a jak sie utrzec przed systemami które zagłuszają warp
Każdy Warp scrambler (o zasięgu 7,5km) ma siłę 2, zaś każdy warp disruptor (o zasięgu 20-24 km) ma siłę 1. Przed nimi chronią WCSy (Warp Core Stabilizer), każdy ma siłę -1. Zasada jest prosta, na każdy punkt scrambla potrzebny ci punkt WCSa. Czyli jesli ktoś założy ci disruptora, to potrzeba 1 WCSa, jeśli dostaniesz scrambla i disruptora, to potrzebujesz przynajmniej 3 WCSów. Poważną ich wadą jest to, że rujnują one zasięg i szybkość lockowania, więc nie nadaja się do walki. Za to są świetne przy przelatywaniu. To znaczy były, do czasu pojawienia się HICów (Heavy interdictorów). Te skubańce (a właściwie ich magiczny moduł) mają siłę + nieskończoność, więc nie ratuje przed nimi żadna liczba WCSów.
Przed bańką nic nie chroni, trzeba z niej wylecieć.
i przed latającymi minami(krzyżyki na mapie) które niszczą w ciągu kilku sekund ,miny te połączywszy z modułami które zaklucają system są jak dla mnie nie do przejscia ??///POMOCY
Nie wiem o jakich minach piszesz. Jedyne krzyżyki jakie znam to raty do utłuczenia (czerwone) i Concord, raczej nie do utłuczenia (białe). Sa jeszcze sentry działa przy stacjach i gejtach.
Może masz na mysli policję / frakcyjne floty? Jaki masz securit status i standing do frakcji, do której chcesz lecieć?