Eve Online > Patche i dodatki

GATE warfare

<< < (9/15) > >>

MightyBaz:
takie rozumienie sova daje szanse na zaimplementowanie habitatow - czyli takich micro-stacji dla pojedynczego gracza

tempx6:

--- Cytat: DaBlades w Kwiecień 11, 2008, 13:57:56 ---ccp o tym wie i robi co może aby eve skupiała się na roamach, już moduły na stacjach miały temu służyć, szkoda, że skończyło się na tym, że roamy nie mają dpsa aby je zniszczyć za to 50 dredów ma więc robi się to dredami. Eve się zmienia, kiedyś 10 dredów robiło wrażenie, dzisiaj 10 dredów to pojedyńczy gracz może mieć, 10 tytanów jeszce nie ale już się słyszy o osobach mających kilka altów do kilku MSów/tytanów. To nie jest dobrze, młodzi (stażem) gracze nie mogą nawet się pobawić tracąc shipy bo ogranicza się wszystko do błysków. Już nie jednego ale co najmniej 2. i dziękujemy. Takie młode osoby raz kupią dodatkowy TC który sprzedadzą za iski starym (tym od tytanów) bo będą chcieli sobie pograć ale czy po ponownym błysku znów kupią? Raczej nie.
Graczy niby jest coraz więcej na serwerze ale jak długo uda się utrzymać ten wzrost?

--- Koniec cytatu ---

Tu chyba mowa o graczach, którzy poświęcają większość swojego czasu na grę lub prezesów, którzy już nie muszą (temat lekko paradoksalny).  To, że jest postęp to chyba dość przewidywalne - stosunek narodzin do zgonów jest iście regresywny - nic dziwnego, że coraz więcej graczy wchodzi w możliwość posiadania capitala. Dla mnie ta zmiana jest bardziej w kierunku "On Duty". Dużo grasz to masz, i skierowana jest do młodszej części fanów, którzy dysponują taką możliwością. Od strony technicznej, często ciężko przewidzieć jakie docelowe rezultaty chce uzyskać producent wprowadzając zmiany.


 

Wolver:

--- Cytat: tempx6 w Kwiecień 14, 2008, 12:10:13 ---Tu chyba mowa o graczach, którzy poświęcają większość swojego czasu na grę lub prezesów, którzy już nie muszą (temat lekko paradoksalny).  To, że jest postęp to chyba dość przewidywalne - stosunek narodzin do zgonów jest iście regresywny - nic dziwnego, że coraz więcej graczy wchodzi w możliwość posiadania capitala. Dla mnie ta zmiana jest bardziej w kierunku "On Duty". Dużo grasz to masz, i skierowana jest do młodszej części fanów, którzy dysponują taką możliwością. Od strony technicznej, często ciężko przewidzieć jakie docelowe rezultaty chce uzyskać producent wprowadzając zmiany.
--- Koniec cytatu ---

Taaaak, zrównajmy ze sobą wszystkie rasy, niech się różnią kolorami. Potem zabijmy ostatnią unikalną cechę evki, czyli "nolife'y nie wygrywają" i już mamy taką hybrydę counterstrika i warcrafta. Zobaczymy jak się CCP spodoba, kiedy dzieciom starczy uwagi na miesiąc grania, a starzy gracze odejdą wkurzeni zmianami.

tempx6:
Zabawne jest to wszystko. W prostym przeliczniku można zarobić pięć razy więcej przez godzinkę w realu niż w Eve.
Więc hmm, CCP obraca iskami w postaci TC.  Skrytożercom czasu mówimy - nie ! Ale zaraz, zaraz : przecież  robienie misji czy klepanie npców jest przecież upajające :D, można sobie w tym czasie pogadać na czacie. Podobno były plany zrobienia mmoprg bez farmy, jednak publiczność źle reagowała,  jak na utopię w Matrixie.

MightyBaz:

--- Cytat: Ireul Taar w Kwiecień 14, 2008, 11:18:06 ---dopiero co wymyslili co zrobic z wszechobecnymi pudlami a ty juz chcesz kolejne smieci wieszac? :)

--- Koniec cytatu ---

no co ty, sam pomysl, czy chcialbys miec tajna baze w systemie np. Goonsow...jest sporo postow na ten temat na forum .

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej