Autor Wątek: TNQ - rasy i tworzenie postaci  (Przeczytany 77953 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #140 dnia: Maj 12, 2010, 11:19:26 »
(czy wspomniany wyżej Cerberus, którym to tak lubisz polatać przeżyje jakąkolwiek kampke w 0.0?  Przy jego zwrotności i speedzie... zdecydowanie wątpie. Natomiast dla Vagasa/Cynabala/Stabbera NI to pikuś -

Kampa bez Cursa? :)

Starakopara

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #141 dnia: Maj 12, 2010, 11:28:38 »

(czy wspomniany wyżej Cerberus, którym to tak lubisz polatać przeżyje jakąkolwiek kampke w 0.0?  Przy jego zwrotności i speedzie... zdecydowanie wątpie. Natomiast dla Vagasa/Cynabala/Stabbera NI to pikuś - dobiją, uciekną albo i jeszcze coś zabiją nim spierniczą.


nie latam w 00, wolę piracenie  " for fun " w empire`owym low  :P, a do tego cerbi spokojnie wystarcza, czy to solo czy w malym gangu ;)

Sammani

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #142 dnia: Maj 12, 2010, 12:14:48 »
Dla casual pvperow i niedzielnych piratow kazda rasa jest ok. Wszyscy inni albo odrazu skillowali matarow, albo sie naczytali glupot po forach, ze wszystkie rasy sie nadaja i maja bez sensu naskilowane cruisery na 5 caldari. Jesli chcesz "od czasu do czasu" popiracic w low to spoko skilluj co ci sie podoba. Jesli natomiast chcesz zostac lowsecowym mordulcem, na miare piratow z vudu to zapomnij o polsrodkach. Nooo chyba, ze bawi cie supportowanie druzyny ecmami.

Nefczi

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #143 dnia: Maj 12, 2010, 16:31:05 »
Po tych roznych opiniach rozumiem ze sprawa jest dosc "skomplikowana" ;) Chyba bede sie musial przekonac na wlasnej skorze ;) Jeszcze raz dziekuje za odpowiedzi.

Templar Brave

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #144 dnia: Maj 12, 2010, 17:51:47 »
I to według Ciebie wszystko czym może powalczyć char caldari?
Myślę, że to najlepsze statki Caldari, a nie jedyne, którymi Caldary mogą powalczyć.
A co do Minmatarskiego psa - tak, jestem Matarem i jestem z tego DUMNY  >:D I nagnę kark każdemu Caldaryjskiemu sługusowi, który mi podskoczy  :knuppel2:
Popieram w całej rozciągłości, osobiście lubię polecieć do low cerberusem ( HAC Caldari ) i pufnąć kilku matarskich psów w ich rifterach i stabberach
O, brawo, brawo. Bardzoś dzielny książę, bardzo  ;D

Starakopara

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #145 dnia: Maj 13, 2010, 08:11:02 »
A co do Minmatarskiego psa - tak, jestem Matarem i jestem z tego DUMNY  >:D I nagnę kark każdemu Caldaryjskiemu sługusowi, który mi podskoczy  :knuppel2:O, brawo, brawo. Bardzoś dzielny książę, bardzo  ;D


widzę, że RPG mode on  ;)
książąt należy poszukać wśród Amarrów, Caldarowie nie mają arystokracji rodowej, tylko hierarchię korporacyjną ::)

Templar Brave

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #146 dnia: Maj 13, 2010, 10:38:57 »
To był cytat, którego kontekst mi tutaj pasował, tylko nie użyłem quotation  :D Wiem, że Caldari mają strukturę służalczą, bo sami nie są w stanie za siebie decydować  ;D

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #147 dnia: Maj 13, 2010, 11:02:28 »
Powiedział ten którego przodków trzeba było trzymać w klatkach z tych samych powodów >:D

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Nefczi

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #148 dnia: Maj 13, 2010, 12:57:25 »
To teraz pytanie z innej beczki ;) Czy ten bonus 100% szybsze skillowanie(chyba jakos tak ;))dotyczy kazdej nowostworzonej postaci(altow)? Czy tylko dotyczy pierwszej postaci na koncie?

I druga sprawa. Zrobilem sobie maly remap atrybutow... Ogolnie z tego co czytalem najlepiej na poczatku wrzucic po 15 w Int i Memory i jedziemy z learningami(do atrybutow).
Jednak podobno wytrenowanie wszystkich learningow  zabiera jakies 4 miesiace. Czy to prawda?
Chodzi o to ze nie chce czekac miesiacami az wyskilluje atrybuty jak najbardziej. Nie wiem czy za kilka miesiecy jeszcze bede gral nawet, kto wie. Rozumiem ze skille z dzialu learning sa bardzo wazne i chce je rozwijac  caly czas ale jednoczesnie chce trenowac inne rzeczy, wieksze statki, zobaczyc jak wyglada gra dalej (a nie tylko na fregatach).

Moj remap:
Int-11
Per-11
Mem-7
WP-5
Cha-5
Powiedzcie mi czy w taki sposob nie "strzelam sobie samoboja" juz na starcie? :)
« Ostatnia zmiana: Maj 13, 2010, 13:04:36 wysłana przez Nefczi »

FirguS

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #149 dnia: Maj 13, 2010, 13:10:59 »
1. Dotyczy każdej nowej postaci, znika po przekroczeniu granicy 1,5 mil SP.
2. Ja wyskilowałem wszystkie learningi na lvl IV (podstawowe i zaawansowane) zajeło mi to ze 2 tygodnie. Bynajmniej nie jest to czas stracony w porównaniu z czase który zyskałem przy nauce wyższych lvl'i reszty umiejętności. Dodatkowo na początek wrzuć sobie implanty +3.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #150 dnia: Maj 13, 2010, 13:13:21 »
Czy ten bonus 100% szybsze skillowanie(chyba jakos tak ;))dotyczy kazdej nowostworzonej postaci(altow)?

Każdy, kto ma poniżej 1,6M SP i skill, który właśnie robi nie przekroczy tego poziomu.

I druga sprawa. Zrobilem sobie maly remap atrybutow... Ogolnie z tego co czytalem najlepiej na poczatku wrzucic po 15 w Int i Memory i jedziemy z learningami(do atrybutow).

To ci pomoże tylko z podstawowymi oraz z Logic i Eidetic Memory.

Jednak podobno wytrenowanie wszystkich learningow  zabiera jakies 4 miesiace. Czy to prawda?

http://evemon.battleclinic.com/

Chodzi o to ze nie chce czekac miesiacami az wyskilluje atrybuty jak najbardziej.

To zrób je na 4/4.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #151 dnia: Maj 13, 2010, 13:24:21 »
Zakładając że nikt nie dał Ci jako noobowi paru milionów isków w prezencie, to nie masz się o co martwić.
Robisz podstawowe lerny na 4, a następnie zbierając kase na skille advenced (4,5 miliona za książkę) skilujesz inne rzeczy. Implanty +1/+2 dostajesz raczej szybko chyba jeszcze na tutorialowych misjach, natomiast +3 to już koszt podobny do advenced lernów więc nie szarżuj

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Loc0

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #152 dnia: Maj 13, 2010, 19:34:29 »
Jesli nie lata w low/ 0.0 to moze ladowac i +4 jak ktos zasponsoruje. Im lepsze imple w glowie tym szybciej sie uczysz wiec warto inwestowac. Co do learningow to tak jak koledzy pisali 4/4. Jak to zrobisz to skilujesz statek ktorym bedziesz latal przez jakis czas (najczesciej jakies misyjne cudo), a po tym wciagasz basic learningi na 5 (bez empathy).
Ja po niemal 4 latach gry mam 5/4 i nie wiem kiedy mi sie zachce robic adv na 5 :D

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #153 dnia: Maj 13, 2010, 19:36:18 »
Jakbyś zrobił od razu, to by ci się właśnie zwróciły. :)

Loc0

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #154 dnia: Maj 13, 2010, 19:40:44 »
Eee tam nie mam i zyje, za to kazdy durny skill jaki odciaga mnie od czegos tam x10+ na V podnosi mi cisnienie :D

FirguS

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #155 dnia: Maj 13, 2010, 20:26:15 »
Prawda 20 dniowe skilowanie lvlu 5 potrafi demotywować  :uglystupid2:
Aha co do skilowania statku to o ile jeszcze ci nikt nie polecił to radzę zainstalować Evemon (programik do planowania skilli zawierający baze skilli/itemów/statków) na początku trzymaj się certyfikatów proponowanych dla danego statku (nie rób oczywiście wszystkich skilli na V no chyba że musisz by odblokować inny skill). Jak zrobisz takie certyfikaty do powiedzmy lvl'u 4 to masz pewność że ci ship nie wymięknie przy pierwszym lepszym plexie albo cięższej misji ;).

macio

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #156 dnia: Maj 14, 2010, 21:04:21 »
To może ja jeszcze raz :
Interesuje mnie na początek robienie misji - misje typu bij/zabij. Którą rasę wybrać z uwagi na statki ofc tak aby przez np 2-3 miesiące móc skupić się na powyższym? Jak ustawić atrybuty? perc-15 int - ? will - ? mem - ?
Nie zacząłem jeszcze grać. Czytam i mam co raz więcej namieszane ;-D Nie wiem czy gra mi się spodoba. Nie wiem czy będę grał dłużej niż 21 dni. Ale jak nie spróbuję to nie będę wiedział.
z tego co czytałem to : jak wybiorę caldari to misje na semi afk, jak ammar - to ... no właśnie co? jak matar - to szybko ale trzeba uważać ż przeżywalnością, jak galente - to drony ale nie koniecznie tez przeżyję...
Chcę żeby gra mnie wciągnęła przez ten okres triala.   

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #157 dnia: Maj 14, 2010, 22:24:40 »
amarr ma problem z dps, który na kilku npc jest masakryczny na kilku taki sobie a na jedną frakcję totalnie z dupy
minmatar.... w sumie do misji chyba natrudniejsza rasa, walisz albo artylerią (traking :/ ) albo karabinami więc ganiasz raty po całym pokecie (chyba że pójdziesz mocno w bok jak na matara i poskilujesz rakiety i drony na poziom wyzszy niż przeciętny, wtedy bawisz się rurką)
galente na semi afk są nastawieni bardziej niż caldari, (dronom nie trzeba zmieniać magazynków na wyrzutniach), a dominiks na t2 tanku wytankuje każdą typową l4, jedyny ewentualny problem że raty wytłuką ci drony

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

FirguS

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #158 dnia: Maj 14, 2010, 23:10:33 »
Ja z amarr przerzuciłem się na caldari z uwagi na zasięg (nie wk*** się że albo za daleko albo za blisko...) i tanka no i  późniejsze misje zawierają nieprzyjemnie statki lubiące possać cap'a co dla armor tanka oznacza koniec ;)

macio

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #159 dnia: Maj 14, 2010, 23:25:51 »
No i sprawa jasna. Caldari.

Templar Brave

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #160 dnia: Maj 15, 2010, 23:15:29 »
Ja tam robię minmatarską rurką, bo jest dobra na każdą misję i ma świetny dps. Wolę phoona zdecydowanie bardziej niż jakiegoś tam gallentyjskiego kartofla czy caldaryjskiego rozdepniętego grzyba (albo papcia jak kto woli)  O0

FirguS

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #161 dnia: Maj 16, 2010, 02:04:33 »
Idąc po najmniejszej linii oporu PVE-Caldari PVP-Minmatar  :D

KilerZorg

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #162 dnia: Czerwiec 15, 2010, 23:06:21 »
Witam!

Mam zprecyzowany plan na swoje istnienie w EVE, a jest górnictow i projekty do tago PvE ;D. A teraz pytania:

1) Jaka rasa do tego typu rozgrywki i jakie skile są do rozwoj tych zadań?
2) Czy Akademia przyjmuje ludzi na traju bo musze czekac do pierwszego na kase na abonament?
3) Czy konta nieaktywne sa kasowane? jak tak to po jakim czasie?
4) Czy da sie ustawiać overview na traju?
5) Na forum mowa czesto o atrybutach ale gam juz tydzień i zadnych opcji podniesiena ich nie miałe więc jak z tym jest? czy chodzi o skile i implanty?

Na razie tyle ale zapewne bedzie więcej
ps. wspamne że jestem noga i to totalna z angola i pozostałych. :'(
tnx for all

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #163 dnia: Czerwiec 15, 2010, 23:22:06 »
1. Najlepiej wyglądają Calari Civire. Minmatar Brutor wyglądają całkiem kul w tych swoich okularkach. Zdecydowanie nie polecam Caldari Achura, większości Amarrów (Khanid female są ok) i Gallente (ale to politycznie).
Z drugiej strony najczęściej będziesz oglądał swój statek. Wielu ludzi razi estetyka Caldari, ale IMO większość z nich wygląda tak jak powinien wyglądać ludzki statek kosmiczny. Statki Gallente są bardziej opływowe i symetryczne. Wyglądają też jak wielkie fallusy. Statki Matarów przedtrinity wyglądały jak posklejane kupy złomu. Teraz trochę mniej. Statki Amarrów, to znowu złote dilda.

Co do skilli, to praktycznie wszystkie.

2. Nie wiem.

3. Nie.

4. Tak, szukaj takiego białego trójkącika.

5. Tak, skille z działu learning i implanty ze slotów od 1 do 5.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 15, 2010, 23:44:39 wysłana przez Mona X »

NeX

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #164 dnia: Czerwiec 15, 2010, 23:46:00 »
1. Najlepiej wyglądają Calari Civire. Minmatar Brutor wyglądają całkiem kul w tych swoich okularkach. Zdecydowanie nie polecam Caldari Achura, większości Amarrów (Khanid female są ok) i Gallente (ale to politycznie).

  No kurna, to niby ja brzydki jestem! To romantyczne spojrzenie i ciepło charakteru bijące z twarzy... Moja ulubiona mordka :2funny:

Tak w ogóle, pani niżej, to też Achura:  :P
http://www.eve-centrala.com.pl/forum/index.php?action=media;sa=album;in=13



SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #165 dnia: Czerwiec 16, 2010, 02:02:25 »
2) Czy Akademia przyjmuje ludzi na traju bo musze czekac do pierwszego na kase na abonament?

Tak. I warto do Akademii wstąpić.

ps. wspamne że jestem noga i to totalna z angola i pozostałych. :'(

No to będziesz miał baaaaaaardzo w plecy. Nie tylko interface i zewnętrzne aplikacje są po angielsku (i nie, nie ma polskich wersji), ale także cała interakcja w grze z innymi graczami odbywa się w tym języku.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Spiegol

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #166 dnia: Czerwiec 19, 2010, 12:04:50 »
Hej. Jestem nowy i jeszcze nawet nie odpaliłem EVE, najpierw czekając na zaproszenie chciałem poczytać co i jak w tym kosmicznym świecie się "je". Ogółem od długiegoooo czasu szukamy gry gdzie nie będę latał po świecie i wbijał leveli tłukąc mobków. Interesuje mnie głównie aspekt ekonomiczny i taki jest mój początkowy plan na grę (z tego co wyczytałem mój plan na grę to dodatek do PvP w EVE ;)). No ale na początek chcę taką drogę wybrać.

Taką czyli na początek zbieram surowce, inwestuje w interes zajmuję się drobnym handlem by zarobić na produkcję lepszych dóbr i rozbudowanie interesu ;) No i teraz kilka pytań:
1. jaką rasę najlepiej wybrać (czy ma ona w ogóle jakiś wpływ?) do roli wyżej opisanej czyli robotnika/przedsiębiorcy?
2. od czego zacząć w kwalifikowaniu się na wymienioną profesję?
3. jakie na początku skille rozwijać i w czym poza misjami zarabiać (górnictwo? tak by wynikało z toku produkcyjnego jaki opisałem powyżej ;))
4. czy już od początku dostosowujemy statek do wydobycia/handlu/produkcji? jeśli tak to w którym kierunku się kierować?
5. gdzie się na początek zaczepić? w jakim miejscu by móc spokojnie rozwijać swój interes? bez ryzyka w strefie bezpieczeństwa jakiejś? czy ktoś przygarnia w miejsca gdzie większa jest kasa z produkcji, ale trzeba się liczyć z dużym ryzykiem stracenia statku? co daje akademia wymieniona w poście wyżej?
6. macie jeszcze jakieś rady co do postępowania w wybranej przeze mnie drodze? poza zniechęcaniem z tytułu, że jest nudna? :P

Mam nadzieję, że wiele z tych rzeczy wyjaśni się w tutorialu i wy pomożecie, no i że w przyszłości spotkacie mnie w EVE jako rekina finansowego w wielkiej produkcyjnej korporacji :P bo jeśli ogarnę te wszystkie nazwy, postępowania, skile i cały świat EVE to na pewno zagoszczę na dłużej ;)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #167 dnia: Czerwiec 19, 2010, 12:30:18 »
Cytuj
1. jaką rasę najlepiej wybrać (czy ma ona w ogóle jakiś wpływ?) do roli wyżej opisanej czyli robotnika/przedsiębiorcy?
Niestety ale od prawie roku odpowiedzią na to pytanie jest "wybierz tą rasę i płeć której avatar najbardziej Ci się podoba"
Pozostałe różnice to kawałek empire w którym zaczniesz, i fregatki danej rasy (+podstawowa broń tej rasy) zrobione na 3 (ewentualny cros robisz w czasie kilku godzin)
Cytuj
2. od czego zacząć w kwalifikowaniu się na wymienioną profesję?
Ja bym najpierw pobawił się tutorialami, potem to już zależy nieco od tego jak obrotny jesteś, skille do trade robią się względnie szybko ale problemem będzie kasa na rozruch interesu (kilkanaście milionów, hint jest cykl misji który może dać Ci ładną kasę na początek ale nie zrobisz ich bez zainwestowania czasu w skile bojowe), z drugiej strony kopać możesz od razu tyle że na startowych skilach i sprzęcie jest ekhm ekhem ekhem nie kopanie no i skile do produkcji też trochę się robią
Cytuj
3. jakie na początku skille rozwijać i w czym poza misjami zarabiać (górnictwo? tak by wynikało z toku produkcyjnego jaki opisałem powyżej )
W sumie odpowiedziałem na pytanie wyżej, startowe skile.. na pewno złym pomysłem nie będzie zrobienie lerningów na 4 (chociaż tych bazowych) do tego trochę skili bojowych żebyś mógł chociaż te najprostsze skile robić (przy okazji jak chcesz kopać bardzo przydatny jest standing dzięki któremu nie będziesz dawał "dziesięciny" właścicielom stacji na której przerabiasz rudę) do tego na pewno skile na statki transportowe, no i górnicze
Cytuj
4. czy już od początku dostosowujemy statek do wydobycia/handlu/produkcji? jeśli tak to w którym kierunku się kierować?
Nie ma czegoś takiego jak statek handlowy (chyba ze rozumiesz przez to transportowiec do targania gratów ze stacji na stację) i nie ma też czegoś takiego jak statek produkcyjny (najbliżej tego określenia jest rorqual, ale on tylko prasuje wykopaną rudę żeby mniej miejsca zajmowała w ładowni) Produkcję robisz na stracjach lub ewentualnie posach (taka kieszonkowa stacja, jak dojdziesz do etapu gry w którym będzie cie na takie coś stać to raczej będziesz już też wiedział co to jest dokładnie)
Natomiast kopać mozna teoretycznie każdym statkiem który posiada sloty na wierzyczki (wiertła traktowane są jak działka), do tego noobship ma na bazie prymitywne wiertło. Kolejny krok to fregata górnicza (każda rasa ma taką, poznasz po bonusach do skili)
Cytuj
5. gdzie się na początek zaczepić? w jakim miejscu by móc spokojnie rozwijać swój interes? bez ryzyka w strefie bezpieczeństwa jakiejś? czy ktoś przygarnia w miejsca gdzie większa jest kasa z produkcji, ale trzeba się liczyć z dużym ryzykiem stracenia statku? co daje akademia wymieniona w poście wyżej?
Łatwiej odpowiedzieć czego w Akademi nie dajemy :2funny: Generalnie polecam zaczepić się własnie w akademii tam od innych kadetów dość łatwo uzyskasz informacje gdzie oni przebywają i jak tam st z bezpieczeństwem. Teoretycznie high sec jest bezpieczny, ale zwróć uwagę że słowo jest High nie Full :P
Cytuj
6. macie jeszcze jakieś rady co do postępowania w wybranej przeze mnie drodze? poza zniechęcaniem z tytułu, że jest nudna?
Mnóstwo, ale nie mam czasu tego pisać, jak już będdziesz grał wejdź na kanał Centrala Noobs i zapytaj się tam o canfliping bo to jest dla ciebie dość istotna wiedza na początek :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Templar Brave

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #168 dnia: Czerwiec 19, 2010, 19:06:11 »
Nie sądzę, że wybrana przez Ciebie droga jest nudna, z wyjątkiem miningu (chyba że w tym czasie oglądasz film  ;)), po prostu dość czasochłonna, ale kiedy zobaczysz jak Ci kasa przyrasta, jak zainwestujesz w dobre towary, to zaraz ci się humor poprawi  8)

NeX

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #169 dnia: Czerwiec 19, 2010, 20:04:16 »
Postaw ze 20 kopalni na 5 planetach. Poklikaj w nie co 5 godzin, a zachwyci cię dynamika i rozwój akcji podczas rycia velda. Hulk wyda się bliźniakiem Vagabonda, a jak by nie patrzeć 7 mil na godzinę, to i tak więcej niż 400 tys na dzień ;D

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #170 dnia: Czerwiec 21, 2010, 10:03:41 »
7 mil na godzinę

To już historia, trit skupowany jest po 1,8, bo "Viking Economist" znów nie przewidział konsekwencji zmian w insurance shipów.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Style

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #171 dnia: Wrzesień 30, 2010, 18:02:48 »
Przekopałem się przez kilkanaście stron tego forum ale w dalszym ciągu nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Zaznaczę, że nigdy wcześniej nie grałem w grę tego typu.
Jaką postacią zacząć grać, tak żeby było to opłacalne/żeby w dość szybkim czasie zarobić na konto premium (kumpel mi mówił, że w ciągu 21 dni Triala da się to zrobić). Fajnie było by żeby też ktoś napisał jakieś porady na temat pierwszych kroków, w sensie co skilować. PVP niezbyt niezbyt mnie kręci (bynajmniej w innych mmo), nie wiem jak to jest z PVP w Eve online. Raczej jestem typem który woli farmić. Mógłby mnie ktoś na ten ukierunkować w tą stronę?  :P

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #172 dnia: Wrzesień 30, 2010, 18:21:16 »
NIE MA najlepszej rasy/klasy/rodzaju postaci pod cokolwiek w tej grze. Po którymś tam dodatku (apocryphia?) wyrównano atrybuty dla wszystkich ras, bloodline itp. Ewentualnie jeden może mieć na początku jakiegoś skila a drugi nie (nie jestem pewien tego). Ale nawet jeśli tak to wybierając "nie ta postać" jesteś w plecy w skilowaniu najwyżej kilkanaście minut:).
Co do PVE to zależy jak chcesz zbierać iski. Misje (bojowe)? Górnictwo? Handel? Produkcja? Trochę tego jest i trochę skili do tego ;)
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Ellaine

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #173 dnia: Październik 01, 2010, 13:16:34 »
Przekopałem się przez kilkanaście stron tego forum ale w dalszym ciągu nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Zaznaczę, że nigdy wcześniej nie grałem w grę tego typu.
Jaką postacią zacząć grać, tak żeby było to opłacalne/żeby w dość szybkim czasie zarobić na konto premium (kumpel mi mówił, że w ciągu 21 dni Triala da się to zrobić). Fajnie było by żeby też ktoś napisał jakieś porady na temat pierwszych kroków, w sensie co skilować. PVP niezbyt niezbyt mnie kręci (bynajmniej w innych mmo), nie wiem jak to jest z PVP w Eve online. Raczej jestem typem który woli farmić. Mógłby mnie ktoś na ten ukierunkować w tą stronę?  :P
Jeśli lubisz farmić to wybrałeś raczej złą grę - farmienie w Eve jest nudne i monotonne. W koreańskich grindach przynajmniej na kolejnych poziomach zabijasz potwory przy coraz to innym drzewie lub kamieniu a w dodatku z czasem potwory mają coraz to inny kolor. W Eve nie ma takich atrakcji ;) (jest za to atrakcyjne pvp, ekonomia, polityka, strategia, logistyka...).

NeX

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #174 dnia: Październik 01, 2010, 15:24:24 »
  Ja pamiętam, że grając w Lineage 2, po kolejnej misji - zabij 300 potworów i przynieś ich ogony byłem zwyczajnie zmęczony po kilku dniach. Dosłownie "zmęczony" a nie tylko znudzony. EVE rzeczywiście ma nudne PVE, ale jest ono nudne dla takich kilkuletnich postaci jak moja, czy Albiego.

  Młodzi gracze bawia się tak długo jak npece stawiają im jakiś opór. Mój kolega, gra już z półtora roku. Wtapia niemiłosierne ilości BSów. Takie że niejeden aliansowy battlereport by się nie powstydził. Wkurzałem się przez pierwszy rok, ale potem mi przeszło. Skoro facet lubi latać bez tanku z maksymalnym DPSem i spadać kilka razy w tygodniu na misjach, to jego fun. Ważne, że ISK efficiency ma na dużym plusie, bo on tymi BSami T1 odstrzeliwuje 20 mil na timer czyli 20 min (pomyliłem się z godziną). Każdy bawi się jak chce :)