Autor Wątek: TNQ - rasy i tworzenie postaci  (Przeczytany 74893 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

matka

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #175 dnia: Styczeń 27, 2011, 01:36:37 »
Wielu ludzi razi estetyka Caldari, ale IMO większość z nich wygląda tak jak powinien wyglądać ludzki statek kosmiczny. Statki Gallente są bardziej opływowe i symetryczne. Wyglądają też jak wielkie fallusy.

Chyba Asymetryczne. Symetryczne prędzej ammarzy. ; )

Chciałbym abyście mnie nakierowali. Podejdę do evki nie pierwszy raz, znajomość gry mam na poziomie dostatecznym ( takim że znam mniej wiecej statki ras, jak wygladaja, czym strzelają, co sie kopie, jak itp. 2 miesiące latalem gallente, później ammarami - 21triallongtime ). Zainteresował mnie nowy character creator, jakieś newsy o nowych usprawnieniach graficznych tez poczytałem. Mój wybór jest prosty i nie prosty : /
Swój wybór dziele tylko ze wzgledu na wygląd statków. Ammarzy albo Gallente. Portrer nie ma znaczenia bo jestem mile zaskoczony nowym charactor creator i w każdej rasie da się zrobić usatysfakcjonujące mnie osobiście piękne panie pilotki. Atrybuty - wiem ze będę chciał się trochę postrzelać pvp, ale dronki w przypadku gallente wymagają int/per ( o ile pamiętam ) no i dlatego mam cały czas dylemat między tymi dwoma rasami :( bo atrybuty do skillowania pvp nie pokrywają skillowania dronek. Statki mi się podobają w obu rasach. Chcialbym aby mi ktoś zaargumentował to że tak na prawdę jest możliwość/sens skillowania statkow/gunnery różnych ras. Chodzi mi o czas poświecony na skillowanie ship command danej rasy- przecież jak bede chciał nagle BSa zupełnie innej rasy to wszystkie 'drzewka' muszę skillować od frejki/small gunnery innej rasy ; / jaki w tym sens? Ktoś tak w ogóle robi? Przecież to mnóstwo czasu ; |

w skr. ammar czy gallente - pvp : )

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #176 dnia: Styczeń 27, 2011, 01:51:39 »
Chyba Asymetryczne.

Bardziej nie znaczy że bardzo. :P

ale dronki w przypadku gallente wymagają int/per ( o ile pamiętam )

Mem/per.

no i dlatego mam cały czas dylemat między tymi dwoma rasami :( bo atrybuty do skillowania pvp nie pokrywają skillowania dronek. Statki mi się podobają w obu rasach. Chcialbym aby mi ktoś zaargumentował to że tak na prawdę jest możliwość/sens skillowania statkow/gunnery różnych ras. Chodzi mi o czas poświecony na skillowanie ship command danej rasy- przecież jak bede chciał nagle BSa zupełnie innej rasy to wszystkie 'drzewka' muszę skillować od frejki/small gunnery innej rasy ; /

Frejki i małe działka to akurat najmniejszy problem przy skillowaniu do BSa innej rasy.

jaki w tym sens?

Im więcej róznych statków możesz obsługiwać (dobrze!) tym łatwiej ci znaleźć satysfakcjonujące pew pew.

Ktoś tak w ogóle robi? Przecież to mnóstwo czasu ; |

http://eveboard.com/pilot/Mona_X

w skr. ammar czy gallente - pvp : )

Amarr.

matka

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #177 dnia: Styczeń 27, 2011, 02:04:48 »
Frejki i małe działka to akurat najmniejszy problem przy skillowaniu do BSa innej rasy.
To chyba tylko co jest na samym dole drzewka, nie mówie już o innych shipach, bardziej zaawansowanych.

Jakbyś powiedział gallente to bym poprosił o zapro i robił chara, a takto musisz mi powiedzieć czemu ammar. Tylko nie oszczedzaj w słowa ; )

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #178 dnia: Styczeń 27, 2011, 03:15:35 »
Ponieważ w PVP w BSach Gallente są najgorszą rasą. Blastery walą solidnie, ale musisz podejść bardzo blisko i nawet jeśli ci się to uda, to laserowiec będzie miał dosyć czasu, żeby nadrobić nieco mniejsze obrażenia z pulsów. Railguny mają przynajmniej teoretycznie największy zasięg, ale za to są najsłabsze, co dodatkowo komplikuje fakt, że jako hybrydy mają też wady pozostałych dwóch rodzajów broni (do strzelania używają zarówno capa jak i amunicji).

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #179 dnia: Styczeń 27, 2011, 07:09:50 »

jestem mile zaskoczony nowym charactor creator i w każdej rasie da się zrobić usatysfakcjonujące mnie osobiście piękne panie pilotki.

Jesteś pewien, że w okolicach wakacji będziesz chciał ganiać po stacji pełnym avatarem w spódniczce? :P


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Aenyeweddien

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 421
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Aenyeweddien
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #180 dnia: Styczeń 27, 2011, 07:31:37 »
Swój wybór dziele tylko ze wzgledu na wygląd statków. Ammarzy albo Gallente. Portrer nie ma znaczenia bo jestem mile zaskoczony nowym charactor creator i w każdej rasie da się zrobić usatysfakcjonujące mnie osobiście piękne panie pilotki. Atrybuty - wiem ze będę chciał się trochę postrzelać pvp, ale dronki w przypadku gallente wymagają int/per ( o ile pamiętam ) no i dlatego mam cały czas dylemat między tymi dwoma rasami :( bo atrybuty do skillowania pvp nie pokrywają skillowania dronek. Statki mi się podobają w obu rasach. Chcialbym aby mi ktoś zaargumentował to że tak na prawdę jest możliwość/sens skillowania statkow/gunnery różnych ras. Chodzi mi o czas poświecony na skillowanie ship command danej rasy- przecież jak bede chciał nagle BSa zupełnie innej rasy to wszystkie 'drzewka' muszę skillować od frejki/small gunnery innej rasy ; / jaki w tym sens? Ktoś tak w ogóle robi? Przecież to mnóstwo czasu ; |
w skr. ammar czy gallente - pvp : )

Moim zdaniem to źle do tego podchodzisz; na wyglądzie się nie lata a na pewno nie zaczniesz skillowac drugiej rasy na samym początku (pamiętaj że same statki to pikuś pozostają jeszcze skille około bojowe bez których bs w Twoich rękach nie będzie nawet w ułamku wykorzystywany - mówię tu o skillach z gałęzi navigation, engenering, mechanic...). Kolejna rzecz że na chwile obecna w Roamach przeważają statki średniej wielkości (HACe, logistyki, Comandy...) a z tych to najlepsze pod pvp są niestety matarskie (zresztą poszukaj na forum były już nie raz porównania konkretnych ras pod kontem uzyteczności). A skillowanie więcej niż jednej rasy ma sens tylko jak pisałam raczej nie na początku (ja dopiero teraz robię druga rasę)
Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem

Beware I am witch

Alterego Kirh'aard; nezma

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #181 dnia: Styczeń 27, 2011, 12:10:16 »
Ktoś tak w ogóle robi? Przecież to mnóstwo czasu ; |
A co masz go za mało ? Cross robi większość osób grających dłużej (różnie u różnych to wypada), ale zazwyczaj większość na początku ma focus na 1 rasie i ją stara się zrobić "porządnie". Ponieważ nigdy nie było i mam nadzieję, że nie będzie tak, że statki jednej rasy są ogólnie najlepsze we wszystkim, to cross jest po prostu rozsądny.
Każda rasa ma do zaoferowania ship, który po prostu jest co najmniej lepszy od shipów w swojej kategorii (i.e. obecnym królem T3 jest Tengu), co oczywiście nie oznacza, że pozostałe są złe. Robiąc cross większość skilli okołobojowych masz już i tak zrobionych, a reszta się robi stosunkowo szybko (głównie chodzi o spece w broni i skille na dedykowane rasom shipy). Mając zrobiony cross będziesz miał do dyspozycji zawsze najlepszy ship do danej roboty (np. BB jeśli chodzi o ECMy, Guardiana w logistykach, itd.).
To się po prostu opłaca.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #182 dnia: Styczeń 27, 2011, 13:32:30 »
Jesteś pewien, że w okolicach wakacji będziesz chciał ganiać po stacji pełnym avatarem w spódniczce? :P

I bez koszuli!

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #183 dnia: Styczeń 27, 2011, 14:18:20 »
Przy okazji tematu, czy każdy Amarr ma w ofercie kaptur podczas tworzenia postaci?
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

matka

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #184 dnia: Styczeń 27, 2011, 14:51:06 »
Dermio, jeszcze powiedz co to ten cross.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 27, 2011, 18:12:46 wysłana przez matka »

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #185 dnia: Styczeń 27, 2011, 17:54:19 »
Ja! Ja! Wybierz mnie...
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

sc0rp

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #186 dnia: Styczeń 27, 2011, 19:29:22 »
Jesteś pewien, że w okolicach wakacji będziesz chciał ganiać po stacji pełnym avatarem w spódniczce? :P
Jasne, w każdym mmo gram jako female z jednego podstawowego powodu - lepiej oglądać zgrabna kobieca pupe niż spocona męska dupę, w eve tego tak nie widać bo jest tylko piktogram w lewym górnym rogu i to pod warunkiem ze go nie ukryjesz, ale w innych mmo jak np. Wow, aoc, lotr czy gw jesteś skazany na oglądanie zadu swojego avatara przez cały czas gry.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #187 dnia: Styczeń 27, 2011, 19:49:53 »
Jasne, w każdym mmo gram jako female z jednego podstawowego powodu - lepiej oglądać zgrabna kobieca pupe niż spocona męska dupę, w eve tego tak nie widać bo jest tylko piktogram w lewym górnym rogu i to pod warunkiem ze go nie ukryjesz, ale w innych mmo jak np. Wow, aoc, lotr czy gw jesteś skazany na oglądanie zadu swojego avatara przez cały czas gry.

Ale wizja takiego Mikkera...



...prowadzącego spotkanie korpowe w Incarnie i swoim zwyczajem drącego się lekko ochrypłym głosem "siarap, k..rwa!", jest naprawdę groteskowa :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

sc0rp

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #188 dnia: Styczeń 27, 2011, 19:56:06 »
Lol
Skoro to różowe kroliczki to lepiej ceo i oficerów/dyrektorów nie da sie wymodelowac....


...pure rpg ;)

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #189 dnia: Styczeń 28, 2011, 12:47:48 »
Dermio, jeszcze powiedz co to ten cross.
Mnie pytasz ?
Cross = skillowanie wszystkiego co nie jest opisane nazwą rasy do której przynależysz, np. jesteś gallenciakiem, ale skillujesz statki caldaruchów.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #190 dnia: Styczeń 28, 2011, 13:00:37 »
gejowskie statki kontra owadzie (karaluch to przeca łowad ];p).

A na poważnie Dormio dobrze wyjaśnił.

np. latasz Amarrem ale dochodzisz do wniosku, że dreyk jest dla Ciebie dobrą łajbą i go skilujesz. W tym momencie następuje cross. Swoją drogą to nawet dobry pomysł jest dla amarra wyskilować sobie dreyka bo musisz podszkolić sobie osłony a to nawet na statkach armorowych jakiś tam mały ale jednak bufor. Uzbrojenie z dreyka czyli heavy missile jest używane na kilku statkach amarskich. Dobrym przykładem jest tu curse.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #191 dnia: Styczeń 28, 2011, 13:13:46 »
Akurat rakietowa linia amarskiego (khanickiego w zasadzie) sprzetu, ma preferencje odmienne od caldari. Podczas gdy caldari preferuja zasieg, amarzy wola przylac mocniej, kosztem zasiegu - maja bonusy do rakiet i heavy assalut missile i to raczej bonusy na dps niż na celność

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #192 dnia: Styczeń 28, 2011, 13:16:57 »
Zwróć uwagę Doom, że podałem przykład Curse. tam się montuje heavy missle. Swoją drogą poboczne skile czy to do heavy czy assaultów heavy są te same dodatkowo używane są także w bomberach.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #193 dnia: Styczeń 28, 2011, 13:34:41 »
Poza tym nie ma znaczenia czy jedna rasa specjalizuje się w dmg na rakietach, czy zasięgu na rakietach. Koniec końców chodzi o to, że cross jako taki się po prostu opłaca w długiej perspektywie czasowej. Pytanie generalnie powinno być kiedy warto zacząć cross, a nie czy warto. Wg mnie warto jak najwcześniej, ale równocześnie uważam, że specjalizacja w konkretnej "dziedzinie" (np. dronki) daje na początku więcej. No i nie wolno zapomnieć, że zazwyczaj skille poziomu 1-3 robi się błyskawicznie, a to wciąż większość korzyści jakie ma się z cross'a. Na maksowanie i tak potem będzie czas (na etapie jak się nie będzie wiedziało co dalej skillować).
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #194 dnia: Styczeń 28, 2011, 14:09:07 »
Przykład z życia.

Wybrałem Matara, bo pasowało mi to RPG-wise. Po stworzeniu postaci zalogowałem się do gry, zobaczyłem matarskiego noobshipa, potem pierwszą frytkę (Probe) i stwierdziłem, że to wygląda jak totalna kupa złomu ("non-shocker").

W rezultacie w destroyera wsiadłem już gallentyjskiego. Ciągnąłem uparcie Gallente (Thorax -> Brutix > Dominix) aż do frytki T2 (Enyo). Następny w kolejce miał być Deimos (cruiser T2), ale Centrala mnie nawróciła na Matarów. W rezultacie został mi Gallente Cruiser na IV i brak medium hybryd T2. Po drodze jeszcze zrobiłem Dreja (skille na missile miałem, więc dociągałem głównie shield tank).

Przesiadka na Matarów (Vagabond) spowodowała, że shield tank przydał się bardzo. Z kolei potem były zmiany w statkach frakcyjny i hitem stał się Cynabal. Akurat wymagał... Gallente Cruisera, którego już miałem. Latałem tym dużo i maksowałem, więc wbiłem Gallente Cruisera na V. To "otworzyło" mi Lachesisa, który okazał się bardzo przydatny w gangach, w których latam. Jak się okazało, że potrzeba Proteusa (gallentyjski T3) to kto pierwszy w niego wsiadł? Ja, bo wystarczyło dorobić subsystemy!

Morał: nie ma zmarnowanych skilli, jest tylko kwestia KIEDY się przydadzą. 


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

matka

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #195 dnia: Styczeń 29, 2011, 03:02:04 »
Troche z innej beczki ale niby dotyczy tworzenia postaci. Ilość punktów atrybutu się zmieniła przez jakiś rok? mam po 20 wszedzie:/

Kara Mon

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #196 dnia: Styczeń 29, 2011, 09:46:16 »
Tak zlikwidowali learningi i dodali do atrybutow zeby brak wyzej wymienionych zrekompensowac.

matka

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #197 dnia: Styczeń 29, 2011, 14:31:42 »
A jak jest liczony czas? Tak jakbyś mial learningi na +10 w starej wersji? Bo ja nie czuje różnicy jak an starcie mialem 10 kiedyś.

I czemu tak zrobili? ;|

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #198 dnia: Styczeń 29, 2011, 14:38:48 »
Nie czujesz różnicy bo na skliach do rank 3-4 poniżej poziomu 4 tego nieczuc. Różnice widać dopiero na poziomach 5 tych skili, żeby to zopbaczyć na poziomie 4 lub 3 skill musi mieć odpowiedni rank. To raz. Dwa że to 'kiedyś' mogło byc w czasie obowiazywania +100% do szybkości skilowania dla nowych postaci

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Kara Mon

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #199 dnia: Styczeń 29, 2011, 14:59:22 »
A jak jest liczony czas? Tak jakbyś mial learningi na +10 w starej wersji? Bo ja nie czuje różnicy jak an starcie mialem 10 kiedyś.

I czemu tak zrobili? ;|

Zrobili tak bo w zasadzie skile byly bez sensu, trenowalo sie je po to zeby szybciej skilowac. Doszli do wniosku ze zamiast learningow dadza dodatkowe punkty do atrybutow i wyjdzie na to samo bez koniecnzosci przebijania sie przez learningi kilka dni/tygodni.

matka

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #200 dnia: Styczeń 29, 2011, 16:47:09 »
jesli nie ma boosta 100% to sie zgadza wszystko

Nutcracker

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #201 dnia: Maj 26, 2011, 00:52:23 »
Witam, jakby mógł mi ktoś doradzić - właśnie zaczynam grać i waham się pomiędzy wyborem statków Gallente lub Ammarskich (rasa najchętniej Caldari, ale jak rozumiem to niema znaczenia). Początkowo muszę się nauczyć grać i mam zamiar skupić się na robieniu misji ewentualnie jakieś górnictwo czy produkcja. Wybór padł na Gallente i Ammar bo są po prostu wg. mnie najładniejsze a nie chcę się męczyć w matarskich lub caldari choćby nawet miały być lepsze. Docelowo miło by było latać czymś większym - battlecruiser/battleship - jak długo trzeba grać żeby do takich dojść ? I przy okazji czy w 81 dni gry (21 trial i 60 za time code) jestem w stanie zarobić na PLEXa ?
« Ostatnia zmiana: Maj 26, 2011, 01:00:16 wysłana przez Nutcracker »