No tak, firma produkujaca gry na tel. komorkowe. Polacy w tym ostatnio przoduja (to stwierdzenie faktu nie ironia).
Ale czemu u licha uznaliscie za celowe ukrywac nazwe firmy. Tego jeszcze nie grali. Rozumiem ukrywanie szczegolow projektu, daty wydania i ceny. Ale nazwy firmy? :uglystupid2: Co ciekawsze o ile przyjac ze specjalizacji nie zmieniacie (czego nie wykluczam, inaczej byscie programistow znajacych OpenGL i DX nie szukali) to dopiero teraz widac jak bezsensowne byly nasze odpowiedzi. Bo albo robicie program do sterowania niektorymi aspektami eve poprzez komorke (np. produkcja czy skillami) albo tworzycie zrecznosciowke oparta o fabule eve. Nie wiem, nie wnikam, korzystac raczej nie bede ( choc jesli to ta pierwsza mozliwosc to pewnie spora grupa osob sie ze szczescia posika). W kazdym razie zakladam ze pewnie trafiam blisko. Dlatego nie sadze by interesowalo was ze bookmarkow niema widocznych, asset sie zacina, overview szaleje i tym podobne perelki z waszego punktu widzenia nieistotne. Zaczynam tez rozumiec twoje zainteresowanie bardziej plusami niz minusami interfejsu. No ale coz jakie pytanie taka odpowiedz. Jak uznacie za stosowne zadac bardziej konkretne pytania to i odpowiedz bedzie lepsza. W kazdym razie dochodze do konkluzji, ze nijak nie mozemy liczyc na to, ze zmiany jakie proponujemy zostana przez CCP rozpatrzone, dopuki sami sie tym nie zajmiemy, wlasnie przez umieszczenie tego na eve online. A watek jest bardzo fajny i w mojej opini powinien byc staly, mozna by go nawet o mechanike rozszezyc. I powoli ,z umiarem przemycac to na oficjal.