Autor Wątek: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD  (Przeczytany 56005 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #140 dnia: Wrzesień 30, 2010, 10:33:37 »
heh czy to ma znaczenie czy jest "chlam" zabija rownie skutecznie w pewnych warunkach nawet skuteczniej niz nano gang. I jak by nie patrzec zakonczyl dominacje nano gangow w pvp na mala skale.

ps. Czasami sie zastanawiam czy to wlasnie nie boli najbardziej panow z fanklubu vagabonda.

MGGG

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #141 dnia: Wrzesień 30, 2010, 10:43:04 »
Widze, że metatemat wszystkich MMO PvP czyli granie w małej grupie ("ale mam indywidualnego skilla") versus granie w dużej zorganizowanej grupie ("ale osiągnęliśmy zgranie i synergie") ma się także dobrze w EVE :)

Szkoda, że nie czytaliście flajmów na ten temat na forach Diablo I  ;)

Wracam do noobienie w UA ;)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #142 dnia: Wrzesień 30, 2010, 10:56:06 »
Jeśli "mały gang" zdefiniujemy jako taki, w którym "indywidualny błąd JEDNEGO pilota może doprowadzić do porażki całego gangu", to moim zdaniem gangi do 25 osób mieszczą się w takiej definicji.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #143 dnia: Wrzesień 30, 2010, 11:25:46 »
heh czy to ma znaczenie czy jest "chlam" zabija rownie skutecznie w pewnych warunkach nawet skuteczniej niz nano gang. I jak by nie patrzec zakonczyl dominacje nano gangow w pvp na mala skale.

ps. Czasami sie zastanawiam czy to wlasnie nie boli najbardziej panow z fanklubu vagabonda.
Nie mam czasu teraz szerzej odpisać, więc na szybko. Nie chodzi o "chałę" w sensie wydajności. Draki są, jak by na to nie patrzeć uosobieniem cost-effectiveness. Ale my po prostu lubimy latać vagami/cynami/machami - taka nasza fanaberia. Z kolei to, że nie latamy 150vs150, nie musimy uważać na laga itp. to już świadomy wybór. i rzeczywiście, mnie osobiście boli to, że mało już zostało takich narwańców jak my.

Sokole, widzę, że stosujesz uniwersalną metodę mystiqa "killboard prawdę Ci powie" :D. Co do organizacji gangów SCUM. pogadaj z H'uliO, on chyba teraz jest w Twoim korpie.

Ogólnie, podpisuję się pod postem Ezraela, ale dla samej przyjemności nabijania postcountu po południu się z wami dalej poprzekomarzam ;)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #144 dnia: Wrzesień 30, 2010, 11:48:02 »
Sokole, widzę, że stosujesz uniwersalną metodę mystiqa "killboard prawdę Ci powie" :D.

Idź na całość i nazwij mnie altem Mystiqa :P


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

sc0rp

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #145 dnia: Wrzesień 30, 2010, 12:19:26 »
Sokole, widzę, że stosujesz uniwersalną metodę mystiqa "killboard prawdę Ci powie" :D. Co do organizacji gangów SCUM. pogadaj z H'uliO, on chyba teraz jest w Twoim korpie.

A co "prawde Ci powie" ?
Bo nie tylko patrzac po kb ale i po gridzie to nc., evoke, ds., mc czesto maja we flocie sporo drejkow. A drejk na dobrych skillach ma psychodeliczny tank (lub moduly ewar) i bardzo dobry dps.

Mariacchii

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #146 dnia: Wrzesień 30, 2010, 12:20:49 »
my Latamy w drej gangach po 0 wy w pimp shipach po low, kazdy sie dobrze bawi, po co sie tak spinac hmm?

Ez.

Zgadzam się - i w low secu i w 00 można fajnie się bawić. Niektórzy nie mogą patrzeć na draka, a inni  nie chcą z niego wysiadać. Nie można zapominać że duża część osób dostosowuje się do pomysłu FC na gang - i wsiada w takie statki jakie się sprawdzą na danym obszarze lub w sytuacji. 

Co do blobowania
I w low secu atakuje się 5-10 na jednego i w 00 są takie same zasady. Jak się leci w gangu to każdy chce zaznaczyć swoją obecność. Najważniejszym jest cel gangu - czy chce się zabijać samotne statki czy szuka się fajnej bitki. Z doświadczenia wiem że i Voodoo kiedyś (myślę że teraz też nic się nie zmieniło) i Pink Bunnies (bo spięcie jest w tej chwili pomiędzy dwoma tymi grupami osób) szuka przeciwnika przynajmniej równego sobie.

Dodam jeszcze że nie zauważyłem żeby draki w gangach Królików przekraczały połowę jego liczebności.

Podsumowując - od 3 lat jak śledzę centralę niektóre tematy są wałkowane non stop. I nie wiem jak ktoś by się starał nie zmieni się tego. Grupa osób będzie robić ciągle bloba, grupa osób będzie siedziała ciągle w hsecu itd.

Ja chce tylko 1-2 eventy w roku że w systemach typu jita, dodixi itd. wybuchnie rewolucja i concord będzie nie aktywny. :) - oczywiście żartuje nie mam ochoty odpisywać przeciwnikom tego pomysłu

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #147 dnia: Wrzesień 30, 2010, 12:47:12 »
Bo w malym gangu drake to zazwyczaj 50-60% stanu max. 4 do 6 scimitarow, command, scout, jakis dictor i reszta to recony, ewentualnie hace.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #148 dnia: Wrzesień 30, 2010, 13:11:13 »
Bo w malym gangu drake to zazwyczaj 50-60% stanu max. 4 do 6 scimitarow

Heh, 4-6 Scimitarów przy powiedzmy 10-12 Drejach to jest to, co nazywa się no-risk PvP.

3 Scimitary w zupełności wystarczą, Lach/Hug (optymalnie razy dwa), Zealot (lub dwa) anti-tackle, ze dwa commandy.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #149 dnia: Wrzesień 30, 2010, 13:29:47 »
Nie wiem jak ty ale ja bedac FC nie powiedzial bym pilotowi scimitara sorry wez cos innego.  :P

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #150 dnia: Wrzesień 30, 2010, 13:55:14 »
Zwykle FC sortuje flotę zaczynając od "trzy scimitary poproszę" i tyle.

Natomiast gry prowadzę mały gang nano (taki ca. 10 osób) to ostatnio skłaniam się ku darowania sobie logistyków w ogole - albo poradzimy sobie bez nich, albo i tak trzeba będzie spieprzać i nawet trzy logistyki na 6 damage dealerów nie pomogą.

EDIT:
Zbyt dużo logistyków w gangu powoduje, że przeciwnik nie będzie chciał walczyć.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #151 dnia: Wrzesień 30, 2010, 14:19:51 »
Nie no 4-6 przy 20-25 to ostatnio w sumie jest norma. PL regularnie sie pokazuja z 7-10 na 20-30 osobowy gang. Sytuacja w eve sie o tyle smieszna robi ze FC czesciej martwi sie tym czy flota ma dosc DPS niz dosc logistykow.

Ganiles

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #152 dnia: Wrzesień 30, 2010, 17:47:49 »

EDIT: przeleciałem wrzesień na killboardzie Voodoo i znalazłem JEDNĄ bitkę gang vs. gang:
http://vu-du.org.pl/kb/?a=kill_related&kll_id=8605

Przeciwnik nie miał logistyków, prawda?

Nie do konca - stado bsow na rr do tego nie wszystkie sa na kb. Kb ma to do siebie ze czesto moze wprowadzic w blad kogos kto nie znajdowal sie na miejscu. Mimo ze przeleciales wrzesien na kb VOODOO to nie jestes w stanie wywnioskowac ile tak faktycznie tych bitek bylo - masz jedynie informacje ile minimum bylo. KB podsumowuje walki skladajac pojedyncze kille. Nie zobaczysz w podsumowaniu czesci lub nawet calosci floty przeciwnika - dlaczego? poniewaz nie strzelali do okretu ktory spadl (lub zaden nie spadl i wtedy widzisz np 1 recona zgankowanego przez kilka okretow z dps).
Pamietaj o tym w jaki sposob KB przedstawia walki zanim nastepnym razem jakies skomentujesz.

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #153 dnia: Wrzesień 30, 2010, 19:22:49 »
CAT, pudłujesz - nie rozmawiamy o "Drake Army" w postaci 150+ drejów, tylko gangach do 25 osób, w których Dreje stanowią połowę liczebności gangu. W jednym masz rację - nie jest tak, że latam tylko Drejami -> http://zbulu.kei.pl/pbn/kb/?a=pilot_detail&plt_id=49423&view=ships_weapons

Khobba:

Co to znaczy "chała" vs. "dobry ship"? Czy "chałą" (domyślam się, że to kwestia ceny) jest Rifter, który jako jedyna frytka T1 potrafi pojechać AF-a, cepa czy frakcyjną frytkę? Czy "chałą" (bo podobne w użyciu i fitowaniu do Dreja) będzie Tengu?

A co to znaczy "dobry ship"? W tej grze nie ma pwnmobili. Drake też nie jest "nie do zabicia". Każdy ship jest do czegoś dobry. Moim zdaniem, Drej jest dobry do walki wobec przewagi liczebnej przeciwnika. Vagabond/Cynabal dobrze sprawdza się w polowaniu na kerbirów i walce z montowanymi ad hoc gangami obronnymi tychże kerbirow, którzy ruszają do walki przeciw broni maszynowej uzbrojeni w cepy i widły.

Cena Dreja nie ma nic do rzeczy. Gdyby kosztował 150 mil, niczego w gangu by to nie zmieniło. Nie rzucamy się do walki na zasadzie "pies trącał straty, to tylko dreje" (zwłaszcza, że połowa gangu to shipy T2, z których niektóre mają frakcyjne punkty i weby, często pojedynczy moduł jest droższy od samego hulla!). Zaryzykuję stwierdzenie, że w skali PBN dreje spadają najrzadziej, więcej tracimy shipów T2 (które nota bene w takim starciu są primary dla przeciwnika!), co powoduje, że argumentacja Cola jest ciut z dupy.

I ostatnie - latam Drejem, bo skillami odstaję in minus od reszty korpa. Ale liczę, że gdy tylko wbiję Recony na V będę mogł się z Drejem rozstać, choć dalej chcę latać w takim typie gangu.

EDIT: przeleciałem wrzesień na killboardzie Voodoo i znalazłem JEDNĄ bitkę gang vs. gang:
http://vu-du.org.pl/kb/?a=kill_related&kll_id=8605

Przeciwnik nie miał logistyków, prawda?

widze ze nic a nic nie rozumiesz, wiec nie bede Ci wmawial ze ziemia jest okragla :D

jednak napisales drobnostke, ktora Ciebie dziwi a miedzy innymi do tego zmierzalem...
"do drejkow sie nie strzela - nie sa primary"
i to jest wlasnie poza, byc na pvp, nie byc primary, byc na kb...
ale to tez jest Twoj punkt widzenia...
wyobraz sobie ze sa tez inne "punkty widzenia"
w naszej praktyce "strzeleckiej" drejk nie jest zadnym bostwem tanka, tylko wielka tarcza ktora i tak nigdzie nie ucieknie

skladanie gangu ktore sugerowales to "Twoje" skladanie gangu...
w Naszym wyobrazeniu takie sklady sluza do drapania przeciwnika po dupie a nie do walki

co do kb to musze Cie zasmucic ale Ganiles ma racje, gangi ktore startuja z nami raczej sa sporo liczebniejsze albo zwyczajnie wieja/ dokuja / przeskakuja / cyna i kapsy...
tak ostatnio evoki poczestowaly nas czterema nyxami i czterema thanatosami...
historii ze szczuciem nas kapsami bylo sporo
czesto jest tak ze wielokrotnie liczebniejszy gang zwija sie na nasz widok a lapiemy ostatniego, koledzy juz po niego nie wracaja
a potem Ty ogladajac przy kawusi nasz kb szczerzysz sie ze vudu znow "zgankowalo jakiegos nobka w random szipie"
blagaaam, ja na Twoj kb nawet nie wchodze ...bo niby po co?
mamy swoj swiat i jestesmy w nim szczesliwi bez drejkow i lólseka...

kiedys latalismy z logistykami, teraz raczej rzadko
da sie bez nich latac, trzeba tylko byc przytomnym podczas akcji, pozatym logistyki plosza

zmartwie Cie tez stwierdzeniem ze nie siedzimy w low, tam poprostu najczesciej latamy, polecam amamake, old man star, tama, mara...znajdzie sie jeszcze troche

reasumujac...ziemia jest płaska  ;D



✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #154 dnia: Wrzesień 30, 2010, 20:06:31 »
Pamietaj o tym w jaki sposob KB przedstawia walki zanim nastepnym razem jakies skomentujesz.

Nie gadaj... serio? Naprawdę tak to działa?

Ale żarty na bok - to się nazywa reprezentatywna próbka. Weź taki sam okres czasu na naszym KB i tak samo jak ja, poszukaj "kilku killi w tym samym czasie w tym samym systemie" (tak, wiem, że czasem bitka przenosi się do drugiego systemu) i poklikaj w related kills. Gwarantuje Ci, że znajdziesz tego więcej, co dowodzi słuszności mojego rozumowania.

Teraz co do Cola:

Myślenie o Drake'u jako "wielkiej tarczy" -> jasne, raciarski Drake czymś takim właśnie jest. Drake do gangowego PvP jest wielofunkcyjną platformą, która ma trzy "wolne" med sloty, które można zapełnić czym się chce. Ja przyzwyczaiłem się latać z dwoma dampami i target painterem, ale mamy inne wariacje. To oznacza, że walka takim shipem to coś innego niż "MWD out, press F1" -> FC podaje tylko cele i kierunek, każdy pilot decyduje jednak co zdampować (czy logistyki przeciwnika trzymają się przy gangu czy z daleka i można spróbować zerwać im locka, czy też raczej wyłączyć z walki jakiegoś dmg dealera) i jak, na co wrzucić drony, relatywnie długie cykle launcherów i TP powodują, że w razie zmiany primary (a zmienia się często, próbując zmylić logistyki przeciwnika). Cały ten e-war żre cap, Drej jest cholernie powolny, więc praktycznie całą walkę chodzi MWD, trzeba pilnować poziomu energii, Invula włączyć dopiero jak się obrywa i jednocześnie zdążyć zabroadcastować zanim "wejdzie" we mnie salwa z 10 innych BC-ków, z których każdy wali 2,5k dmg na alfę i która praktycznie może mnie zdmuchnąć nas raz, jak nie na dwa?

Czy możesz wyjść ze stereotypu i dostrzec, że to wymaga więcej wysiłku niż Ci się wydaje?

W przeciwieństwie do Ciebie, ja mam spore doświadczenie z obu rodzajów walki. Zwróć uwagę co podkreśliłem. Ja nie jestem osobą, która nabiła sobie tysiące killi na CTA, będąc trybikiem w maszynie. Całe Provi War spędzone w Sniperpeście to może 15% mojego killboardu. Reszta z 9 miesięcy w roamerskim ally jakim był U'K to były Cynabale i Vagabondy, nawet teraz w PBN mam więcej killi w takich statkach niż w Drake'ach. Wiem co potrafi nanogang i jakie są jego ograniczenia. Skoro faktycznie Wasz KB nie oddaje tego co się dzieje, to oznacza że bardzo często zrywacie kontakt bojowy wobec przewagi przeciwnika - to są właśnie te ograniczenia.

Zachęcam - wejdź na mój KB, patrz na inne KB, bo nigdy nie ma sytuacji, w której nie można się czegoś nauczyć i czegoś podpatrzeć. I na pewno nie ma co napinać swojego e-peena na zasadzie "może urwałem tylko jeden ship z całego gangu zamiast pojechać wszystkie, ale zrobiłem to w Vagasie, bo z Drake'm mi nie do twarzy". W sumie przypomina to podstawę "nie kupię BMW, bo jeżdżą nim dresiarze" :D


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #155 dnia: Wrzesień 30, 2010, 20:15:01 »
dzieki za wyklad,
a zalatwilbys mi przyjecie do UA?
pewnie czegos sie dowiem  :-*

ps.1.  nie kupie bmw bo to samochod dla dresiarzy
ps.2. szkoda ze w bio jest tak malo miejsca bo wklejalbym wszystkie Twoje posty  :-*



✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #156 dnia: Wrzesień 30, 2010, 20:55:21 »
Ej, drzecie koty a tak na prawdę chodzi o to, że PBN i Voodoo to dwa totalnie inne korpy, w których ludzie lubią zupełnie co innego. My też spotykamy gangi z mnóstwem logistyków, mają taki dupochron że ibisa by wyciągnęli centralnie. To jest obleśne safe-pvp którego nie lubię ale się z nim stykam dość często.

Grunt to dobra zabawa, osobiście bliżej mi do gangów Voodoo niż PBN (w sensie składu) ale często sytuacja wymusza inne rozwiązania. W IT bardzo popularne są wspomniane drake army z prostego powodu - bo są skuteczne na przeciwników.

W BUFU do tej pory praktycznie nie latało się drejami bo nikt ich nie lubił. Ja latam z upodobaniem sacri, a ostatnio curse i ciągle mnie łajają że nie mam vagasa :P
Użyteczność twojego statku determinuje skuteczność na spotykanych przeciwników. To wszystko jeszcze zależy od okolicy, pory dnia itp. Tak czy siak, da się latać tak jak lubisz.

Co do killi, hmmm.... każdy ceni co innego. Jak dla mnie ubicie ratera niczym się nie różni od kila na cta poza koniecznością złapania łosia. Kille ma się na kb różne, ale każdy z nas ceni tylko część z nich znając dokładnie sytuację, w której zostały zdobyte. Jeśli Cię tam nie było nigdy tego nie poczujesz.

Mam nadzieję, że w Eve nie zabraknie miejsca dla tych co chcą polatać solo, w 3-5 osób jak i dla tych co cenią flotowe bitwy. Przegięcie w każdą stronę będzie słabe.

Ganiles

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #157 dnia: Wrzesień 30, 2010, 21:07:46 »
Nie gadaj... serio? Naprawdę tak to działa?

Ale żarty na bok - to się nazywa reprezentatywna próbka. Weź taki sam okres czasu na naszym KB i tak samo jak ja, poszukaj "kilku killi w tym samym czasie w tym samym systemie" (tak, wiem, że czasem bitka przenosi się do drugiego systemu) i poklikaj w related kills. Gwarantuje Ci, że znajdziesz tego więcej, co dowodzi słuszności mojego rozumowania.

Tak trudno uwierzyc ale to tak dziala. To ile bedziesz miec w related kills zalezy wylacznie od tego ile zebrales pojedynczych km i jaki czas killboard traktuje jako bitwe (uczestnicy walki gang vs gang wg kb to piloci ktorzy sa na jakimkolwiek km).
Nie nie przegladalem Twojego kb, nie czuje wielkiej straty z tego powodu. Nie mam tez zamiaru szperac i szukac tam related kills - nie interesuje mnie to. Korzystasz z narzedzia ktore dostarcza malo dokladne dane. Moze stanowic pewne zrodlo odniesienia, ale niezbyt duze. Napisales ze znalazles JEDNĄ bitkę gang vs. gang, popracuj nad poslugiwaniem sie kb jesli juz wyciagasz cos na forum.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #158 dnia: Wrzesień 30, 2010, 21:09:10 »
Ej, drzecie koty a tak na prawdę chodzi o to, że PBN i Voodoo to dwa totalnie inne korpy

Zaraz, moment, nie ma żadnego sporu między PBN a Voodoo.

Prywatnie zareagowałem na dwa idiotyczne posty:

Cytuj
Col:
drejk to statek do pve dla nobow i skompiradel do pvp ktorzy chca opancerzyc dupe kiedy koledzy leca na akcje w czyms drogim i przydatnym...
przydatnosc drejka polaga na tym ze do niego nikt nie bedzie strzelal...
bo po  co strzelac do przegietego g.. za 20 mln
"stoisz" za plecami kupmli [ bo to nie lata ], dps dokladasz...dogonic niczego nie potrafisz...chyba ze masz scrambla i weba i zszokowana ofiara sama ci w nie wpadnie...

wazne sa statsy? wsiadaj w dreja...taniej niz kumple a na kb i tak bedziesz

Cytuj
Herezja:
większość kili z drejków to kile na 0 damage a to ... jest pseudo walka czyli z dupy.

Niestety, chyba nadepnąłem Voodoo na jakiś odcisk i z ich strony nie było cienia merytorycznej argumentacji. W takim przypadku szkoda mi czasu na akcje typu "gadał dziad do obrazu" i temat z mojej strony się skończył.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #159 dnia: Wrzesień 30, 2010, 21:22:14 »
sacri ftw!

Egnos

  • Emerytowany Pirat
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 322
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Egnostos
  • Korporacja: Association of Veldspar Mining Enthusiasts
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #160 dnia: Wrzesień 30, 2010, 23:24:37 »

Ellaine

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #161 dnia: Wrzesień 30, 2010, 23:42:37 »
No niestety od paru miesięcy co najmniej Drake jest straszliwą bronią przeciw HACom a HACe są postawową klasą statku w pvp, w efekcie czego Drake z pozycji śmieciowego używanego przez kerbirów z braku czegoś lepszego stał się podstawowym statkiem do wszystkiego. To dość straszne, BSy w tej roli były (z punktu widzenia ogólnej równowagi gry) ciekawsze.

(BSy są wolne i pojedynczo - padają pod HACamia. Mimo to miały dominujący tank i siłę ognia. Latało się 3-4 klasami BSów z armatką, z co najmniej trzema podstawowymi strategiami fitowania (spider, sniper, gank), plus Ravenem i Dominixem.... teraz opłaca się po prostu latać drakami, na jednym ficie, koniec. Bo mają lepszy tank, lepszy firepower, brak problemów z trackingiem, brak problemów ze średnio-mniejszymi rzeczami (przy wymaksowanych skillach rakietowych) ... ogólnie drake spłaszcza trochę świat taktyki średnich i dużych bitew)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #162 dnia: Wrzesień 30, 2010, 23:47:34 »
A co takiego wydarzyło się parę miesięcy temu?

"Odkryto" ahace. I o ile BS-y (czy to "fleet" = snipery, czy RR) padają pod ahacami, o tyle Drake Army ma szansę powalczyć.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

CATfrcomCheshire

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 569
    • Zobacz profil
  • Korporacja: RAVE
  • Sojusz: C0ven
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #163 dnia: Październik 01, 2010, 00:23:48 »
Jest conajmniej kilka taktyk skontrowania ABHACy, poza wiekszym blobem ABHACY i drake army. Niestety, wymagaja precyzji i idealnego wspoldzialania wszystkich elementow floty, a nie da sie tego osiagnac, bo servery nie wytrzymuja juz takiego obciazenia, jakie spokojnie ciagnely w Dominion. Prawde mowiac, Drejki to raczej srednia kontra, bo ponosza duze straty - ale niestety tylko to jakotako dziala w lagu. Dlatego mozna powiedziec, ze Drejk to odpowiedz graczy na Tyrranis, a nie na armorhace.

To dość straszne.

Zgadzam sie.
« Ostatnia zmiana: Październik 01, 2010, 00:30:32 wysłana przez CATfrcomCheshire »
Welcome to EVE. If you aren't busy finding some way to injure or at least mildly inconvenience another player, you have a lot of catching up to do.

Frankie

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #164 dnia: Październik 01, 2010, 04:00:41 »
Mi się wydaje, że troche mylicie pojęcia. Drake army tak ale w lagu i to takim, że ma gwarantowany perma cap. W innym przypadku giną setkami bo się je latwo instapopuje jak są wolne. Prędkość drakom daje lag poza tym drake ma po prostu najwiecej slotow z rakietami (7) więc na lagowej bitwie jest szansa, że któryś się nie zatnie. Dwa drake jest tani i latwy do wyskilowania na sensownym poziomie przez co latwo ujednolicic flote. Sztuka jego pilotazu jest prosta jak cep.
Ahac floty. Tutaj są dwie teorie. Stara, która uzywa większość eve (MWD) i nowa która używa ta bardziej postępowa cześć (AB). Pierwsza z nich w normalnych warunkach (brak laga) ma wyrównane szanse z drakami. Druga jak nie ma laga miażdzy wszystko co stanie jej na drodze (nie tylko drake army), za to jak jest lag to jest niemilosiernie bita bo jest po prostu wolniejsza od drake army. Dlaczego zmieniona BS na AHAC z prozaicznego powodu. Duże ally maja na tyle duze floty bsow ze nie ma sensu z tym walczyc bo RR sie i tak nie liczy jedynym sposobem na ugryzienie tego jest horda AHACy które dzieki małej sygnie i duzej ruchliwosci zajezdzaja bsy z łatwoscia.

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #165 dnia: Październik 04, 2010, 14:33:47 »
Nie bylo duzej bitki gdzie ahace braly udzial bez laga. Zreszta oba typy flot do maksimum wykorzystuja lag. Jesli chodzi o ahace pl to oni wykorzystuja tez nalogowo sojusznikow w charakterze miesa armatniego. Majac na grdzie 100 PL i 100 ini. Nikt nie bedzie strzelal do PL jesli nie bedzie musial bo w czasie jaki trzeba poswiecic na zabicie 10 PL mozna wytluc polowe floty INI.

Frankie

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #166 dnia: Październik 05, 2010, 17:29:09 »
Nie bylo duzej bitki gdzie ahace braly udzial bez laga. Zreszta oba typy flot do maksimum wykorzystuja lag. Jesli chodzi o ahace pl to oni wykorzystuja tez nalogowo sojusznikow w charakterze miesa armatniego. Majac na grdzie 100 PL i 100 ini. Nikt nie bedzie strzelal do PL jesli nie bedzie musial bo w czasie jaki trzeba poswiecic na zabicie 10 PL mozna wytluc polowe floty INI.
My mielismy jedna bitwe bez laga 100 ahac vs 100 drake/hurri. Podobna ilosc logistykow. Skonczylo sie 100 enermy killed 3 dictory lost...

