Autor Wątek: heavy tanks  (Przeczytany 8942 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Trefnis

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 184
  • Respect: +1
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Trefnis
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: Amarr Empire
heavy tanks
« dnia: Wrzesień 07, 2010, 09:05:35 »
0
witam
troche rozkrece forum,

chcialbym sie spytac jak wychodzicie na graniu tankami wyzszego teiru, is-4/7 i ausf b/mouse

przed patchem widzialem wieksze problemy z utrzymaniem sie na iskowym gruncie po walkach, ze juz o zarabianiu nie wspomne
w tej chwili is-4 to jest moj primary isking machine
srednio 5-10k do przodu przy nie udanym meczu do 40k do przodu przy udanym (wliczajac naprawe i ammo)

z tego co wiem grajac is-7 takze wychodzi sie do przodu,
interesuje mnie sytuacja z ausf b i mousem,

czy myslicie ze powinni podniesc koszty naprawy jeszcze bardziej czy moze ammo ?
mysle ze docelowo tanki t9 i t10 powinny byc do clan wars, jako perelki na ktorych sie sporo traci ale na wazne walki warto miec
a do codziennej gry t6-t8 na zarabianie i fun

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 726
  • Respect: +77
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 07, 2010, 09:13:05 »
0
Rachunek jest prosty: Masz premium - zarabiasz na heavy. Nie masz premium- tracisz na heavy. Obecnie nikogo nie boli latanie w heavy, bo kazdy dostał po 8k golda, ale po release będzie jak piszesz, mało kto w to wsiądzie. Medium tanki za to przeżyją renesans.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Straszny

  • Gość
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 07, 2010, 09:31:15 »
0
w sumie to złoto nie było głupie... uzależni graczy :p ... przyzwyczają sie do cięzkich czołgów i do siedzenia w nich a potem chętniej zabulą kase.

w EVE też nikogo nie boli latanie BSem... ubezpieczenie, niewysokie ceny.. a ludzie jakoś w HACe i T3 medium wsiadają....
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 07, 2010, 09:42:54 wysłana przez Scaryman »

magni

  • Gość
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 07, 2010, 09:40:52 »
0
moim zdaniem powinni podniesc koszty naprawy a obnizyc koszty amunicji - teraz sie czasem zdarza tak ze masz dobra bitwe, zero uszkodzen a i tak tracisz bo wystrzelales od groma ammo... to jest glupie

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 032
  • Respect: +423
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 07, 2010, 10:24:31 »
0
moim zdaniem powinni podniesc koszty naprawy a obnizyc koszty amunicji - teraz sie czasem zdarza tak ze masz dobra bitwe, zero uszkodzen a i tak tracisz bo wystrzelales od groma ammo... to jest glupie

Naucz sie strzelac tak by nie tracic pociskow. Ja juz nawet nie licze ~~sniper~~ awardow.

Straszny

  • Gość
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 07, 2010, 10:28:06 »
0
bo grasz niemieckim 88, pograj ruskimi działami i nie trać ammo na nich.... wtedy pogadamy

ja nawet przy 88 pare razy wystrzelałem calutką ładownie ammo na Jagdpantherze do zera, przy wysokiej celności... koszt ammo faktycznie dobija wtedy. Ze dwa razy po prostu pojechałem po prostu taranować bo nie lubie sępić na koniec bitwy

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
  • Respect: +33
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 07, 2010, 10:48:34 »
0
No to przynajmniej taranować mogłeś :/
Ja artylerią jak już się wyprztykam z ammo to jade na scouta żeby choć tak pomóc :)

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
  • Respect: +224
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 07, 2010, 11:22:18 »
0
Panowie!
Nie rozlazicie się za bardzo z tymi swoimi czolgami?
To jest forum o EVE online a nie o froncie wschodnim 44
Może zalozcie sobie jakieś forum
Albo niech was modzi zamkną w waszej własnej klatce
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Straszny

  • Gość
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 07, 2010, 11:25:11 »
0
Panowie!
Nie rozlazicie się za bardzo z tymi swoimi czolgami?
To jest forum o EVE online a nie o froncie wschodnim 44
Może zalozcie sobie jakieś forum
Albo niech was modzi zamkną w waszej własnej klatce

ekhm - właśnie dlatego od 2 dni mamy tutaj swoje osobne podforum...

[poza tym 3/4 community EVE gra w WoT  :) - polecam spróbować ]

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 508
  • Spamin' the World
  • Respect: +41
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 07, 2010, 11:26:06 »
0
No przecież mają własne podforum, o co chodzi? :)
Próbujemy włączyć możliwość ignorowania wybranych działów, żeby "nieczołgiści" się nie denerwowali, ale nie obiecuję, że się uda... Tymczasem - odrobinkę tolerancji :)
Przedwieczny.

Chupacabra

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 218
  • Respect: +17
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blackchupacabra
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: Frozen Synapse
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 07, 2010, 11:36:29 »
0
Pewnie dajcie luz Pancerniakom. Oni po prostu zeszli na ziemie i teraz twardo po niej stąpają:)

Jak, to jest sposób na walkę z LAGIEM to jestem za:)

Właśnie, jak tam lag w WoT? Pingi maja znaczenie w celowaniu? Bardziej to przypomina Eve, czy FPS'a. Jeszcze jedno pytanko. Czy przeszkody terenowe sa przenikalne dla pocisków, czy też można się schować za jakimś krzaczkiem:) ?
Dark Flonoe:
ludki z lolseca mowiace o tym ze tidi jest fajne na podstawie papierowych wyliczen i filmu na yt lol

lastverb

  • Gość
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 07, 2010, 11:39:49 »
0
Trefnis dobrze mowi, obecnie zarabiac na tier9-10 nie jest trudno. Przeciez i tak wiekszosc bedzie grala na premium (woot? w inne gry typu navy field nie grales?). Na dosc sporo gier jakie gralem isem4 mialem 3 (slownie TRZY) gry w ktorych wyszedlem na - przez jakis kompletnie retard team i to nie wiecej niz -5k, srednio kolo 15-20k zarobku. IS7 nie gram bo to papierowy czolg i 0,6 rpm w 130mm nic nie zmienia, a gdybym chcial grac medium to wyexpil bym pantere (a jak, tez mam). Co do ammo - to fakt trzeba oszczedzac i jak mam minimalne szanse na trafienie to nie strzelam, glownie przez to, ze mam is4 wozi tylko 24 pociski ale koszty tez graja duza role. Soul roznica miedzy 250 a1,1k za sztuke jest widoczna, ale na kt powinienes juz takie miec :).

Trefnis

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 184
  • Respect: +1
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Trefnis
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: Amarr Empire
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 07, 2010, 11:39:59 »
0
z lagiem teraz gorzej bo serwery bety do usa przeniesione, pingi kolo 150-200, ale da sie grac
co do przenikalnosci to za krzaczkiem sie nie schowasz, tzn schowasz ale pocisku to on nie zatrzyma co dosc oczywiste
ale juz za skalka czy domkiem, prosze bardzo chowaj sie do woli
i co do fps czy eve.... to tak jakby quake na gasienicach z mozliwoscia rozwoju :)
najwazniejsze to insta akcja, nie ma czekania, zbierania, baitowania,
klikasz i po max 1min juz jedziesz i strzelasz (wliczajac 30sek oczekiwania przed meczem.....)

edit: co do medium, mam jeszcze t-44 z max rigami/upgradami/crew 100% ale do zarabiania juz sie nie nadaje jednak
kwestja taka ze naprawa to zazwyczaj okolo15k, ammo jakie 3,5k, wiec tylko jakies 5k do przodu sie jest, czasem na 0, sa tez straty
problemem jest to ze teraz jest za duzo ciezkich czolgow na mapie, bo t-44 nie jest teraz dosc szybki zeby robic kolka do okola kt
a jeszcze gorzej ze tych kt zazwyczaj jest 2-3 + 3 jeszcze ciezsze czolgi...

