Autor Wątek: Invention  (Przeczytany 41602 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #70 dnia: Maj 02, 2007, 20:35:10 »
2 x arbitrator 15runs
2x arbitrator built
2x Circular Logic
datacores
i nic :tickedoff:


2x komunikat :2007.05.02 18:32:09 Info Sadly you were unable to produce anything of value in this job.This job requires lot of diligence and hard work on your part if you want to succeed.

hm cos przeoczylem?

Aeon Horax

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #71 dnia: Maj 02, 2007, 20:49:26 »

2x Circular Logic


...ma mnożnik 0.4 do sukcesu invencji, moze to  :-\

przemas

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #72 dnia: Maj 04, 2007, 22:30:15 »
ta
ale ma +9 runs :D

Aeon Horax

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #73 dnia: Maj 04, 2007, 23:31:24 »
heh, fakt :)

I zeby nie bylo tajemniczych odpowiedzi wiecej pare tabel, ktore moga pomoc poczatkujacym w INVENTION

Tabele

DataCores:

Datacore - Amarrian Starship Engineering
Datacore - Caldari Starship Engineering
Datacore - Electromagnetic Physics
Datacore - Electronic Engineering
Datacore - Gallentean Starship Engineering
Datacore - Graviton Physics
Datacore - High Energy Physics
Datacore - Hydromagnetic Physics
Datacore - Laser Physics
Datacore - Mechanical Engineering
Datacore - Minmatar Starship Engineering
Datacore - Molecular Engineering
Datacore - Nanite Engineering
Datacore - Nuclear Physics
Datacore - Plasma Physics
Datacore - Quantum Physics
Datacore - Rocket Science


Data Inferfaces:

Minmatar Encryption Methods:
-Cryptic Data Interface
-Cryptic Ship Data Interface
-Cryptic Tuner Data Interface

Caldari Encryption Methods:
-Esoteric Data Interface
-Esoteric Ship Data Interface
-Esoteric Tuner Data Interface

Gallente Encryption Methods:
-Incognito Data Interface
-Incognito Ship Data Interface
-Incognito Tuner Data Interface

Amarr Encryption Methods:
-Occult Data Interface
-Occult Ship Data Interface
-Occult Tuner Data Interface

Decryptory


Nazwa                           RASA        SS     ME     PE     MaxRuns +
Circular Logic                  Amarr    0.4-4.01.09.0
Sacred Manifesto           Amarr    0.80.0 4.02.0
Formation Layout      Amarr    1.0-1.03.00.0
Classic Doctrine      Amarr    1.1-2.05.01.0
War Strategon         Amarr    1.3-3.02.04.0
Circuitry Schematics      Minmatar 0.4-4.01.09.0
Operation Handbook      Minmatar 0.80.0 4.02.0
Calibration Data      Minmatar 1.0-1.03.00.0
Advanced Theories      Minmatar 1.1-2.05.01.0
Assembly Instructions      Minmatar 1.3-3.02.04.0
Symbiotic Figures      Gallente 0.4-4.01.09.0
Engagement Plan         Gallente 0.80.0 4.02.0
Collision Measurements      Gallente 1.0-1.03.00.0
Test Reports         Gallente 1.1-2.05.01.0
Stolen Formulas         Gallente 1.3-3.02.04.0
Interface Alignment Chart   Caldari 0.4-4.01.09.0
User Manual         Caldari 0.80.0 4.02.0
Tuning Instructions      Caldari 1.0-1.03.00.0
Prototype Diagram      Caldari 1.12.0 5.01.0
Installation Guide      Caldari 1.3-3.02.04.0
Sleeper Data Crystals      Sleepers 1.51.1 1.06.0
Sleeper Profound Research Notes   Sleepers 2.01.4 2.02.0
Sleeper Data Interface Protocol   Sleepers 2.51.0 1.01.0
Sleeper Manuscripts      Sleepers 3.00.8 0.81.0
Sleeper Technical Schematics   Sleepers 5.00.5 0.41.0
Yan Jung Singularity Fact Sheet   Yan Jung 1.51.8 2.04.0
Yan Jung Trigonometric Laws   Yan Jung 2.01.2 1.53.0
Yan Jung Vellum Etch      Yan Jung 2.51.1 0.91.0
Yan Jung Info Matrix      Yan Jung 3.00.8 0.81.0
Yan Jung Semiotic Theory   Yan Jung 5.00.5 0.41.0
Takmahl Geometric Design   Takmahl 1.51.0 1.07.0
Takmahl Centrifugal Primer   Takmahl 2.01.5 1.81.5
Takmahl Binary Texts      Takmahl 3.00.9 0.71.0
Takmahl Fractal Sheet      Takmahl 3.50.5 0.51.5
Takmahl Astral Treatment   Takmahl 5.00.5 0.51.0
Talocan Intricate Formulas   Talocan 1.51.2 1.25.0
Talocan Info Shards      Talocan 2.51.0 1.01.0
Talocan Sketch Books      Talocan 3.50.6 0.61.0
Talocan Mathematical Schematics   Talocan 4.00.6 0.51.0
Talocan Automation Accounts   Talocan 4.50.5 0.51.0


Powodzenia w invention :P
« Ostatnia zmiana: Maj 04, 2007, 23:35:09 wysłana przez Aeon Horax »

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #74 dnia: Maj 14, 2007, 22:56:38 »
nastepne 4x arbitrator, 4x bpc 15 runs...i nic

Zolthar

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #75 dnia: Maj 25, 2007, 18:16:19 »
a jakiego decryptora użyłeś ?

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #76 dnia: Maj 25, 2007, 18:24:05 »
poprzednio uzywalem jakis logic, teraz robilem bez
no iczekam na nowe bpc, min 5 szt po 15 runs...shit 3 dni copy w posie ... :tickedoff:

przemas

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #77 dnia: Maj 25, 2007, 18:28:06 »
ja robie szipy z 1 runowych bpc :D
udał sie executioner
wyszło 9 runs malediction
ale po zrobieniu encrypcji amarskich na 4 coś sie zjebało
8 losów w modułach
9 wyszła
teraz sie konczy arbitrator i omen
za 3h sie zobaczy :D
aha skile 4/3/3
decryptor zawsze +9 runs
statek
item min meta 3

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #78 dnia: Maj 25, 2007, 19:44:40 »
wyszedl ci curse allbo pilgrim?

przemas

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #79 dnia: Maj 25, 2007, 23:43:20 »
nic
kaszana na całej lini
nastawie z innym decryptorem (Sacred Manifesto)
zobaczymy

wuzel

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #80 dnia: Maj 26, 2007, 12:30:36 »
A czemu jednorunowym bpc? Się nie znam do końca, ale chyba większa szansa przy wielorunowych... Przynajmniej tak na eve-o gadają ;)

Aeon Horax

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #81 dnia: Maj 26, 2007, 12:47:34 »
no to i ja sie 'pochwale' :/

bpc: 1run omen
skills: amarr encryption 4 / amarrian starship engineering 4 / mechanical engineering 4
decryptor: circular logic (0.4 chance, +9run -4me -4pe)
item: omen

19 prob 0 sukcesow. tak, dziewietnascie i ZERO. nothing of value itp.

obecnie jedna jeszcze proba w toku.

hmmm,. chyba nie ma potrzeby dodawac omena, bo ma metalvl 0, wiec nie wnosi raczej nic do invencji.

Z tymi samymi skillami i bpc max runs + war strategon wychodzi mi jakis 40-50% szans...
Zauważyłem ze znacznie łatwiej wyinwentowac sacrilege niz zealota.
Co do shipow z dwoma mozliwosciami inwencji jak commandy...
w 3 jobach prophecy bpc 10runow
1szt absolution 5run -7 -2
1szt damnation 5run -7 -2
i sadlly...
« Ostatnia zmiana: Maj 26, 2007, 12:53:54 wysłana przez Aeon Horax »

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #82 dnia: Maj 26, 2007, 13:33:38 »
zaraz, zaraz to na jkim meta lvl jest arbitrator?

mecze invention na curse/pilgrim juz 3 seria 4x 0 efektow

bpc 15runs
arbitrator
bez decryptora

caly czas mam ten sam komunikat ze za malo wysilku wkladam...shit :tickedoff:

przemas

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #83 dnia: Maj 26, 2007, 13:46:06 »
hmm z tego co poczytałem to statki nie posiadają meta lvl :D
wiec dodawanie ich do invencji to tylko strata kasy :D

Aeon Horax

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #84 dnia: Maj 27, 2007, 00:15:29 »
zaraz, zaraz to na jkim meta lvl jest arbitrator?

mecze invention na curse/pilgrim juz 3 seria 4x 0 efektow

bpc 15runs
arbitrator
bez decryptora

caly czas mam ten sam komunikat ze za malo wysilku wkladam...shit :tickedoff:

ehh, marudzisz Baz, :P
3 proby, war strategon,
startowy BPC 5runow
udany 1 pilgrim run: 4 ME -7 PE -2

bez decryptora dostaniesz ME -4 i PE -4...


 
« Ostatnia zmiana: Maj 27, 2007, 00:49:46 wysłana przez Aeon Horax »

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #85 dnia: Maj 27, 2007, 01:04:07 »
Ehh a u mnie im wyzsze skile mam tym mniej idzie..

ostatnia proba 8 invencji 4 dcu II i 4 Cargo exp II

1 udana (WTF???)

do kazdego dodane itemy named itp...

Btw moze ktos "meta" lvl itemow na jakims przykladzie dac ??

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #86 dnia: Maj 27, 2007, 09:18:46 »

ehh, marudzisz Baz, :P
3 proby, war strategon,
startowy BPC 5runow
udany 1 pilgrim run: 4 ME -7 PE -2

bez decryptora dostaniesz ME -4 i PE -4...


 


aeon to dajesz arbitratora do inwencji? czy nie?

Aeon Horax

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #87 dnia: Maj 27, 2007, 12:07:25 »
Nie, czytalem gdzies ze shipy maja meta lvl 0 lub jak pisal Przemas nie maja wogole co na jedno wychodzi.
Jak jest z meta lvl sprawdzalem też na rigach z niewiedzy (ale te tez maja meta lvl = 0, dopiero pozniej sie dowiedzialem :P ) wiec zadanie riga do invencji nic nie dawalo tylko koszty rosly  :(
Dopiero zauważalny wpływ mailem przy hardenerach jak dodałem n-type item (meta lvl = 4) przy skillach 4/3/3 mialem ponad 70% sukcesu przy war strategonie i z 50% bez decryptora.

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #88 dnia: Maj 28, 2007, 11:20:49 »
zapuscilem nowa inwencje

2x war strategon, 2x 15runs, 2x arbitrator, plus datacores oczywiscie...wynik bedzie pojutrze...zobaczymy moze w koncu jakiegos curse trafie

Fizyk

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #89 dnia: Maj 28, 2007, 23:17:38 »
Szipy mają meta lvl1 więc warto dać jakiegoś

Widzę że niektórym coś za dobrze idzie inwencja u mnie przy skilach 4/4/4 i best itemku gora 60% succes rate. a przy 4/4/5 jakieś 70%


przepraszam, ale majac dysortografie nawet, gUra o 6 rano mnie zabila.. i nie moglem sie powstrzymac
« Ostatnia zmiana: Maj 29, 2007, 06:38:29 wysłana przez LosBekoczoS »

przemas

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #90 dnia: Maj 29, 2007, 07:27:51 »
jestes pewnien że statek ma meta 1??
bo ja jakos nie moge znaleźć
może źle szukam???

Fizyk

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #91 dnia: Maj 29, 2007, 10:08:10 »
"jestes pewnien że statek ma meta 1??"

Widziałem w dwóch poradnikach i info gdzieś na forum, choć wiem że większość uważa że ma meta = 0, zakładam więc że tak jest.

Dobrze że zabiła cie gura, bo zawsze mogłeś spaść z dywanu

Pozdrawiam

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #92 dnia: Czerwiec 01, 2007, 23:19:13 »
niom udalo sie w koncu 5x pilgrim

Aeon Horax

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #93 dnia: Czerwiec 02, 2007, 00:14:55 »
Gratz :)

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #94 dnia: Czerwiec 02, 2007, 09:16:01 »
1x bpc: 15run arbitrator
skills: amarr encryption 4 / amarrian starship engineering 4 / mechanical engineering 4
decryptor: war strategon
item: - arbitrator

3 proby / 1 sukces (5 run) pilgrim

marioosh

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #95 dnia: Czerwiec 04, 2007, 12:48:07 »
meta level można odczytać w eveMon masz tam item i ship database wbudowane i podane sa wszystkie statsy, online to polecam tutaj: http://eve.coldfront.net/db/

przy shipach nie widziałem w bazie tego współczynnika więc, trudno powiedzieć jak to liczy .
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 04, 2007, 12:53:26 wysłana przez Mario DelTorres »

Fizyk

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #96 dnia: Czerwiec 04, 2007, 13:44:25 »
Witam

To żeś mnie Torres zagioł, przeszukałem historię poserczowałem trochę i znalazłem coś takiego:
http://www.eve-production.org/invention/advanced.html

W tym  tutorialu pisze o statkach że posiadają meta = 1 , gdzieś tam widziałem i korzystałem z drugiego poradnika który był bardziej kompletny i który też mówił o meta statkach równym 1, niestety mam tendencję do zostawiania wokół siebie bałaganu więc z kompa napewno go skasowałem a stronki znaleźć póki co nie mogę.

Pozdrawiam

p.s. Ktoś podjołby się procentowej oceny szans w zależności od skili bo jak do tej pory to wątek ten służy do chwalenia się co kto zrobił ale jakiegoś statystycznego pożytku z tego nie ma.

Zolthar

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #97 dnia: Czerwiec 05, 2007, 13:27:04 »
Baz ile kosztuje cie wyprodukowanie jednego pielgrzyma ? I czy dostałeś 15 czy 5 run bo tam w poście niejasność jest.

przemas

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #98 dnia: Czerwiec 05, 2007, 14:00:23 »
5 run
max run to 10
a baz pisał co dał do kociołka
1bpc 15 run + arbitrator

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #99 dnia: Czerwiec 05, 2007, 15:27:05 »
zgadza sie

1 gotowy ship plus 15runs

heh, ale skili nie mam wszystkich znowu zeby to wyprodukowac...jezuuuu...co za pier...gra

Aeon Horax

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #100 dnia: Czerwiec 05, 2007, 16:42:38 »
zgadza sie

1 gotowy ship plus 15runs

heh, ale skili nie mam wszystkich znowu zeby to wyprodukowac...jezuuuu...co za pier...gra

ech Marudo  :D
Zaledwie tydzien skilowania :P

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #101 dnia: Czerwiec 11, 2007, 08:18:10 »
mam pytanie do inventorow - czy juz ktos znalazl formule do invention?
jest sporo topicow na eve forum, ale jakos nie moge znalezc aktualnej formuly...


btw ciekawi mnie czy ilosc runsow w jednym bpc wplywa na ilosc udanych bpc t2..bo robienie copy nawet w posie zajmuje mi jakies 3 dni na arbitratorze (15runs)...niby mam 2 x bpo , ale jednak to dlugo.


drugie pytanie, czy komus udalo sie zrobic t2 bpc na shipa bez decryptora i shipa?

tak czy siak wraca jak bumerang pytanie o aktualna formule



przemas

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #102 dnia: Czerwiec 11, 2007, 08:26:14 »
testowąłem na sisi ( znacznie taniej jest :D)
na ok 10 invencji na szipy wyszło 8
bpc 1 run
war stargeon
bez szipa

wyszły bpc t2 4 runs każde
skile 3/3/3

aha
robiłem prohecy i arbitratora

marioosh

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #103 dnia: Czerwiec 11, 2007, 09:50:07 »
Cytuj
testowąłem na sisi ( znacznie taniej jest
pamiętaj tylko, że na sisi jest już REV 2.0 a w nim mają być zmiany w invencji. Niewiadomo czy coś mają już zmienione czy nie, ale jakoś nie ufalbym tym statystykom... :)

a co do formuły to chyba taka:
Round.Down(ilość run bpc/ max ilość run tego bpc * max ilość run bpc wyjściowego t2)

max ilość run bpc wyjściowego t2 = 1 dla rigów i statków, 10 dla modułów
max ilość run tego bpc = zalezy od rodzaju, np. criusery 15, fregaty 30, moduły 300(niektóre 100 i 1000, ale większość 300)

reasumując: jeżeli inventujemy shipy albo rigi i nie opieramy się o max run bpc to MUSIMY użyć decryptora który dodaje runs. bo inaczej wydzie nam 0run bpc(czyli nie wyjdzie :) )

Cytuj
bpc 1 run
war stargeon
bez szipa

wyszły bpc t2 4 runs każde
dokłądnie tak jak tu widać decryptor dodaje 4 run więc wyszły bpc t2 4 run. (opierał się na 1 run bpc t1)

 

MightyBaz

  • Gość
Odp: Invention
« Odpowiedź #104 dnia: Czerwiec 11, 2007, 10:09:24 »
znalazlem cos takiego, wiekszosc twierdzi ze jest to najblizsze prawdy

ponizej oryginal textu:
Base chance:
Ship 20%
Rig 30%
module 40%


Skill modifier (Add as multiplier to base chance).
Encryption skill 5% per level
Relevant science skills increase the effect of the encryption skill by 10% per level.
skill combo of 4/4/4 gives 39,2% increase in chance.
skill combo of 5/5/5 gives 56,25% increase in chance.

Decryptors (only "known" variable)
range of -60% to +30% chance modifier. Unless coldfront figures have been tweaked since the last data dump.

Base item works as negating the penalty of not having one.
penalty is -25% for ships, -30% for rigs and -35% for modules. Meta level 0 gives penalies of -20%, -24% and -28%. Higher meta levels are only for modules. Meta level 1 gives penalties of -21% . Meta level 2 gives penalty of -14%, Meta level 3 gives penalties of -7% and meta level 4 incures no base item penalty.

With this formula, a max skilled character inventing a module with best decryptor (+30%) and best named item (-0%) will have a 81,25% chance of success. (4 out of 5).

This would explain the failure rate we have on strip miners and cov-op cloaks. Giving a max success rate of 63,47% (3 out of 5). Strips with Test reports and 4/4/4 skill combo would have 47,85% success rate.

Inventing a ship with a +9 run decryptor and max skills would give 10% max chance on invention (10,41% using a built T1 ship as base item).

Inventing a ship with a +30%/+4run decryptor and max skills would result in 32,5% success rate (or 33,85% with a built ship).



btw produkcji, zapomnialem ze mam alta przemyslowca - produkcja na perfect - frigi, kruzery  :2funny:
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 11, 2007, 10:48:50 wysłana przez Mighty Baz »