Autor Wątek: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve  (Przeczytany 15298 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

toster

  • Gość
Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« dnia: Lipiec 27, 2007, 16:00:47 »
Witam ponownie.
W chwili obecnej prowadzimy badania nad przydatnością/ważnością różnych części interfejsu EVE dla gracza. Dlatego zwracam sie z prośbą do osób które namiętnie grają aby wspomogły nas swoją wiedzą. Jeśli chciałby ktoś wyrazić swoją opinie na temat użyteczności różnych opcji prosze o wypowiedź. Dodatkowe informacje takie jak: od jak dawna grasz w EVE, twój styl gry (gornictwo, walka, przewozy, itp) byłyby dla nas bardzo cenne. Będziemy również wdzieczni za wszelakie sugestie na temat nowych opcji których zawsze wam brakowało.

Hastrabull

  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 060
    • Zobacz profil
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 27, 2007, 16:09:41 »
przydatne:
- autopilot
- klawisze skrotow do modułów
- mnostwo opcji w pasku po lewej
- overview i mozliwosci jego ustawien

nieprzydatne:
- zoom in and out - kiedy zoom out powodowal oddalenie widoku, teraz przechodzisz do mapy
- brak klawisza - namierz cel
- caly tactical overview

przydalo by sie wiecej wczesniej zaprogramowanych ruchow. aktualnie jest tylko approach i orbit. przydaloby sie jeszcze approach, then orbit oraz flyby

z lewej strony na pasku wiekszosc opcji jest przydatna.

gram 3 lata, walka, praktycznie tylko 0.0
Jak masz się tu kogoś bać, to mnie...
buahahaha <- demoniczny śmiech

Ellaine

  • Gość
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 27, 2007, 16:32:26 »
Slabosci i braki:
-brakuje guzika "align to"
-cale zarzadzanie dronami jest do bani, nie da sie zrobic do tego skrotow klawiszowych i wszystko sie robi prawy
-brakuje zapamietywania fittingu dla szybkiego refitu statku
-brakuje grupowania modulow zeby moc wcisnac 1 klawisz zamiast F1-F8
-sortowanie przedmiotow w hangarze po grupie jest do dupy
-smutne jest to ze przy glupim ladowaniu obiektow do pamieci i ich usuwaniu (np wypuszczaniu dron, warpowaniu sie na camp) klient potrafi sie przyciac na pare(nascie) sekund chociaz na zdrowy rozum nie sa to super skomplikowane operacje.
-interfejs do grup dyskusyjnych i poczty jest umiarkowanie intuicyjny. W sumie grup dyskusyjnych ingame w efekcie praktycznie nikt nie uzywa.
-klient Eve nie ma systemu przenoszenia ustawien z klienta na klienta dla prostego czlowieka (prosty czlowiek nie znajdzie sobie katalogow z ustawieniami zeby je skopiowac). A nawet samo zapisywanie ustawien nie zawsze dziala. W efekcie duzo czasu spedzam na glupotach typu konfigurowanie overview na roznych komputerach a nawet na tym samym system czasem "zapomina".
-Grupowanie bookmarkow i boddylisty jest pamietane po stronie klienta co powoduje podobny bol co ustawienia overview, tylko w wiekszej dawce.
-System informowania o EW ktore na Ciebie dziala jest malo czytelny i brakuje na nim warp scrambla, o ktorym informacje latwo zgubic w bowodzi komunikatow.

Fajne rzeczy
-praktycznie wszystko mozna kliknac prawym i dostac zestaw praktycznych akcji
-wiele rzeczy mozna przeciagnac do okienek tekstowych i dostac ladny link
-auto link
-fakt, ze na linku w chacie, mailu, notce, dziala prawy klawisz a tam np set destination (jesli to system) i view market details (jesli to item) etc
-konfigurowalnosc overview jest niezla (acz niekoniecznie jest to bardzo intuicyjne).
-podstawowy interfejs aktywowania modulow jest ok (choc przydaloby mu sie grupowanie i moze wizualne timerki cyklu)
-dosc sympatyczne jest to ze wiele rzeczy mozna zrobic na kilka sposobow, z czego jeden to prawy guzik myszy, a drugi to drag and drop (np fitowanie modulow, ladowanie armatek).
-sympatyczne jest to ze mam milion okienek i moge sobie zawalic caly ekran tabelkami i chatami L:)

Gram od 2 lat i robie wszystko.

marcoos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 630
    • Zobacz profil
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 27, 2007, 17:41:35 »
przydatne: [...]
- overview i mozliwosci jego ustawien

Ustawień może i tak - ale jest dużo niedoróbek... np. brak opisu aktualnego overview, a także częste resety overview (po patch-ach)

nieprzydatne:
- zoom in and out - kiedy zoom out powodowal oddalenie widoku, teraz przechodzisz do mapy
- brak klawisza - namierz cel
- caly tactical overview

Namierz cel praktycznie jest... CTRL i na celu w overview.
A co do tactical overview - to jest jak najbardziej potrzebny (np. dla covertów) i osobiście mam go prawie cały czas włączonego.

Mnie osobiście z pierdułek bardzo odpowiada np. notatnik ingame (świetna sprawa), a jako crap uważam kalkulator (którego główną wadą jest to, że nie działa z klawiaturą numeryczną - no i jest toporny) na szczęście można go od jakiegoś czasu wyłączyć z bocznego paska (o... jeszcze jeden plus) :)

Denerwuje także, że szukanie w assetach nie działa na rzeczy w kontenerach - więc albo mamy porządek albo wiedzę co mamy :)

Głupie jest także ograniczenie do 300 korpów i allianców jakie można wpisać w korporacji na liste KOSów :)

Gram ponad 2 lata. Od jakiegoś czasu w korporacji typu miners and npcing  (motto naszego korpa: We are peacefull creatures who have enjoy in mining and npcing)  - a latam tam gdzie są duże skałki (bo to nie prawda, że wielkość się nie liczy) :D
« Ostatnia zmiana: Lipiec 27, 2007, 18:28:17 wysłana przez marcoos »
Bermuda Syndrome [BAS-3]

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 27, 2007, 18:43:34 »
Z tego co wyliczają ludzie zaczynający grać (moi Akademicy :P ):
Brak wskaźnika ile trwa cykl modułu.
Coraz mniej czytelne wskaźniki modułów (heat  :-\ ).
Mylące opisy niektórych modułów.
Mało czytelne Show Info - może warto by atrybuty podzielić na więcej zakładek.
Mylące i czasem nieczytelne opisy misji.

Z moich narzekań:
Ubogi interface korporacji, niejasne właściwości niektórych ról, brak możliwości ustawienia pewnych dostępów, mało titlów itd...
Za mało eventów - lokalnych i ogólnoświatowych, a te co są, są zbyt ciężko (imo) dostępne dla przeciętnych zjadaczy chleba. Może by bardziej fabularnie eksploatować eksplorację?
Mapa - ja chcę starą :P ten cały seamless view jest mocno do dupy.
Tactical over jest fajny, mógłbybyć mocniej konfigurowalny (np co ma wyświetlać, czego nie i parę innych rzeczy).
Zbyt mocna i zbyt łatwo obecnie dostępna amunicja frakcyjna - niektóre są lepsze od t2 ammo.
Nowe Sov wygląda fajnie, ale mogłoby być coś dla mniejszych organizacji, coś, żeby można było (np. w low secu) nazwać kawałek miejsca swoim własnym.
Wywalić local chat i warp to 0  :2funny:
 Generalnie zgadzam się też z przedmówcami (z wyjątkiem tactical over - patrz wyżej). Gram od 2,5 roku, zajmowałem się wszystkim już chyba, teraz prowadzę szkółkę dla początkujących.
Przedwieczny.

vulor

  • Gość
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 27, 2007, 18:45:36 »
MINUSY

- Chyba najwiekszy: lagowanie interfejsu, przy wypuszczaniu dron, chwilowa "zwiecha", przy wybuchaniu staku (przsiadce w kapsule ratunkowa) spora zwiecha, czasen jak zostane namierozny przez wiele celów (na misji) spora zwiecha.

- brak mozliwoscie odłączenia floty/gangu i dron od overview, przez co mam mało miejsca w overview. Bywa, ze musze przewijać overview aby znaleźć cel w całkiem malej walce.

- Opcja usuwania neutrali z overview (do wojny w empire ) jest IMO nadal popsuta. Tzn. niby można ich usunąć, i ustawić standing do war target -10.0, ale usuwa to także neutralne obiektu, jak np. bramy, stacje itp. a ja lubię mieć bramy w overview

EDIT: Wlacznie mapy przez ctrl+ kolko na myszce jest wkurzajace. Często włączam sobie mape przy namierzaniu celu.

PLUSY:
- tactical overview mi sie podoba (w przeciwnienstwie, do tego co napisal Hastrabull :P )


Gram od września 2005 (troche mniej niz 2 lata) głownie PvP,  trochę PvE i misje. Czasem w 0.0, czasem w low-sec (piractwo), sporo wojen w empire.



« Ostatnia zmiana: Lipiec 27, 2007, 18:47:25 wysłana przez Vulor »

Goomich

  • Gość
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 27, 2007, 19:17:57 »
Minusy:
- nowy "heatowy" UI jest paskudny i mało czytelny;
- a do tego zlagowany;
- osobny minus dla tej durnej strzałeczki na prędkościomierzu;
- show info też stracilo na czytelności przez tego heata - wyalic te dane do osobnej zakładki, albo do osonego działu, tak jak mają to statki;
- nerfowanie mining upg.;
- seamless map - przez to są teraz dwa przyciski do przybliżania obrazu i ani jednego do oddalania;
- brak kopii wysłanych wiadomości;
- przenikanie obiektów przez overwiev.
- filtry w kontraktach są zbyt szczegółowe. Może chcialbym zobaczyć czy nie ma jakiegoś BPO tech 2, albo może jest jakiś frakcyjny statek. Teraz to trzeba albo męczyć się z wszystkimi kategoriami po kolei, albo przebijać przez 10.000 kontraktów, z których 90% to scamy;
- publiczne kontrakty w innych regionach. Powinno dać się je zaakceptować z każdego miejsca, a nie piperzyć z altami i latać w poprzek galaktyki jak kot z pęcherzem, tylko po to, żeby okazałao się, że ktoś cię ubiegł.



Czego mi brakuje:
- timerów na modułach;
- kolejkowania skilli (albo zwrot SP, gdy serwer pada na pół godziny przed końcem skilla);
- export ustawień.

« Ostatnia zmiana: Lipiec 30, 2007, 20:41:27 wysłana przez Mona X »

MightyBaz

  • Gość
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 27, 2007, 20:18:20 »
lockowanie, strzelanie, powinno byc w tym samym miejscu co panel shielda...
sterowanie dronami - powinien byc maly panel rozwijany obok panelu z shieldem
lagi sa koszmarem tej gry -  zabijaja fun z pvp

gram za dlugo, powinienem to rzucic w cholere

robilem w tej grze wszystko, nawet z nudow zaczalem pisac tlo fabularne
co mnie trzyma? chyba community - rozwija sie calkiem  niezle - grajac w EvE mam wrazenie jakbym widzial ortodoksyjnych wyznawcow o/dyrektora czyli ludzie tworza juz sub-kulture
« Ostatnia zmiana: Lipiec 27, 2007, 20:22:43 wysłana przez Mighty Baz »

NeX

  • Gość
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 27, 2007, 22:18:45 »
Święta prawda Ireul. W sumie wszystkie inne wady zostały wymienione, a o najważniejszej byśmy zapomnieli :)
Mnie najbardziej wpieniają właśnie wiadra na wpół zużytych szkiełek T2 w niewiadomo jakim stanie, oraz transparentne overview przez, które zaznacza się przypadkiem jakieś dyrdymały. Ostatnio coraz bardziej głupiejące drony. Może dlatego, że ich częściej używam niż kiedyś, to brak prostego interfejsu obsługi dron jest męczący, a podczas laga wydawanie poleceń gdzieś z menu prawokliku, to juz paranoja. >:(

FaTuM

  • Gość
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 28, 2007, 01:21:10 »
Minusy

- Brak przycisku "odświerz" w Assets , markecie
- złe segregowanie kontraktów opcja "sort by " ustawia wszystkotylko na dana strone.
- Głupota Dron
- Aotopilot warpujący nanie 0m przynajmnie 2,5 km zrobic

LordJohny

  • Gość
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 28, 2007, 03:09:26 »
mi najbardziej brakuje mozliwosci zmiany amunicji we wszystkich dzialkach jednym przyciskiem i mapki systemu ktora byla przy skanowaniu directional scanerem

Alibaba

  • Gość
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 28, 2007, 06:52:07 »
Minusy:
-default orbit, keep range powinny miec mozliwosc stworzenia paru presetow pod rozne statki. W tej chwili, gdy zmieniam statek musze za kazdym razem wpisywac nowe wartosci.
-podczas trzymania klawisza ctrl sortowanie w overview powinno byc zamrozone. Mam ustawione sortowanie w/g dystansu i nieraz zdarza mi sie zamiast w cel trafic myszka np we wlasne drony, gdyz kolejnosc celow sie co chwila zmienia.
-overview nie pokazuje bookmark locations co jest troche niewygodne
-overview nie pokazuje celow misji, przydalo by sie by deadspace z aktywnych misji oraz stacja docelowa byly w overview jakos wyszczegolnione.
-brakuje mi 2 stopni posrednich w zoom out i zoom in. Pierwszym stopniem powinien byc widok "ze statku"; czyli model statku jest ukryty a zamiast niego pokazany jest jakis celownik. Kliknieciem w celownik wybieralo by sie kurs oraz uzywalo do direct scanning. Drugim stopniem powinienie byc standardowy, trzecim taktyczny i dopiero czwarti i piaty to odpowiednio system, star map.
-pozycja kamery powinna byc zapamietywana podczas przechodzenia przez bramy. W tej chwili wraca zawsze po warpie do pozycji poczatkowej
-brak mozliwosci wylaczenia menu kompasowego. Moze sa ludzie co z niego korzystaja, ale mnie wylacznie irytuje
-brak podgladu activation time na itemach, chodzi mi o cos takiego co wystepuje np w WoW-ie, gdy po uzyciu itema jego button odslania sie w czasie rownym activation time (wiem ze metnie tlumacze ale ci co w wowa grali zapewne wiedza o co mi chodzi).
-muzyka powinna byc zapisywana w mp3, z mozliwoscia tworzenia wlasnej playlisty, w tej chwili jukebox to nieprzydatny bajer.
-w stacjach w zakladce items powinna byc mozliwosc zakladania katalogow. W tej chwili nie ma wlasciwie mozliwosci jakiegos sensownego zarzadzania duza iloscia itemow. Wszystko do jednego worka wedruje. 
-niejawnosc skilli: po wybraniu info swojego statku zmodyfikowane wlasnosci powinny byc jakos wyszczegolnione. Np przez umieszczenie obok wartosci zmodyfikowanej przez skille wartosci poczatkowej (np 180 m/s [220 m/s] w info swojego statku czy zamontowanych broni). Pozatym brak tu konsekwencji. W info aktywnego statku sa podawane wartosci zmodyfikowane przez skille, ale juz np w info dronow w drone bay sa podawane wartosci wyjsciowe. Co wiecej nie ma mozliwosci sprawdzenia nigdzie jak np nasze skille wplywaja na dmg czy predkosc dronow. To samo jest z charakterystyka postaci. W attributes sa podawane wartosci finalne, ale co na te wartosci sie sklada juz w prosty sposob sprawdzic nie mozna.
-troche 'niedorobiony' autolink. Przydala by sie mozliwosc wstawiania linkow poprzez nacisniecie LPM + jakis klawisz np "L" na linkowanej postaci, itemie czy lokacji.
-duza sztywnosc w definiowaniu wlasnych skrotow klawiszowych.
-bezwladnosc assets i wallet. Zazwyczaj pokazuja nieaktualne wartosci.
-brak opcji sell dla itemow znajdujacych sie w ladowni statku. W tej chwili wszystko trzeba najpierw do "items" przezucac.

Plusy:
Cala reszta. Interfejs w eve naprawde robi spore wrazenie. Skalowalne, dokowalne okna. Przezroczystosc i snap. Mozliwosc minimalizowania oraz zapamietywanie polozenia wszystkich okien. Nie obrazilbym sie gdyby Windows mial taka funkcjonalnosc. To tyle jesli chodzi o interfejs.

Gram miesiac i jeszcze niewiele robilem: PvP zero, invencja zero, eksploracja zero, produkcja zero :P

Voulture

  • Gość
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 28, 2007, 10:53:51 »
Nie wiem czy przeszkadza to tylko mi, ale nikt o tym jeszcze nie wspominał:

Mi brakuje bookmarkow widocznych w kosmosie tak, jak inne obiekty np planety. Praktycznie ulatwiloby to zabawe, gdyz nie tzreba by ich dokladnie opisywac i zawsze znaloby sie ich dokladna pozycje. Mozliwe, ze sam przycisk "align to" czesciwo by to rozwiazal, ale mozliwosc pewnego skakania na sniper bmki to jest cos.

