Dobra ... to zróbmy tak, tank w EvE dzielimy na :
1. Active - Aktywny - hp tarczy/pancerza odnawialne za pomocą modułu naprawiającego.
2. Pasive - Pasywny :
- Tarcza -samo odnawialne hp w połaczeniu często z odpornością na otrzymywanie obrażeń. Paswyny armora, poprzez zwiekszenie jego efektywnego HP.
- Zwiększenie ilości efektywnego HP dla tarczy, armora, kadłuba poprzez moduły dodajace punkty np armor plates, shield expanders, bulkheads. Często wraz z modułami zwiększającymi odporności na zadawane obrażenia np ENAM II, Invulnerablity Field itp ...
3. Evade - unikanie otrzymywania dmg.
- speed tank - szybkość, szybkość kątowa i/lub sygnatura przekracza możliwości śledzenia lub zadawania obrażeń przez przeciwnika
- zasięg - utrzymanie się poza efektywnym zasięgiem systemów uzbrojenia przeciwnika lub ograniczenie możłiwości wykożystania uzbrojenia przeciwnika przez nasze systemy E-war.
i jest chyba ok ^^