Autor Wątek: TNQ - Inne  (Przeczytany 195091 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #595 dnia: Sierpień 09, 2011, 20:54:44 »
ale falloff to równiez zasięg, nie tak znaczący jak na samopałach dzikusów, ale jednak zasięg, a pytanie było o zasięg nie optimal

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #596 dnia: Sierpień 09, 2011, 22:09:33 »
Nie chce mi się sprawdzać, ale pewnie druty do falloffa zajmują ten slot co te do optimala, zatem....?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #597 dnia: Sierpień 09, 2011, 22:18:37 »
Nie, faloffowy wchodzi na 7, a optimalowy na 9 (tam gdzie rof i damage. :P)

Ale jeszcze Frentixa może zjeść.

Shaggyy28

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #598 dnia: Marzec 04, 2012, 16:11:39 »
Mam pytanie trochę noobskie ale co tam  :P

Pytanie o "Profesję" Czyli Czym można sie zajmować w EVE. Oto co wiem do tej pory - Prosiłby  was o sprostowania jeśli coś zle rozumiem i ewentualne dopisanie pkt. do listy.

1. Górnik - drązysz skałki to tu to tam (najlepiej tam czyli low sec)
2. Handlarz - Kup tanio sprzedaj drogo
3. Wytwórca - tworzymy sobie rózne mniej lub baridzje przydatne duperlki  :P
4. Misjonarz - latamy na misyjki polegajce na przywiez cos z pkt A do pkt B, bądz lec do do instancji rozwal cos i wroc z fantami (ewentualnie wariacje)
5. PVP-owiec (zwany czasem piratem)- latamy (głownie low sec i .0) i strzelamy do wszystkiego co sie rusza , zwiewamy przed czyms co moze sie "odgryzc"
6. Eksploracja - ????? (moze ktos wyjasnic na czym to polega)
7. Slavging ( nie wiem czy tak to sie pisze) - Ogolnie chodzi o zbieranie "złomu" (wrakow innych "biednych" graczy )
8. ??????? - sa jakies inne "drogi" rozwoju ???

Rozumiem ze niektore profesje mozna łączyć (np. Misjonarz ma pdobne skille co PVP-owiec). Możecie napisać które z którymi

Moze ktos okreslic ktora z tych "opcji" daje  jakiego rodzaju zyski i skale trudności danej profesji (w skali małe-średnie-duże zyski / trudność ,  oczywiscie zakładając dłuzszy okres czasu)

Dzieki za uwage

Asag

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 210
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Wprodukcji
  • Korporacja: WhoKnows
  • Sojusz: JeszczeNieMam
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #599 dnia: Marzec 04, 2012, 16:21:58 »
Polecam ci przejrzeć obrazek z linku, bardzo pomocny przy określaniu co by się chciało robić:

http://i728.photobucket.com/albums/ww284/Mamut/rbs.jpg

Jakub Trokowski

  • Pod-pilot
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 557
  • pr0 jammer
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jakub Trokowski
  • Korporacja: CCDM
  • Sojusz: Templis CALSF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #600 dnia: Marzec 04, 2012, 16:23:07 »
Chyba najbardziej zwartą odpowiedzią jest ten obrazek: http://swiftandbitter.com/eve/wtd/ Część (większość?) kwadracików tam ma link do jakiegoś info.
Poszukaj tam czegoś, co by Cię intereoswało i popytaj (poszukaj sam) czegoś już na konkretny temat.

Fake edit: za późno... :(

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #601 dnia: Marzec 04, 2012, 16:25:53 »
Cytuj
1. Górnik - drązysz skałki to tu to tam (najlepiej tam czyli low sec)
Kopiesz skałki, mielisz skałki na minerały, strzelasz do zlodzei, walczysz na markecie o dobre ceny dla swoich minerałów. Najlepsze skalki są w 0.0 i WH, Low to jest średnia półka i chyba najmniejsze bezpieczeństwo
Cytuj
2. Handlarz - Kup tanio sprzedaj drogo
Kup / sprzedaj z zyskiem, walcz z botami modyfikując ceny o 0.01 isk'a co minutę, spekuluj, scamuj
Cytuj
3. Wytwórca - tworzymy sobie rózne mniej lub baridzje przydatne duperlki
Tworzymy dochodowe czyli sprzedające się, czyli przydatne duperelki, często łaczy się / zazębia z handlarzem i górnikiem
Cytuj
4. Misjonarz - latamy na misyjki polegajce na przywiez cos z pkt A do pkt B, bądz lec do do instancji rozwal cos i wroc z fantami (ewentualnie wariacje)
A także tępimy złodzei, zbieramy złom, salvagujemy wraki, walczymy na markecie o dobre ceny sprzedarzy gratów z misji
Cytuj
5. PVP-owiec (zwany czasem piratem)- latamy (głownie low sec i .0) i strzelamy do wszystkiego co sie rusza , zwiewamy przed czyms co moze sie "odgryzc"
PVP = strzelanie do graczy. W zalezności od tego w jakich warunkach mordujesz możesz być zwany dresem, Piratem, bloberem, lemingiem, solo pvperem, "solo" pvperem
Cytuj
6. Eksploracja - ?? (moze ktos wyjasnic na czym to polega)
Odpowiednio wyposarzasz statek (wyrzutnik probe głównie) probami skanujesz system, znajdujesz ukryte miejsca gdzie możesz strzelać / kopać / hakować dzięki czemu dostajesz profit w zależności gdzie to robisz trudność i bezpieczeństwo różne, podobnie zyski
Cytuj
7. Slavging ( nie wiem czy tak to sie pisze) - Ogolnie chodzi o zbieranie "złomu" (wrakow innych "biednych" graczy )
Element npcowania

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Shaggyy28

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #602 dnia: Marzec 05, 2012, 13:30:25 »
Dzieki za odpowiedzi. Acz aby was jeszcze troche pomeczyc kolejne pytanka  :P

1. Milicja - slyszałem iz można zajmować się tym , acz nie wiem o co chodzi w byciu Milicja (w tych linkach nic o tym nie ma), Czym to sie rozni od CONCORD (policji ktora jest NPC w high).

W skrócie jakie sa + i - tej profesji.

2. Wybór rasy - co właściwie daje. Czytałem sporo iz NIC nie daje tylko takowa ozdoba (avatar). Acz z tego co wiem to "chyba" jest róznica pod kątem misji . Czy każda rasa ma te SAME misje (jesli idzie o trudnosc i dochodowość ??)

2a.Czytalem iz kazdy moe sie wyszkolic w kazdym rodzaju statkow (np Amar wyszkolic w Caldari stakach). Ale czy nie ma jakis Plusów bądż minusów z tego względu iz "prowadzi" się statki swojej bądż obcej rasy ???

2b. O co chodzi z tą podklasą - ścieżką krwi (nie wiem jak to sie nazwywa dokładnie) gdzie do kązdej rady przypadaja takie 3 czy 4 ( nie wiem dokładnie) podklasy. Ma to wpływ na COKOLWIEK (misje, jakies bonusy itd.) Czy może słuzy tylko jako ozdoba ??

3. Które ze statków (znaczy chodzi mi o ra typy caldari, amarr itd.) są że tak powiem najmniej kłopotliwe w utrzymaniu (czyli ich "konserwacja" jest tania i robi sie ja sosunkowo rzadko) . Z tego co wiem:

galante - spece od dronow. Drony (tak przypuszczam) wymienia sie gdy padna na placu boju.  Czy jes potrzebna jeszcze jakas "konserwacja" ich - uzupelnianie ammo ??

Caldari - lubija sie w roznych rakietkach . Ktore oczywiscie trzeba se dopywac aby miec zawsze pod dostatkiem
Amarr - Lubia Laserki , które to (wg. mojej teori) nie wymagają zadnego uzupelniania "ammo"
Mimmitar -  Czym wieksze dzialo i wiecej ich tym lepiej. Tutaj wiadomo, dziala zuzywaja jekies ammo.

Wiem ze teoretycznie kazdy moze uzywac wszystkiego (np. amarki bawic sie tylko w rakietki itd.)


Dzieki za odpowiedzi, narazie to tyle jak mi sie cos jeszcze nasunie na mysl to pomęcze was jeszcze :P

Zsur1aM

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 568
  • Kicking ass for teh.. woops retired!
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zsur1aM
  • Korporacja: a-Losers
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #603 dnia: Marzec 05, 2012, 13:42:56 »
1. Strzela sie przeciwnikow frakcji, robi misje dla agentow milicyjnych, przejmuje i okupuje systemy w low-sec systemach.
+ dobre gdy ktos chce zaczac przygode z PVP, na misjach pod FW mozna calkiem dobrze zarobic
- przeciwnicy frakcji (wrogie milicje) moga do Ciebie strzelac bez zadnych konsekwencji.
2. Rasy nie maja wplywu na gre, poza RP.
2a. Kazdy moze latac dowolnym statkiem, nie ma zadnej roznicy jakiej rasy jest Twoja postac (i minusow).
2b. Pozostalosci po starym systemie charow, dzisiaj tylko do ozdoby.
3. Utrzymanie kazdego statku niezalenie od rasy to generalnie groszowe sprawy, wiec nie ma roznicy.

Ranshe

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #604 dnia: Marzec 05, 2012, 13:43:22 »
1. Milicja - slyszałem iz można zajmować się tym , acz nie wiem o co chodzi w byciu Milicja (w tych linkach nic o tym nie ma), Czym to sie rozni od CONCORD (policji ktora jest NPC w high).

- Stały stan wojny z wrogą milicją - czyli bezkarnie możesz strzelać do nich gdziekolwiek (i wzajemnie) - w hiseku nie wtrąci się concord, w lowseku nie przeszkadzają sentry na bramach i stacjach.
- Mieszkanie głównie w lowseku - tam się zarabia, tam się przejmuje systemy, tam się strzela do wszystkiego co lata.
- Przejmowanie systemów, które aktualnie nie daje zbyt wiele poza satysfakcją.
- Zarabianie na milicyjnych misjach, które są zupełnie inne niż w hiseku - łatwiejsze, ale też będąc na takiej misji każdy może do ciebie wlecieć bez problemu, nie jest tak, że trzeba cię specjalnie skanować.

Cytuj
2a.Czytalem iz kazdy moe sie wyszkolic w kazdym rodzaju statkow (np Amar wyszkolic w Caldari stakach). Ale czy nie ma jakis Plusów bądż minusów z tego względu iz "prowadzi" się statki swojej bądż obcej rasy ???

Nie ma.

Cytuj
2b. O co chodzi z tą podklasą - ścieżką krwi (nie wiem jak to sie nazwywa dokładnie) gdzie do kązdej rady przypadaja takie 3 czy 4 ( nie wiem dokładnie) podklasy. Ma to wpływ na COKOLWIEK (misje, jakies bonusy itd.) Czy może słuzy tylko jako ozdoba ??

Nie ma. Różnicą rasy jedyną jest startowy zestaw skilli, a i to tylko niewielu (o ile dobrze pamiętam, to tylko rasowy skill Frigate i rasowe działka).

Cytuj
galante - spece od dronow. Drony (tak przypuszczam) wymienia sie gdy padna na placu boju.  Czy jes potrzebna jeszcze jakas "konserwacja" ich - uzupelnianie ammo ??

Nie, ale giną łatwo i masowo, więc trzeba mieć zapas i pamiętać o tym, żeby je naprawiać.

Cytuj
Amarr - Lubia Laserki , które to (wg. mojej teori) nie wymagają zadnego uzupelniania "ammo"

Lasery mają szkiełka jako ammo. Różne szkiełka - różny zasięg. Frakcyjne oraz t2 szkła trzeba wymieniać, bo psują się z używaniem.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #605 dnia: Marzec 05, 2012, 13:50:38 »
Cytuj
1. Milicja - slyszałem iz można zajmować się tym , acz nie wiem o co chodzi w byciu Milicja (w tych linkach nic o tym nie ma), Czym to sie rozni od CONCORD (policji ktora jest NPC w high).

W skrócie jakie sa + i - tej profesji.
RPG mode on
4 główne frakcje imperialne toczą między sobą wojnę. Amarzy z dzikusami, Caldari z gejami
Gracze mogą wziąć udział w tej wojnie walcząc po ktorejś stronie jako milicjant / najemnik
RPG mode off
Ze strony gry wyglada to tak że dołączasz do npc corpa milicyjnego (jeden na kazdą frakcję) lub dolaczasz korpem do frakcji. Masz w tedy permanentny wardek z opzycyjną nacją i jej przedstawicielami spośród capsulerów.Dołączasz do Amarru? NPC dzikusy zaczynaja do Ciebie strzelac na swoim terenie, do tego przedstawiciele ich milicji mogą do Ciebie bezkarnie grzać niezalerznie od seca systemu bez groźby wpadniecia Concordu i pałowania. W ramach korzyści (poza pvp co dla jednych jest zaletą dla innych wrecz odwrotnie) masz dostep do agentw FW którzy dają misje tylko w low i to takim który jest na terenie wrogów (zabic jakiegos admirała, ropzwalić dostawę dla wrogiej floty itp rpg bullshit sprowadzajacy się do leć zabij wróc) Nie ma bounty, zapłata w iskach taka se. Za to per misję wysokiego levela dostajesz duuuużżżooo LP do wydania w milicyjnym LP store który wyróznia sie dwoma rzeczami.
Niektóre itemy tam są sporo tańsze niż w zwykłym LP frakcji, kilka rzeczy jest tylko w tym LP np faction bs tier 1
Po więcej detali męcz ludzi ze Szwadronu / BSI / BWC
Cytuj
2. Wybór rasy - co właściwie daje. Czytałem sporo iz NIC nie daje tylko takowa ozdoba (avatar). Acz z tego co wiem to "chyba" jest róznica pod kątem misji . Czy każda rasa ma te SAME misje (jesli idzie o trudnosc i dochodowość ??)
Tylko awatar. Misje róznią sie troche w zależności od agenta który je daje i rejonu w którym rezyduje. Np jest misja która ma swoją wersje dla prawie kazdej frakcji pirackiej i to którą wersję dostaniesz zalerzy czy jesteś na terenie minmatarów (bedą angele), czy caldari (gueristasy), zdecydowanie rzadziej zalerzne jest to od agenta. Nie ma przeszkód rzeby pracować dla innej rasy (poza ewentualnym standingiem)
Cytuj
2a.Czytalem iz kazdy moe sie wyszkolic w kazdym rodzaju statkow (np Amar wyszkolic w Caldari stakach). Ale czy nie ma jakis Plusów bądż minusów z tego względu iz "prowadzi" się statki swojej bądż obcej rasy
Teraz nie. Kiedyś poprostu miałeś zestaw skili który dawał taka różnicę że "swoje statki" lepiej obsługiwałeś niż obce z racji tego że lepiej uzywałes tanka i działek, ale z czasem to się zacierało
Cytuj
2b. O co chodzi z tą podklasą - ścieżką krwi (nie wiem jak to sie nazwywa dokładnie) gdzie do kązdej rady przypadaja takie 3 czy 4 ( nie wiem dokładnie) podklasy. Ma to wpływ na COKOLWIEK (misje, jakies bonusy itd.) Czy może słuzy tylko jako ozdoba ??
W tej chwili jest to tylko ozdoba... a nie czekaj, od blood line zalerzą bazowe rysy mordy Twojego avka
Cytuj
3. Które ze statków (znaczy chodzi mi o ra typy caldari, amarr itd.) są że tak powiem najmniej kłopotliwe w utrzymaniu (czyli ich "konserwacja" jest tania i robi sie ja sosunkowo rzadko) . Z tego co wiem:

galante - spece od dronow. Drony (tak przypuszczam) wymienia sie gdy padna na placu boju.  Czy jes potrzebna jeszcze jakas "konserwacja" ich - uzupelnianie ammo ??

Caldari - lubija sie w roznych rakietkach . Ktore oczywiscie trzeba se dopywac aby miec zawsze pod dostatkiem
Amarr - Lubia Laserki , które to (wg. mojej teori) nie wymagają zadnego uzupelniania "ammo"
Mimmitar -  Czym wieksze dzialo i wiecej ich tym lepiej. Tutaj wiadomo, dziala zuzywaja jekies ammo.

Wiem ze teoretycznie kazdy moze uzywac wszystkiego (np. amarki bawic sie tylko w rakietki itd.)
W takim rozumieniu to amarzy. Tle że ich lasery wymagaja szkiełek. Podstawowe są niezuzywalne frakcyjne i t2 są silniejsze ale się zuzywają
Generalnie jednak to sprawa amunicji jest kłopotliwa tylko jak jestes w jakimś zapomnianym wh, albo totalnym zadupiu bez stacji w promieniu wielu skoków.
Jak mieszkasz w imperium to raz na tydzień / miesiąc lecisz indykiem, przywozisz ładownię amunicji i tylko uzupełniasz po zadokowaniu, albo jak jesteś leń raz na kilka dokowań kiedy zauwazysz że się konczy

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #606 dnia: Marzec 05, 2012, 14:41:53 »
Uzupełniając kwestie milicji. Ras masz cztery, przy czym każda z nich ma wroga nr 1 i niejako sprzymierzoną frakcję. A z uwagi na to, że sprzymierzona frakcja ma wojnę z inna jeszcze, to i one jest dla ciebie be. Co ciekawe frakcja sprzymierzona sama w sobie nie ma do Ciebie plusa (no przynajmniej na standardowym over tego nie ma), ale wróg twojego przyjaciela wojnę już z tobą ma. Dla przykładu: caldari mają za wroga galente i za "przyjaciela" amarów. Amarzy z kolei jako wroga głównego maja minmatarów, którzy z kolei lubią gallente. Tym samym będąc w milicji caldari masz perma wojnę i z galente i z minmatarami. Choć tych drugich latając po terenach caldari i gallente nie spotkasz za często, bo są zajęci naparzaniem do amarów po terenach matarskich i amarskich ;) Tak samo amarzy mają perma wojnę z minmatarami i gallente, choć spotykają na gridzie najczęściej tych pierwszych.
Będąc w milicji musisz brać pod uwagę też standy do frakcji. Misję milicyjne robi się na terenie "głównego" wroga i przeciw statkom i strukturom tej właśnie frakcji. Siłą rzeczy robienie takich misji obniża standa do frakcji wroga, dosyć szybko powodując, iż twój stand do takiej frakcji będzie mniejszy niż -5, co jest równoznaczne z automatycznym agro od npcowych statków navy wrogiej frakcji. Statki te spotkasz tylko w hajseku. Zazwyczaj wiszą na gejtach razem z CONCORDEM. Inaczej mówiąc robienie misji milicyjnych ogranicza możliwości poruszania się po hajsekach wrogiej frakcji (ale zazwyczaj tylko jednej z dwóch wrogich - tej przeciwko której machasz misje). Co prawda statki navy nie są zbyt ruchliwe i shipami zwinniejszymi typu fregata się od nich wywiniesz - odlecisz nim zdążą cie zalockować i zaatakować, ale już drobna chwila nieuwagi może się skończyć nieciekawie ;)

Rozpisując wstąpienie do milicji prawdopodobnie będzie dla ciebie wyglądać tak (w zależności od milicji jaką wybierzesz):

1. Milicja Caldari - perma wojna z Gallente i Minmatar, kłopoty z lataniem po hajsekach gallentyjscich (Essence, Sinq Laison, Verge Vendor, Everyshore),
2. Milicja Amarr - perma wojna z Minmatar i Gallente, kłopoty z lataniem po hajsekach matarskich (Heimatar, Metropolis, Molden Heath).
3. Milicja Gallente - perma wojna z Caldari i Amarr, kłopoty z lataniem po hajsekach caldaryjskich (Lonterek, Black Rise, The Citadel, The Forge - w tym do Jita).
4. Milicja Minmatar - perma wojna z Amarr i Caldari, kłopoty z lataniem po hajsekach amarskich (Domain, Devoid, Tash Murkon, Kador, Kor Azor, The Bleak Lands)
« Ostatnia zmiana: Marzec 05, 2012, 14:51:16 wysłana przez Dux »
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Shaggyy28

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #607 dnia: Marzec 07, 2012, 17:24:08 »
Witka ponownie Mam pytanko (nobskie)
Mam sobie stateczek ktory ma 4x high slot. Klopot w tym iz moge dac tylko 3 x Turret&bay (czuli lasery, missile, czy guny).

Pytanie - Co w takim razie moze wsadzic w 4 slot - jesli nie Bron ???

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #608 dnia: Marzec 07, 2012, 17:26:03 »
broń :P
Np smartkę, np energy neut lub wampira, jest jeszcze kilka innych mniej lub bardziej bojowych sprzętów które mozna tam wsadzić

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Shaggyy28

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #609 dnia: Marzec 07, 2012, 17:46:53 »
Nastepne pytanie dotyczy Trade.

Czy jakies Skille (albo cos innego) odpowiadaja za to "jak daleko" (Jumps) widze na markecie dostepne oferty buy/sell ?

dotychczas Najdelsza oferte jaka widzialem byla w odleglosci 19 jumps . Da sie widziec dalsze oferty ?? ile wynosi max?

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #610 dnia: Marzec 07, 2012, 17:51:29 »
Najdalszy od ciebie system w dnaym regionie. Skill którego szukasz nazywa się relog -> twórz chara -> trzymaj go w innym regionie. Kiedy zajdzie potrzeba sprawdzenia cen relogujesz się na tego w innym rejonie, samemu sprawdzasz te w regionie w którym mieszkasz ewentualnie osciennych jeśli mieszkasz blisko granicy regionów. Na koncie masz trzy sloty postaci, wiec jeszcze ewentualnie jeden region altem obstawisz

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Shaggyy28

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #611 dnia: Marzec 07, 2012, 18:05:27 »
Dzieki. Acz "drążąc" dalej temat.

Jak to wygląda w sectorach low i 0.0. Czy te sectory tez nalezą do REGION danej rasy ??

Chyba (tak mniemam) w tych sectorach o tkorych pisze tez sa jakies stacje (markety), gdzie potrzebuja roznych pierdółek ;)

Ranshe

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #612 dnia: Marzec 07, 2012, 18:18:05 »
Każdy system jest w jakimś regionie. :)

Aldrin

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #613 dnia: Marzec 07, 2012, 18:36:47 »
Dzieki. Acz "drążąc" dalej temat.

Jak to wygląda w sectorach low i 0.0. Czy te sectory tez nalezą do REGION danej rasy ??

Chyba (tak mniemam) w tych sectorach o tkorych pisze tez sa jakies stacje (markety), gdzie potrzebuja roznych pierdółek ;)

Region to nie teren imperium danej rasy, to po prostu coś w stylu wyższej jednostki organizacyjnej.
Przykład: Jita (http://evemaps.dotlan.net/map/The_Forge/Jita), główny trade hub to system, znajduje się w konstelacji Kimotoro (http://evemaps.dotlan.net/map/The_Forge/Kimotoro), ta zaś znajduje się w regionie The Forge (http://evemaps.dotlan.net/map/The_Forge).
Regiony Forge, The Citadel, Black Rise i Lonetrek tworzą terytorium Caldari.

PS: Polecam http://evemaps.dotlan.net właśnie jako główne źródło informacji krajoznawczych.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #614 dnia: Marzec 07, 2012, 19:06:05 »
sov = państwo
region = województwo
konstelacja = gmina / powiat
system = miejscowość
tak z grubsza to wygląda

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Shaggyy28

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #615 dnia: Marzec 07, 2012, 19:08:20 »
Hmm spojrzalem na ten link http://evemaps.dotlan.net/. Tam naliczylem 64 region Maps.

Zatem moje pytanie brzmi:

Gdy na markecie ustawiam "Region" to czy system EVE ma na mysli REGION sposrod tych 64 ??
Czy moze "REGION" w markecie to podchodzi pod "sov" ???

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #616 dnia: Marzec 07, 2012, 19:33:58 »
No przeciez Ci piszą, że nie sov >:D
Region, to region. Jeden z tych 64.
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #617 dnia: Marzec 07, 2012, 19:37:35 »
Konkretnie ten w którym się znajdujesz. W lewym górnym rogu masz wylistowany sov, region, konstelacje i system w ktorym się znajdujesz

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Shaggyy28

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #618 dnia: Marzec 08, 2012, 11:58:43 »
Bylem na misji Explor (tutor) tam znalazlem skalke Mercium. Troche podlubalem ja - myslac iz skoro to jakis rare ore to se opchne.

Zdziwilem sie iz takiego "czegos" wogule nie ma na markecie, ani nawet nie moge tego Refine (niewidoczne w liscie rzeczy do Refine).

Zatem moje pytanie - Po kiego grzyba takie cosik istnieje ?? Na co to wogule ??

Jonas

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #619 dnia: Marzec 08, 2012, 12:04:09 »
Ta skałka jest zrobiona specjalnie pod misję tutorialową i jakbyć tą misję przeczytał to pisze tam poleć, wykop, przywieź i oddaj agentowi. I na tym przydatność tejże skałki się kończy.

Shaggyy28

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #620 dnia: Marzec 08, 2012, 12:38:14 »
Dzieki za odp. Ale tak btw. Czytalem tę misję i tam nic nie było o skałce. Zapewne (jak mniemam) jestem trochę nadgorliwy, miaem tylko przywiezc Proof a nie kopać.

Acz mam kolejne pytanka.
1.

Czy Exploracja to zajęcie na takiej samej zasadzie jak Minning - Czyli lecisz gdzie chcesz sondujesz co chcesz i wracasz z wiekszym badz mniejszym łupem.

Czy moze bardziej typu MIsje - dostajemy od NPC zadanie na dana Anomalie do exploracji.
Chodzi mi tutaj o "Normalne" zajmowanie sie explorowaniem. Słyszałem iż są gdzieś jacyś "Specjalni" Agenci ukryci ktorzy dawaja "specjalne" misje do exploracji.

2.
Są moze jakies Skille do Sondowania do tego aby lista wynikow po wsytrzeleniu sąd była bardziej dokładna ?

Podam przykład.
W tej misji tutorial miałem znalezc tą Gravimetric Anomalie. Wystrzelilem sondy i mialem Liste z 30 wynikami.
Z czego 3 byly Unkhnow (tutorial anomaly) i Jedna Radar.
Pozostale 26 wynikow nie miało Zadnych opisów tylko  oznacznie typu GHY-567 i np 20%. No wiec na "slepa" sprawdzalem czerwone Kropki badz Obszary z tychze 26 aby dowiedziec sie co to za "typ" Anomali. (myślę ze to opisało troche o co mi tutaj chodzi)

3.

Po wystrzeleniu sond miałem wyniki jak wyżej opisałem.  Niektóre z tych "czerwonych" wyników były kropkami na mapie a niektóre Obszarami.

Wiec Moje pytanie : Czym sie róznią te "kropki" od "obszarów" ???

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #621 dnia: Marzec 08, 2012, 12:46:13 »
Wybacz, że to napisze ale ... jest kupę poradników na youtube i tam szukaj wiadomości odnośnie jak skanować bo jest to prawie nie możliwe do wyjaśnienia słowami (da się ale zajmie 3 x więcej czasu niż ten który poświęcisz tak na szukanie jak i obejrzenie poradnika w formie filmu)

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #622 dnia: Marzec 08, 2012, 12:54:09 »
Co do samego skanowania. Proby są w stanie wykryć w jakiej odległości od niej znajduje się jakaś sygnatura, stąd jeśli masz jedna probe w przestrzeni po wykonaniu skanu wynikiem będzie kula. 2 proby to oczywiście okręg, 3 pozwolą zawęzić wyniki do 2 punktów. 4 i więcej dają już w miarę dokładną pozycję szukanej sygnatury. Im mniejszy zasięg skanu probek tym dokładniejszy skan.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Shaggyy28

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #623 dnia: Marzec 08, 2012, 13:29:53 »
Dzieki za porady acz mam kolejne pytanko.

Czy mozna zmieniac Fit statkow nie będąc w stacji ??

Pytam poniewaz jak sie zorietnowalem z tych tutoriali to do exploracji przydaloby sie Miner, Slavg, Probe Launcher, Tractor (zpewne cos jeszcze sie znajdzie na high slot o czym teraz nie wiem ;) ).

A przeciez (jak pisza w Tutku) w "normalnych" lokacjach są też NPCe do ubicia - wiec jak tu pomiescic bron i reszte "sprzetu".

No chyba ze (mam nadzieje ze jest inne wyjscie) jedynymi statkami  do exploracji beda te galantow dedykowane pod drony .


Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #624 dnia: Marzec 08, 2012, 13:34:41 »
Cytuj
Czy mozna zmieniac Fit statkow nie będąc w stacji ??
Da. Ale dla Ciebie jest to naprawdę potężna komplikacja ponieważ wymaga wspołpracy starszego stażem gracza. Duże statki (w high sec tylko Orc'a poza highe kilka jeszcze wiekszych) mają opcję umożliwienia refitu poza stacjać, druga opcja to postawienie posa i odpowiedniego modułu na nim
Znacznie lepszym wyjściem jest powrót na stację po skanowaniu i refit / zmiana statku

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #625 dnia: Marzec 08, 2012, 14:04:53 »
a POS to konstrukcja stawiana na księżycu jakiejś planety. I to jest dopiero wyzwanie do ogarnięcia. W hi sec trzeba mieć standy (w low chyba też) a w np 0,0 pozwolenie od //kolegów// do których należy dany system, konstelacja czy też region.

Jonas

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #626 dnia: Marzec 09, 2012, 08:11:07 »
A to ja pozwolę sobie zaprosić kolegę do polskiej korporacji szkoleniowej Unseen Academy, gdzie doświadczona kadra i starsi kadeci z chęcią odpowiedzą na każde pytanie, a odpowiednie profilowane szkolenia pozwolą poznać mechanikę podstawowych elementów rozgrywki w EVE, także w zakresie eksploracji i skanowania.

Shaggyy28

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #627 dnia: Marzec 10, 2012, 21:34:58 »
Witam ponownie


1.
Mam takie pytanko zwiazane conieco z exploracja.

Czy istnieje jakis czas "respawn" anomali które się pojawiają w danym solar system ??

Czy moze jest tak iz jesli Anomalia wystepuje w danym systemie to jest tam niejako "na zawsze" a gdy Nie ma zadnych anomali w systemie to sie NIGDY nie pojawią??


2.
Druga sprawa - czytalem iz istnieją jakies misje co sie zwią "Epic Arc", chyba na evewiki radzą po zrobieniu Career  Agents zrobić sobie "Epic Arc".

Ja mam pytanie GDZIE/JAK znalezc tą misję "Epic Arc" ???

P.s.
A to ja pozwolę sobie zaprosić kolegę do polskiej korporacji szkoleniowej Unseen Academy, gdzie doświadczona kadra i starsi kadeci z chęcią odpowiedzą na każde pytanie, a odpowiednie profilowane szkolenia pozwolą poznać mechanikę podstawowych elementów rozgrywki w EVE, także w zakresie eksploracji i skanowania.

Wysłałem zgloszenie 2 dni temu na Forum jak i w Eve. 
Forum mam aktywne (tak mi sie zdaje - dostałem link potwierdzający rejestracje)
W Eve narazie brak odzewu

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #628 dnia: Marzec 10, 2012, 22:14:14 »
Witam ponownie

1.
Mam takie pytanko zwiazane conieco z exploracja.
Czy istnieje jakis czas "respawn" anomali które się pojawiają w danym solar system ??
Czy moze jest tak iz jesli Anomalia wystepuje w danym systemie to jest tam niejako "na zawsze" a gdy Nie ma zadnych anomali w systemie to sie NIGDY nie pojawią??

2.
Druga sprawa - czytalem iz istnieją jakies misje co sie zwią "Epic Arc", chyba na evewiki radzą po zrobieniu Career  Agents zrobić sobie "Epic Arc".
Ja mam pytanie GDZIE/JAK znalezc tą misję "Epic Arc" ???

Ad.1. Anomalki "losowane" są przez super-tajny algorytm w grze. Jest ich pewna ilość na Region i są losowo umieszczane w systemach. Nie ma że w jednym jest ich ileś na stałe a w innym nie ma wcale.
Co ro respawnu nie wiem jak jest teraz. Ale możesz założyć ze respawn jest po DT lu/i kilka razy w ciągu doby. Z tym, że respawn nie oznacza tego samego systemu tylko gdzieś w obrębie regionu.

Ad.2. Uzyj mocy Google młody padawanie jeśli nie umiesz inaczej. Niewiedza to jedno a lenistwo wtórne to zupełnie coś innego. :-*

Jonas

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #629 dnia: Marzec 12, 2012, 08:41:19 »
Co ro respawnu nie wiem jak jest teraz. Ale możesz założyć ze respawn jest po DT lu/i kilka razy w ciągu doby.
Respawn następuje w czasie oficjalnego DT o godzinie 12 i nieoficjalnego DT (bo się serwer nie wyłącza) 12 godzin później, czyli w okolicy północy. Choć ostatnio dotarły do mnie głosy (nie wiem czy potwierdzone doświadczeniem), że niektóre sity respawnują się niezależnie od jakiegokolwiek DT.
A względem anomalek (nie myl z sygnaturami, bo to dwie strony medalu eksploracja) to powyższe zasady respawnu dotyczą przestrzeni hi, low i npc null. Inne zasady rządzą respawnem anomalii w systemach sov null.

A co do epic arca to na wspomnianej przez ciebie wikipedii eve epic arki są szczegółowo opisane.
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Epic_Mission_Arcs