Autor Wątek: Drama Bomb - wyciek kodu źródłowego EvE, szantaż i inne osobliwości  (Przeczytany 14402 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wolver

  • Gość
http://www.n4g.com/News-134872.aspx

Podążając za kolejnymi linkami można wyczytać więcej. Streszczając: anonimowy koder zdobył pełny kod źródłowy klienta eve. Twierdzi, że programistycznie to syf podatny na boty i exploity. Opublikowano chatlogi jego rzekomych rozmów z jednym z Developerów - żądał on publicznego przyznania przez CCP istnienia problemów i obietnicy naprawy.

Obecnie kod źródłowy jest już na torrentach. Wszelkie wzmianki na oficjalnych forach są cenzurowane i likwidowane przez modów. Krążą plotki o banowaniu kont eve z IP-kami ludzi ściągających źródła przez torrent (CCP też seeduje i stąd ma IP). Tempo i intensywność moderacji na oficjalu wskazuje, że ktoś zrobił się nerwowy..

Ellaine

  • Gość
Odp: Drama Bomb - wyciek kodu źródłowego EvE, szantaż i inne osobliwości
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 15, 2008, 12:42:14 »
Szczęście że to klient, serwer byłby prawdziwym dramatem. Że i gdzie klient jest kulawy każdy widzi, co się dzieje na serwerze można tylko domniemywać. W EULA jest coś napisane że nie można ściągać kodu źródłowego klienta że banują?  >:D

termos

  • Gość
Odp: Drama Bomb - wyciek kodu źródłowego EvE, szantaż i inne osobliwości
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 15, 2008, 12:45:46 »
Z tego co się orientuję to teraz banuja za wszystko aby nie za to za co powinni , więc ISKami możesz handlować ale już pytać o wyciekający kod źródłowy nie bardzo

Kalressin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 453
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: j/w
  • Korporacja: Pewnie nadal Vide :p
  • Sojusz: A gdzie vide jest tak w zasadzie?
Odp: Drama Bomb - wyciek kodu źródłowego EvE, szantaż i inne osobliwości
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 15, 2008, 13:10:28 »
Nie ma to jak polityka terroryzowania klientow. Mam nadzieje ze kiedys sie na tym jednak przejada.

Wolver

  • Gość
Odp: Drama Bomb - wyciek kodu źródłowego EvE, szantaż i inne osobliwości
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 15, 2008, 13:18:46 »
Nie ma to jak polityka terroryzowania klientow. Mam nadzieje ze kiedys sie na tym jednak przejada.

Nie chcę dramatyzować, ale w tym chacie koder twierdził, że można wyrządzić bardzo wiele szkód w grze na podstawie tego, co wyciekło. Morpheus nawet nie próbował temu zaprzeczyć. Mam nadzieję, że nie czekają nas downtime'y czy rollbacki kiedy CCP biega w kółko goniąc własny ogon.

tempx6

  • Gość
Odp: Drama Bomb - wyciek kodu źródłowego EvE, szantaż i inne osobliwości
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 15, 2008, 13:26:31 »
Znam parę miejsc w samym Citadel i The Forge gdzie botki zapieprzają jak mrówki latając po low secu. Prawdopodobnie robią misje transportowe niskiego lvlu, przewożąc w shutlach, nub shipach i indykach jakiś nędzny loot. Opcji jest wiele,
ja zakładam dwie : albo coś wartościowego czasami przemyka w bocim tłumie, albo jest to po prostu masówka. W dodatku kręcą się tam czasami nasi rodacy, niektórzy z nich nawet na Centrali piszą :D Oczywiście boty mogą należeć do każdego gracza w Eve:)

Ellaine

  • Gość
Odp: Drama Bomb - wyciek kodu źródłowego EvE, szantaż i inne osobliwości
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 15, 2008, 13:27:18 »
Myślę że ciągle się na tym przejeżdżają - każda taka akcja to setki graczy którym miarka się przebiera i którzy odchodzą. Tyle że są to straty niemierzalne, bo CCP nie wie ilu by stracili prowadząc inną politykę, i mogą zakładać że więcej.

Gdzie jest chat z tym gościem?

Kay-kun

  • Gość
Odp: Drama Bomb - wyciek kodu źródłowego EvE, szantaż i inne osobliwości
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 15, 2008, 13:31:39 »
Podejrzewam ze wieksza drama bedzie z tymi banami, niz z wyciekiem source code, ktory mozna podobno samemu zdekompilowac. :P

Inny artykul : http://games.slashdot.org/article.pl?sid=08/04/14/2046246

tempx6

  • Gość
Odp: Drama Bomb - wyciek kodu źródłowego EvE, szantaż i inne osobliwości
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 15, 2008, 13:39:58 »
"CCP seems to be responding with the usual knee-jerk reaction of banning everyone breathing a whisper of this incident"
No to w dobrym stylu. Proponuje zapomnieć, nie pisać in game o tym, nie myśleć też lepiej,

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Drama Bomb - wyciek kodu źródłowego EvE, szantaż i inne osobliwości
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 15, 2008, 13:42:31 »
Caly chat jest na piratebay, poszukajcie tego kodu i tam w opisie jest wklejony caly log.

termos

  • Gość
Odp: Drama Bomb - wyciek kodu źródłowego EvE, szantaż i inne osobliwości
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 15, 2008, 13:46:15 »
Prawdopodobnie w najbliższym czasie trzeba będzie zmienić grę, tylko kurna nie ma innej takiej choć trochę przypominającej to w co chciałbym sie bawić. Może problemy CCP dadzą wreszcie kopa Infinity

Voulture

  • Gość
Odp: Drama Bomb - wyciek kodu źródłowego EvE, szantaż i inne osobliwości
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 15, 2008, 13:49:34 »
Kod widzialem wczoraj nawet na eve-files.  ::)

Ellaine

  • Gość
Odp: Drama Bomb - wyciek kodu źródłowego EvE, szantaż i inne osobliwości
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 15, 2008, 14:00:05 »
Dobra, doczytałem log z chata i zdecydowanie nie zgadzam się z gościem który dyskutuje z programistami CCP. Programy do detekcji botów wbudowane w klienta gry to zwykłe spyware.
Wkładanie ich do klienta gry jest chamstwem wobec graczy. Wole grać w grę w której jest trochę więcej botów niż żeby mi CCP skanowało bez mojej wiedzy komputer. Gdyby do klienta Eve wszedł taki cudowny feature, rozpatrzyłbym rezygnację z gry lub przynajmniej ograniczyłbym zabawę do kompa na którym nie pracuję.
Nie licząc już tego że detekcja botów może wywalić system masie niewinnych ludzi, ot choćby takich którzy używają oporogramowania makrującego do rzeczy nie związanych z grą.

Inna sprawa to boty na pythonowym code injection. Nie wiedziałem że się da bo w sumie nie znam za dobrze mechaniki integracji pythona z C++. To ciekawe, ale prawdodpobnie też jest tak że przepisanie całego Pythona na C++ w kliencie przerasta zdolności przerobowe CCP, chociaż pewnie by pomogło/ Samo CCP wciąż temu zaprzecza twierdząc że Python jest super mega ultrafajny i nie m żadnych wad. Jednak na zdrowy rozum, po prostu wygodnie im się w nim programuje. No i przepisanie całego klienta na inny język oznacza 700 milionów całkiem nowych bugów.

Tak naprawdę najbardziej niepokojące są myki ze specjalnymi uprawnieniami sesji etc. ale tu szczegółów pewnie się nie dowiemy.

A Infinity choć zajebiste, niestety nie potrzebuje kopa tylko managera który to wszystko weźmie w garść i pociągnie.

magni

  • Gość
Odp: Drama Bomb - wyciek kodu źródłowego EvE, szantaż i inne osobliwości
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 15, 2008, 14:09:58 »
Dobra, doczytałem log z chata i zdecydowanie nie zgadzam się z gościem który dyskutuje z programistami CCP. Programy do detekcji botów wbudowane w klienta gry to zwykłe spyware.
Wkładanie ich do klienta gry jest chamstwem wobec graczy. Wole grać w grę w której jest trochę więcej botów niż żeby mi CCP skanowało bez mojej wiedzy komputer. Gdyby do klienta Eve wszedł taki cudowny feature, rozpatrzyłbym rezygnację z gry lub przynajmniej ograniczyłbym zabawę do kompa na którym nie pracuję.

calkowiecie sie z tym zgadzam, koles chyba jest dzieckim WoWa gdzie to jest na porzadku dziennym...
 ja wlasnie glownie dlatego nie gram w WoWa ze nie mam zamiaru dac sie szpiegowac jakies glupiej gierce - jak mi tylko wyskoczylo okienko ze mi bedzie kompa scanowal to bylo "cancel instalation"


termos

  • Gość
Odp: Drama Bomb - wyciek kodu źródłowego EvE, szantaż i inne osobliwości
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 15, 2008, 14:10:23 »
kopa czy managera wsio rawno w czasie gdy chciałem się zaangażować troszkę bardziej w ten projekt wszystko rozbijało się o jedną osobę która grę wymyśliła i pewnie chciała pociągnąć ja samodzielnie do końca a jedyne do czego potrzebowała ludzi to robienie muzyki i grafiki. Bo główny twórca bał sie wypuścić pomysł z rąk i tak od paru ładnych lat Infinity siedzi w miejscu

Ellaine

  • Gość
Odp: Drama Bomb - wyciek kodu źródłowego EvE, szantaż i inne osobliwości
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 15, 2008, 14:26:06 »
O tym mówię, kiedyś zastanawiałem się czy nie przyłożyć ręki do Infinity i też wychodziło na to że twórca nie chce zaangażować większych sił niż jeden programista. Że jeden programista wszystko zrobi to jest doskonała koncepcja pracy dla Tetrisa. W przypadku dużego projektu jak Infinity, albo jest człowiek zdolny nim pokierować i zorganizować zespół bez "tracenia projektu z rąk" albo gra pozostaje w świecie zabawek i imponującego akademicko kodu do robienia planet.

Wolver

  • Gość
Odp: Drama Bomb - wyciek kodu źródłowego EvE, szantaż i inne osobliwości
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 15, 2008, 15:25:51 »
http://www.gamesindustry.biz/articles/ccp-plays-down-eve-online-source-code-leak

Sprawa trafia do coraz bardziej prestiżowych portali. Ech. CCP PR = fail.

ivil

  • Gość
Odp: Drama Bomb - wyciek kodu źródłowego EvE, szantaż i inne osobliwości
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 15, 2008, 15:35:46 »
Za pol roku wszyscy o calej sprawie zapomna i bedzie git tak samo jak z afera z BPO t2 a tam tez byly bany, informacje na portalach i ogolnie duzo szumu.

Ellaine

  • Gość
Odp: Drama Bomb - wyciek kodu źródłowego EvE, szantaż i inne osobliwości
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 15, 2008, 15:43:59 »
Zasadniczo to co CCP powiedziału według tego arta to powinna być prawda.
Cytuj
"Access to the source code for the EVE client exposes no security vulnerabilities, has no privacy protection issues, and poses no threat to our customers' billing information.
CCP po prostu zapewnia, że nikt nie wyciągnie Twojego numeru karty kredytowej z użyciem kodu klienta, co jest prawdą i jest jednocześnie znaczącą informacją dla mniej technicznych a bardziej panicznych graczy.
Cytuj
"The server-side interface used by the client is carefully protected to ensure that no abusive or unwanted information is transmitted to, or from the internal EVE server systems. Nothing the EVE client can do can affect the game state, no advantage can be gained by manipulating the EVE client, no advantageous or disadvantageous information can be transmitted to other EVE users by altering the EVE client,"
Zasadniczo powinna to być prawda. Są to podstawowe zasady projektowania w architekturze klient - serwer: wszelkie zabezpieczenia są po stronie serwera, wszelkie anomalie zachowania klienta powinny być wychwytywane po stronie serwera jako błędy. Po stronie klienta nie powinny być przetwarzane żadne dane, wykonywane żadne transakcje etc. Słowem, klient nie powinien nic być w stanie zepsuć. Jeśli jest inaczej, to znaczy że projektant protokołu jest idiotą, popełnił kardynalne błędy w sztuce i powinien zostać rozstrzelany. Z rozmowy z gościem który wykradł kod nie wynika że znalazł jakieś przypadki to potwierdzające z wyjątkiem szybszego przełączania sesji i napomknięcia o sesji "vip" - ale nie ma wystarczająco dużo szczegółów żeby to ocenić.

Może poprawią coś tego klienta w efekcie :)

termos

  • Gość
Odp: Drama Bomb - wyciek kodu źródłowego EvE, szantaż i inne osobliwości
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 15, 2008, 16:26:34 »
Przeciętnego gracza architektura mało interesuje, co dla niego istotne to to aby nikt mu kasy nie wyciągał z konta. W dalszej kolejności aby nikt nie kombinował dziwnymi metodami w grze a ostatnio był już przypadek gdy koleś mnożył sobie masowo frakcyjne i oficerskie spawny czy itemki. W pamięci większości nie ma już sposobu w jaki to robił ale sam ten fakt ( analogicznie z BPO t2 BoBa i RA ). Teraz słychać o tym że kod źródłowy klienta wyciekł to nie przysparza tej grze fanów a biorąc pod uwagę jak się CCP zachowuje pewnie odciągnie trochę graczy.

NeX

  • Gość
Odp: Drama Bomb - wyciek kodu źródłowego EvE, szantaż i inne osobliwości
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 15, 2008, 21:43:56 »
  Tak jakby kody innych gier nie wyciekały, a posiadacz takowego klienta zyskiwał niewiadomo jakie możliwości. To nie single player. ISKów nikt sobie nie dopisze, cracka nie zrobi, a gra sprawdza poprawność instalki na wypadek podmiany oryginalnych plików gry. Pogadają sobie, poszumią, a CCP będzie więcej uwagi przykładać do pilnowania swoich danych. Nie wiem skąd, to tragizowanie i szukanie innej space gry.
  W sumie tylko negaywny PR im realnie szkodzi dlatego wytłumiają forum warriorów.

Chcecie wiedzieć co to jest wredne szpiegostwo, to pograjcie na serwerach SONY w SW Galaxies albo Everquest. Podczas rozgrywki na kilka dopuszczonych (obowiązkowych) połączeń wymaganych do gry tylko jedno służy do gry, a reszta to spyware. W tym wojskowe serwery i anty p2p.  :grr:

Vermian

  • Gość
Odp: Drama Bomb - wyciek kodu źródłowego EvE, szantaż i inne osobliwości
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 15, 2008, 21:53:00 »
EvE jest gra dla okreslonej grupy graczy i raczej nie ma na tym polu zbyt wielkiej konkurencji. Czesc ludzi pewnie strzeli focha i na jakis czas odejdzie. Sporo z nich predzej czy pozniej wroci stwierdzajac ze inny rodzaj mmorpg to jednak nie to :P . Niemniej tego typu afery nie pomagaja wizerunkowi gry zwlaszcza w oczach nowych graczy, co w razie zakonczenia zabawy wiele nie traca.

marioosh

  • Gość
Odp: Drama Bomb - wyciek kodu źródłowego EvE, szantaż i inne osobliwości
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 15, 2008, 22:48:19 »
trochę to dziwnie się potoczyło... na rzekome źródła klienta natrafiłem jakieś półtora miesiąca temu, mniej więc dwa tygodnie przez opublikowaniem darmowego emulatora eve... wtedy na forum eve-o kilka osób o tym wspomniało i cisza aż do dziś... ktoś spanikował, ktoś coś dodał inny trochę potrząsnął tym gównem i po sprawie... afera gotowa.. za kilka dni smród minie i będzie git...

Kalressin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 453
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: j/w
  • Korporacja: Pewnie nadal Vide :p
  • Sojusz: A gdzie vide jest tak w zasadzie?
Odp: Drama Bomb - wyciek kodu źródłowego EvE, szantaż i inne osobliwości
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 16, 2008, 00:34:38 »
... opublikowaniem darmowego emulatora eve...
???
Moze ktos cos szerzej napisac?

ArchenTheGreat

  • Gość
Odp: Drama Bomb - wyciek kodu źródłowego EvE, szantaż i inne osobliwości
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 16, 2008, 00:39:15 »
Są to podstawowe zasady projektowania w architekturze klient - serwer: wszelkie zabezpieczenia są po stronie serwera, wszelkie anomalie zachowania klienta powinny być wychwytywane po stronie serwera jako błędy. Po stronie klienta nie powinny być przetwarzane żadne dane, wykonywane żadne transakcje etc. Słowem, klient nie powinien nic być w stanie zepsuć.

To prawda. Ale piszą też:

"no advantage can be gained by manipulating the EVE client"

podczas gdy w dev-blogach płakali, że nie mogą dodać skryptów do UI EVE z obawy przed botami. Wyciek kodu klienta tak naprawdę najbardziej na rękę jest twórcom botów. Można teraz zrobić bota idealnego - świadomego otoczenia i w pełni programowalnego. Na jednej maszynie można zapuścić ich kilka co maksymalizuje zyski.

Kart kredytowych może się dzięki temu nie wyciągnie ale na pewno ten wyciek nie pozostanie bez wpływu na grę.

Herzog

  • Gość
Odp: Drama Bomb - wyciek kodu źródłowego EvE, szantaż i inne osobliwości
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 16, 2008, 21:21:04 »
uła.... to przy sony bym nie pograł.... router elyminuje takich chamów odgórnie :>

mihn

  • Gość
Odp: Drama Bomb - wyciek kodu źródłowego EvE, szantaż i inne osobliwości
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 16, 2008, 23:13:29 »
uła.... to przy sony bym nie pograł.... router elyminuje takich chamów odgórnie :>
A mi P2P Guardian ucinał dostep do wowa  :grr:
Co do WoWa, grałem w to 2 lata i warden pobierał jedynie hashe programów uruchomionych i wysyła do blizza -kiedy coś jest nie tak ( np. bota wykrył  :uglystupid2:) to konto jest zablokowane i wyjaśniane. Poza tym jest The Governor który potrafi aktywność wardena nadzorować. :) A jedyny bot do WoW ( Glider) działa se w najlepsze, bedąc przed nim chroniony.
Kolejna sprawa - jakiś czas temu znajomy spróbował zagrać w EVE - dorwał znajomego który lata z Goonsami i polatał z nimi 10 minut we flocie. Jak zobaczył, że gra przy 300 osobach na localu tak laguje to sobie podarował, stwierdzając że ta gra nie jest zoptymalizowana.
Nawet czytając loga, i zakładając ze leaker ma rację, to brak jakiegokolwiek monitorowania po stronie klienta jest błędem.
A to że CCP jedzie po ludziach to można było się spodziewać  - korporacyjne dziwki.