mialem do tej pory w  t-44 jednak walke ala prewipe, jeden kt i jagdpanthera przeciwko, reszta jakies slabsze typu vk3600 i wtedy t-44
pokazal co potrafi, 9 killi chyba i 45k zysku, ale to mi sie zdazylo raz na ponad 100 walk
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 07, 2010, 11:46:35 wysłana przez Trefnis »

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
  • Respect: +33
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 07, 2010, 11:45:27 »
0
tia - krzaczki są moim ulubionym miejscem razem z siatką maskującą - pozwalają się ukryć przez "wzrokiem" przeciwnika.
Natomiast jak już cię taki zobaczy - to "widzi" cię też cała reszta jego kumpli i masz pozamiatane. Nie mówię o heavy które biorą od cholery dps na klatę, czy med które są w stanie podjąć mniej lub bardziej wyrównaną walkę. No a w szczególności nie mówię tu o light tankach które tankują speedem i krzaczki owszem wykorzystują, ale tylko by zniknąć na chwilę z pola widzenia i pojawić się po chwili kawał dalej :)

Można schować się za to za budynkiem, tudzież inną skałką - choć i ściany domku nie raz się rozwala i potem wali w ukryty niby tank jak w bęben.
Fajne jest to że przy czekaniu aż się zbierze flota można sobie wejść i w zagrać meczyk - który zwykle trwa koło 10min.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 032
  • Respect: +423
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 07, 2010, 13:42:48 »
0
bo grasz niemieckim 88, pograj ruskimi działami i nie trać ammo na nich.... wtedy pogadamy

ja nawet przy 88 pare razy wystrzelałem calutką ładownie ammo na Jagdpantherze do zera, przy wysokiej celności... koszt ammo faktycznie dobija wtedy. Ze dwa razy po prostu pojechałem po prostu taranować bo nie lubie sępić na koniec bitwy

Co Ty mi tu pitolisz. Mam radzieckie i niemieckie czolgi i nie mam z tym problemu v0v.

Panowie!
Nie rozlazicie się za bardzo z tymi swoimi czolgami?
To jest forum o EVE online a nie o froncie wschodnim 44
Może zalozcie sobie jakieś forum
Albo niech was modzi zamkną w waszej własnej klatce

To jest forum publiczne, to ze tematem przewodnim jest eve online to nie znaczy ze masz sie ograniczac do jednego tytulu. To sa podstawy rozwijania sie spolecznosci forum internetowego ~~fyi~~.

Straszny

  • Gość
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #15 dnia: Wrzesień 07, 2010, 13:44:25 »
0
Co Ty mi tu pitolisz. Mam radzieckie i niemieckie czolgi i nie mam z tym problemu v0v.

no kurde

właśnie zrobiłem 50 kafli jagdpanterką... wybiłem w pinde ludzi...


i co z tego jak koszt ammo mam 34 000  (i naprawa 8000)

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 032
  • Respect: +423
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #16 dnia: Wrzesień 07, 2010, 13:46:09 »
0
no kurde

właśnie zrobiłem 50 kafli jagdpanterką... wybiłem w pinde ludzi...


i co z tego jak koszt ammo mam 34 000  (i naprawa 8000)

Nigdy nie wystrzalem z jagdpantery calego magazynka majac podobne wyniki. Ja nie strzelam jak nie jestem pewny trafienia. Przyzwyczajenia z CS'a :V.

Pewnie dajcie luz Pancerniakom. Oni po prostu zeszli na ziemie i teraz twardo po niej stąpają:)

Jak, to jest sposób na walkę z LAGIEM to jestem za:)

Właśnie, jak tam lag w WoT? Pingi maja znaczenie w celowaniu? Bardziej to przypomina Eve, czy FPS'a. Jeszcze jedno pytanko. Czy przeszkody terenowe sa przenikalne dla pocisków, czy też można się schować za jakimś krzaczkiem:) ?

Chwilowo testujemy serwer w usa, wiec moj ping na chwile obecna to 150. Powiem Ci jednak, ze nie czuje zadnej roznicy jak na eu ktory znajdowal sie w niemczech/polsce. Ba w trakcie grania mam otwarty jakis stream z meczami z SC2 i nie czuje zadnej roznicy. Lacze mam 10mb download / 1mb upload z UPC.

Straszny

  • Gość
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #17 dnia: Wrzesień 07, 2010, 13:47:10 »
0
e zły screen wrzuciłem - fixed
(popatrz:  strzałów celnych 19  i 9 niecelnych)

armata 105tka.

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 032
  • Respect: +423
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #18 dnia: Wrzesień 07, 2010, 13:57:27 »
0
e zły screen wrzuciłem - fixed
(popatrz:  strzałów celnych 19  i 9 niecelnych)

armata 105tka.

Wiesz, ze liczy Ci strzaly ktore odbilo badz rykoszety jako trafienia ? Swoja droga wiesz co znacza kolory na Twoim celowniku ?

Straszny

  • Gość
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #19 dnia: Wrzesień 07, 2010, 15:04:31 »
0
Wiesz, ze liczy Ci strzaly ktore odbilo badz rykoszety jako trafienia ? Swoja droga wiesz co znacza kolory na Twoim celowniku ?

z rykoszetami nie wiedziałem ale to w sumie logiczne, bo trafienie jest... no ale to też nic nie zmienia - strzelam celnie, zwaracam uwage na full-aim, zwracam uwage na predkosc katową celi, i moim zdaniem zużyte ammo jest nieproporcjonalnie duże w stosunku do tego co ubijam (znam interfejs gry)

Hellbright

  • Gość
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #20 dnia: Wrzesień 07, 2010, 23:55:13 »
0

Kira Korpii

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 196
  • Respect: +31
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia D'maro
  • Korporacja: Pink Bunnies
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 08, 2010, 06:18:40 »
0
Jezdze sobie od soft wipe tigerem II, poczatkowo bylo fatalnie bo za duzo "iskow" w grze przez pierwsze dwa dni powodowalo niegrywalnosc.
Teraz tiger II przy dosc agresywnej jezdzie jest na plus 10k srednio. Bywa ze sie zarobi i 50-60k ale pozniej przychodza jakies fail walki na ktorych sie jest -5k w zaleznosci od ilosci pozostalych pociskow w racku. Fun z tych czolgow jest w kazdym badz razie. Jesli zas trzeba kupic jakis upgrade lub wydac wieksza kase to chwilke pocisne hummelem a na tym to jest jakis kosmos obecnie - 30-50k co walke to calkowicie realne liczby.

IS7 nie gram bo to papierowy czolg i 0,6 rpm w 130mm nic nie zmienia

Wg mnie nie jest taki papierowy a w wielu sytuacjach mocno przegiety ;p Dlatego nawet sobie nie wyobrazasz szerokosci banana na moich ustach jak wczoraj tigerem II ustrzelilem stuprocentowe IS7 jednym shotem w ammo rack (zwykle AP).
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 08, 2010, 06:25:58 wysłana przez Kira Korpii »

Kira Korpii

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 196
  • Respect: +31
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia D'maro
  • Korporacja: Pink Bunnies
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 13, 2010, 10:07:20 »
0
No dobra, jako ze popelnilem wielki blad i poszedlem juz w te niemieckie maszyny to potrzebuje sugestii i moze opinii kogos kto uzywal - jakie rigi na vk450 aka minimaus?

Straszny

  • Gość
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 13, 2010, 10:42:08 »
0
No dobra, jako ze popelnilem wielki blad i poszedlem juz w te niemieckie maszyny to potrzebuje sugestii i moze opinii kogos kto uzywal - jakie rigi na vk450 aka minimaus?

ja na koncie kumpla jeździłem z wentylacją, ładowaniem szybszym i z tym anty-HE . Sprawdzało sie fajnie.  Anty-HE na każdym czołgu tier 9-10 imo must-have bo wszystkie light-medium leją do Ciebie z ammo HE.

lastverb

  • Gość
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 13, 2010, 10:55:06 »
0
ja na koncie kumpla jeździłem z wentylacją, ładowaniem szybszym i z tym anty-HE . Sprawdzało sie fajnie.  Anty-HE na każdym czołgu tier 9-10 imo must-have bo wszystkie light-medium leją do Ciebie z ammo HE.
Liner (anty-HE) jest potrzebny przeciw art, bo takie ruskie 203mm jesli trafi w czolg to niszczy is4/7, jesli trafi kilka metrow obok zabiera pol hp, wiec nawet czekac na wycelowanie nie trzeba. Rammer jest must have na wszystkim.
Ja jezdze ze stabilizatorem (20% celniejszy w ruchu), rammerem (szybsze przeladowanie) i tym 10% do szybszego celowania na medium. IS7 celowanie wymienione na linera (gdyby tylko chcialoby mi sie tym zlomem jezdzic).
Rammer, maskowanie i celowanie w td.Rammer,liner,zasieg widzenia w is4 (to jedyna wada tego czolgu), wymienic to do widzenia na wentylacje i jak znalazl na vk45.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 13, 2010, 11:03:52 wysłana przez dziadzik »

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
  • Respect: +33
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 13, 2010, 11:41:36 »
0
Z tym celowaniem przez arty to bym nie przesadzał - 7sek na su8 choćby to trwa. Jak są nooby to faktycznie - ubijasz bez problemowo, jak nie - to chowa ci się taki w "cieniu" i nie przycelujesz, albo jedzie i zatrzymuje się na strzał tylko - a widać który już grał przeciw arty bo jedzie akurat tak na skos, i tak daleko - żeby arty musiało się "przesunąć" i wtedy znowu 7sek na aim... ale heavy już rusza i znowu ci wychodzi poza zakres i znowu arty musi się ruszyć...

miałem kilku takich delikwentów na celowniku ostatnio - i bardzo szybko sobie odpuściłem - nie dało rady ich przycelować a tyle innych miodnych celi było dokoła - dodam że ci sami byli od początku w pierwszej linii i wytrwali do końca bitwy jako jedyni chyba.
Polecam "wsiąście" w arty żeby zobaczyć z drugiej strony - co jest dla art bolesne i jak się ustrzec - arty są niby takie groźne, ale ja patrząc właśnie z punktu widzenia art widzę że to nie kwestia dps jaki zadają- a lamienia u tankerów bardziej.
No jak ktoś stoi pół minuty niczym nie osłonięty to co się potem dziwić że w niego art nawala jak worek?

Straszny

  • Gość
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #26 dnia: Wrzesień 13, 2010, 12:18:35 »
0
Z tym celowaniem przez arty to bym nie przesadzał - 7sek na su8 choćby to trwa. Jak są nooby to faktycznie - ubijasz bez problemowo, jak nie - to chowa ci się taki w "cieniu" i nie przycelujesz, albo jedzie i zatrzymuje się na strzał tylko - a widać który już grał przeciw arty bo jedzie akurat tak na skos, i tak daleko - żeby arty musiało się "przesunąć" i wtedy znowu 7sek na aim... ale heavy już rusza i znowu ci wychodzi poza zakres i znowu arty musi się ruszyć...

miałem kilku takich delikwentów na celowniku ostatnio - i bardzo szybko sobie odpuściłem - nie dało rady ich przycelować a tyle innych miodnych celi było dokoła - dodam że ci sami byli od początku w pierwszej linii i wytrwali do końca bitwy jako jedyni chyba.
Polecam "wsiąście" w arty żeby zobaczyć z drugiej strony - co jest dla art bolesne i jak się ustrzec - arty są niby takie groźne, ale ja patrząc właśnie z punktu widzenia art widzę że to nie kwestia dps jaki zadają- a lamienia u tankerów bardziej.
No jak ktoś stoi pół minuty niczym nie osłonięty to co się potem dziwić że w niego art nawala jak worek?

np słabsze TD... zarówno ruskie jak i niemieckie... nie wiem czemu ale newbie zyją w świętym przekonaniu ze jak Hetzer postrzela, potem sie nie rusza i nie strzela to nikt nie wie że stoi w TYM konkretnym krzaku ... ;P normlanie połowa killi na artylerii to Mardery/Hetzeru/SU-76 "how?? you cant see mee!" a gość kibluje pod jednym krzaczkiem 3/4 bitwy :P

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
  • Respect: +33
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #27 dnia: Wrzesień 13, 2010, 12:49:05 »
0
no!
właśnie to są te najbardziej miodne kile - jeden strzał jeden trup :), i grzecznie czekają jak mi się lock ustawi.
Problemem są wtedy inne arty które też polują na delikwentów - nie raz mi su5 podbiera kill bo tam lock się stabilizuje w 3sek z kawałkiem :/

Ale za to już med tanków nie lubię jak psów - lata toto zygzakiem i za cholerę nie idzie trafić, a jak już gdzieś stanie to perfidnie za murkiem :(

Za to o dziwo - light tanki są w miarę prostym kilem - jak już się "wyczuje" swoją arty to w miarę łatwo takiego może nie zdjąć, ale zastopować na pewno.
Leci toto przed siebie - grzeje ile fabryka dała bez zmiany kierunku - wystarczy tylko wiedza ile leci Twój pocisk, ustawić lock dużo przed celem i poczekać na odpowiedni moment - potem już tylko kaboom, light albo leży i kwiczy albo stoi bez gąsienic i tylko mu wieżyczka chodzi, bo już wie że zdechł ale coś by jeszcze strzelił dla zasady :)

lastverb

  • Gość
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #28 dnia: Wrzesień 13, 2010, 13:20:46 »
0
Problem wlasnie Okropniak w tym ze top end arty nie musi celowac. Starczy ze najedzie kursorem odczeka 0.5-1s i zabiera pol hp top endowym czolgom bez linera.

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 726
  • Respect: +77
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 13, 2010, 13:38:04 »
0
Kamień, nożyce papier. Lekkie czołgi zjadają arty, która z kolei gromi heavy, które niszczą średnie, które zjadają lekkie. I są jeszcze TD, które generalnie rozwalają wszystko i mogą być przez wszystko zniszczone ^^. Latając heavy człowiek wyjątkowo szybko uczy się kryć tak, by czasem artyleria nie mogła go trafić. Wszystko jest kwestią praktyki.

Wspominałem, że Mr Vic tj. mod na oficjalnym forum WoT zdradził, że szykuje się zmiana w sposobie celowania arty?
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
  • Respect: +33
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 13, 2010, 14:01:24 »
0
Problem wlasnie Okropniak w tym ze top end arty nie musi celowac. Starczy ze najedzie kursorem odczeka 0.5-1s i zabiera pol hp top endowym czolgom bez linera.

ze tak spytam - bawiles sie arty?
Jeśli przesunę kursorem na tyle żeby arty musiała "drgnąć" gąsienicami - odczekam te 2sek o których mówisz - to stawiam 10:1 że nie trafisz NIC.
Rozrzut jest taki że tank w który celujesz jest małą częścią tego w co możesz trafić, dopiero jak "odczekujesz" min 5sek - jest szansa że go trafisz.
Nie mam tier8 arty jeszcze - ale jak patrzyłem na filmiki i parametry - to celowanie wygląda zupełnie tak samo - tak więc nie zgadzam się po raz wtóry...

Kalressin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 453
  • Respect: +2
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: j/w
  • Korporacja: Pewnie nadal Vide :p
  • Sojusz: A gdzie vide jest tak w zasadzie?
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 13, 2010, 15:05:54 »
0
Za to o dziwo - light tanki są w miarę prostym kilem - jak już się "wyczuje" swoją arty to w miarę łatwo takiego może nie zdjąć, ale zastopować na pewno.
Leci toto przed siebie - grzeje ile fabryka dała bez zmiany kierunku - wystarczy tylko wiedza ile leci Twój pocisk, ustawić lock dużo przed celem i poczekać na odpowiedni moment - potem już tylko kaboom, light albo leży i kwiczy albo stoi bez gąsienic i tylko mu wieżyczka chodzi, bo już wie że zdechł ale coś by jeszcze strzelił dla zasady :)

Chyba mowisz o tych co leca na pale srodkiem coby nascoutowac ile sie da zanim nie zostana spacyfikowani.
Ja generalnie w pelni zupgradowanym Luchsem z artylerii w jezdzie nie dostalem nigdy, a Leo moze z kilka razy ( ale na nim to jeszcze zaloga kuleje).  Ja to raczej lubie podbic do jakis krzaczorow, przepuscic glowne sily i dobrac sie kanonierom do tylniego wlazu. :)
Znacznie bardziej sie boje arty na bezposrednim zasiegu bo do 3 naraz to sie nie da trzymac traversala i nie raz dostalo sie fange. :D

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
  • Respect: +33
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 13, 2010, 15:43:19 »
0
Nie do konca srodkiem - wystarczy jak przez jakis czas prujesz przed siebie - wtedy moge "wyliczyc" ile czasu mi sie lock ustabilizuje, jak szybko zapieprza light itp - czesto trafiam, rownie czesto "stopuje" light i wykanczaja go inni.

nie musisz jechac srodkiem - wystarczy ze nie zygzakujesz - natomiast przy zygzakach, wlazeniu w krzaki itp... no nie lubie tego i tyle u light :) Przy czym Leo trafiam rownie czesto jak inne, moze po prostu na dobrego arty nie trafiasz bo czesto arty puszczaja takie light liczac ze "deffence team" sie nimi zajma - tym bardziej ze na su8 ktorym latam przeladowanie to porazka totalna,
natomiast wczesniejszy - su5 - kazda wystrzelona amunicja "boli" bo masz ich 14 - przy przeladowaniu 8sek bodajze.
Przy dobrych wiatrach i celach nie masz ammo po 2 minucie...

Kira Korpii

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 196
  • Respect: +31
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia D'maro
  • Korporacja: Pink Bunnies
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 13, 2010, 15:47:10 »
0
Co do strzelania do arty z lekkich czolgow to chyba dziala dobrze tylko na niskich tierach. Ostatnio walilem wymaksowanym totalnie leo do hummelka i przezyl 5 strzalow, te autobusy ruskie itp maja chyba jeszcze wieksze pancerze (po 50 all side jak sie nie myle?). Bzdura totalna ;p

Jesli inna arta nie zalatwi sprawy to jest ciezko :)

Na 4502 zdecydowalem bez linera od explo, moze on cos daje moze nie, ale full dps bardziej mi lezy ;) - wentyl(zaloga 116% jest cool, rammer(10% load), gyrostab mk2(20% acc) :)

Straszny

  • Gość
Odp: heavy tanks
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 13, 2010, 15:56:25 »
0
Mam to samo .. ani Leo ani już na pewno żaden inny scouter (żaden nie ma lepszej armaty od leoparda) nie zdejmie szybko tych wysokich artów... próbowaliście kiedyś taranować SU-14? Ja próbowałem , Leo mimo posiadania wzmocnienia do taranu zdjął mu mniej niż 20% efektownie wybuchając.  SU-14 przyjmie i z 6-7 strzałów w boki z 50mm L60 i dalej żyje.

normalnie zgłupiałem co mam robić.. nie moge gośćia zdjąć, taranem nic nie zdziałam a odsiecz juz jedzie...

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal