Autor Wątek: Stare, dobre czasy?  (Przeczytany 31657 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Stare, dobre czasy?
« Odpowiedź #105 dnia: Październik 27, 2009, 14:10:54 »
Rozbudowujesz scenariusz ?
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Stare, dobre czasy?
« Odpowiedź #106 dnia: Październik 27, 2009, 14:12:37 »
Próbowałes kiedyś złapać chińskiego farmera?
Sposób na miskę ryżu dalej aktualny? ;)

Z jednej strony, lokal w 0.0 mógłby zniknąć... Z drugiej, widzę co najmniej kilka wad tego rozwiązania. No i moim zdaniem nie bardzo można na to liczyć, bo CCP chce przyciągnąć kerbirów do 0.0, a nie jestem przekonany, czy Twoje Dormio argumenty są słuszne...
Przedwieczny.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Stare, dobre czasy?
« Odpowiedź #107 dnia: Październik 27, 2009, 14:22:43 »
Kurde, ale ja naprawdę jestem za tym żeby w null locala nie było, a w low był z delayem.
Powaga. Mi brak (czyli tak jak jest w WHSie) locala w niczym nie przeszkadza.
Doceniam jego funkcję wywiadowczą w jego obecnej formie, ale dla mnie akurat nie jest to argument przemawiający za jego utrzymaniem. Jestem zwolennikiem gry wieloosobowej, a posiadanie scoutów uważam za konieczność w przypadku operacji grupowych. No ale może właśnie z tego powodu jestem dziwny...
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Trefnis

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 184
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Trefnis
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: Amarr Empire
Odp: Stare, dobre czasy?
« Odpowiedź #108 dnia: Październik 27, 2009, 14:26:18 »
dormio wydaje mi sie ze sie nie zrozumiales z mona
ty mowisz o skanowaniu w wh obecnie bez locala (faktycznie jest szansa na zobaczenie proby)
a mona o ew braku locala w normal space

i faktycznie bedzie latwiej podejsc i ZLAPAC ofiare

w chwili obecnej jak ktos widzi cie na localu wywarpowuje
bez locala nie zobaczy ani nie wyskanuje cloakera, tobie wystarczy poczekac az ofiara zmienia pas, poleciec za nim albo nawet przed nim
jak zobaczysz ze sie alignuje, i teraz nie ma szans na to ze po wyladowaniu sie alignuje i ucieknie zanim go dziabniesz

z zasady latwiej zlapac ofiare ktora nie wie ze jest lapana :)

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Stare, dobre czasy?
« Odpowiedź #109 dnia: Październik 27, 2009, 14:31:42 »
z zasady latwiej zlapac ofiare ktora nie wie ze jest lapana :)
Z tym w ogóle nie polemizuję.

Natomiast uważam, że niektórzy z PVPerów mogą być zawiedzeni, bo nagle się okaże, że nie wystarczy ship ze skanerem pokładowym, ale trza mieć jeszcze kolegę z sondami, albo cloak i nosy/neutralizery, ecm dronki... dobra... już nie prześmiewam się z tego co napisał Mona. Podał jeden ze scenariuszy, który działa obecnie i najprawdopodobniej będzie bardzo skuteczny przy braku locala, ale nie wszyscy PVPerzy na nieszczęście tak umieją latać. Poza tym jak się okaże, że ten sposób to tak naprawdę jedyny skuteczny sposób by łapać kogokolwiek, to CCP "pójdzie po rozum do głowy" i go znerfi.

Dlatego między innymi jestem za tym żeby locala w null nie było, że gra przez to zyska, a nie straci. No ale nie wszyscy to rozumieją.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Goomich

  • Gość
Odp: Stare, dobre czasy?
« Odpowiedź #110 dnia: Październik 27, 2009, 14:33:55 »
Rozbudowujesz scenariusz ?

Skąd ten pomysł?

Natomiast uważam, że niektórzy z PVPerów mogą być zawiedzeni, bo nagle się okaże, że nie wystarczy ship ze skanerem pokładowym,

No właśnie, że WYSTARCZY. 0.0 to nie W-space, gdzie musisz sobie wszystkie paski wyszukać, 90% miejsc gdzie może być ofiara masz podane na talerzu.

ale trza mieć jeszcze kolegę z sondami,

Po co? Żeby ofiara mogła je zobaczyć na skanerze?
« Ostatnia zmiana: Październik 27, 2009, 14:46:21 wysłana przez Mona X »

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Stare, dobre czasy?
« Odpowiedź #111 dnia: Październik 27, 2009, 14:38:43 »
Bo co chwila dodajesz nowe warunki.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Goomich

  • Gość
Odp: Stare, dobre czasy?
« Odpowiedź #112 dnia: Październik 27, 2009, 14:46:35 »
Pokaż gdzie coś dodałem.

Val Heru

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 427
  • we blob
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Val Heru
  • Korporacja: Pink Bunnies
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Stare, dobre czasy?
« Odpowiedź #113 dnia: Październik 27, 2009, 17:05:06 »
  :love: is in the air

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Stare, dobre czasy?
« Odpowiedź #114 dnia: Październik 27, 2009, 20:19:49 »
Niestety musze sie zgodzic z mona to bedzie jak walka battleshipa bez sonaru z u-bootem. Jesli nie zobacza sterczacego przez chwile peryskopu...

poconick2

  • Gość
Odp: Stare, dobre czasy?
« Odpowiedź #115 dnia: Październik 27, 2009, 20:57:44 »
Coś tam o braku locala w 0.0 przeczytałem i moje 2 grosze...

Na prawdę myślicie, że CCP usunie local z 0.0? JESZCZE macie na to nadzieje? Marzenia? Przeciez CCP to firma, ktora promuje bloby i 90-95% klientow zyje w hi/lovsecu. Dlaczego mieliby tych swoich 90-95% klientow odstraszac od 0.0 jakims brakiem locala? Gdyby chcieli dawno by przenieśli agentów lvl4 z hiseca (max lvl2 w hisecu, 3 lov, 4,5 0.0, usuneli local z 0.0 etc. Nie zalezy im na tym zeby ludzi przeniesc do 0.0 Przeciez sami wiecie co sie robilo dla 0.0 przez te lata? Tyle co NIC. Boosty dla hiseca (tudzież lov) - inwencja, posy, frachty, lepsze barki, misje, nawet statki do farmienia lepiej misji itd itd itd etc. Nie widzicie tego? Dopiero teraz w Dominion cos niby ma powstac, mini spolecznosci. Taaaaa.... pozyjemy zobaczymy ;)

W sprawie locala najlepsze byloby chyba jednak cos po srodku - opozniony local, np po 2-5 minutach wyswietlaja sie na nim ludzie ktorzy sa w systemie. Dzisiaj local daje zdecydowanie za duzo informacji.

Ale zeby mialo to wszystko sens CCP musi zachecic ludzi do zycia w 0.0

A co do starych dobrych czasow - dopiero nadejda! :)

« Ostatnia zmiana: Październik 27, 2009, 21:06:17 wysłana przez PC5 »

Ian666

  • Gość
Odp: Stare, dobre czasy?
« Odpowiedź #116 dnia: Październik 27, 2009, 22:12:12 »
Ale zeby mialo to wszystko sens CCP musi zachecic ludzi do zycia w 0.0

Taką zachętą była by możliwość klepania misji dla agentów siedzących w outpostach zbudowanych przez graczy, wspomniano o tym podczas fanfestu.

marcoos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 630
    • Zobacz profil
Odp: Stare, dobre czasy?
« Odpowiedź #117 dnia: Październik 28, 2009, 11:05:35 »
W sprawie locala najlepsze byloby chyba jednak cos po srodku - opozniony local, np po 2-5 minutach wyswietlaja sie na nim ludzie ktorzy sa w systemie. Dzisiaj local daje zdecydowanie za duzo informacji.

Akurat opóźnione informacje to żadne informacje - moim zdaniem najlepiej jakby zamiast chat'u locala była prezentowana tylko liczba obecnych w systemie (ofc bez avatarków, nazwisk itp). Potem już tylko zwykły radar czy inne proby. A dla casuali druga liczba podająca aktywne bąble (stałe i z desek) ;)

A co do starych dobrych czasow - dopiero nadejda! :)

Hehe... dobre - może tak być :)
Bermuda Syndrome [BAS-3]

Sammani

  • Gość
Odp: Stare, dobre czasy?
« Odpowiedź #118 dnia: Październik 28, 2009, 11:12:08 »
Taką zachętą była by możliwość klepania misji dla agentów siedzących w outpostach zbudowanych przez graczy, wspomniano o tym podczas fanfestu.

Totalna glupota. Misje w 0.0 daja spora kase, sporo wieksza niz raty. Placisz za to faktem, ze w Twojej stacji moze zadokowac kazdy i jak nie masz akurat kumpli na localu to zdejma Twojego cnr-a, zakampia system i sami zaczna je klepac. Tak, tak niech dodadza misje od agentow pirackich w bezpiecznych zajamowanych, polaczonych miedzy soba jb outpostach. Juz widze te transportowki dajace tyle lp co lvl4 bojowe w empire, gdzie setki indykow beda skakac po jb do sasiedniego outpostu. Agenci w true 0.0 to bedzie pomylka.

Z dobrych stron takich misji to fakt, ze miekszancy Provi wyfarmia tyle slave setow, ze kazdy bedzie z nimi latal, a bpo na nm bedzie tyle na markecie, ze zaczne rozwazac latanie nim na floty :P. No i ot nerf high seca. Po co robic misje w empire skoro mozna sporo lepiej platne w calkowicie bezpiecznym 0.0.

Goomich

  • Gość
Odp: Stare, dobre czasy?
« Odpowiedź #119 dnia: Październik 28, 2009, 11:27:45 »
slave setow, bpc na nm bedzie tyle na kontraktach,

fix'd i OHNOMNOMNOMNOMNOMNOM