Eve Online > Tyrannis
Devblog: Introducing Tyrannis.
Rabbitofdoom:
--- Cytat: Doom w Luty 23, 2010, 13:29:30 ---Znaczy overseerowie Angel Cartel pomimo straszenia banem, petycjami itp dalej nie chcą wysyłać Cherubinów i Seraphinów na te paski na których pojawia się twoja raciarka :2funny:
--- Koniec cytatu ---
Raczej o to ze od od kiedy zaczalem grac praktycznie nic nie bylo ruszane jesli chodzi o zwykle raty. Jedynie mialy miejsce drobne prawie kosmetyczne zmiany. Jak dla mnie kazda frakcja ratow na chwile obecna powinna isc do gruntownego przegladu. Poczawszy od dps i damage type przez zasiegi orbitowania, czestotliwosc i sile ewar po sygnatury, drop table i bounty. To samo z anomaliami i plexami. Osobiscie mialem okazje latac hi endowe anomalie 3 frakcji ratow i mimo ze spawny teoretycznie sa identyczne ilosciowo i pod wzgledem bounty poziom trodnosci miedzy poszczegolnymi frakcjami ratow jest bardzo duzy. Opisy ratow tez powinno sie zmienic tak zeby zawieraly info na temat danego typu ratow to by dosc mocno zmniejszylo learning curve w pve dla nowych graczy.
np. Zamiast bezuzytecznego a fighter for sansha nation cos w rodzaju.
Sanshas nations ships are armed mostly with weapons dealing electromagnetic and heat damage. They are also known to deploy a tracking disruptor device that can render a turret based weapons systems nearly useless for a short periods of time. Their ships electronics is outdated making them vunerable to weapon using electromagnetic radiation and heat as a main damage source.
Sansha nation elite frigate. Those advanced frigates have upgraded offensive, defensive and propulsion systems. Its electronic warfare abilites are also updated.
Warning: This ship carries a propulsion jamming system that might prevent you from warping off from the area.
Itemy frakcyjne tez powinny isc do balansu polowa z nich nie nadaje sie nawet do reprocesowania. Kazdy frakcyjny item powinien byc uzyteczny. np czysto teoretycznie.
Domination web lepszy zasieg
Guristas web mniejsze wymagania do fitowania.
Blood riders wiekszy velocity mod
Sansha dluzszy cykl
Serpentis krotkie cykle mniejszy cap drain
Loc0:
Tak, tak i juz bedzie prawie jak wowie - mapki instancji wolisz offline czy online? To gra mmo - problemy nowego gracza koncza sie po:
a) dolaczeniu do corpa
b) uzyciu googlarki
Item frakcyjny (czemu podales same pirackie?)jest lepszy od t1 a czasem i od t2 i takie sa zalozenia factionow. Nie rozumiem co z nimi nie tak?
Dormio:
--- Cytat: Mighty Baz w Luty 23, 2010, 09:12:52 ---wygrałem parę t2 bpo na loterii, ostatnie jakie sprzedałem jakies 2 lata temu: large shield extender t2. Koszt jednej sztuki przy me50 wychodzi aktualnie ok 350k-400k, cena sprzedazy w jita 1,3-1,4m. Przy me-5 przestałbym byc konkurencyjny. Czyli producent t2 będzie musiał ostro walczyć z inwentorami ceną, ponieważ inventor spokojnie może uzyskać me-4.
Co w praktyce oznacza, że cena detaliczna powinna oscylowac wokół kosztów dla me-5 plus marża 20%-30%, czyli ok 1,2m za sztukę.
--- Koniec cytatu ---
Zapomniałeś doliczyć koszty inwencji. Powyższa kalkulacja z grubsza jest prawidłowa dla modułów/amo/dron (w sensie, że właściciel BPO będzie miał porównywalny koszt produkcji z inwentorem). Z tym, że wciąż inwentor będzie tracić na nieudanych szansach w inwencji.
Dodatkowo zwiększony popyt na datacore spowoduje podniesienie ich cen, a co za tym idzie wzrost kosztów dla inwentora. Koniec końców IMHO stanie na tym, że właściciel BPO będzie zarabiać i tak więcej (2 powody), aczkolwiek różnica będzie może kilkuprocentowa.
Wg mnie nie ma się co cieszyć, bo w każdym przypadku oznaczać to będzie zamieszanie w cenach T2 co koniec końców zawsze odbija się na ich cenach (znaczy się rosną, przynajmniej krótkookresowo). Posiadacze BPO za to mają wybór:
- sprzedać BPO i skorzystać na panice
- naprodukować zapas przed zmianą i podpędzić troszę popyt na surowce => podnieść cenę T2
- robić to co robili dotychczas i zaakaceptować mniejszą marżę.
PS
Pierwszy powód to wspominany brak kosztów inwencji, a szlifowanie BPO i tak się robi jednorazowo.
Drugi powód to fakt, że nie ma limitu produkcyjnego jaki jest w BPC, a już pan Ford udowodnił, że masowa produkcja jest dużo bardziej opłacalna.
Rabbitofdoom:
--- Cytat: Loc0 w Luty 25, 2010, 19:02:45 ---Tak, tak i juz bedzie prawie jak wowie - mapki instancji wolisz offline czy online? To gra mmo - problemy nowego gracza koncza sie po:
a) dolaczeniu do corpa
b) uzyciu googlarki
Item frakcyjny (czemu podales same pirackie?)jest lepszy od t1 a czasem i od t2 i takie sa zalozenia factionow. Nie rozumiem co z nimi nie tak?
--- Koniec cytatu ---
Jak w wowie hmm jak bys nie zauwarzyl to dzieki ingame browser juz od dawna masz lepiej niz w wowie nie musisz robic alt tab zeby przeczytac jak zrobic instancje(plexa,misje). Nie widze zadnego sensownego powodu dla ktorego informacje o racie nie mogly by byc podane w jego opisie.
To z nimi nie tak ze 70% nikt nie uzywa bo sa tak "dobre".
Soulscream:
wow to zajebista gra
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej