Autor Wątek: World of tanks  (Przeczytany 150657 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Starakopara

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #525 dnia: Październik 19, 2010, 14:51:24 »
masz na myśli pingi i laga?, póki co serwer stoi w USA, więc wszyscy gracze z naszego kontynentu doświadczają laga i zjawiska " warpowania" celu

amra

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #526 dnia: Październik 19, 2010, 16:28:30 »
warpowanie celu doswiadczaja wszyscy, przy pingu 30 dalej problem istnieje bez lag-a, to musza poprawic a nie zwalac na neta.

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #527 dnia: Październik 19, 2010, 16:57:42 »
Przynajmn¡ej CCP się stara...

To i tak nie zmienia faktu, że mam wolnego neta. Teamspeak mi megsy wypali w sek. o ile nie krócej, a na drugim kompie mam linucha, co formalnie rozwiązywałoby problem teamspeaka, lecz winehq jest tylko "bronze" w 3 testach WoT'a. :(


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Frugos

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #528 dnia: Październik 20, 2010, 09:45:58 »
WoT uzależnia, to nie żart  :P

Fakt, zainstalowałem o 20:00, oderwałem się o 1:20. A 5:45 do pracy... Prawie się wyspałem  :P

Starakopara

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #529 dnia: Październik 20, 2010, 10:39:06 »
Fakt, zainstalowałem o 20:00, oderwałem się o 1:20. A 5:45 do pracy... Prawie się wyspałem  :P


odkąd mam WoT to zaczynam mieć coraz mniej czasu na evke  :P

Trefnis

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 184
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Trefnis
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: Amarr Empire
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #530 dnia: Październik 20, 2010, 11:12:32 »
jaka evke ?

Starakopara

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #531 dnia: Październik 20, 2010, 11:37:45 »
jaka evke ?

oj to ty Trefniś głębiej w nałogu niż ja...., czasami nawet pamiętam jak się moje alty nazywają  :P, ale większość zaciera się w pyle dróg mielonych gąsienicami czołgów ;)

Starakopara

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #532 dnia: Październik 21, 2010, 19:35:55 »
za polskim forum WOT:

Dzisiaj za kilka godzin będzie dostępny nowy patch 0.5.5

Zmiany:

- 2 nowe mapy: Komarin i Urwisko.
- Poprawiono szybkość spalania wszystkich czołgów. Teraz czołg traci około 5% wytrzymałości na sekundę.
- Poprawiono collision-model czołgu "Tygrys I". Znacznie zmniejszono mechanizm obrotu wieży.
- Balans:
 StuG III, VK1602, SU-76 - zmniejszono czas naprawy zawieszenia.
 StuG III - dodano mechanizm dosyłający pociski.
 Cena Grille wzrosła z 140.400 do 147.100 kredytów.
 BT-7 - zwiększono prędkość obrotu dla wszystkich zawieszeń o 4 stopni/sek. Celność dla drugiego zawieszenia zwiększono o 7%.
 SU-26 - osłabiono mechanizm obrotu kabiny.
 PzIV - cena badania Hummel wzrosła z 34.220 do 35.400 doświadczenia.
 KW -> S-51 cenę badania zmniejszono z 144.730 do 127.320 doświadczenia.
 VK3002DB cenę badania drugiego zawieszenia zmniejszono o 4.000 doświadczenia, łączna cena badania VK3002DB -> Panther wzrosła o 4.000 doświadczenia.

ThakRa

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #533 dnia: Październik 21, 2010, 20:01:30 »
StuG III - dodano mechanizm dosyłający pociski.

Nie rozumiem tego punktu. Co to ma robić i jak działać?

Starakopara

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #534 dnia: Październik 21, 2010, 20:11:41 »
Nie rozumiem tego punktu. Co to ma robić i jak działać?


tzn ze bedzie mozna zamontowac rammera, do tej pory mozna to bylo w TD wyzszych tierow 

Starakopara

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #535 dnia: Październik 21, 2010, 21:09:04 »
nie wiem jak u Was, ale u mnie aktualizacja się co i rusz krzaczyła, pokombinowałem i w opcjach aktualizacji ( ikonka klucza w prawym górnym rogu ekranu startowego klienta ) wyłączyłem torrenta.
Taki hint jeśli u Was wystąpiło by to samo  ;)

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #536 dnia: Październik 21, 2010, 21:35:43 »
teraz zabanglalo - thx man! o7

Trefnis

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 184
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Trefnis
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: Amarr Empire
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #537 dnia: Październik 22, 2010, 07:42:49 »
albo mozna pobrac torrena ze stronki poprostu i sciagnac kazdym klientem

albo jesli dobrze pamietam jest jeszcze opcja jak przy wiekszym patchu all lezy i nawet stronka sie nie odpala
to w katalogu gry wot gdzies w podfolderach sa wlasnie pliki torrent (mozliwe ze z innym rozszerzeniem)
i trzeba je odpalic innym klientem i wtedy wszystko dziala

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #538 dnia: Październik 22, 2010, 07:54:35 »
Właśnie spróbowałem zagrać po paczu.
Pierwszy raz widziałem driftującą Wespe.
Nic się nie dało zrobić tak serwer był zlagowany.
A po 5 minutach wywalił driftujące czołgi ;-)

W sumie nawet było zabawnie. Przez te 5 minut.
JM

Starakopara

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #539 dnia: Październik 22, 2010, 08:24:06 »
ja odpuściłem sobie grę zaraz po patchu, własnie z takich względów jakie wymienił przedmówca. Wszyscy rzucili się na raz do gry to i lag miał pole do popisu :)

pojeżdżę dziś jak z roboty wrócę  ;)

Hellbright

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #540 dnia: Październik 22, 2010, 08:32:29 »
Ja problemów z lagiem większych niż zwykle nie miałem, za to nowych mapek praktycznie nie widziałem - jedną losowalo na 6 starych. Trochę szkoda, bo wyglądają tak bardziej "bogato".

Starakopara

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #541 dnia: Październik 22, 2010, 08:45:48 »
(...) bo wyglądają tak bardziej "bogato".

nie rób smaka   :P bo w pracy jestem  >:(

Raiha

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #542 dnia: Październik 22, 2010, 09:32:00 »
Nowe mapy są ciekawe, dużo zależy do strategi i zgrania drużyny. Rush nie jest dobra opcja na tych nowych mapach :)

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #543 dnia: Październik 22, 2010, 10:16:39 »
nic mnie tak nie wkurwia jak "all attack" strategy...
To ze w wiekszosci wypadkow gram arty nie ma nic tu do rzeczy wbrew pozorom :)
Po prostu jedzie taki paciarak, lub nawet we trzech debiluja przed reszta i dostaja wpierdol na samym poczatku... chwile pozniej "zli" maja 1 tank mniej a my 3 w plecy.

Zreszta to czy bedzie zwyciestwo da sie przewidziec juz na poczatku gry - jesli 12 czolgow ma w d... scouta i pozwala mu brykac po mapie to wiadomo ze nie skonczy sie to dobrze - w 99% procentach takich przypadkow sprawa konczy sie porazka.
Jest tez wyjatek, - 2x bylem swiadkiem gdy scout wlecial, ubili go po jakims czasie dopiero - ale sprytnie zamiast leciec na rympal wszyscy sie cofneli i ladnie przykampili.

Hellbright

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #544 dnia: Październik 22, 2010, 11:11:05 »
Dobry rush nie jest zły. Tyle że najczęściej 5 zostaje w bazie, 5 jedzie w inna stronę (bo tak ) a 5 "rushuje". Z czego 4 na widok npla zamienia się w TD :)
Cliff z tego co widziałem nie jest mapą do kampienia, mocno dynamiczna.

Starakopara

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #545 dnia: Październik 22, 2010, 11:21:23 »
na każdej mapie znajdą się miejscówki do kampienia  ;)

edit:

tych nowych map jeszcze nie widziałem, ocenię jak wrócę do domu

edit2:

obie mapki całkiem fajne, na każdej można kampić ale fakt gra się na nich bardziej dynamicznie :)
« Ostatnia zmiana: Październik 26, 2010, 12:51:47 wysłana przez Starakopara »

Kara Mon

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #546 dnia: Październik 22, 2010, 16:18:23 »
Cliff nie jest zly , jak na razie widzialem ja raz ale calkiem znosnie sie tma gralo. Za to strasznie nie podoba mi sie ta druga nowa mapka , fakt moze dlatego ze gralem hummelem. Bazy sa po bokach mapy a teamy startuja na gorze i na dole, srodek przedziela most. Wszyscy zdolni do ubicia light tanka zapier**** do wrogiej bazy ktora jest na ansyzm brzegu rzeki a artka mozna sie schowac w zasadzie tylko w jednym jedynym lesie na trasie do tej bazy gdzie z miejsca pruja wrogie lighty ................

Starakopara

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #547 dnia: Październik 27, 2010, 12:14:42 »
Cliff nie jest zly , jak na razie widzialem ja raz ale calkiem znosnie sie tma gralo. Za to strasznie nie podoba mi sie ta druga nowa mapka , fakt moze dlatego ze gralem hummelem. Bazy sa po bokach mapy a teamy startuja na gorze i na dole, srodek przedziela most. Wszyscy zdolni do ubicia light tanka zapier**** do wrogiej bazy ktora jest na ansyzm brzegu rzeki a artka mozna sie schowac w zasadzie tylko w jednym jedynym lesie na trasie do tej bazy gdzie z miejsca pruja wrogie lighty ................


ta druga mapka również mi do gustu nie przypadła, co prawda nie gram artylerią ( jestem zwolennikiem całkowitego wykluczenia jej z gry lub zrobienia oddzielnych serwerów gdzie , podobnie jak w Counter Strike`u będzie można grać z opcją  " no AWP " ) ale VK3601(H) i za każdym razem mój team zaliczał epic faila na tej mapie  >:(

Kara Mon

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #548 dnia: Październik 27, 2010, 16:06:48 »
Nie takie artki straszne jak je maluja, jak siadlem w hummela to dotarlo do mnie ile wysilku trzeba wsadzic w to zeby nalapac duzo killsow i wogole zeby w cos jadacego trafic  :P

Hellbright

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #549 dnia: Październik 27, 2010, 17:19:50 »
Bez arty to HT będą  niezabijalne. IMO arte można lekko zmodyfikować, ale przede wszystkim podwyższyć jej cenę, bo na razie to maszyna do robienia credsów. Praktycznie trzeba mieć wyjątkowego niefarta żeby wyjść na minus, co w przypadku odpowiadających jej pozostałych pojazdów(tak ze 2 tire wyżej) jest bardzo łatwe.

Gizmo79

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #550 dnia: Październik 27, 2010, 17:55:37 »
Bez arty to HT będą  niezabijalne.
Kto ci to powiedział? Co za brednie. Nigdy nie grałeś bitwy bez artylerii? Jakoś nie kończą się one remisem bo przecież bez artylerii HT są niezabijalne. Heavy można kontrować na wiele sposobów, a takie podejście skutkuje tym, że medy czy niższe tiery po prostu składają się od jednego strzału choćby jechały, manewrowały i wznosiły modły jednocześnie, a jak stoją to nawet nie trzeba nikogo żeby je podświetlił, widok z kosmosu pokaże z którego krzaczka padł strzał.
Artyleria nie musi mieć wielu "final blow'ów" żeby zarabiać chore ilości kasy, a nawet nie trafiając bezpośrednio zadaje dmg. W obecnym stanie jest niszczycielem gry a nie czołgów.

JimmyBrownie

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #551 dnia: Październik 27, 2010, 18:31:16 »
Wystarczy pograć arty żeby wiedzieć jak się przed nimi bronić. Jak ktoś jedzie przez pole prosto przed siebie lub nie daj boże staje bez osłony, żeby oddać strzał na więcej niz 3 sekundy, albo wychyla się za zza winkla i mierzy do celu pół godziny - wiadomo że dostanie na ryj od dobrej artki :-] Dla mnie arty dodaje smaczku bo trzeba myśleć gdzie i jak się ustawić a nie napierdalać na pałe  ;D Heavy są miękki, trzeba tylko wiedzieć gdzie strzelać. No, może poza mausem i is'em 7, bo w te z perspektywy t44 to wchodzi tylko w tracki z boku, i to tylko po pare %

Hellbright

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #552 dnia: Październik 27, 2010, 18:34:17 »
Inaczej - HT będą zabijalne tylko dla innych HT. Reszta będzie robić za tło i fragi. W arty denerwuje tylko jej celność w pojazdy jadące z jakąś prędkością. HT za to są lepsze od wszystkich innych typów pojazdów - mają zwrotność, prędkość, walnięcie i HPeki.
Oczywiście 2,3 medy spokojnie składają 1 HT. Tylko bitwy są 15vs15, a nie 3 vs 1.

Kara Mon

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #553 dnia: Październik 27, 2010, 19:25:38 »
To teraz kilka faktow czlowieka ktory jezdzi wszystkim od light po heavy razem z artkami pomijajac TD (fakt kupilem hetzera ale na razie wyfarmienie panthera wazniejsze  :P ).

1. Jak zabic heavy? bierzesz 2 dobre med tanki, czytaj cos wzglednei szybkiego i nie tracacego predkosci na "orbicie" , pzIv moze niezle grzmotnac ale sie do tego nie nadajae, ale juz vk3002 pomnozone przez 2 albo t-43 i taki moga spokojnie zagryzc dowolnego heavy jesli ten nie dostanie jakiegokolwiek wsparcia.

2. Dobra armata i nawet gownianym medem (czytaj pzIV) i mozesz walic do mausow tak ze kierowca moze juz nie czuc sie tak pewnie widzac takie marne gowno , jestem fanboiem 10.5 cm "krotkich" haubic z high explosive ammo  ::) , fakt ze sa bardzo niecelne ale jak juz trafisz to taki maly pryszcz juz niejednego mausa zatrzymal w jego bohaterskim marszu zniszczenia.

3. artyleria bardzo celna ? gram tydzien hummelem dla kasiory i expa ktory tranferuje w kierunku galezi panthera. czuje sie jak krol "that was close" , imo genialna celnosc artyleria wymaga dlugich godizn praktyki, to nie jest tak ze wsiadasz w artke i juz jestes krolem pola bitwy. faktem jednak jest ze nawet jak odpale bitke i sobie pojde to naprawa hummela kosztuje z 2000 a za bitwe w ktorej nci nie zrobilem na premium dostaje blisko 6k kasy czyli co by nie zrobic i tak jest sie na plus.

4. Pograjcie troche artyleria, zobaczycie jak wiele jest miejsc gdzie mozna sie schowac przed jej ostrzalem i ktora sterta kamieni utrudnia jej zycie, oczywiscie wylaczajac malinovke gdzie arktka gdziekolwiek by nie stala ma pod ostrzalem 95% mapy. Im dluzej gram hummelem tym pewniej jezdzi mi sie w KT, ostatnio to chocby i bylo na mapie 4 artki u wroga to smigam jakby ich nie bylo, po prostu wiem gdzie 95% ludzi tymi artkami sie ustawia i gdzie sa w stanie strzelic a gdzie nie, wyjatkiem sa te myslace 5% ktore chocby podazaja za "blobem" albo ustawiaja sie tam gdzie nie osmielil sie pojechac zaden inny artylerzysta.

Gizmo79

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #554 dnia: Październik 27, 2010, 19:43:55 »
Często trafiam manewrujące T-44 w pełnym biegu, a heavy to żaden problem, są za wolne żeby nie zarobić kulki. Do tego nie muszę trafić bezpośrednio bo pole rażenia ma parę metrów wokół miejsca uderzenia pocisku, a jak już trafię bezpośrednio to nie ma co zbierać. A mam tylko 100 bitew. Gadanie, że zawsze można się schować można wsadzić sobie w kieszeń. Kiedyś się pokażesz, to ja ci zdejmę gąsiennice (trafiając parę metrów obok) a 2 następnych zrobi z dupy jesień średniowiecza i nawet nie będziesz wiedział skąd nadleciały pociski nie mówiąc o jakimkolwiek przeciwdziałaniu.
W sumie to jak ktoś uważa, że artyleria jest ok po tylu argumentach które przewijają się na oficjalnym forum i każdym innym, to nie da się przekonać, może się ogarnie jak dojdą artylerie tier 8 i wtedy już nawet IS-7 nie da się pokazać na mapie, a jakimkolwiek medzie nie wspominając.

Hellbright

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #555 dnia: Październik 27, 2010, 20:03:59 »
ad1/ Jasne - bierzesz 2-3 medy na HT. Tylko jak na jednego npla potrzebujesz 3, to znaczy że gdzieś będzie brakować 2. Losowania zazwyczaj są równe, przy podobnych umiejętnościach wygrywają ci z większą ilością HT. Niekoniecznie ci z większą ilością arty - bo tą da się wyeliminować scoutem w stosunku przynajmniej 1:1.
ad2/ Dobre HE nie jest złe. Szkopy mają dobre armaty. Sowieckie niby podobne, ale jednak gorsze. Czasem to nie ma znaczenia, czasem ma. Moim zdaniem armaty niemieckie powinny mieć nieco większy dmg (od sowieckich różni je właściwie tylko celność - dps jest zbliżony. A że sowieci mają szybsze  tanki... no jakaś sprawiedliwość powinna być). Sam mam 88 na Panterze i nie narzekam, ale dmg nie powala. Za to reload jest cholernie irytujący, w dodatku często ammo hit się trafia.
ad3/arta wcelowuje gorzej od tanka, za to wali na 1km, może strzelić obok i to wystarczy, a celowanie do ruchomego obiektu jest łatwiejsze niż w przypadku strzelania bezpośredniego. Kasa leci. Poza tym zerwane traki to zgon dla tanka w ciągu kilku sekund. Uszkodzenie modułów to też przegrana. Arta działa pośrednio.
ad4/ Grałem. Nuda. Ale pomocna. Największym problemem dla arty są czołgi jadące "pod kątem", te których wycelowanie wymaga zmiany pozycji i co za tym idzie zmiany celownika (4sek).
 Czempionem nie jestem - miałem bitwy bez fraga i z 4 fragami, nigdy nie byłem stratny, w najgorszym przypadku 3 tysie na plus. Jak to w tire IV(mam Grila). Tyle że rozwalałem tire V-VIII a kasa leciała. Arty zawsze jest na plusie.

Kalressin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 453
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: j/w
  • Korporacja: Pewnie nadal Vide :p
  • Sojusz: A gdzie vide jest tak w zasadzie?
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #556 dnia: Październik 27, 2010, 23:12:57 »
ad1) vk3002 i t34? Bez przegiec. Chyba ze w HT jest kompletnie sam na srodku pola. Ale zawsze jest jakis podjazd, drzewko, albo budynek. Jeszcze mnie nigdy taki duet bez strat nie pojechal, a jezdze dopiero Tygrysem. Pantera albo t44... o to juz inna rozmowa. Na Tygrysa to i jedna Pantera juz wystarczy.

ad2) No moze bez przegiec z tym Mausem i Pziv :P Ale tez uwielbiam haubice.  ;D

ad3) No nie wiem, moze jestem jakims artyleryjskim mesjaszem, ale w Sturmpanzerze z zaloga na 70% (bo jezdze tylko w przerwach jak mi inne czolgi za szybko zezlomuja) 5 killi to nie jest jakies specjalne wydarzenie. W Tygrysie, z zaloga konczaca 2 skilla, wirujacymi wiatrakami, otulony siatka maskujaca i z poprawionym celownikiem, to musze na na ch... stanac zeby tyle w jednej bitwie zdobyc.

ad4) Raczej podejzewam ze mniej "smigasz" po polu bitwy, a bardziej stoisz za kamyczkami i budynkami. Mnie tez artyleria zadko zabija, ale dobra artyleria przydusi atak i nie pozwoli sie wycofac. Team, ktory traci mozliwosc manewru, najczesciej przegrywa.  Tyle ze na szczescie czesto sie zdaza ze 3 dziala pilnuja 1 czolg "bo moze sie wychyli", w czasie kiedy reszta wrogow  wykreca piruety na drugim koncu mapy.

Artyleria jest przegietabo  ma naraz: najwiekszy zasieg, najwiekszy damage, strzela posrednio i ma orbitalna kule wszystkowidzenia. A, no i po kilku sekundach strzela praktyczie  "w punkt", tak ze mozesz sobie wybrac czy z kilometra trafisz w wieze czy w silnik. Jakby tego bylo malo, to na bezposrednim zasiegu moze sie bardzo skutecznie bronic.
« Ostatnia zmiana: Październik 27, 2010, 23:28:36 wysłana przez Kalressin »

Starakopara

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #557 dnia: Październik 28, 2010, 12:03:35 »
(...)
Artyleria jest przegietabo  ma naraz: najwiekszy zasieg, najwiekszy damage, strzela posrednio i ma orbitalna kule wszystkowidzenia. A, no i po kilku sekundach strzela praktyczie  "w punkt", tak ze mozesz sobie wybrac czy z kilometra trafisz w wieze czy w silnik. Jakby tego bylo malo, to na bezposrednim zasiegu moze sie bardzo skutecznie bronic.

This  ;)

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #558 dnia: Październik 28, 2010, 13:04:43 »
This  ;)

Chyba jakieś bajki, mniejsze arty są głównie żeby poskrobać tanki, ew zdjąć light.
W większych o których mówisz po dowolnym poruszeniu czekam koło 8sek na zlokowanie- jak źle wyliczę to muszę się poruszyć i znowu czekam - wrogie arty może wyśledzić skąd strzelam i nie raz mnie tak zdjeli (albo ja tak zdejmowałem).
co do trafienia bezpośredniego - jak jedziesz jak debil na wprost to nie ma się co dziwić że Cię trafię, jak z głową to już po mnie.
Pograj sobie trochę arty proszę - i nie tą małą którą będziesz się podniecał że bez problemu trafiasz kogoś i lock ci wchodzi w ciągu 3sek.

Starakopara

  • Gość
Odp: World of tanks
« Odpowiedź #559 dnia: Październik 28, 2010, 13:22:05 »
Chyba jakieś bajki, mniejsze arty są głównie żeby poskrobać tanki, ew zdjąć light.
W większych o których mówisz po dowolnym poruszeniu czekam koło 8sek na zlokowanie- jak źle wyliczę to muszę się poruszyć i znowu czekam - wrogie arty może wyśledzić skąd strzelam i nie raz mnie tak zdjeli (albo ja tak zdejmowałem).
co do trafienia bezpośredniego - jak jedziesz jak debil na wprost to nie ma się co dziwić że Cię trafię, jak z głową to już po mnie.
Pograj sobie trochę arty proszę - i nie tą małą którą będziesz się podniecał że bez problemu trafiasz kogoś i lock ci wchodzi w ciągu 3sek.

Wybacz Okropniak, ale nie pogram artylerią, wolę stawać z wrogiem twarzą w twarz, lub może raczej wieżą w wieżę ( mały wyjatek stanowią bitwy gdzie gram TD ). Jak sama nazwa gry wskazuje to jest gra o czołgach, a samobieżną artylerię z nimi łączy chyba tylko napęd gąsiennicowy
IMO artyleria psuje cały urok czołgowych potyczek. Grałem wiele razy w sytuacji gdzie obie strony nie miały wsparcia artyleryjskiego i to były najfajniejsze bitwy, można było spokojnie w kilka medów zagryźć HT i sobie równych bez obawy, że zaraz " autobus " ryknie z oddali i zmieni mnie w kupkę dymiącego złomu :P