Autor Wątek: Nowe avatary  (Przeczytany 77607 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Nowe avatary
« dnia: Październik 06, 2010, 09:04:01 »
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=803

TL;DR - po premierze "Incursions" trzeba będzie w określonym czasie ("grace period") na nowo stworzyć kompletną postać, jednak do premiery "Incarny" widać będzie tylko tyle co teraz. Nie będzie możliwości zmiany płci, rasy czy bloodline'u ("once Achura girl, always Achura girl").


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 06, 2010, 09:41:35 »
Żeby Hastra nie zabrał mu kolejnego topika dyskusyjnego? :P ;D

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 06, 2010, 09:51:45 »
Najpierw niech mi stary odda. Albo przekona się do czego Brutorom są potrzebne Ray-Bany*.









* żeby krew w oczy nie chlapała :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Racjel

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 06, 2010, 10:13:26 »
Będę sexi  ;D

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 06, 2010, 10:54:36 »
Ciekawe czy nowe avatary będą wymiatać tak jak stare:



Prawie zalałem herbatą laptopa jak zobaczyłem tego gościa wraz z komentarzem "you can't out-gay the master" :D


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Frugos

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 06, 2010, 11:48:49 »
A Backdoor Bandit jeszcze gra?

Porzeczka

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Porzeczka
  • Korporacja: BSI
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 06, 2010, 12:21:17 »
No ja mam nadzieje ze bedzie mozna robic fajne wynalazki...
btw SokoleOko polecam chara Grzegorz Rzeczyszek czy jakos tak :) ten ma dopiero paszczura hrhr

Oxylan

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 06, 2010, 13:51:25 »
Ciekawe czy nowe avatary będą wymiatać tak jak stare:

Za kilka dni będzie można pobawić się tym na sisi, ofc produkt nie jest finalny będzie okrojony, dużo błędow graficznych itp. Jakiś dev napisał na forum, że kreator będzie pozwalać na zrobienie wizerunku np okropnie złowrogiej postaci, czy tez totalnie idiotycznego wizerunku jak to było w wielu przypadkach do tej pory " dude your face... "

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 06, 2010, 14:19:06 »
A Backdoor Bandit jeszcze gra?
to alt kogoś z outbreaka był, chyba został sprzedany w końcu

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 06, 2010, 15:49:59 »


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Racjel

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 06, 2010, 15:57:24 »

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 06, 2010, 15:58:30 »
No co - pewnie jego nowy awatar :D

Ciekawe czy jak już będzie na TRI, to czy będzie możliwość wielokrotnej zmiany awatara, czy tylko jeden raz... na SISI nie ma o tym żadnej wzmianki ?
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 06, 2010, 16:13:53 »
No co - pewnie jego nowy awatar :D

Metroseksualny to ja mogę być w realu, w Eve mój avatar kipi testosteroem.

Swoją drogą czekam na nową wersję Achury Mikkera... będziemy mieć świetną dupcię jako CEO, czuję ostry boost rekrutacji, lmao :)

Ciekawe czy jak już będzie na TRI, to czy będzie możliwość wielokrotnej zmiany awatara, czy tylko jeden raz... na SISI nie ma o tym żadnej wzmianki ?

Za parę dni kreacja avatarów pojawi się na SiSi... pewnie wszyscy się rzucą to testować i już czuję problemy z dopchaniem się do koryta... znaczy, z zalogowaniem :D


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

F-YU

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 06, 2010, 18:40:14 »
Will I be able to change race, bloodline or gender on existing chars?
If you already have a character for which you need to redo your portrait, you have to do it within your current race, bloodline and gender. It‘s not impossible to think that in the future you may clone jump into bodies (clones) of different races, bloodlines and even genders, but that function will not be available on Incursion launch.


ech... szkoda... eve coś straci
to jeszcze nicka powinno się dać zmienić aby piękna sexy laska nie nazywała się silny roman  :)

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 06, 2010, 18:43:30 »

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 06, 2010, 19:05:21 »
Nowy patchyk na SiSi, ca. 230MB i kto chce może już swoją sexi damulkę albo spoconego romka - według gustu robić. Wygląda to naprawdę nieźle.

Racjel

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 06, 2010, 19:51:00 »
U mnie pisze 431.6 mb

Szakal

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 763
  • 16 lat z EvE. Kupa czasu ;] Date of Birth 2004
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szakal
  • Korporacja: Caldari Provisions
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 06, 2010, 19:58:24 »
U mnie pisze 431.6 mb

Bo lecisz Tq -> Sis a nie Sis v1 -> Sis v2

Racjel

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 06, 2010, 21:10:42 »
Tylko że zciągnąłem i mam jakiś błąd plik ma 0 bajtów   i taki komunikat   "System windows nie może uzyskać dostępu do określonego urządzenia, ścieżki lub pliku. Możesz nie mieć uprawnień aby uzyskać dostęp do elementu"
« Ostatnia zmiana: Październik 06, 2010, 21:26:56 wysłana przez Akrasjel Lanate »

Szakal

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 763
  • 16 lat z EvE. Kupa czasu ;] Date of Birth 2004
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szakal
  • Korporacja: Caldari Provisions
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 06, 2010, 21:25:46 »
wez to wrzuc na imageshack a nie na ftp servery

F-YU

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 07, 2010, 04:54:52 »
eheh to powinien już być konkurs kto najlepszego avatara na sisi wymodzi

naye666

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 07, 2010, 06:05:48 »
Eeee lipa. Zrobilem avka, nowy portret i co? I dupa na sisi in game uzywa starego. Juz nie wspomne o licznych bledach tekstur i bledach tekstowych. Porazka... A samo sisi jak zwykle, pelne niewyzytych chlopcow _-_

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #22 dnia: Październik 07, 2010, 07:57:50 »
Porazka...

Przecież to jest na oko 20% finalnego produktu - wrzuć na luz i poczekaj jak to dopracują.

Z mojego punktu widzenia - jako Brutora - problem jest inny. Jakbym nie kombinował, wychodzi mi Murzyn który optycznie pasowałby najlepiej do krzaka bawełny gdzieś w południowej Alabamie, w pierwszej połowie XIX wieku. W dodatku Brutor bez Ray Banów jest po prostu nagi.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Jededdiah Brown

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 07, 2010, 08:34:58 »
Panowie wrzucajcie jakieś screeny z waszych wypocin designerskich.

Goomich

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 07, 2010, 08:39:47 »
Kupowanie ciuszków będzie lepsze niż kręcenie statkiem. :)

Chupacabra

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 218
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blackchupacabra
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: Frozen Synapse
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 07, 2010, 08:45:28 »
a teraz wyobraźcie sobie epicką walkę i ładowanie się tych pięknych awatarów w okienku lokal. Sam miód:) ale chociaż będzie na co popatrzeć zanim zmusisz działa działka do odpalenia:)
Widząc poziom grafiki to zdaje mi się, że to ostatnie miesiące mojej gry w Eve, bez zmiany kompa się nie obędzie, a na to brak funduszy jak na razie :(
Dark Flonoe:
ludki z lolseca mowiace o tym ze tidi jest fajne na podstawie papierowych wyliczen i filmu na yt lol

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 07, 2010, 09:11:45 »
Nowe awatary mają dwie formy: portretu i całej postaci.
Portret będzie przechowywany w takiej samej formie jak w tej chwili, więc na chatach itp nic się z wydajnością nie powinno zmienić.
Samo tworzenie postaci na razie jest jeszcze mocno zabugowane, np u mnie prawidłowo wyświetla mordę tylko przy ustawionych najwyższych detalach, ale wtedy całość działa z taką prędkością, że szkoda gadać (1 klatka na 2-3 sekundy) i ustawienie czegokolwiek to loteria :(
Przedwieczny.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 07, 2010, 09:14:34 »
a teraz wyobraźcie sobie epicką walkę i ładowanie się tych pięknych awatarów w okienku lokal. Sam miód:) ale chociaż będzie na co popatrzeć zanim zmusisz działa działka do odpalenia:)

Ty piszesz takie bzdety bo lubisz czy masz inną motywację ?? Te Avatary to będzie taki sam pliczek PNG czy inny JPG jak obecne. A to ze ładniej wygląda absolutnie nie znaczy, że zamiast 3kb będzie miał 300kb. Więc co to za &^$&#@$% z tym ładowaniem.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 07, 2010, 10:03:51 »
Kupowanie ciuszków będzie lepsze niż kręcenie statkiem. :)

This. Serio.

Nie mam nic przeciwko rozwaleniu się na kanapie w swojej (udekorowanej przez siebie) kajucie zamiast kręcenia na stacji shipem, którego model jest tak stary i spikselowany, że aż zęby bolą.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Trefnis

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 184
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Trefnis
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: Amarr Empire
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 07, 2010, 10:08:09 »
hahah ja bym zrobil dokladnie tak samo, rozwalil sie w swojej kajucie i z okienkami chata odpalonego na jakims terminalu

eve to i tak graficzny irc dla mnie, przynajmniej by wygladal jak nalezy  ;D

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #30 dnia: Październik 07, 2010, 10:44:30 »
W dupach się Wam poprzewracało od tego dobrobytu !
Ja z łezką w oku przypominam sobie czasy telnetowania na terminalach zielonoekranowych (albo na bursztynowym kermicie) by wejść na MUDa w wersji tekstowel :]

Na razie o żadnych kanapach nie było mowy, chociaż mi od tego płynu w PODzie to już palce się marszczą :P
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Jededdiah Brown

  • Gość
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #31 dnia: Październik 07, 2010, 10:49:31 »
Mówili że docelowo gracz będzie miał swoją "kajutę" gdzie w ograniczonym stopniu będzie mógł ją spersonalizować.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #32 dnia: Październik 07, 2010, 10:54:19 »
O personalnych kabinach nie słyszałem, natomiast korpowe/alliansowe biura mają być jak najbardziej. Czy i na ile będzie można je personalizować - nie wiadomo.
No i nie spodziewałbym się, że wszystko wszystko wprowadzą od razu w następnym dodatku.
Z tego co mi znajomi z ccp mówili, to incarna pełną funkcjonalność osiągnie gdzieś tak w 2013, więc bez hurraoptymizmu :P
Przedwieczny.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #33 dnia: Październik 07, 2010, 10:57:47 »
Kabina była pokazana na Fanfeście 2008 - oczywiście, dużo się mogło zmienić od tego czasu.

Natomiast jeśli Incarna (latem 2011) będzie się miała tak do oczekiwań/zapowiedzi jak PI (w obecnej formie), to nawet nie warto na to czekać. 


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Nowe avatary
« Odpowiedź #34 dnia: Październik 07, 2010, 11:05:50 »
Zależy czego oczekujesz :P
Jak chcesz full simsów, to lepiej kup Simsy :P
Na początku na pewno będzie to tylko element dekoracyjno piarowski. Może z bajerami typu tactical map i z jakąś mikrogrą.
No i tak czy inaczej, eve to gra o statkach kosmicznych, więc to raczej na nie będzie kładziony większy nacisk przy dodatkach, nie na simsy.
W incarnie nie ma planowanej pełnej interakcji między graczami (czyt. walki) oraz wszelkie badziewia, które wprowadzi (może poza minigrami i dekorowaniem domków :P) mają być dostępne z poziomu "starego" (czyt. obecnego) interface'u. Czyli - jeśli ktoś nie chce się bawić simsami - to nie będzie musiał.
I mam nadzieję (jak i kilka osób z CCP), że te założenia się nie zmienią. Choć z powodów ekonomicznych niestety wszystko jest możliwe :(
Przedwieczny.