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #167 dnia: Grudzień 20, 2010, 14:53:19 »
W sumie po ostatnich tygodniach wypadalo by odswiezyc temat. Lekarstwem na drake blooby jak sie okazuje jest rzucanie bloobem supercapitali ze wsparciem alpha boatow. Mozna juz w zasadzie mowic o tasmowej produkcji supercapsow. Z mapy zniknal atlas, -a- i mozliwe ze stain wagon pojdzie w ich slady. Mozna z czystym sumieniem powiedziec ze ich bledem bylo nie nastawienie sie na produkcje supercapitali w efekcie nie dysponowaly lub nie dysponuja ich odpowiednio duzym bloobem. W efeckie liczba duzych graczy nam sie zmniejszyla do 3. NC/GOON/TEST, IT i INI oraz DRF. Jesli IT/INI zdola pokonac SW, Goonow i TEST to trzeba sie liczyc ze zaatakuja NC. Przy wsparciu PL sa calkiem spore szanse ze z 3 power blokow zrobia sie dwa w miare przyjaznie nastawione do siebie. Szanse na ala chinski serwer sa calkiem realne w przyszlym roku.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #168 dnia: Grudzień 20, 2010, 20:31:29 »
Lepiej aby Twoje gdybanie się nie sprawdziło choć ... wystarczy popatrzeć na to co się obecnie dzieję aby doszukać się takich symptomów

sc0rp

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #169 dnia: Grudzień 21, 2010, 12:30:47 »
I bardzo dobrze :P imo w 0.0 powinien byc spokoj i cisza i tylko roamy powinny latac, a nie tak jak jest teraz - ze nim sie kogokolwiek zaatakuje to trzeba sie zastanowic 3 razy bo przeciez moze miec cyno na pokladzie i mozna matki dostac w pysk jak sie wyleci czyms drozszym od haca.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #170 dnia: Grudzień 21, 2010, 12:43:04 »
Ojjj Dark toć teraz w modzie drake army a to grosze kontra blob super kapsli ];)

Ellaine

  • Gość
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #171 dnia: Grudzień 21, 2010, 12:48:49 »
Drake army już nie jest w modzie - wracamy do alphy. Tylko jeszcze tysiącpięcetstodziewięćset graczy nie umi tej alphy zrobić więc toczą się w drejkach.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #172 dnia: Grudzień 21, 2010, 14:43:04 »
Liczy się co jest popularne obecnie na placu boju a jest tym drejk a nie pestka artyleryjska ];)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #173 dnia: Grudzień 21, 2010, 14:49:39 »
Popularność o niczym nie świadczy - większość napotykanych Drake Army to totalne faile na lolfitach i do tego prowadzone kompletnie bez głowy.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Sheratos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 88
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sheratos
  • Korporacja: BUFU
Odp: O przyszłości 0.0, serenity, WH, supercapsach i innych wydzielone z KSOD
« Odpowiedź #174 dnia: Grudzień 21, 2010, 14:56:04 »
W sumie po ostatnich tygodniach wypadalo by odswiezyc temat. Lekarstwem na drake blooby jak sie okazuje jest rzucanie bloobem supercapitali ze wsparciem alpha boatow. Mozna juz w zasadzie mowic o tasmowej produkcji supercapsow. Z mapy zniknal atlas, -a- i mozliwe ze stain wagon pojdzie w ich slady. Mozna z czystym sumieniem powiedziec ze ich bledem bylo nie nastawienie sie na produkcje supercapitali w efekcie nie dysponowaly lub nie dysponuja ich odpowiednio duzym bloobem. W efeckie liczba duzych graczy nam sie zmniejszyla do 3. NC/GOON/TEST, IT i INI oraz DRF. Jesli IT/INI zdola pokonac SW, Goonow i TEST to trzeba sie liczyc ze zaatakuja NC. Przy wsparciu PL sa calkiem spore szanse ze z 3 power blokow zrobia sie dwa w miare przyjaznie nastawione do siebie. Szanse na ala chinski serwer sa calkiem realne w przyszlym roku.


W atlasie Supercapsow bylo od cholery a w szczytowym okresie bylo 2x+ CSAA dzialajacych na okraglo :) Podejrzewam ze podobnie bylo w AAA i podobnie za czasow "naplandu" bylo w c0ven i SE.

Szans na chinski serwer nie widac nawet na dalekim horyzoncie. Chyba ze nagle cale poludnie wyparuje lacznie z graczami ktorzy tam mieszkaja.