Autor Wątek: TNQ - rasy i tworzenie postaci  (Przeczytany 77979 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #105 dnia: Styczeń 18, 2010, 13:53:06 »
Atrybutów to ja bym w ogóle nie ruszał. Jak za dwa miesiące będziesz wiedział co chcesz robić, to zaczniesz kombinować.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Aenyeweddien

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 421
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Aenyeweddien
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #106 dnia: Styczeń 18, 2010, 13:59:17 »
im wiecej czytam, tym wiem mniej... chyba zrobie tak jak ktos tam pisal, ze nie bede ladowal maxa w int tylko zeby wyskillowac. mam zamiar grac dla funu  :knuppel2: dlatego tez chyba ustawie sie od razu pod latanie (perc,wp) i zobaczymy jak to sie sprawdzi o7 potem zrobie kilka modyfikacji. w sumie to moja postac  :uglystupid2:

Nie rob tak... Do latania potrzeba nie tylko skilli ktore wymagaja perc i will... A wymaksowanie wlasnie tych atrybutow spowoduje ze dodatkowe rzeczy przydatne do pvp bedziesz sie uczyc "latami".

Zuch chłopak! Jak masz pytania i zaciecie PVP pisz ingame Sammani ;)
Zastanow sie co piszesz. Kolega ma zaciecie pvp OK ale do wszystkiego trzeba podejsc rozsadnie bo pvp to nie tylko statki i uzbrojenie...
Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem

Beware I am witch

Alterego Kirh'aard; nezma

Sammani

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #107 dnia: Styczeń 18, 2010, 14:27:43 »
Zastanow sie co piszesz. Kolega ma zaciecie pvp OK ale do wszystkiego trzeba podejsc rozsadnie bo pvp to nie tylko statki i uzbrojenie...

Sama zastanow sie co piszesz. Sugerujesz wpierw bijanie learningow osobie ktora nie zna eve, jest w niej nie obeznana, nie ma na nie kasy i powinna poznawac ten swiat by pozostac w grze. Tymczasem co taka osoba pozna siedzac w empire na misjach lvl1 bo na nic wiecej skilli nie zdobedzie. Moze niech wszyscy wannabe doradcy nachwile pomysla, ze osoba ktorej daja rady to niech kolejny imba alt, ktory zaraz po stworzeniu dostaje zastrzyk gotowki na set impli +3 i ma zaplanowane skillowanie na rok z gory. Ja sugeruje by tak jak napisal SokoleOko wpierw zostawil nieruszone atrybuty i z czasem podjal decyzje kiedy pozna gre.

devilsbirth

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #108 dnia: Styczeń 18, 2010, 14:37:13 »
implanty +1 leżą na ulicy, a +2 rozdają w ośrodkach pomocy społecznej ;)

Aenyeweddien

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 421
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Aenyeweddien
  • Korporacja: Unseen Academy
  • Sojusz: The Unseen Company
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #109 dnia: Styczeń 18, 2010, 14:52:35 »
Sammani a ty chociaz przeczytales na co wczesniej przyklasneles...

Jak widac nie...

Kolega pisze
... mam zamiar grac dla funu  :knuppel2: dlatego tez chyba ustawie sie od razu pod latanie (perc,wp) i zobaczymy jak to sie sprawdzi o7 ...
A ty zamiast wyjasniec ze maksowanie perc i will nie jest dobrym pomyslem bo pvp to nie tylko statki i bron piszesz
Zuch chłopak! ...

Sammani ja zaczelam od learningow i nie uwazam ze zle na tym wyszlam... Owszem lerningi przerywalam skilujac to co mi wydawalo sie potrzebne ale byly one podstawa mojego skillowania na poczatku i jestem bardzo wdzieczna osobom ktore wlasnie taki uklad mi polecily
Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem

Beware I am witch

Alterego Kirh'aard; nezma

NeX

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #110 dnia: Styczeń 18, 2010, 14:55:51 »
Co do tego pozostawiania atrybutów: Po to są dwa resety dla n00ba aby je wykorzystał. Szkoda czasu.

  Ponieważ nie ma już predefiniowanych postaci z gotowymi skilami na 4/5 i gracz musi uczyć się od zera, to pozostawienie równych atrybutów jest mocno nieopłacalne (na minusie około 25% czasu skilowania). Złym pomysłem z tego samego powodu jest też wpompowanie punktów w atrybut typu secondary (Willpower). Po prostu każdy punkt "Primary jest wart dwóch "Secondary", a Willpower to długo nie będzie dla nowego gracza primary. Mając minimum skillpoint na starcie gracz nie ma żadnego wyboru. Musi oprócz statków i broni skilować także obronę - Mechanic, Enginering itd. Po skończonych learningach bezwzględnie potrzebuje atrybutu Perception, oraz Intelligence.
  Jeżeli nie chce się nudzić skilując same learningi i drony na remapie Mem+Int, to od razu ustawia max Perception i reszta w Intelligence. Strata na tych kilku skilach learning nie jest duża.

Natomiast nastawienie się na jeden typ skilowania Perception + Willpower jest zwyczajnie nieopłacalne, bo nie da się skilować samych statków i broni. Razem z nimi jest potrzebne mnóstwo skili ze wspomianego Mech, Eng etc. Drony oparte na Memory. Gallente chcący skilować drone shipy powinien wręcz zacząć od remapu typowego dla learningów Mem + Int, a potem po zrobieniu dron i learningów (fregaty, to tu nawet nie liczę, bo to parę godzin na początek) zresetować na Perc + Int i skilować statki i broń.

Można też spokojnie grać robiąc learningi na lev 3 i fregatę + small guny / rakiety. Przed Cruzem i medium gunami już zdecydowanie powinno się mieć Learningi na 4 i Adv Learningi na ileś tam :)

Implanty +1 są z tutoriala. Jak ktoś ich nie ma to go nie zrobił.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #111 dnia: Styczeń 18, 2010, 14:59:48 »

Aen dobrze mówi. Teraz z bonusem 100% do skillowania na starcie lerningi na 4 i adv na 3 to kwestia 2-3 dni, no może 4. A  dzięki temu atrybuty rosną o 7 punktów. A jakiś IMP nawet +1 jak się trafi a z tutoriala chyba lecą to i +8 a to jest duży boost do skillowania już nawet fregat czy cruzów czy prądy czy czegokolwiek na 3-4 lvl.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #112 dnia: Styczeń 18, 2010, 15:25:40 »
Zuch chłopak! Jak masz pytania i zaciecie PVP pisz ingame Sammani ;)

this. Ale implanty plus +3 to tez spory wydatek. Ladnie jak ludzie tu toeretyzuja, ale nowy gracz musi zarobic na learningi, implanty, a ciezko mu to bedzie zwrobic w fregacie.

Podobno po zrobieniu nowego tutoriala ma się solidną kupke książek, isków i jakieś statki.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 18, 2010, 15:35:45 wysłana przez Mona X »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #113 dnia: Styczeń 18, 2010, 15:32:35 »
Podobno po zrobieniu nowego tutoriale ma się solidną kupke kilka książek, isków i jakieś statki.
Fixed
Żeby powyższe było prawdziwe należy dodać do kompletu 50 lvel 1 epic arc misji

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Sammani

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #114 dnia: Styczeń 18, 2010, 22:39:04 »
Dobra Aen rzeczywiscie zle sie wyrazilem. Chodzilo mi oto by nie siedzial w frejce i sie meczyl dla learningow. Ja swoje dokonczylem dopiero jak wbilem ravena by racic w 0.0, a i tak po roku mialem ponad 20mln sp wiec duzo do tylu nie zostalem. W EvE niestety wiekszosc aktywnosci potrafi sie szybko znudzic. Zamykanie nowej osoby nawet na krotki czas w kolku nudy low lvl misji, szczegolnie osoby na trialu napewno nie przekona nikogo do gry. Takie jest poprostu moje zdanie.

Aen dobrze mówi. Teraz z bonusem 100% do skillowania na starcie lerningi na 4 i adv na 3 to kwestia 2-3 dni, no może 4. A  dzięki temu atrybuty rosną o 7 punktów. A jakiś IMP nawet +1 jak się trafi a z tutoriala chyba lecą to i +8 a to jest duży boost do skillowania już nawet fregat czy cruzów czy prądy czy czegokolwiek na 3-4 lvl.

Adv Learny ot 4,5 mln isk za ksiazke. Skad na to ma miec osoba, ktorej zabraniacie skillowac nawet cruisera poki nie zrobi learnow? Nooo chyba, ze te niewielkie przerwy od learnow na doskilowanie tego i owego to ma byc wlasnie cruiser, prad, tank i gunny/missile mediumowe. Ale to wtedy nie wiem czy napewno remap mem/int wyjdzie tak na zdrowie.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #115 dnia: Styczeń 19, 2010, 08:45:02 »
Adv Learny ot 4,5 mln isk za ksiazke. Skad na to ma miec osoba, ktorej zabraniacie skillowac nawet cruisera poki nie zrobi learnow? Nooo chyba, ze te niewielkie przerwy od learnow na doskilowanie tego i owego to ma byc wlasnie cruiser, prad, tank i gunny/missile mediumowe. Ale to wtedy nie wiem czy napewno remap mem/int wyjdzie tak na zdrowie.

Nie ma jednej idealnej odpowiedzi/recepty na to ale....jest salvage gdzie np. armor platy chodzą po 200k sztuka... wiele razy słyszałem na localu "Kto chce zebrać loot z misji XXX lvl 4" Jasne nie raz to może być podpucha ale nie raz nie jest i dla młodego taki salvage i loot to majątek. Jednemu się pofarci drugiemu nie. Sam kiedyś dostałem od tak od nieznalomego 5mil jak latałem sobie shutlem wokoło gate  :) Może myślał że straciłem wszystko i zdesperowany chcę się targnąć na życie.. :D

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #116 dnia: Styczeń 19, 2010, 11:17:20 »
Teraz już albo wraki są niebieskie, albo to podpucha.

spooky

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #117 dnia: Styczeń 19, 2010, 12:04:15 »
Zdecydowalem sie rozlozyc atrybuty na podstawie skilli, ktore uznalem za przydatne, za primary punktowalem 2, za secondary 1. W ten sposob ustawilem statsy na I-10,P-9,C-5,W-8,M-7 :) Jak sie troche naucze gry to znow zmienie, prawdopodobnie przed przystapieniem do corpa PvP. Poza tym chcialem zapytac co ile dostaje sie darmowa zmiane?

Druga sprawa to learningi. Znalazlem taka tabele (zrodlo:http://www.eve-wiki.net/index.php?title=Learning_(Skill) gdzie jest napisane o oplacalnosci learningow. Wedlug niej 9 godzin learningu zwroci sie w ciagu 30 dni W zwiazku z tym wyskiluje learning na 3LVL.   ::)

Sammani

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #118 dnia: Styczeń 19, 2010, 12:54:16 »
Zainstaluj sobie evemona http://evemon.battleclinic.com/ i tam jak ulozysz sobie plan na dluzszy czas to on sam zaproponuje learningi. Dzieki temu dowiesz sie ktore oplaca sie robic do tego co aktualnie planujesz. Nawet jakbys chcial robic same learny to mozesz je wszystkie wrzucic i ten program ci posortuje to tak bys jak najwydajniej uczyl.
BTW. tego i innych rzeczy ucza w Akademii i tych korpach pvp, ktore biora pod swoje skrzydla nowych. Nie trzeba wcale zwlekac z kandydatura.

abcdemailkkk

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #119 dnia: Marzec 13, 2010, 21:26:25 »
Cześć witam czołem.
Zaczynam grać w eve z nastawieniem na długą przygodę... cs mnie znudził, rom mnie denerwuje a eve... no właśnie trochę się zmieniła :/

Dawno temu grałem w triala i jak tu kto napisał tworzenie postaci wyglądało zupełnie inaczej ... troszke więcej ogarniałem grę dzięki temu bo wiedziałem jakie będę miał skile i mniej więcej do czego służą a trenowałem to co było mi potrzebne do rozwijania drogi którą obrałem tworząc postać. dziś już nie ograniam i proszę o pomoc.

1. Pragnę być górnikiem, bardzo spodobała mi się ta profesja.
podpowiedzcie mi jakie skile powinienem rozwijać aby w przyszłości jako górnik dawać sobie radę(jestem gallente)?

2. Wiem że istnieją jakieś programy do planowania kariery bardzo proszę o podanie nazw.

3. Czy warto robić górnika który dobrze walczy? czy może takiego co produkuje?



Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #120 dnia: Marzec 13, 2010, 21:36:25 »
Cytuj
1. Pragnę być górnikiem, bardzo spodobała mi się ta profesja.
podpowiedzcie mi jakie skile powinienem rozwijać aby w przyszłości jako górnik dawać sobie radę(jestem gallente)?
W tej chwili górnicy nie mają lekko a plotki o nowych zmianach sugerują ze będą mieli jeszcze gorzej dlatego jako główną profesję odradzam. A le jeśli jesteś zdecydowany, to poz skilami pomagającymi w obsłudze statków (tank, energetyka itp) większość potrzebnych Ci skili znajduje się w grupie Industry
Cytuj
2. Wiem że istnieją jakieś programy do planowania kariery bardzo proszę o podanie nazw.
Evemon, ewentualnie Eve HQ
Cytuj
3. Czy warto robić górnika który dobrze walczy? czy może takiego co produkuje?
Produkcją zapewniasz sobie nieco łatwiejszy zbyt na to co kopiesz i trochę skili będziesz miał juz zrobionych przy okazji robienia górniczych skili, natomiast skile bojowe przydają się przy wbijaniu standingu potrzebnego do rafinacji, dorabiania na misjach, tłumaczenia can fliperom że twoich puszek się nie rusza itd.
Najbardziej zależy to od tego co jeszcze myślisz robić poza górnictwem

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

uncaer9

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #121 dnia: Kwiecień 13, 2010, 15:11:12 »
Witam. Chciałbym stworzyć postać pve/pvp, jednak nie mogę się zdecydować jaką rasę wybrać/skillować na początek. Chciałbym przez pierwszy miesiąc gry wykonywać misje solo/z korporacja. Potem jednak chciałbym się przerzucić na pvp, czasami solo, czasami z korporacją. Którą rasę powinienem wybrać?

AgnesStarzA

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #122 dnia: Kwiecień 13, 2010, 15:16:15 »
byle nie Caldari... oni śmierdzom!

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #123 dnia: Kwiecień 13, 2010, 15:18:59 »
Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Nie ma nawet przybliżonej odpowiedzi

Potem jednak chciałbym się przerzucić na pvp, czasami solo, czasami z korporacją.

To troszeczkę przechyla szalę na korzyć Minmatar.

Pamiętaj, że cross-training jest nieunikniony... ja po prawie 1,5 roku latam Gallente, Minmatar i Caldari.  :coolsmiley:



No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #124 dnia: Maj 10, 2010, 13:35:08 »
Zastanawiam się i za nic nie mogę sobie przypomnieć. Mogę zassać nowego skilla z książki poza stacją, czy trzeba być zadokowanym?
Przedwieczny.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #125 dnia: Maj 10, 2010, 13:44:14 »
Możesz.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #126 dnia: Maj 10, 2010, 13:58:55 »
Thx.
Przedwieczny.

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #127 dnia: Maj 10, 2010, 15:31:02 »
możesz, z cargoholdu (ale nie np. z puszki w kosmosie). Dzisiaj przerabiałem :)

Nefczi

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #128 dnia: Maj 11, 2010, 16:19:49 »
Witam, gram od tygodnia z kolega ktory ma juz calkiem niezle rozwinieta postac Caldari. Ja rowniez zaczalem Caldari (lubie sie "bawic" rakietami ;P). 3 lata temu gralem przez 3 miesiace charem Gallante. Kolega wlasnie zaczna bawic sie w pirata. Ja mam zmaiar do niego dolaczyc za jakis czas jak troche bardzije zaznajomie sie z gra i podskilluje bardziej.
Chcialem zapytac czy da rade bawic sie w pirata jako Caldari. Wiem ze moge trenowac statki innych ras ale juz dosc ladnie wyskillowalem sie we fregatach Caldari i w skilach do Missiles, a takze engineering i electronics. Wiekszosc skilli na 3-4lvl i troche szkoda mi sie "przerzucac" na inna rase.
Przewertowalem rozne fora i wszedzie panuje raczej opinia ze Caldari nadaja sie najlepiej do PVE, a sa najgorsza rasa i maja najgorsze statki do piractwa i PVP.
Takze potrzebuje rady czy moge dalej specjalizowac sie w statkach caldari , czy moze powienienm przerzucic sie raczje na specjalizacje w statkach innej rasy (albo nawet zaczac nowa postac?) :( Help.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #129 dnia: Maj 11, 2010, 18:06:48 »
Nie słuchaj idiotów. Walczyć da sie każdą rasą (nawet gejami) kwestia podejścia i sytuacji

A idioci którzy twierdzą że caldari do pvp absolutnie nie chyba nigdy nie spotkali się solo z drakiem, względnie spotkali i traumę po ucieczce / podzie leczą takimi tekstami

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Templar Brave

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #130 dnia: Maj 11, 2010, 19:43:07 »
Oprócz Drake'a - jak już będziesz dobrze wyskillowany - jest jeszcze Nighthawk (command ship), a jak uzbierasz trochę kasy, to masz świetnego cruise'a t3 - Tengu.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #131 dnia: Maj 11, 2010, 19:47:05 »
I to według Ciebie wszystko czym może powalczyć char caldari?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #132 dnia: Maj 11, 2010, 20:24:27 »
Pomijacie dość ważną rzecz, wytrenowanie fregatek i małej broni danej rasy to maleńki pikuś biorąc pod uwagę ile czasu trzeba poświęcić na cokolwiek większego.

FirguS

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #133 dnia: Maj 11, 2010, 20:37:40 »
Oprócz Drake'a - jak już będziesz dobrze wyskillowany - jest jeszcze Nighthawk (command ship), a jak uzbierasz trochę kasy, to masz świetnego cruise'a t3 - Tengu.

A co z manticore? Świetny SB jak najbardziej nadający się do pvp ze znajomymi ;)

Nefczi

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #134 dnia: Maj 11, 2010, 22:38:46 »
Dziekuje za odpowiedzi.
Rozumiem ze moge spokojnie rozwijac sie dalej w strone statkow Caldari. Ale jesli uwazacie ze inna rasa(jej statki ogolnie) bylyby lepsze do piractwa to walcie smialo :D Jestem otwarty na propozycje ;) Tydzien gry to w sumie niewiele wiec chyba bez problemow moglbym sie "przespecjalizowac".

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #135 dnia: Maj 11, 2010, 22:52:17 »
No to żeś walnął...
Spam reklamowy mataru for 5... 4... 3...

Powtórzę co pisałem, Caldari też mogą walczyć w 00 z tym róznie bywa, w low już jest lepiej i nie sugeruj sie tymi matarskimi psami którzy się tu wcześniej wypowiadali drak, night, tengu i mantica to nie są jedyne statki zdatne do pvp w tej rasie

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Starakopara

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #136 dnia: Maj 12, 2010, 10:45:43 »
No to żeś walnął...
Spam reklamowy mataru for 5... 4... 3...

Powtórzę co pisałem, Caldari też mogą walczyć w 00 z tym róznie bywa, w low już jest lepiej i nie sugeruj sie tymi matarskimi psami którzy się tu wcześniej wypowiadali drak, night, tengu i mantica to nie są jedyne statki zdatne do pvp w tej rasie

Popieram w całej rozciągłości, osobiście lubię polecieć do low cerberusem ( HAC Caldari ) i pufnąć kilku matarskich psów w ich rifterach i stabberach  :knuppel2:

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #137 dnia: Maj 12, 2010, 10:55:11 »
Używanie HACa do pufania T1 frejek i kruzów, to nie jest przesadnie dobra strategia reklamowa.

No chyba, że chcesz zareklamować Matarów...

Starakopara

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #138 dnia: Maj 12, 2010, 11:01:16 »
Nie reklamuję Matarów, chciałem tylko powiedzieć, że są też inne statki caldari nadające się do pvp ( nie licząc draka, nighta, tengulca i manti ), w solo pvp można nawet kestrelem powalczyć  ;)

Straszny

  • Gość
Odp: TNQ - rasy i tworzenie postaci
« Odpowiedź #139 dnia: Maj 12, 2010, 11:10:58 »
Nie reklamuję Matarów, chciałem tylko powiedzieć, że są też inne statki caldari nadające się do pvp ( nie licząc draka, nighta, tengulca i manti ), w solo pvp można nawet kestrelem powalczyć  ;)

każda rasa ma fajne statki do pvp, przecież to oczywista oczywistość w takim typie gry

tylko że matarzy mają ich najwięcej  :)

pozorna łatwość używania statków caldari - fof, duży tank, praktycznie semi-afk na misjach, itd powoduje że ktoś kto popyka pare miesięcy caldarami w EVE w PVE potem w pvp czuje się statystycznie dużo częsciej i mocniej zagubiony niż gracz, który na matarach od samego początku kombinuje z transwersalami, rodzajami tanka, zasiegami itd...  matarom zdecydowanie łatwiej wejść w świat pvp (choć oczywiście od każdej reguły znajdą sie jakieś wyjątki) i cieszyć się tym że "ogarniają" walke z innymi graczami.

(czy wspomniany wyżej Cerberus, którym to tak lubisz polatać przeżyje jakąkolwiek kampke w 0.0?  Przy jego zwrotności i speedzie... zdecydowanie wątpie. Natomiast dla Vagasa/Cynabala/Stabbera NI to pikuś - dobiją, uciekną albo i jeszcze coś zabiją nim spierniczą.
« Ostatnia zmiana: Maj 12, 2010, 11:17:15 wysłana przez Scaryman »