MightyBaz

  • Gość
EVE code stolen
« Odpowiedź #27 dnia: Kwiecień 18, 2008, 07:43:50 »
ostatnio wyszla na jaw dosc przykra sprawa z kradzieza kodu EVE. Czesc plikow mozna znalezc na torrentach - generalnie szok.
ponizej macie copy chata z mmorpg.com  http://mmorpg.com/discussion2.cfm?THREAD=173966&bhcp=1
wersja dla leniuchow:
History:

[20:16] <Abuser> So. Talking with Arkanon wasn\'t fruitful.
[20:17] <[IA]Morpheus> Not quite, what are you trying to achieve?
[20:17] <Abuser> Make CCP confirm some things they are refusing to confirm ...
[20:18] <Abuser> Make intelligent approach to fixing bugs and perfomance issues instead of messing with game balance
[20:18] <Abuser> at least
[20:18] <[IA]Morpheus> You have no idea how we even work, theres 350 employees working at CCP and you don\'t know the slightest about our processes.
[20:18] <Abuser> I don\'t know HOW you work
[20:19] <Abuser> i see the RESULT of this work
[20:19] <Abuser> and UNDERPANTS of it
[20:19] <Abuser> I have enough experience researching MMO\'s
[20:19] <Abuser> eve isn\'t first
[20:19] <Abuser> and won\'t be last
[20:20] <Abuser> so if you want to tell i don\'t have the understanding of CCP infrastructure related to eve - you are somewhat wrong
[20:20] <Abuser> but question isn\'t about this
[20:20] <Abuser> from what i know previous sourcecode leak
[20:20] <Abuser> was couple years ago
[20:20] <Abuser> and from what i see, nothing changes in terms of quality
[20:21] <Abuser> neither things, allowing people to exploit eve (for botting) - were fixed
[20:21] <Abuser> is that how 350 people (i doubt if at least 1/5 - 1/7 of them are programmers)
[20:22] <Abuser> work?
[20:22] <Abuser> Customers without in-depth knowledge will not notice this
[20:22] <Abuser> but what if somebody will explain the situation for them?
[20:23] <Abuser> or you consider USD14.95 people pay you every month aren\'t enough to be fair with them?
[20:26] <[IA]Morpheus> This is the wrong way to go about things and will not lead to a revolution in how CCP does things internally.
[20:26] <[IA]Morpheus> Sorry if thats what you were after.
[20:26] <Abuser> I\'m not looking for revolution
[20:27] <Abuser> Do you know such term as \"Proof of Concept\"?
[20:27] <Abuser> It\'s only enough it to get into hands of people who consider themselves to be programmers
[20:28] <Abuser> Currently eve don\'t have any clientside (and i\'m 100% no serverside, except logs) routines to detect bots :)
[20:28] <Abuser> Even stupid ones, using OCR and called Macroses
[20:28] <Abuser> :)
[20:29] <Abuser> Won\'t the wave of intelligent bots make CCP work at least in the direction of securing the engine?
[20:29] <Abuser> :)
[20:29] <[IA]Morpheus> Of course it will, that\'s obvious.
[20:29] <Abuser> Nice
[20:29] <Abuser> that\'s at least part of the plan
[20:29] <[IA]Morpheus> If thats what you want to achieve then congratulations, we are always working on improving security and plugging holes. If you want to help with that, try a normal approach like say sending us an email with suggestions.
[20:30] <Abuser> No, you are lying :)
[20:30] <Abuser> Security wasn\'t improved since last theft
[20:30] <Abuser> except some CryptoAPI and zlib
[20:30] <Abuser> so don\'t try to fool me
[20:31] <[IA]Morpheus> Security is always being worked on, I trust you know programming takes a lot of time and effort.
[20:31] <[IA]Morpheus> You say we have no ways to detect bots, yet we continue to ban thousands of exploiters who sell ISK and so forth.
[20:32] <Abuser> And that\'s all?
[20:32] <Abuser> And what if people start using some hypothetic people2people trading service
[20:33] <Abuser> that will avoid of using sellers who are constantly monitored via logs?
[20:33] <Abuser> so there will be signle and not interconnecting trades
[20:33] <[IA]Morpheus> Then we\'ll pick up on that and fix it..?
[20:33] <Abuser> that\'s how Blizzard can\'t do anything with such theme
[20:33] <Abuser> don\'t think you will manage
[20:33] <Abuser> they are losing more than you
[20:33] <Abuser> Why not to add client-side routines to detect bots?
[20:34] <Abuser> Why using petitions?
[20:34] <Abuser> People can lie, people can put a bucket of dirt on player who never violated eula
[20:35] <Abuser> And he will be banned, if petition will contain only right details describing the things you will never log, but that are surely be bot\'s actions
[20:36] <Abuser> EVE Clientside is enough to put bot-detecting routines there
[20:36] <Abuser> you can even use
[20:36] <Abuser> your spyware approach
[20:36] <Abuser> similar to when downloading PC identification python object during authentication as payload
[20:37] <[IA]Morpheus> Let it all out, I\'ll be sure to forward the conversation to all of our programmers, if thats what you want.
[20:37] <Abuser> No, your programmers are just following the plan
[20:37] <Abuser> they aren\'t that bad guys who caused all this anarchy
[20:37] <[IA]Morpheus> Care to tell me who did?
[20:38] <Abuser> Those who plan eve development and/or who decide the priority of client upgrades to be implemented.
[20:39] <Abuser> Currently Shiny Features have more priority than solidifying security and fixing bugs, from what i see
[20:40] <Abuser> Or how else you can explain the ability for the bots to use same approach to exploit eve engine as when previous sourcecode leak was?
[20:41] <Abuser> Nothing changed to prevent this?
[20:41] <Abuser> But we\'ve got tons of content patched
[20:41] <Abuser> but still lagging jita and deadly lagging blobs
[20:41] <Abuser> but from patchnotes i see that these things aren\'t your priority
[20:42] <[IA]Morpheus> I see that your intentions are good but this isn\'t playing out nicely for either parts.
[20:43] <Abuser> Guys, theres no other way that will play better.
[20:43] <Abuser> You simply ignore community requests to fix the core of eve, rather than add new coats to it, to make community forget about the bugs.
[20:43] <[IA]Morpheus> I despise bots and hacks over everything, but this is also a business, we\'ve got developers designing content and EVE needs to grow. I know for a fact that there are programmers working on security, more than that I can\'t really say.
[20:43] <[IA]Morpheus> If you think we are releasing new content to make you forget about bugs then I\'m not sure what I can say to convince you.
[20:44] <[IA]Morpheus> Patches have always been 50% bug fixes 50% content or so.
[20:44] <Abuser> Could you certainly say me what your programmers did to secure clientside from exploiting Eve?
[20:44] <Abuser> what\'s certainly
[20:45] <Abuser> I don\'t have anything against content makers - their ideas are good, really good
[20:45] <Abuser> I have full eve sourcecode, so you know what\'s did, and what\'s not;)
[20:46] <Abuser> From all security i saw - were ROLE permissions for logins with priviliges higher than usual player, and some minor things in relation to prevent some remote service calls (some with potentially bad payload)
[20:46] <Abuser> nothing else
[20:47] <Abuser> is that called \"programmers working on security\"?
[20:47] <[IA]Morpheus> Are you cruising for a job or something?
[20:47] <Abuser> Nah
[20:47] <Abuser> neither job, neither anything else
[20:47] <Abuser> you may think of in such direction
[20:48] <Abuser> Digging the situation to uncover the truth :)
[20:49] <Abuser> You may compare me to fox mulder from x-files series
[20:49] <Abuser> it\'s the best description of why i do this
[20:49] <[IA]Morpheus> Ah, well, nice to meet you Mr Mulder.
[20:50] <Abuser> So... would you like to answer what AWESOME ccp programmers did in relation to client/server security (at least for client?)
[20:51] <[IA]Morpheus> No, we won\'t respond to blackmail. If you think we don\'t care or aren\'t working on improving security you are sadly mistaken.
[20:51] <Abuser> IA
[20:51] <Abuser> did you saw the code yourself?
[20:51] <[IA]Morpheus> Yeah, and?
[20:51] <Abuser> or you are just telling me someone else\'s words?
[20:52] <[IA]Morpheus> Nop, I\'m all alone.
[20:52] <Abuser> And where do you see security fixes or bot catching routines in client?
[20:52] <[IA]Morpheus> I wouldn\'t know, I\'m not a programmer.
[20:52] <Abuser> YAY
[20:52] <[IA]Morpheus> If you think we are gonna tell you everything we\'ve done or are going to do then I\'ve got a bridge to sell you.
[20:53] <Abuser> so how you can tell if there are security pathces?
[20:53] <Abuser> Morpheus, i have a client sourcecode
[20:53] <Abuser> and have a people who can supply me with updates
[20:53] <Abuser> of each new version
[20:54] <Abuser> (where my python decompiler won\'t be able to handle optimized bytecode)
[20:54] <[IA]Morpheus> There\'s probably more to it than meets the eye, Fox Mulder.
[20:54] <Abuser> so in relation to client i have the same about of knowledge as you
[20:55] <Abuser> So you insist that security patches are applied to client and client is secure and non-exploitable?
[20:55] <Abuser> Maybe i should release a small hack with portion of eve sourcecode to eve forums that will exploit something?
[20:55] <Abuser> or you will continue to talk that everything is fine?
[20:56] <[IA]Morpheus> Heh, I\'m not saying there aren\'t exploits, don\'t be naive..
[20:56] <Abuser> o
[20:56] <Abuser> there\'s 1 big exploit )
[20:56] <[IA]Morpheus> There are and probably will always be, however we will continue to work against them. What else do you want?
[20:56] <Abuser> and tons of small ones
[20:56] <Abuser> not the ones requiring people to do queue of actions ingame to achieve the result
[20:57] <[IA]Morpheus> And you want this fixed?
[20:57] <Abuser> i\'m talking about the ones, that are coming to light when you are exploiting eve python engine (oh god they said me it\'s impossible)
[20:57] <Abuser> Easiest way was to start using c++ and completely rewrite the code some time ago
[20:57] <Abuser> but i assume it\'s too late
[20:58] <Abuser> so you will not get rid of python injections
[20:58] <[IA]Morpheus> Time will tell, I suppose.
[20:58] <Abuser> but you can think of coding anti-bot routines
[20:58] <Abuser> I wonder if your programmers and qa know at least 1/20 of they ways possible to use to inject the code
[20:59] <Abuser> starting from most stupid approach
[20:59] <Abuser> and ending with ring0 injector
[20:59] <Abuser> trust me
[21:00] <Abuser> you can try
[21:00] <Abuser> ugh
[21:00] <Abuser> you COULD try
[21:00] <Abuser> but nothing was done in this direction for years :)
[21:00] <Abuser> i know people who are safely botting (first with ocr, then on python code bots) from early years of eve
[21:01] <Abuser> and they also agree nothing was changed in terms to stop or make the bots function wrong
[21:02] <[IA]Morpheus> You know, if you want that to stop you should let us know exactly how those bots function instead of threatening to leak source code.
[21:02] <Abuser> only if i will have public guarantess and confirmation that certain list of things will be fixed
[21:03] <Abuser> confirmation on each exploit
[21:03] <Abuser> otherways - there\'s no sense
[21:03] <Abuser> i\'m not only want to see these things fixes
[21:04] <Abuser> it also requires CCP to confirm that these bugs existed (and exist) over years
[21:04] <Abuser> you understand what i mean
[21:05] <Abuser> i\'m thinking of some patching for trinity graphic engine
[21:05] <Abuser> to show that it\'s possible to make client show much more fps
[21:06] <Abuser> at least in space, during large fights :)
[21:06] <Abuser> (and that\'s one more stone to the window of your programmers, who must be forgot of such thing as level of details)
[21:07] <Abuser> there are many things - some interesting constants, that should be controlled by server, but they are not; ability to faster change sessions, unloading unnecessary services in runtime when they are not required
[21:08] <Abuser> truth on some strange session roles like viplogin :)
[21:08] <Abuser> 10 megabytes of code are enough to find a lot of things that should be there
[21:10] <Abuser> *should not
[21:11] <Abuser> And How these bots are functioning?
[21:12] <Abuser> Executing python code inside of eve python interpreter
[21:12] <Abuser> :)
[21:12] <Abuser> Or calling python api (these are less intelligent ones) to call objects, methods from eve python
[21:14] <Abuser> Untile eve uses python, there\'s no way to prevent these bots from using it too
[21:14] <Abuser> Untile=>*While
[21:15] <Abuser> It\'s possible to catch them, but not prevent from appearing and being more and more intelligent.
[21:15] <Abuser> In near perspective, other people who also have eve sourcecode (not from me) - will be able to release the bot that will be able to keep in control every single in-game activity usual player can do ingame.
[21:16] <Abuser> So only way (if you are not going to stop using python) - is to implement a bot catching routines on clientside
[21:22] <[IA]Morpheus> Well, thanks for all the advice.
[21:23] <Abuser> so
[21:23] <Abuser> i assume there will be no public excuse and to do list of bugs to fix from CCP?
[21:27] <[IA]Morpheus> Not quite, however, we are prepared to talk if you want your EVE Accounts reopened. This would also be a chance for you to give and receive feedback on the horrible bugs and exploits you know about.
[21:27] <Abuser> I\'m not interested in my eve accounts
[21:27] <Abuser> The ones you closed
[21:27] <Abuser> weren\'t involved in testing :)
[21:27] <[IA]Morpheus> Then we have nothing more to discuss, thank you for your time and have a good day.
[21:32] <Abuser> It\'s was nice you agreed to talk with me.
[21:32] <Abuser> Personal thanks for your patience, Morpheus.
[21:32] <Abuser> Have a good day.
[21:32] <[IA]Morpheus> Sure thing. Farewell.

<[IA]Morpheus> Hi, give me a few minutes to reply to your mail.
<Abuser> Sure
<[IA]Morpheus> Do you have a list of bugs and exploits, the ones that you want us to fix?
<Abuser> 1. List of exploitable clientside things.
<Abuser> 2. Description of ways to exploit python engine (with examples)
<Abuser> 3. Ways to detect the bot(-s)
<Abuser> but
<Abuser> only in case terms i listed during our last discussion yesterday
<Abuser> *case of accepting
<[IA]Morpheus> Can you list them again please so I can run this by some people?
<Abuser> 1. List of places in clientside code that allows to code small client-side hacks.
<Abuser> 2. Descriptions of the ways to intrude in EVE python engine and execute arbitary code there
<Abuser> 3. Ways to detect existing bot(-s) (at least know 1 serious enough)
<Abuser> 4. General ideas to improve EULA.
<Abuser> Only when:
<Abuser> 1. CCP published press release with:
<Abuser> a) confirmation of some bugs/holes existed for years
<Abuser> or
<Abuser> b) publishes in-depth reports on these bugs, and reports on what fixes were made for them
<Abuser> 2. CCP starts work in direction of serverside+clienside bot detection routines, also with public press releases (less detailed ofc)
<Abuser> That\'s all.
<[IA]Morpheus> Alright, give me a few please.
<Abuser> Sure.
<[IA]Morpheus> Going to forward this to someone who can make a decision.


--------------------------------------------------------------------------------

Wilk

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 660
    • Zobacz profil
    • Gildia
  • Imię postaci: Wilk Stepowy
Odp: EVE code stolen
« Odpowiedź #28 dnia: Kwiecień 18, 2008, 07:59:46 »
Wiemy, że lubisz zakładać tematy, ale tym razem ktoś Cię ubiegł, i to już jakiś czas temu ;)

http://eve-centrala.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=2&topic=5258.0
na urlopie od EVE

MightyBaz

  • Gość
Odp: EVE code stolen
« Odpowiedź #29 dnia: Kwiecień 18, 2008, 15:03:31 »
Wiemy, że lubisz zakładać tematy, ale tym razem ktoś Cię ubiegł, i to już jakiś czas temu ;)

http://eve-centrala.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=2&topic=5258.0

sorki, rzadko tu jestem, na eve jakos wogole mnie nie ma juz od miesiaca, czasem cos mi wpadnie w oko :tickedoff:

Ichneumon

  • Gość
eve source code
« Odpowiedź #30 dnia: Kwiecień 24, 2008, 14:25:53 »
http://thepiratebay.org/tor/4128183/Eve_Online_Source(client_side)_Code

przeczytajcie tą rozmowe deva z gosciem ktory zawinal kod , dev oczywiscie w stylu ccp , usiluje zrobic z niego debila ...

jesli nie chcecie dostac bana w eve , sciagajcie przez proxy lub w ogole bo zaklamane ccp monitoruje tego torrenta , a jesli chcecie sie pobawic sami , to z tego co czytalem (nie bawilem sie pythonem ani troche) to dekompilacja pythona da nam to samo co przed kompilacja bo jest w 100% odwracalny , wiec narzedzia do dekompilacji w dłoń i jedziemy z koksem :D

Nerxes

  • Gość
Odp: eve source code
« Odpowiedź #31 dnia: Kwiecień 24, 2008, 14:48:28 »
Nic tylko pogratulowac refleksu  :laugh: to ma kolo 3 tygodni a dwa dotyczace tematu topiki na centrali zatonely juz dawno w archiwum :)

Ichneumon

  • Gość
Odp: eve source code
« Odpowiedź #32 dnia: Kwiecień 24, 2008, 14:58:27 »
ciekawostka jest to ze zadnego nie znalazlem zanim zamiescilem temat ;]

Voulture

  • Gość
Odp: Drama Bomb - wyciek kodu źródłowego EvE, szantaż i inne osobliwości
« Odpowiedź #33 dnia: Kwiecień 24, 2008, 15:03:05 »
Skleilem tematy, mam nadzieje, ze teraz je widac ladnie :)

Ichneumon

  • Gość
Odp: Drama Bomb - wyciek kodu źródłowego EvE, szantaż i inne osobliwości
« Odpowiedź #34 dnia: Kwiecień 24, 2008, 15:37:28 »
rotfl kumpel sciagal ten kawalek kodu , obejrzal i steruje statkiem za pomocą kodu tak dla zabawy :P