrość ,a takie mikropłatności/mini dodatki po 1-4 euro to teraz powszechnie  stosowana praktyka w  grach pc  :P.
Polaków to nie dotyka ,bo  nie mamy w zwyczaju kupować gier.Raczej ściągać.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 20, 2011, 20:04:30 wysłana przez HammerSnake »

silvia

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #185 dnia: Styczeń 20, 2011, 20:27:04 »
Nie wypuszczaj elfów w kosmos! Jak patrzę na tą Twoją laskę to mam przerażające skojarzenia z wowem w kosmosie >.>


Przy tym co obecnie mamy to nie bawię się w robienie mordek - strasznie nijakie wychodzą, zero klimatu EvE.

Ten elf to byl przuklad tego jak b.latwo mozna stworzyc dobrze wygladajace wlosy ;d
Imho ccp powinno bylo za troche grosza albo kupic system apb, albo wykupic jakis system renderingu z 3ds max'a czy cos podobnego.

Kitten

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #186 dnia: Styczeń 20, 2011, 20:44:22 »
o ile dobrze pamietam z pierwszych wzmianek na temat 'chodzenia po stacjach' to co zdolniejsi gracze mieli tworzyć ubranka i je sprzedawać innym w wykupionych na stacjach sklepach tak jak to sie dzieje w SecondLife czy Simsach, a nie itemshop made by ccp

KiFuso

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 140
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: KiFuso
  • Korporacja: bez
  • Sojusz: bez
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #187 dnia: Styczeń 20, 2011, 21:28:14 »
Próbowałem maina zrobić na podobiznę Yamamoto.. w trakcie oczywiście się z tego wycofałem i wyszyło jak wszyło


Alt:


Alt:

korpusz

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #188 dnia: Styczeń 20, 2011, 22:15:57 »
Moja kolej, ma kobieta juz bierze wolne na zrobienie swojej minmatarki.




Aenyeweddien

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 421
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Aenyeweddien
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #189 dnia: Styczeń 20, 2011, 22:54:04 »
Jako że wczoraj zniechęciłam się do Amarrów (nie pasuje mi do końca koncepcja do Aeny) to na 1 ogień poszedł Kirh'aard i oto wyniki:

Stary:


Nowy:
« Ostatnia zmiana: Styczeń 20, 2011, 23:02:48 wysłana przez Aenyeweddien »
Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem

Beware I am witch

Alterego Kirh'aard; nezma

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #190 dnia: Styczeń 21, 2011, 00:32:50 »
dokończyłem znęcać się nad postaciami:
publiczne alty:



main

Odgrażałem się że Ashury gorszego od wcześniejszej wersji nie da się zrobić tymczasem mało brakowało a by jednak tak było...

Generalnie wybór opcji wola o pomstę do nieba, matarzy nawet pożądanych dredów nie mają tylko jakiegoś mopa, co gorsza patrzac po galente oni maja podobną modę tyle że mop obowiązkowo wcześniej marynowany w ACE albo innym wybielaczu

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Egnos

  • Emerytowany Pirat
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 322
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Egnostos
  • Korporacja: Association of Veldspar Mining Enthusiasts
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #191 dnia: Styczeń 21, 2011, 07:05:29 »
Wszyscy jestescie brzydcy... nie to co ja


Ezachiel

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #192 dnia: Styczeń 21, 2011, 09:28:18 »
Ostatni alt :




Dobrze ze za miesiąc można je pozmieniać :P

Kara Mon

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #193 dnia: Styczeń 21, 2011, 09:35:29 »
raczej dzisiaj bedzie mozna chyba ze znowu cos w 1.1.1 pzomieniali

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #194 dnia: Styczeń 21, 2011, 09:52:04 »
Dobrze ze za miesiąc można je pozmieniać :P

Korygować będzie można przez kilka dni po patchu 1.1.1. Za miesiąc od teraz bez finalnej wersji nowego avatara nie zalogujesz się do gry.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Siri Irme

  • Newbie friendly!
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 161
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Siri Irme
  • Korporacja: Low Technology
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #195 dnia: Styczeń 21, 2011, 11:21:20 »
o ile dobrze pamietam z pierwszych wzmianek na temat 'chodzenia po stacjach' to co zdolniejsi gracze mieli tworzyć ubranka i je sprzedawać innym w wykupionych na stacjach sklepach tak jak to sie dzieje w SecondLife czy Simsach, a nie itemshop made by ccp

Jakoś nie wyobrażam sobie tych groźnych piratów, jak w przerwie między zbieraniem haraczu, siedzą na stacji i szyją skarpetki. Strasznie klimat spadnie w tej grze według mnie.

(a swojego dam po zmianie ;))

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #196 dnia: Styczeń 21, 2011, 11:27:16 »
Ja zupełnie wyobrażam sobie kerbirów "szyjących skarpetki". Co więcej, nie miałbym nic przeciw temu, żeby budowano trzecią społeczność (pierwsza - podpiloci, druga - dustowcy), która nie mogłaby latać statkami i żyła tylko na stacjach, robiąc za cywili. Taki "Second Life in Space".


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #197 dnia: Styczeń 21, 2011, 11:31:01 »
Zawsze mogą zrobić coś w rodzaju marketu, miejsca gdzie się kontrakty daje i odbiera, a także kantyny gdzie zbiry spod ciemnej gwiazdy umawiają się na rozróbę lub dostają zlecenia. Choć mam wrażenie, ze to będzie coś ala już mamy, czyli albo chodzisz albo insta pojawiasz się w lokacji.

Gregorius

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #198 dnia: Styczeń 21, 2011, 11:50:55 »
Ja zupełnie wyobrażam sobie kerbirów "szyjących skarpetki". Co więcej, nie miałbym nic przeciw temu, żeby budowano trzecią społeczność (pierwsza - podpiloci, druga - dustowcy), która nie mogłaby latać statkami i żyła tylko na stacjach, robiąc za cywili. Taki "Second Life in Space".

O ile dust w ogóle wypali, jak zakładają twórcy ;)
Wtedy byłby faktycznie klimat i może Jita nam schudnie (jeśli ludzie na stacji będą na innym serwerze czy coś)

Gaavrin

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 254
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Gaavrin
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #199 dnia: Styczeń 21, 2011, 12:11:34 »
Ja zupełnie wyobrażam sobie kerbirów "szyjących skarpetki". Co więcej, nie miałbym nic przeciw temu, żeby budowano trzecią społeczność (pierwsza - podpiloci, druga - dustowcy), która nie mogłaby latać statkami i żyła tylko na stacjach, robiąc za cywili. Taki "Second Life in Space".

Hmm, jakby taka postać w zamian za brak możliwości latania statkami miała bonusy do handlu, produkcji, inwencji i innych rzeczy które można teraz i będzie można w przyszłości robić na stacjach. Musieliby jeszcze tylko dodać podpilotom statki, które mogłyby tych "cywili" i dustowców wozić między stacjami i byłoby ciekawie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #200 dnia: Styczeń 21, 2011, 12:16:41 »
Możliwość fizycznego przenoszenia się między stacjami jest poza dyskusją ;)

Ale CCP musiałoby dla tej grupy znaleźć niszę a nie robić konkurencję podpilotom. Spróbuj konkurować w handlu z gościem, który nic innego nie robi... GL w sprzedaniu czegokolwiek_co_tam_sobie_produkujesz. To byliby po prostu nasi wyzyskiwacze, w dodatku jeszcze pozbawieni kosztów :P

No, ale tego nie ma nawet w planach, choć wydaje mi się, że to miałoby większe szanse na powodzenie niż DUST, który jest z definicji skazany na porażkę.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #201 dnia: Styczeń 21, 2011, 12:18:42 »
Cytuj
które mogłyby tych "cywili" i dustowców wozić (i które można by było zestrzelić) między stacjami i byłoby ciekawie.
Fixed

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #202 dnia: Styczeń 21, 2011, 12:21:02 »
Fixed

+ Zlecenia na zabójstwa wybranych osób (oczywiście concord by się w to nie włączał).

powstała by w ten sposób nowa profesja w EVE.

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #203 dnia: Styczeń 21, 2011, 12:24:02 »

Spróbuj konkurować w handlu z gościem, który nic innego nie robi... GL w sprzedaniu czegokolwiek_co_tam_sobie_produkujesz. To byliby po prostu nasi wyzyskiwacze

Dokładnie jak w RL :D

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #204 dnia: Styczeń 21, 2011, 12:25:30 »
Fixed

Jasne... prędzej mi kaktus na dłoni wyrośnie. CCP od lat powtarza, że nie wprowadzi "destructible outpost" właśnie z takiego powodu, żeby nikt niczego nie tracił nie mając na to wpływu. Dodatkowo tylko podpiloci w podach są nieśmiertelni. Więc ZAPOMNIJ!

@Khobba - touche!


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #205 dnia: Styczeń 21, 2011, 12:28:24 »
Najlepiej jak by były statki abordażowe i odpowiednie grupy ludzi grające w DUST-a. Lecisz sobie na taką sobie małą bitkę, wylatuje chmara statków i kilka to transportery wojsk a później się w klonowni budzisz bo ktoś Cię z jajka wyłuskał a statkiem już ktoś inny lata (kto np pilotował ten statek abordażowy). ];)

Gaavrin

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 254
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Gaavrin
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #206 dnia: Styczeń 21, 2011, 12:34:56 »
Możliwość fizycznego przenoszenia się między stacjami jest poza dyskusją ;)

Ale CCP musiałoby dla tej grupy znaleźć niszę a nie robić konkurencję podpilotom. Spróbuj konkurować w handlu z gościem, który nic innego nie robi... GL w sprzedaniu czegokolwiek_co_tam_sobie_produkujesz. To byliby po prostu nasi wyzyskiwacze, w dodatku jeszcze pozbawieni kosztów :P

Myslałem o tej grupie raczej jako o takiej, która zastąpi alty handlowe w empire + da ludziom, którzy nie chcą robić nic innego nowe formy rozrywki.
 
Cytuj
No, ale tego nie ma nawet w planach, choć wydaje mi się, że to miałoby większe szanse na powodzenie niż DUST, który jest z definicji skazany na porażkę.

Jak dla mnie DUST jest strasznie enigmatycznym przedsięwzięciem, obarczonym ogromnym ryzykiem. Ciężko nawet powiedzieć w jakiej fazie przygotowania, bo nie ma choćby swojej strony internetowej. Choć miłoby było kiedyś zobaczyć ludzi z DUSTa chodzących po stacjach i wynajmować ich do zajęcia jakiejś planety, choćbym miał to zrobić tylko raz ( w przeciwieństwie do wielu osób na tym forum mam podejście do eve, takie, że im więcej opcji tym lepiej, nawet jak z wielu możliwości nie korzystam, to dobrze że są ).

które mogłyby tych "cywili" i dustowców wozić (i które można by było zestrzelić) między stacjami i byłoby ciekawie.

Jasne, że z taką możliwością, jak we wszystkim w eve musi być związane z tym ryzyko. Już widze te ogłoszenia podpilotów: "Transport Jita - Amarr (omijamy Njarnia)"

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #207 dnia: Styczeń 21, 2011, 12:56:50 »
Problem DUST leży zupełnie gdzie indziej - w warstwie koncepcyjnej. Chodzi o "mutual dependance", czyli powiązanie z Eve.

Są możliwe dwa scenariusze:
1) Powiązanie będzie tak silne, że porażka DUST pociągnie za sobą Eve.
2) Powiązanie będzie tak słabe, że nie będzie warto w to grać (DUST zginie wśród konkurencji).

Żaden z nich nie wygląda zachęcająco, niezależnie od tego jaką grą DUST się okaże.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Kara Mon

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #208 dnia: Styczeń 21, 2011, 13:34:11 »
Dust tylko na konsole samo w sobie jest problemem, bo wersja na PC mogla by spowodowac ze czekajac na posie az cos sie zacznie dziac albo cel w  lagu sie zalockuje by zaczeli w to grac , tak jak ludzie w czolgi tlukli w podobnych sytacjach wczesniej.

Zycie gry na konsoli to kilka miesiecy po ktorych maniacy odkryli wszystko cos ie dalo, zatlukli co sie dalo i leca do sklepu kupic nowa gre bo tamta juz sie znudzila.


Dust tylko a konsole jest skazany na porazke  , co najwyzej przyniesie jakis krotki dochod zara zpo wyjsciu a pozniej i tak padnie bez wersji PC ktora go podtrzyma. Do teog PC latwiej by bylo updatowac , poprawiac grafike, dodawac/odejmowac rozne cuda jak w kazdej innej grze. Konsola zdecydowanie to utrudnia. Kompletnie nie rozumiem tutaj polityki CCP.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #209 dnia: Styczeń 21, 2011, 13:41:49 »
Kara a co na te i podobne pomysły piszą ludzie na oficjalnym forum?