Eve Online > Patche i dodatki

DevBlog: Amarr Boost!

<< < (5/6) > >>

Voulture:
I jescze jedno, zapowiadane zmiany w jump frachtach:
http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=688022

Edit:
jeszcze jeden screen

Dormio:
Ależ robią to przy okazji...

Jak już napisałem od czasu jak zacząłem latać BSami aż do zeszłego roku regularnie podnosiłem skille mające podwyższać dmg. W efekcie ponad 2 lata temu miałem wrecki po ponad 500hp na sprzęcie T1, a obecnie rzadko mi się udaje uzyskać powyżej 300hp na T2 (bez amo T2). Tłumaczenie, że resisty się zmieniły itp też jest o kant dupy rozbić, bo w miarę regularnie sobie testuję na strutkurze różnych takich large collidable na misjach.

Dziwnym zbiegiem okoliczności strasznie to odpowiada temu co jakiś czas zapowiadali - przedłużaniu czasu walki.

DaBlades:

--- Cytat: Voulture w Styczeń 31, 2008, 16:51:18 ---I jescze jedno, zapowiadane zmiany w jump frachtach:
http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=688022

Edit:
jeszcze jeden screen


--- Koniec cytatu ---

jeszcze bardziej kolorowo, jeszcze bardziej cukierkowo, jeszcze większy lag

misao:
raczej nie. poprostu feature klienta. Bo info ze ktos ci skrambli/jamuje i tak dostajesz ( mass je w logu) wiec to tylko dodatkowe wykorzystanie informacji

LordJohny:
Imo explo dmg dla amarow to idiotyzm, abadon tak czy siak ma najwiekszy dps ze wszystkich bsow w grze.
Kolejna sprawa ze rozne rodzaje obrazen zadawane przez rozne rasy sprawial ze byl sens skilowania wiecej niz jednej. Jak ktos chce miec na apocu explo dmg to do bagaznika wklada berserkery, ciekawe kiedy zealot dostanie 50m3 drone baya i dodatkowy bonus do dron w stylu cursa.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej