Forum Gry > World of Tanks
heavy tanks
Okropniak:
su-26 bodajze - ma obrotowa wiezyczke i szybkie przeladowanie - bardzo fajnie sie wszystkie light-stopuje jak arty wie co robi.
Swoim su-8, tak jak mowilem - jak nie trafie to nastepna szansa jest juz jak light jedzie na mnie bezposrednio.
Problemem przy tym nie jest sam light- ale wroga arty (tak jak mowisz) dla ktorej taki cel jak ja to zloty strzal... sam zawsze lookam na wrogi teren jesli tylko uda sie ktoremus scout przeleciec.
Co do pancerza - widzialem jak arty "rzucila sie" na wrogi med i go zastopowala, samym uderzeniem rozwalila spora czesc hp, i dobila strzalem... bylem pod wrazeniem przyznaje.
Kalressin:
No przyznam ze jestem bardzo zielony, wiec moze jeszcze wymiataczy nie spotkalem.
W kazdym razie, sytuacja w ktorej uda mi sie skasowac artylerie zdarza sie kiedy jest nie pilnowana, albo pilnowana przez wyrazne lebiegi. Jeden dobrze ustawiony TK albo myslacy medium tank ktory wejdzie na taranowanie zamiast pukac bez sensu w caly swiat i koniec.
Zwykle jak dopadne artylerie to jade zygzakami strzelajac po koleji do kazdej kolo ktorej przejerzdzam i, jak sie da, to robie nawrot i gonie za ta co zamiast mnie przymierzyc probuje uciekac.
Ale czasem zdarzaja sie tez totalne masakry.
Ps Taaa probowalem taranowac......raz.
Btw jakiej ammo uzywacie? Ja zawsze HE.
Gizmo79:
Taranowanie lightem? Życie ci nie miłe? :) Normalna artyleria strzela do lightów tylko jak się broni, po to są mediumy, żeby scoutów pacyfikować, szkoda na to pocisku który kosztuje >1000 i jest ich kilkanaście.