Edit: Poprawilem zapis, bo to porazka jakas byla :)

Gram juz ponad rok, profil pvp.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 28, 2007, 16:47:04 wysłana przez Voulture »

MightyBaz

  • Gość
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 28, 2007, 13:28:05 »
Nie wiem czy pzreszkadza to tlyko mi, ale nikt o tym jescze nie napisal:

Mi brakuje bookmarkow widocznych w kosmosie tak jak inne obiekty, planety itd. aktycznie ulatwiloby to zabawe bardzo. Mozliwe, ze sam przycisk aligno to czesciwo by to zastepowal, ale mzliwosc ewnego skakania na sniper bmki to jest cos.

JESTEM ZA, NAWET 2X ZA, MOZE SKUSZE SIE NA 3X ZA

litestep

  • Gość
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 28, 2007, 16:36:03 »
Jestem półrocznym noobem i:
- współczuje gallente bo interfejs do dron jest tragiczny.  Nie dronkowcą wystarczyło by zapewne F9- wypuść drony i atakuj cel f10- schowaj drony i tyle :).
- grupowanie modułów - zarówno do strzelania jak i wymiany amunicji - walczę rakietami, wiec robie to rzadko, ale jak pomyśle ze ktoś chce zmienić ammo w 8 działkach bo wróg podleciał bliżej...
- bardzo dobry pomysł ktoś tu napisał- blokowanie overwiew po wciśnieciu ctrl - przy walkach flot co chwile statek przesuwa sie o 3-4 pozycje jakby overview nie ustawić (odległość / nazwa )
- przycisk alignowania - przynajmniej tymczasowo - bo przy przelocie 50 ludzi to ja już znaleźć bramy na ekranie i zalignowac nie jestem w stanie :/ Było by miło jakby zoom zostawał przy skoku przez bramę, a tak muszę męczyć myszkę po każdym skoku
- żeby sie cały overheat dało wyrzucić z interfejsu :)

Nie muszę pewnie dodawać że połowa ludzi w EvE zamieniła by cały ekran na coś do odpalania modułów i 2-3x overview  bo na wygląd statków/budynków i właściwie czegokolwiek nikt nie zwraca uwagi ;)

Michieru

  • Gość
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 28, 2007, 17:06:11 »
Nie muszę pewnie dodawać że połowa ludzi w EvE zamieniła by cały ekran na coś do odpalania modułów i 2-3x overview  bo na wygląd statków/budynków i właściwie czegokolwiek nikt nie zwraca uwagi ;)

To może lepiej od razu sobie pograć w statki na kartce? Oczy będą zdrowsze, no i farmić isków/złotówek na timecody nie trzeba będzie.

Ellaine

  • Gość
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 28, 2007, 17:47:00 »
Nie muszę pewnie dodawać że połowa ludzi w EvE zamieniła by cały ekran na coś do odpalania modułów i 2-3x overview  bo na wygląd statków/budynków i właściwie czegokolwiek nikt nie zwraca uwagi ;)

To może lepiej od razu sobie pograć w statki na kartce? Oczy będą zdrowsze, no i farmić isków/złotówek na timecody nie trzeba będzie.
Statki jednak nie maja takiej zlozonosci.
Ja tam naprawde chetnie bym gral w Eve skladajace sie wylacznie z tabelek, moze z ikonkami statkow i obiektow czasem zeby miec jakas koncepcje o ich wygladzie. Grafika w grach jest przereklamowana.

Fizyk

  • Gość
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 28, 2007, 19:39:24 »
lol no rzeczywiście grafika w grach, szczególnie w takich massivach, jest przereklamowana.
Tak całkiem serio to przydałyby się jakieś bardziej rozbudowane możliwości konfigurowania całego UI. Czy to overview czy samego interfejsu szipa itd. np możliwość likwidowania tworzenia nowych ikonek z panelu po lewej stronie.
Pewnie też nie raz ucieszylbym sie gdybym mógł skonfigurować market tak aby nie miec co jakiś czas laga ( nie pobierałby danych kiedy chce tylko kiedy ja chcę ).
To samo z assetami jeśli np mam ustawione na all i włącze go w Jita to koszmar zanim mi się to wszystko wyświetli mozna się zapłakać tym bardziej ze szufle mam w co piątym systemie w co trzeciej stacji nie mówiąc o innych pierdułkach. Można oczywiście szybko przełączyć, wyłączyć i włączyć ponownie ale po co tyle problemów graczom sprawiać. Tu też widze ogromne pole do popisu pozwolić graczom na możliwość totalnej konfiguracji Assets

W tej grze jest naprawdę dużo takich drobnych niesmaczków które przez kilka miesięcy irytowały, później człowiek się do nich przyzwyczaił i teraz nawet nie pamięta że go kiedyś denerwowały :)

rok PvP teraz czym więcej graczy się pałęta coraz bardziej podoba mi się market i cała ekonomia i nauka w EVE

a to już po edit. bardzo brakuje mi niekonsekwencji w obliczniu danych modułów, właściwie to taka mozliwość powinna istnieć już np. na etapie kupowania sprzętu na markecie tym bardziej że moduł tym się zajmujący mógłby istnieć jedynie na poziomie klienta, więc żadnych danych zciąganych z serwera żadnych lagów

Pozdrawiam 


Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Lipiec 28, 2007, 20:01:19 wysłana przez Fizyk »

ArchenTheGreat

  • Gość
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 29, 2007, 17:44:39 »
Nie wiem czy przeszkadza to tylko mi, ale nikt o tym jeszcze nie wspominał:

Mi brakuje bookmarkow widocznych w kosmosie tak, jak inne obiekty np planety. Praktycznie ulatwiloby to zabawe, gdyz nie tzreba by ich dokladnie opisywac i zawsze znaloby sie ich dokladna pozycje. Mozliwe, ze sam przycisk "align to" czesciwo by to rozwiazal, ale mozliwosc pewnego skakania na sniper bmki to jest cos.


Bookmarki są widoczne w trybie 3D mapy systemu.

ArchenTheGreat

  • Gość
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 29, 2007, 19:44:44 »
- brak narzedzi planowania trasy (optymalizowania trasy z kilkoma waypointami - a moze jest ale nie umiem??)

W liście waypointów masz przycisk Optimize.

toster

  • Gość
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 30, 2007, 10:06:17 »
dzieki za info, bedziemy brali pod uwage :)
Ale widze ze narazie same minusy wypisujecie :) Moze dla odmiany kilka plusow :P

MightyBaz

  • Gość
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 30, 2007, 10:08:36 »
bartek
plusy beda jak zrobicie cos z minusami  :smitten:

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 30, 2007, 10:14:42 »
dzieki za info, bedziemy brali pod uwage :)
Ale widze ze narazie same minusy wypisujecie :) Moze dla odmiany kilka plusow :P
Na plus jest wszystko inne :P
Przedwieczny.

Assari

  • Gość
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 30, 2007, 11:47:20 »
Mnie brakuje 2 rzeczy. Jedna jest bardzo kontrowersyjna ale wydaje mi się, ze mogłaby się obronić biorąc pod uwage tło fabularne EVE. Chodzi mi o coś analogicznego do standingu. Kiedy zyskuje standing do Matarów i/lub Galente tracę go do Amarr i Caldari - wiadomo. Mogłoby być coś podobnego ale dotyczącego shipów i skilli bojowych. Chodzi mi o np. dodatkowe skille dające... +2% na lvl np. do parametrów jakiegoś shipa danej nacji jednoczesnie odejmującego -2% na lvl do parametrów shipa nacji przeciwnej według tła fabularnego. Przykład, sklii dający +2% na lvl do ffregat Matarskich odejmowałby automatycznie -2% do fregat Amarrów. Czy +2% do projectile canon dawałby -2% do laserów, szczegóły możnaby dograć. zmuszaloby to do większego utorzsamiania sie z wybraną nacją a jednocześnie uniemoozliwiało bycie Uber we wszystkim po jakimś czasie.

Druga rzecz. Brakuje mi czegoś co nazwałbym "gangami NPC" Chodzi mi o copś w rodzaju eventów ale na duzo mniejsza skalę. A jednocześnie coś co odbiegałoby "od normy". Przykład: Wiadomo np. że w lo-sec 0.3 - 0.2 możeby spotkac max BC NPCowego. z gdyby tak..... raz na... nie wiem 10k respawnów (liczba z księżyca) ;) pojawiał się spawn np. 3-4 BS + 3-4BC + 3-4 frejki czy destroyery POLUJĄCY na gracza. Czyli gracz jest na belcie skonczył bić NPC zbiera z nich loot czy salvaguje wraki a tu nagle.... na 50km od niego wychodzi z warpa taki gang i ognia...  :o  :)
Albo raz na .. ileśtam.... przypadków, gang NPC (być może z capitalami w składzi) atakuje jakiegoś POSa graczy.
Albo atakuje przy gateach. Wiadomo że w low-sec i 0.0 NPC pojawiają się przy gateach ale chodzi mi o sytuacje typu 2-3 graczy wisi przy gate i czeka żeby kogoś ustrzelić a tu... pojawia sie gang 10+ lub 5+ (zależy od shipów) NPCów i od razu bez ceregieli ognia do kamperów  ;D Gangi powinny byc na tyle silne zeby 1 gracz nie miał szans na wygrana i musiał uciekać. Dopiero w sytuacji natknięcia sie na gang w kilkuosobowym składzie byłaby szansa na wygraną. Oczywiscie w takim NPC gangu mogłyby być rarowe NPC czy dropowane jakieś frakcyjne itemki.

Ellaine

  • Gość
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 30, 2007, 12:09:24 »
Jak rozumiem to pytanie dotyczy interfejsu mimo ze nie jest to powiedziane w tytule.

A jak naucze sie jezdzic lepiej mercedesem, to wcale nie znaczy, ze bede gorzej jezdzic toyota ;) Szczegolnie jesli  za moja nauke odpowiada sztuczna inteligencja ktora programuje nanoboty zeby zmienialy mi synapsy w mozgu.

Voulture

  • Gość
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 30, 2007, 12:37:41 »
Jaki jest sens wymieniac plusy? Myslalem z idea jest taka, zeby zmieniac to co zle a nie to co dobre.

Alibaba

  • Gość
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #26 dnia: Lipiec 30, 2007, 13:35:09 »
A właściwie po co my to robimy? Wyszukiwanie minusow w EVE jest zabawne, nie powiem. Ale nie bylo by bardziej celowe, wybranie z tego watku wazniejszych poprawek np za pomoca jakiejs ankiety, wrzucenie wynikow do jednego posta, przetlumaczenie na angielski i wrzucenie na oficjalne forum pod egida centrali?
Tutaj to sie nikomu nie przyda. A czesc tych poprawek jest latwa to zaimplementowania i to wylacznie po stronie klienta, wiec CCP mozy byc do nich, powiedzmy, 'przychylniej' ustosunkowane.

Ellaine

  • Gość
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #27 dnia: Lipiec 30, 2007, 13:52:29 »
Bo firma OPa robi cos dla CCP.

Goomich

  • Gość
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #28 dnia: Lipiec 30, 2007, 13:52:51 »
Jaki jest sens wymieniac plusy? Myslalem z idea jest taka, zeby zmieniac to co zle a nie to co dobre.

Żeby ktoś ich przypadkiem nie popsuł.

Alibaba

  • Gość
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #29 dnia: Lipiec 30, 2007, 14:02:34 »
Bo firma OPa robi cos dla CCP.
Jaka firma? Jak sie nazywa? Co robi?  Kiedy robi i kiedy zrobi?
Znasz odpowiedz na chociaz jedno z tych pytan?

Kalressin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 453
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: j/w
  • Korporacja: Pewnie nadal Vide :p
  • Sojusz: A gdzie vide jest tak w zasadzie?
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 30, 2007, 14:21:32 »
Co robi to ich sprawa. Jak juz gdzies op napisal, nie moze ( albo nie chce :P) powiedziec. Z tym ze po tym pytaniu mozna wnioskowac ze chodzi o jakiegos klienta ( kiedys byly zapowiadane rozne wersje klienta)
Pytanie bylo proste.
Nie chcesz sie dzielic swoimi spostrzezeniami? Nie musisz.
Jak dla mnie najwazniejsze bylo by otrzymanie mozliwosci eksportu ustawien overa bo ustawianie po kazdym pathu na nowo 8 ustawien moze wkurwic totalnie.
Po drugie drony. Nie wiem co ale cos z tym trzeba zrobic ( jakies boczne przyciski jak do modulow bylo by najlepsze imo)
Po trzecie freezowanie overa przy celowaniu.
Ale ogulnie to tylko moj ranking bo ze wszystkim co tu napisano zgadzam sie w 100%

BTW  Pytanie: czy mozna wylaczyc sciaganie portretow na chatach/ show info ? Niby taka opcja jest w menu ale mi nie dziala : /

PS Przypomnialo mi sie cos waznego czego chyba nie bylo:
Pod menu prawego klawisza na chacie odsunac od siebie opcje "show info" i "start conversation" Jak sie nie ma ma autorejecta to w lo secu mozna 4 conva dostac po skoku bo sie komus myszka obsunela :P

Alibaba

  • Gość
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #31 dnia: Lipiec 30, 2007, 14:39:20 »
Kal nie zrozumiales mnie.
Nie chodzi o to czy  "badanie" "firmy" Bartka jest prawdziwe czy nie. Chodzi o to, ze skoro nie podal zadnych informacji apropos swojej firmy i calego projektu, to nie ma najmniejszych podstaw by uwazac ze to badanie moze cokolwiek zmnienic. A skoro takich podstaw nie ma, to zostaje pytanie co dalej zrobic z tym, o czym w tym watku piszemy. Dlatego zaproponowalem umieszczenie tego na oficjalu.

A tak prywatnie. Powolywanie sie na autorytet firmy bez podawania jej nazwy uwazam za chwyt ponizej pasa. Gdyby Bartek po prostu zapytal by sie co sie nam w eve podoba/nie podoba, efekt byl by ten sam, a bylo by to bardziej fair.

toster

  • Gość
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #32 dnia: Lipiec 30, 2007, 18:06:06 »
Bartek i jego firma :) zbieraja informacje na temat eve i jego interfajsu w bardzo konkretnym celu. Niestety (o czym juz wspominalem wczesniej w innym poscie) ma kategoryczny zakaz pisania co jak i wogole, moje posty sa sprawdzane przez wielkiego brata wiec sorry staram sie jak moge.

Co do plusow i minusow rzuce troche swiatla. Minusy sa wazne bo wiadomo czego brakuje albo co jest zle zrobione, plusy sa jeszcze wazniejsze bo wiadomo co jest dobrze zrobione. Ja w Eve gralem ~tygodnia wiec ledwo liznolem interface, dlatego nie wiem co uwaza ogol za swietne rozwiazanie a co za beznadziejne, co warto wziasc pod uwage a co pominac. Nawet dobre rozwiazania do ktorych nie ma zastrzezen moga byc po prostu malo uzyteczne i tak rzadko uzywane ze nikt nawet o nich nie pamieta.

W chwili obecnej wazne jest dla nas aby wylapac te perelki oraz te kupy ;)
W momencie kiedy bede mial pelna autoryzacje udziele tylu informacji ile bede mogl, narazie niestety nie moge. Ale serdecznie dziekuje wszystkim ktorzy sie wypowiedzieli.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #33 dnia: Lipiec 30, 2007, 18:22:37 »
Niestety (o czym juz wspominalem wczesniej w innym poscie) ma kategoryczny zakaz pisania co jak i wogole, moje posty sa sprawdzane przez wielkiego brata wiec sorry staram sie jak moge.
Sorry, ale nie kupuję tego. Takie zabiegi stosuje się np. gdy w grę wchodzą naprawdę ciężkie pieniądze i zaskoczenie konkurencji. Eve konkurencji raczej nie ma, a pieniądze nie są aż tak wielkie, żeby uzasadniały taką paranoję i tajemnicę. Dodatkowo dwie znane przeze mnie osoby z ccp nic nie wiedzą na temat współpracy w zakresie jakim nakreśliłeś co dodatkowo wzmaga podejrzenia. Chyba, że też sciemniają, ale nie sądzę.
:P
Moim zdaniem, albo prowadzisz jakieś badanie statystyczne, albo na jakiejś miłej uczelni piszesz pracę na temat Eve i wydawało Ci się, że tak zabrzmi ciekawiej i więcej osób odpowie ;)
Odpowiedzieć i tak byśmy odpowiedzieli, więc jeśli trafiłem to te zabiegi były kompletnie niepotrzebne. A jeżeli się mylę, to poważna firma chcąca skorzystać na wiedzy (w tym wypadku) forumowiczy wysłałaby najpierw do admina danego forum info kim są (to też tajne???) i o co biega.
Takie moje trzy grosze. :P
Przedwieczny.

Fizyk

  • Gość
Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« Odpowiedź #34 dnia: Lipiec 30, 2007, 19:59:19 »
No i podstawowa sprawa jeśli grałeś w EVE "~tygodnia" to nie masz zielonego pojęcia o czym my mówimy więc jaki jest sens wogule mówic o czykomlwiek wiedząc że zostaniemy niezrozumiani lub co gorsza źle zrozumiani?

Pozdrawiam