Autor Wątek: Perpetuum-Online  (Przeczytany 69211 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Goomich

  • Gość
Perpetuum-Online
« dnia: Październik 30, 2009, 11:18:36 »
http://www.perpetuum-online.com/Main


Fitting.


Nie wiem, co tam jest napisane, ale założę się, że market. :)


A serwer pokazuje inne ikonki dla BPO i BPC, znaczy patentów i licencji.

A na zewnątrz: http://www.youtube.com/watch?v=VrymIGk5ALE#

LULZ


Wątek na E-O. MOże będzie jakaś oficjalna reakcja devów.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 06, 2010, 15:30:39 wysłana przez Mona X »

Goomich

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 30, 2009, 11:45:23 »

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 30, 2009, 11:45:30 »
ale, ale....  :crazy2:


Goomich

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 30, 2009, 11:46:13 »
Wiem...

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 30, 2009, 11:50:12 »

I żeby go jeszcze vagabond nazywać


DaBlades

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 30, 2009, 12:03:24 »
I żeby go jeszcze vagabond nazywać

ale ma tylko 3 turretsloty wiec podobieństwo przypadkowe  :2funny: :2funny:

ale jak? to ccp robi czy jakieś chinole?

Goomich

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 30, 2009, 12:04:50 »
Węgrzy podobno.

Chyba idą już zakłady, czy pierwsi udupią ich CCP, czy właściciele praw do robotecha, czy innych mechów.

Mam nadzieję, że jednak nikt.  :coolsmiley:

Melisanda Armida

  • Team Techniczny
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 182
    • Zobacz profil
  • Korporacja: VIDE
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 30, 2009, 12:09:25 »
Deja vu:P ale na bete sie zapisalem:)
* Lubie czasami poprzeklinac

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 30, 2009, 12:12:24 »
W pierwszej chwili myślałem, że to nowe screeny z tych zapowiadanych minigierek do Ambulation albo Dusta...  :2funny:
Przedwieczny.

silvia

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 30, 2009, 12:18:58 »
Węgrzy podobno.

Chyba idą już zakłady, czy pierwsi udupią ich CCP, czy właściciele praw do robotecha, czy innych mechów.

Mam nadzieję, że jednak nikt.  :coolsmiley:

Mam nadzieje, ze wszyscy, choc pewnie bedzie tak jak z lotrem i nikt :(

NeX

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 30, 2009, 12:47:55 »
  A skąd tyle niechęci do robotów z lazorami.  :D
To że autor interfejsu był zafascynowany EVE, to jeszcze nie powód aby go spalić na stosie. Coś przerysują, parę ikonek zmienią lub przesuną z góry na dół i nie będzie się czego czepiać. Gier z możliwością fitowania jednak jest parę, a grafę da się dopracować na poziomie nie naruszającym patentów.

Dec Apilatour

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Mothra Inc
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 30, 2009, 12:50:47 »
ciekawy pomysł, latasz taką vagą in space, wlatujesz na planete  transformacja i lejesz gości z dusta z 220-stek :D

silvia

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 30, 2009, 13:33:37 »
Problem w tym, ze oni nie tylko interface skopiowali.

Recycling plant, widac bpo/bpc,
statystyki pojazdow (ilosc capacitora i jego recharge, ilosc targetow, lock time, tracking, sensor strenght, targeting range, speed). Mozna sie klocic, iz byly takie statystyki w innych grach, ale nie wszystkie razem w jednej grze (ilosci targetow to nigdzie akurat nie bylo :P ).

Jedyne co mnie zastanawia to resisty... one chyba niesa w procentach, co? :)

« Ostatnia zmiana: Październik 30, 2009, 14:40:54 wysłana przez Xarthias »

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 30, 2009, 14:37:57 »
Szczerze mówiąc, po pierwszym ataku oburzenia stwierdzam, że taka przeróbka to właściwie żadna wielka sprawa, gdy popatrzy się na to ile powstało klonów wow-a, jak na przyklad warhammer online... Co wcale nie znaczy, że klony te są złe. Choć może twórcy mogli by się bardziej postarać zamaskować inspirację. Poza fittingiem np. rasy - ammarzy są czerwoni, caldarzy zieloni, gallente niebiescy, a odpowiedników matarów chwilowo brak. Przynajmniej tak mi się wydaje patrząc na ich specjalizacje odnośnie ulubionych typów uzbrojenia.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

silvia

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 30, 2009, 15:38:45 »
Troche mi ich szkoda. Wchodzi sie na ich strone i pisze "closed beta ha started" a potme jest "join now". lol

« Ostatnia zmiana: Październik 30, 2009, 16:57:29 wysłana przez Xarthias »

Dheedee

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 30, 2009, 16:53:18 »
Problem w tym, ze oni nie tylko interface skopiowali.

Recycling plant, widac bpo/bpc,
statystyki pojazdow (ilosc capacitora i jego recharge, ilosc targetow, lock time, tracking, sensor strenght, targeting range, speed). Mozna sie klocic, iz byly takie statystyki w innych grach, ale nie wszystkie razem w jednej grze (ilosci targetow to nigdzie akurat nie bylo :P ).

Jedyne co mnie zastanawia to resisty... one chyba niesa w procentach, co? :)

To jeszcze o niczym nie świadczy. W każdym fps`ie masz ilość "zdrówka", "ammo" i takie tam inne na hud`zie i co? Jakoś ciągle nowe powstają i nikt się nie procesuje. Mają swój engine, gra jest o mechach nie o statkach kosmicznych - wygląda na to że ccp ich bedzie mogło cmoknąć w pompę paliwową...

Pzdr...
Dd...

JimmyBrownie

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 30, 2009, 17:42:15 »
Moge się założyć że to powstało w oparciu o sourcecode eve, który wyciekł jakiś czas temu  :2funny:

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 30, 2009, 19:47:22 »
okazalo sie, ze jest to calkiem sprytna metoda dystrybucji trojana. szczegoly na shc

silvia

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #18 dnia: Październik 30, 2009, 22:05:45 »
Link?

-lol

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #19 dnia: Październik 30, 2009, 23:06:10 »
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

silvia

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 30, 2009, 23:59:41 »
sprawdzal ktos, czy ta gra dziala?

Gregorius

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #21 dnia: Październik 31, 2009, 19:40:07 »
pewnie ludki z CVA sprawdzili :)))

Goomich

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 03, 2009, 14:57:51 »
Cytuj
You download a small exe file that then links up and downloads loads of updates for the client not too sure how long it took me because I wasn't paying attention and my bro was downloading it aswell but it didn't take too long.

The character creation is pretty similar to Eve apart from the appearance thing may as well have Male or female -> Hair colour -> Name. There really isn't much to change to make your character very unique but then again it is only a beta.

Logged in and you join a Help channel and you are docked. I was expecting some sort of tutorial or something but all that you get is a omfg long "Help" option that just has massive walls of text to read through which I really couldn't be arsed to read through.I undocked and me and my brother ran around a little bit shot some npcs even though I didn't really get how it worked. Eventually he got bored and shot me and ended up getting concordokken'd  ;D

I may give it a second try tomorrow and actually read through the tutorial/help pages. Very similar to Eve Online from what I saw though  :)

Luisa

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 295
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Luisa
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 04, 2009, 11:34:08 »
Niezła podróba, ciekawe jak się to skończy :D

eX

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 10, 2009, 09:47:13 »
Dobra czyli jak to w końcu jest z tą grą? Jest to prawdziwa gra i ktoś do jakiegoś źródła doczepił prezent, czy cała strona gry i to wszystko to jeden wielki fake?

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 10, 2009, 09:52:10 »
Przyłączam się do pytania, ja też już nie wiem ???

Goomich

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 24, 2010, 16:48:53 »

Racjel

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #27 dnia: Luty 24, 2010, 17:07:13 »
Wiadomo każdy chce zarobić więc kombinuje.  :2funny:

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #28 dnia: Luty 24, 2010, 17:23:13 »
http://www.youtube.com/watch?v=oYhw0VxQuMg&feature=related#ws

zle nie wyglada, ten caly DUST 514 moze powinien byl zostac oparty o cos takiego
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Loc0

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #29 dnia: Luty 24, 2010, 19:49:57 »
zle nie wyglada, ten caly DUST 514 moze powinien byl zostac oparty o cos takiego
QFT - ja w ogole lubie klimaty MechWarriorowe wiec pewno i to odpale. Jestem ciekaw czy wzorem innych mmo, ten rowniez po relasie bedzie platna beta :D
« Ostatnia zmiana: Luty 24, 2010, 22:52:11 wysłana przez Sotharr »

yaakuza

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 109
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Worm Nation
  • Sojusz: Ash Alliance
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 29, 2010, 01:16:21 »
Dobra czyli jak to w końcu jest z tą grą? Jest to prawdziwa gra i ktoś do jakiegoś źródła doczepił prezent, czy cała strona gry i to wszystko to jeden wielki fake?

Odświeżę temat  ;) Niedawno dostałem zaproszenie do bety i.. tak jest to prawdziwa gra :) Nawet sympatyczna, choć sporo podobieństw do eve widać.. 

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 29, 2010, 11:10:00 »
Gra jest i ma się całkiem nieźle.
Fajne jest to że swoim mechem można kierować w dowolnym kierunku (rzecz jasna bez góra dół - przynajmniej jak na razie). Jest to na pewno lepiej rozwiązane niż proste "orbit" w eve, ustawienie formacji i trzymanie jej przez całą bitwę też jest możliwe.
Do tego dochodzą różne górki i wąwozy - możliwość ustawienia na górce "artylerii" i naparzania przeciwnika - wiedząc że może dorwać strzelających tylko jak tą górkę obejdzie... (bo nie pod każdą górkę mech podejdzie) , możliwość chowania się za drzewami (i ich rozwalenia jak się nam ktoś chowa) -> MIODZIO


Tyle o tym co dobre - co słabe - grafika nie powala, a nie jest to EVE gdzie możemy skupić się na overview i tyle - mamy tu przeszkody terenowe, mech może nam odmówić zejścia ze zbyt stromego zbocza lub wejścia na nie - tak więc z racji samego podejścia musimy mocno kontrolować mech i otoczenie samo ovwerview traktując jako ekran pomocniczy a nie główny.
Niestety nie przetestowałem jeszcze samego pvp w grze...
Jak ktoś byłby chętny to możemy zobaczyć co i jak - w noob-mechach wyjść ze stacji i zobaczyć czy przyleci odpowiednik Concordu.

Co do samej mechaniki - bardzo ale to bardzo podobne do eve, w pewnym momencie przy tłuczeniu npc zostałem zwebowany (nie dosłownie, odpowiednik tegoż mi się trafił) , potem przylazł taki bydlak który mnie wyssał i ledwie dałem radę odpełznąć - tak więc neuty i weby mamy.
Disruptor - nie widziałem żeby ktoś tu "warpował" trzeba tłuc się na własnych nogach/kołach wszędzie.

Wchodzę na parenaście minut dziennie żeby sprawdzić co chłopaki dodali - i dołożyć skile :) - tak więc dużo mogłem pominąć.

lastverb

  • Gość
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 29, 2010, 14:46:11 »
me want! niestety ja zadnego maila nie dostalem :(

Okropniak

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 440
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Okropniak
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #33 dnia: Kwiecień 06, 2010, 16:52:29 »
Mały update - bo trochę chłopaki dołożyli :)

Disruptora nie ma jak nie było - ale po przepatrzeniu marketu znalazłem takie ustrojstwa co spowalniają chodzenie i się nam mech w pełzaka zamienia.
Wysysaczki - są,
Jammery ECM - są,
ECCM - są
dampenery - są, aczkolwiek nie widziałem skryptów.

Nie dalej jak wczoraj mnie BS (odpowiednik) mało nie ubił bo zajamował skubany i wyssał - na szczęście "pełzaków" nie zapodał i zdążyłem zwiać.
Przy jammowaniu zrobili fajny efekt - orbraz na 1sek skacze tak jakoś i się rozmywa - natomiast działanie jest raczej na zasadzie ECM Burst - zrywa locka tylko nie "trzymając" na jamm.
Miłe było natomiast że w końcu "doskilowałem" afke (odpowiednik) i stojąc w miejscu tankowałem raty, podczas gdy jakiś neut co się doczłapał swoim mechem w pobliże brykał za skałki i drzewa chowając się przed rakietami.

Postaram się jakiś filmik z tym sklecić to sobie sami zobaczycie :)
Sporo wtrąceń z eve zapodaje ale gra jest naprawdę podobna jeśli chodzi o mechanikę - nie ma jednak żadnego warpowania - wszystko trzeba na własnym mechu przeczłapać - tam gdzie nie ma policji będzie masę zabawy z pvp coś czuję :)
Inna sprawa że są mechy dedykowane do scoutowania i pewnie będę się karawany zbierać do przerzucania towaru...

doczekać się nie mogę kiedy w końcu większej ilości graczy pozwolą dołączyć - już widzę to obczajanie najlepszych miejsc na zasadzki, to wysyłanie scoutów dookoła a nie tylko przez gate. To wyłapywanie uciekających, starcia karawan z rozbójnikami... :D
miodzo.

Ulf Nitjsefni

  • Świeżak
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 132
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ulf Nitjsefni
  • Korporacja: Ministry of War
Odp: Perpetum-Online
« Odpowiedź #34 dnia: Kwiecień 06, 2010, 20:21:01 »
Zapisać się zapisałem ale na razie, żadnej odpowiedzi :( (a bardzo chciałbym zobaczyć). Nie macie tam jakich zaproszeń do closed bety?? ;D