Eve Online > Patche i dodatki

GATE warfare

<< < (11/15) > >>

tempx6:
To miało by sens, gdyby była możliwość interaktywnego modulowania takich struktur co w zasadzie jest ideą Player On Structure. Ograniczeniem jest tylko - ilość i jakość modyfikacji jaką można przyłączyć. Ciekawy jest motyw z umiejscowieniem o którym piszesz :)

Wolver:
Zapewne masz na myśli Player Owned Structure, czyli POS.
Dla mnie wszystkie te gadki o player houses, własnych minibazach itp to rozmywanie gry i dodawanie funkcji, które tylko skomplikują kod, zwiększą lag i niewiele zrobią dla rozwiązania problemów evki. Niech naprawią, a potem rozbudowują.

Ellaine:
Tak dużej gry jak Eve nie da się naprawić środkami tak małej planety jak Ziemia w tym tysiącleciu :) Gdyby CCP wychodziło z założenia "najpierw naprawić potem rozbudować" to w 2080 roku mógłbyś zobaczyć filmiki z testowej wersji silnika graficznego a beta zostałaby otwarta w 2300 (zakładając że postęp technologii informatycznych by się utrzymał i moc procesorów dublowała co parę lat)

MightyBaz:
gadanie, ze habitaty sa do kitu - teraz zeby znalezc stacje klikasz na mape i masz podglad ...w tym wypadku nic nie zobaczysz i nie dowiesz sie, poki sam nie znajdziesz albo ktos nie da ci BMki. Dla mnie samo miodzio.
Mozna limitowac ilosc zadokowanych, specjalizowac w roznych rzeczach, albo w ogole robic tam rzeczy , ktorych nie da sie gdzie indziej. Kasyna, burdele, nielegalne itemsy, drugi  - tutaj klania sie tylko wyobraznia.

A takie deadspace moga byc dostepne na innym serverze - cos jak instant location - wtedy lagow nie bedzie.

ivil:
Propozycja instancji jako lekarstwo na lagowego raka padalo juz kilkakrotnie. Wyglada na to ze CCP jest dosyc przywiazane do swojego jednolitego i spojnego wszechswiata. [;

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej