Ja bym chciał żeby ceny na datacoresy jeszcze spadły, wtedy invencja bedzie tansza.
Ktoś pytał o ilości runów ?
Module = 10 run Pe -4, Me -4 BAZOWO ! jesli uzywa sie max run bpc, jak uzyje sie 1 run bpc t1 to 1 run bpc t2 :embarassed:
RIG = 1 run, Pe -4, Me -4 ( bazowy ? )
Ship = 1 run BAZOWO ?
Tak, nie używam decryptorów bo wg mojego wyczucia moduły maja szanse na udana invencje od 40% do 20% bazowo, z tym ze np small maja 40%, medium 30%, a Large 20%, ale sa też óznice w obrebie normalnych modułów, i overdrive injector ma na wyczuicie ok 20% albo ja miałem pecha ... a decryptory poza dwoma rodzajami
ktore kosztuja kupe kasy tylko obnizaja szanse na sukces.
Najwieksza szansa na udany proces daje imo meta item 4 + skille 4+, a najwiecej i tak zarobia ci co maja orginaly bo oni placa tylko za produkcje.
W tej chwili jesli bym skupil sie na 1 module do invention to moza powiedziec ze na kazde zainwestowane .. 17 mil około moge zarobic do 20mil o ile nie bedzie faila, a faile sa nawet jak pisze ze mozna to robic przez sen. Jesli mam faile to wychodzi inaczej, powiedzmy 10x invention z 20% failem, czyli koszt invencji 170 mil, uzyskana kasa ze sprzedazy to cena modułu - cena produkcji x 80 ( powiedzmy 3,5 mil ) => 280 mil => zysk 110 mil, ale to bardzo wysoka szansa na sukcjes, przy standardowym 40% juz wyglada inaczej,
170 mil koszt
60 * 3,5 = 210 mil
220 - 170 = 40 mil ( 25% zysku )
Wiec w porównaniu do inwestycji, szansy na udane experimentaru itd .. żadne kokosy, z tym że nei trzeba sie tak nalatać industrialem jak przy produckji bsów a zysk podobny przy tej inwestycji
Edit bo cos za duzo wpisalem hrhrhr